d3.7z.006
-
Artur i Minimki 3 Dwa Światy Dub PL -
Battlefield Bad Company 2 Vietnam -
Call of Juarez The Cartel PL -
cd1 -
cd2 -
cd3 -
Code of Honor 3 PL -
Colin McRae DIRT 1 PL -
crack -
Crazy Machines 1 2 3 4 -
Cross 2011 PL -
Do oglądania i słuchania -
Emergency 2012 -
Emergency I PL -
Emergency III PL -
Emergency IV PL -
Fallout IV New Vegas -
FIFA 2012 PL + crack -
Football Manager 2006 -
Football Manager 2007 PL -
Football Manager 2008 PL -
Football Manager 2009 PL -
Football Manager 2010 PL -
Football Manager 2011 PL -
Football Manager 2012 PL -
Ford Racing 3 -
Gothic I PL -
Gothic II PL -
Gry -
GTA 4 PL -
HACKER -
Hard Truck 1 -
Hard Truck 2 PL -
Hard Truck 3 -
Hard Truck Acros America -
Homo Erectus PL -
Ksiądz - Priest (2011) LEKTOR PL -
Ms-Dos -
NOD 32. 4,2,42,3 (32bit) + klucz do 2012 PL -
Norton Internet Security 2012 PL (Crack) -
Organizer 2005 -
Pies Huckleberry -
Piła 6 PL -
Pomocne i przydatne -
Portal -
Programy -
Programy Portable -
Smerfy - The Smurfs (2011) PL DUBBING -
Trojan Remover + klucz -
Tunnel Rats Steam
Disciples III: Renaissance studia .dat jest sequelem Disciples II: Dark Prophecy, tytułu bardzo wysoko ocenianego przez graczy. Cały czas mamy do czynienia ze strategią rozgrywaną w systemie turowym, jednak autorom udało się wprowadzić sporo zmian w stosunku do poprzednich części.
Główne założenie pozostaje bez zmian. W dalszym ciągu gracze wcielają się w rolę jednego z lordów toczących bezpardonową walkę o ustabilizowanie swych rządów w krainie Nevendaar. Ich zadaniem jest podróżowanie po rozległych krainach, zbieranie surowców, rozbudowywanie zamków (w tempie jednego elementu na dzień), oraz zdobywanie doświadczenia poprzez wygrywanie potyczek. Wybierać możemy spośród trzech głównych frakcji: The Empire (Imperium), The Legions of the Damned (Legiony Potępionych), oraz Noble Elves (Szlachetne Elfy). Znane z wcześniejszych tytułów Mountain Clans (Górskie Klany) i Undead Hordes (Hordy Nieumarłych), również występują w grze, jednak nie możemy poprowadzić tych wojsk do boju.
Walka rozgrywana jest tradycyjnie w systemie turowym, jednak i tu występują pewne zmiany. Przede wszystkim bohater dowodzący armią może walczyć wręcz, a także rzucać czary (nie musimy już dokonywać wyboru między wojownikiem a magiem). Postać dowodząca armię została potraktowana w zupełnie nowy, zbliżony do RPG-owego, sposób. Mamy do czynienia z oknem ekwipunku, punktami statystyk itp. Każdy element pancerza, broń i używane przedmioty są odzwierciedlone na wizerunku bohatera. Po zdobyciu nowego doświadczenia możemy samodzielnie rozwijać poszczególne statystyki i umiejętności. Z kolei oddziały żołnierzy mają możliwość przemieszczania się po polu walki (w poprzednich częściach musiały pozostać w miejscu, w którym rozpoczęły bitwę). Daje to trochę więcej możliwości taktycznych.
Bardzo istotną zmianą jest przejście z systemu 2D na pełen trójwymiar, dzięki zastosowaniu Virtual Dream – silnika stworzonego przez programistów studia .dat. Możemy teraz oglądać w 3D nie tylko wizerunek głównego bohatera, ale także pola bitew oraz oddziały żołnierzy (znakomicie wpływa to na ich prezencję, a przecież już w poprzednich częściach wizerunki wojowników imponowały jakością wykonania).
Do dyspozycji mamy kilka trybów gry: kampanie, pojedyncze potyczki i grę wieloosobową. Ponadto autorzy zaimplementowali edytor map. Wszystko to znane i sprawdzone przy okazji wcześniejszych części serii.