Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
magrajg
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna JACEK

widziany: 29.03.2023 14:49

  • pliki muzyczne
    2480
  • pliki wideo
    53167
  • obrazy
    14778
  • dokumenty
    6482

85745 plików
29502,47 GB

Ukryj opis
  • 61 KB
  • 13 lip 17 0:39

zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 13 lip 17 0:39
"Car i cieśla" - Albert Lortzing

Opera buffa w trzech aktach

Libretto: Albert Lortzing według komedii Georga Christiana Romera

Miejsce i czas nagrania: Hamburgische Staatsoper, 1969 r.

Wykonawcy:

Piotr I(Piotr Michajłow) - Raymond Wolansky, baryton
Piotr Iwanow - Peter Haage, tenor
burmistrz Van Bett - Hans Sotin, bas
Maria - Lucia Popp, sopran
admirał Lefort - Hetbert Fliether, tenor
markiz de Chateauneuf -Horst Wilhelm, bas
lord Syndham - Noel Mangin, bas
wdowa Browe - Ursula Boese, alt
oficer - Franz Grundheber, baryton
urzędnik - Jurgen Foster, tenor

Orkiestra: Philharmonisches Staatsorchester Hamburg
Chór i zespól baletowy: Hamburgische Staatsoper

Scenografia: Herbert Kirchhoff
Realizacja telewizyjna: Joachim Hess
Dyrygent: Charles Mackerras

zachomikowany

  • 1,37 GB
  • 13 lip 17 0:39
Akt I
Dyrektor konserwatorium Orfeusz i jego żona Eurydyka mieszkają w Tebach. Ich miłość dawno już wygasła. Eurydyka kocha pszczelarza Arysteusza, Orfeusz – pasterkę Pomponię. Małżonkowie żyją jednak razem, ponieważ Los przeznaczył im taką rolę. Aby go oszukać, Arysteusz ma porwać Eurydykę. Podczas rozmowy, przypadkiem uderza ją w głowę i Eurydyka umiera. Okazuje się, że Arysteusz to w rzeczywistości bóg piekieł – Pluton, który w ten sposób uprowadza ukochaną do swojego królestwa. Kiedy Orfeusz dowiaduje się o śmierci żony, cieszy się, iż nareszcie może połączyć się z Pomponią. Tymczasem Los rozkazuje mu prosić Jowisza o powrót Eurydyki na ziemię. Chcąc nie chcąc, Orfeusz wędruje na Olimp. Jowisz postanawia zwrócić mu Eurydykę. Zaintrygowany opowieściami o jej urodzie, postanawia ją jednak wcześniej zobaczyć i wraz ze swoją świtą udaje się do piekieł.
Akt II
Pluton zamknął Eurydykę w swojej komnacie, ale Jowisz zamienił się w muchę i wślizgnął do niej przez dziurkę od klucza. W przebraniu zabiera ją na ucztę, a po balu chce z nią uciec na Olimp. Pluton przejrzał jednak jego plany i przypomina o złożonej obietnicy – musi zwrócić Eurydykę. Jowisz postanawia więc przechytrzyć Plutona. Orfeusz może odzyskać swoją żonę dopiero wtedy, kiedy dotrą do rzeki Styks, a on ani raz nie spojrzy na Eurydykę. Tymczasem Jowisz rozpętał burzę i Orfeusz ogląda się odruchowo na odgłos grzmotu. Eurydyka musi pozostać na Olimpie jako jedna z bachantek, a jej szczęśliwy małżonek sam powraca na ziemię do ukochanej Pomponii. Smuci się tylko Los...

zachomikowany

  • 1,37 GB
  • 13 lip 17 0:39
Libretto
Miejscem akcji jest Europa Środkowa ogarnięta wojną trzydziestoletnią (1618-48) na tle religijnym. Gdy okazało się, że bracia Wendelin i Bruno von Grübben kochają tę samą kobietę, ten drugi opuszcza dom i przystaje do heretyków protestantów). Wkrótce ginie w walce z rąk Wendelina, katolika. Zabójca, pełen skruchy, zaszywa się przed światem w leśnej głuszy. Zabiera ze sobą nowo narodzonego syna Symplicjusza, który dorasta w borze. Po latach dobra rodziny von Grübben mogą przepadnąć na rzecz Kościoła. Na poszukiwanie ojca i brata wyrusza Arnim, starszy syn Wendelina. Nie wie nawet, czy obaj żyją.

zachomikowany

  • 1,37 GB
  • 13 lip 17 0:39
Piękna Helena - Jacques Offenbach

Operetka w pięciu aktach
Libretto: Henri Meilhac i Ludovic Halevy
Miejsce i czas nagrania: Opernhaus Zurich, 1997r.

Wykonawcy:

Agamemnon - Oliver Widmer, baryton
Orest - Liliana Nichiteanu, mezzosopran
Menelaus - Volker Vogel, tenor
Helena - Vesselina Kasarova, mezzosopran
Achilles - Steve Davislim, bas
Ajkas I - Ruben Amoretti, tenor
Ajkas II - Cheyne Davidson, baryton
Parys Deon van der Walt, tenor
Kalchas - Carlos Chausson, baryton
Bakhis - Ruth Rohner, mezzosopran
Orkiestra i chór: Opernhaus Zurich
Reżyseria: Helmut Lohner

Dyrygent: Nikolaus Harnoncourt

zachomikowany

  • 1,37 GB
  • 13 lip 17 0:39
Życie paryskie - Jacques Offenbach

Operetka w pięciu aktach

Libretto: Henri Meilhac i Ludovic Halevy

Miejsce i czas nagrania: Centre Dramatique National de Lyon, 1991r.

Wykonawcy:

Raoul de Gardefeu - Jean-Francois Sivadier
Bobinet - Jacques Verzier
Metella - Helene Delavault
Gontran - Yvan Merat-Barboff
baron de Gondremarck - Jean-Yves Chatelais
baronowa de Gondremarck - Claire Wauthion
Brazylijczyk - Pierre-Francois Piastorio
Frick - Alain Hocine
Gabrielle - Isabelle Mazin
Pauline - Nathalie
Orkiestra i chór: Opera National de Lyon
Reżyseria:Louis Erlo, Jean-Pierre Brossmann

Scenografia: Carlo Tommasi
Kostiumy: Patrice Cauchetier
Realizacja telewizyjna: Pierre Cavassilas
Dyrygent: Jean-Yves Ossonce

Na dworcu Saint Lazaire przyjaciele Bobinet i Gardefeu czekają na przyjazd panny Mételli, damy dość swobodnych obyczajów, dla której obaj stracili głowę. Panowie są trochę skłóceni, bo po raz kolejny okazuje się, że ulokowali uczucia w tej samej niewieście. Gdy na peron wjeżdża wreszcie pociąg z Trouville wysiada z niego obiekt westchnień w towarzystwie... trzeciego konkurenta, niejakiego Gontrana. Co gorsza, Métella zdaje się w ogóle nie poznawać Gardefeu’a i Bobineta. Upokorzenie godzi rywali, postanawiają nigdy więcej nie zajmować się aktoreczkami i tancerkami, a uwagę poświęcić damom z towarzystwa...

zachomikowany

  • 1,37 GB
  • 13 lip 17 0:39
Patience - Arthur Sullinav

Operetka w dwóch aktach

Libretto: William S. Gilbert

Miejsce i czas nagrania:Sydney Opera House, 1955 r.

Wykonawcy:

Patience, mleczarka- Christine Douglas, sopran
Reginald Bunthorne - Dennis Olsen, baryton
Archibald Grosvenor- Anthony Warlow, baryton
lady Angela - Jennifer Bermingham, mezosopran
lady Saphir - Roxane Hislop, mezosopran
lady Ella - Toni Powell, sopran
lady Jane- Heather Begg, kontralt
pułkownik Calverley- John Germain- baryton
major Murgatroyd- Neil Powell, sopran
lejtnant, książę Dunstable- Graeme Ewer, tenor
Reżyseria:John Cox

Scenografia i kostiumy: John Stoddart
Realizacja telewizyjna: Cheryl Forrest- Smith
Dyrygent: David Stanhope

„Patience” jest kolejną z serii ostrych satyr na przywary i mody nękające brytyjskie społeczeństwo. Tym razem Gilbert zainteresował się rozmaitymi utracjuszami i niebieskimi ptakami, którzy chętnie pozowali na poetów, malarzy czy kompozytorów. W modzie był zwłaszcza „artysta ekscentryczny”, z niezwykłym stylem bycia i niezrozumiałymi ideami nawiązującymi do dawnych wieków, poezji dworskiej, romantycznych i dramatycznych historii rodem z Dantego lub romansów rycerskich. Wielu komentatorów od razu zauważyło, a potem toczyło zażarte spory, czy librecista wzorował się na postaci Oscara Wilde’a. Podobno nie tylko chodziło tu o typ postaci, ale nawet o takie szczegóły, jak charakterystyczny strój, którzy nosili aktorzy odgrywający rolę Bunthorne’a. Tak jak to miał w zwyczaju Wilde, przywdziewali welwetową marynarkę, wkładali do oka monokl i czesali się na wzór tego znanego poety. Inni krytycy doszukiwali się podobieństw do dwóch angielskich artystów: malarza Dantego Gabriela Rossettiego i poety Algernona Charles’a Swinburne’a, bardziej niż Wilde znanych w 1881 r., którzy na łamach prasy toczyli pilnie śledzony i komentowany pojedynek słowny na temat sztuki. Jednak – przykładowo – w celu wystawienia tego samego dzieła na scenach amerykańskich bohaterów upodabniano do znanych pisarzy i poetów zza oceanu, tak aby publiczność identyfikowała ich i bawiła się podobieństwami. Można by się więc pokusić o przeniesienie akcji operetki do dowolnego kraju i w dowolną epokę, dobierając typy rozpoznawalne dla miejscowej publiczności...

zachomikowany

  • 1,37 GB
  • 13 lip 17 0:39
Księżniczka Czardasza - I. Kalman

Operetka w trzech aktach

Libretto: Leo Stein i Bela Jenbach

Miejsce i czas nagrania: Sydney Opera House,1990r.

Wykonawcy:

Sylva Varescu - Deborah Riedel, sopran
książę Edwin - Anson Austin, tenor
książę Leopold von Lippert-Weylersheim - Robert Gard, baryton
księżna von Lippert-Weylersheim - Heather Begg,, sopran
hrabianka Stasi - Roxane Hislop, sopran
hrabia Boni - Roger Lemke, tenor
hrabia Feri - Graeme Ewer, baryton
kapitan von Rohnsdorff - Neil Kirkby, bas
Miksa - Kevin Peatfield
MacGrave - Geoffrey Crook
Kisch - Gordon Wilcock
Orkiestra i chór: The Australia Opera
Kierownik chóru: Neil Flottman
Reżyseria: Nigel Douglas

Scenografia i kostiumy: Kenneth Rowell
Choreografia: Michele Hardy
światło: Roger Barratt
Realizacja telewizyjna: Virginia Lumsden
Dyrygent: Richard Bonynge

Sylva Varescu, słynna śpiewaczka teatrzyku Orfeum w Budapeszcie, żegna się z publicznością przed amerykańskim tournée. Fetę na cześć Varescu zorganizował jej wielbiciel, baron Ferenc Kerekes. Wśród gości jest również adorujący ją hrabia Bonifacy Kansciánu. Lecz Sylva kocha księcia Edwina von Lippert-Weylersheim, ten odwzajemnia uczucie, lecz ona nie wierzy. Wie, że rodzina młodzieńca nigdy nie zgodzi się na małżeństwo, nie pozwoli na mezalians. Chcąc dowieść szczerości uczuć, przed wyjazdem na manewry Edwin spisuje ślubny kontrakt...

zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 13 lip 17 0:39
HMS Pinafore - Arthur Sullivan

Operetka w dwóch aktach

Libretto: William S. Gilbert

Miejsce i czas nagrania: The Arts Centre, Melbourne, 2005r.

Wykonawcy:

sir Joseph Porter - John Bolton Wood, baryton
kapitan Corcoran - Anthony Warlow, baryton
Ralph Rackstraw - David Hobson, tenor
Dick Deadeye - Richard Alexander, bas-baryton
Bill Bobstay - Andrew Jones, baryton
Bob Becket - Jerzy Kozłowski, bas
Josephine - Tiffany Speight, sopran
kuzynka Hebe - Roxane Hislop, mezzosopran
Little Buttercup - Colette Mann, kontralt
Orkiestra: Orchestra Victoria
Chór: Opera Australia Melbourne Chorus
Reżyseria: Stuart Maunder

Scenografia i kostiumy: Roger Kirk
Choreografia: Elizabeth Hill
światło: Trudy Dalgleish
Realizacja telewizyjna: Andrew Lord
Dyrygent: Andrew Greene

zachomikowany

  • 60 KB
  • 13 lip 17 0:39

zachomikowany

  • 1,37 GB
  • 13 lip 17 0:39
Ptasznik z Tyrolu - Carl Zeller

Operetka w trzech aktach

Libretto: Moritz West i Ludwig Held

Miejsce i czas nagrania: Seefestspiele Mörbisch, 1998r.

Wykonawcy:

Adam, ptasznik - Sebastian Reinthaller, tenor
Krysia, listonoszka - Ute Gfrerer, sopran
księżna Maria - Martina Serafin, sopran
hrabia Stanisław - Marc Clear, tenor
baron Weps - Helmut Berger-Tuna, bas
baronowa Adelajda - Marika Lichter, sopran
sołtys - Wilhelm Gartner, baryton
Orkiestra: Symphonie-Orchester Burgenland
Chór: Seefestspiele Mörbisch
Kierownik chóru: Bernhard Schneider
Reżyseria: Winfried Bauernfeind
Scenografia i kostiumy: Rolf Langenfass

Balet: Seefestspiele Mörbisch
Choreografia: Gisela Walther
światło: Peter Petschnig
Realizacja telewizyjna: Richard Leimer
Dyrygent: Rudolf Bibl

Zamiast typowego dla operetki świata salonów i kabaretów Zeller wprowadził tyrolski folklor, świeżość ludowych melodii i wiejski pejzaż. Na jego tle rozgrywają się perypetie miłosne listonoszki Krysi i ptasznika Adama. Zakochani chcą wykorzystać przyjazd do okolicznych lasów Księcia, aby dzięki jego protekcji poprawić swą sytuację materialną.
Przygotowania na przyjęcie znakomitego gościa zamieniają się w ciąg nieporozumień za sprawą organizatora tej wizyty, barona Wepsa. Gdy okazuje się, że Książę nie przyjedzie, bratanek Wepsa – Stanisław postanawia się pod niego podszyć. To z pozoru niewinne oszustwo wywołuje zamęt i doprowadza do zerwania zaręczyn Krysi z Adamem. Na szczęście wszystkie komplikacje prowadzą do klasycznego happy endu.

zachomikowany

  • 0,78 GB
  • 13 lip 17 0:39
Student żebrak - Karl Millöcker

Operetka w trzech aktach

Libretto: Fredrich Zell i Richard Genée

Miejsce i czas nagrania: Seefestspiele Mörbisch, 1995r.

Wykonawcy:

Palmatyka hrabina Nowalska – Mirjana Irosch, sopran
Laura - Martina Serafi n, sopran
Bronisława - Renate Pitscheider, sopran
Szymon - Marc Clear, tenor
Jan - Johannes Martin Kränzle, baryton
Ollendorf - Eberhard Storz, bas -baryton
von Wangenheim - Franz Supper, baryton
von Henrici - Ludwig Wolfrurn, tenor
von Schweinitz - Karl Dumphart, tenor
von Riehtbofen - Jens Janke, baryton
Onufry - Gideon Singer, bas
Enterich - Ernst Dieter Suttheimer, baryton

Orkiestra: Symphonie Orchester Burgenland oraz Musikverein Mörbisch
Chór: Seefestspiele Mörbisch
Kierownik chóru: Bernhard Schneider
Reżyseria: Winfried Bauernfeind
Scenografi a i kostiumy: Rolf Langenfass
Balet: Volkstanzensemble "SLUK" oraz Ensemble Ayisi-Saskovic
Choreografia: Gisela Walther
światło: Peter Petschnig
Realizacja telewizyjna: Claus Viller
Dyrygent: Rudolf Bibl

zachomikowany

  • 51 KB
  • 13 lip 17 0:39

zachomikowany

  • 1,17 GB
  • 13 lip 17 0:39
Mikado - Arthur Sullivan

Burleska-operetka w dwóch aktach

Libretto: William Gilbert

Miejsce i czas nagrania: Sydney Opera House, 1987 r.

Wykonawcy:

Jum-jum - Anne-Maree McDonald, sopran
Nanki-pu - Peter Cousens, tenor
Mikado - Robert Eddie, baryton
Katisza - Heather Begg, mezzosopran
Ko-ko - Graeme Ewer, baryton
Pu-ba - Gregory Yurisich, baryton
Kto-tam - Jennifer Bermingham, mezzosopran
To-ja - Caroline Clack, sopran
Orkiestra: The Elizabethan Sydney Orchestra
Chór: The Australian Opera Chorus
Kierownik chóru: Gordon Kember
Reżyseria: Christopher Renshaw
Scenografia i kostiumy: Tim Goodchild

światło: John Rayment
Dźwięk: Judith Irvine
Choreografi a: Carole Todd
Realizacja telewizyjna: Virginia Lumsden

zachomikowany

  • 79 KB
  • 13 lip 17 0:39

zachomikowany

  • 71 KB
  • 13 lip 17 0:39

zachomikowany

  • 63 KB
  • 13 lip 17 0:39

zachomikowany

  • 1,37 GB
  • 13 lip 17 0:39
Zemsta nietoperza - Johann Strauss syn

Operetka w dwóch aktach

Libretto: Karl Haffner i Richard Genée na motywach komedii Henri Meilhaca i Ludovica Halévy'ego "Le réveillon"

Miejsce i czas nagrania: Glyndebourne Opera House, sierpień 2003 r.

Wykonawcy:

Rozalinda - Pamela Armstrong, sopran
Adela - Lyubov Petrova, sopran
Eisenstein - Thomas Allen, baryton
Alfred - Pär Lindskog, tenor
doktor Falke - Hakan Hagegard, bas
Blind - Ragnar Ulfung, baryton
Frank - Artur Korn, bas
książę Orlofsky - Malena Ernman, mezzosopran
Frosch - Udo Samel, rola mówiona
Ida - Renée Schuttengruber, sopran

Orkiestra: London Philharmonic Orchestra
Chór Festiwalu Operowego w Glyndebourne
Reżyseria: Stephen Lawless
Scenografi a: Benoit Dugardyn
Kostiumy: Ingeborg Bernerth
światło: Paul Pyant
Choreografi a: Nicola Bowie
Realizacja telewizyjna: Francesca Kemp
Dyrygent: Vladimir Jurowski

Gabriel von Eisenstein jest znanym, również ze swojego temperamentu, wiedeńskim finansistą. Ma on trafić do aresztu za uderzenie poborcy podatkowego i obrazę sądu, tymczasem jego przyjaciel, Dr Falke organizuje wraz z młodym arystokratą – księciem Orlofskym bal. Jest to w rzeczywistości pretekst do ośmieszenia Eisensteina w ramach rewanżu za złośliwy żart swojego przyjaciela. Intryga polega na tym, że Falke wśród gości zaprasza w innych rolach domowników Eisensteina. Służąca będzie wytworną damą, żona pojawi się w masce i ma być przedstawiona jako węgierska księżna. Falkemu udaje się przekonać Eisensteina, by ten potajemnie wybrał się na bal, a w więzieniu stawił się rano. Niestety, do domu Eisensteina przybywa po aresztanta dyrektor więzienia Frank. Bierze on za pana domu śpiewaka Alfreda, który wykorzystując sytuację, znów próbuje zdobyć względy dawnej ukochanej. Alfred trafia do miejskiego aresztu, a Rosalinda może się szykować na bal. Tymczasem sam Eisenstein próbuje na przyjęciu uwieść niemal wszystkie damy, w tym Adelę i Rosalindę, zawiera na tym balu także serdeczną przyjaźń z dyrektorem więzienia, do którego ma trafić – obaj na przyjęciu są "francuskimi markizami" – Renardem i Chagrinem. Także Adela chce wykorzystać bal na swoją korzyść, próbuje znaleźć protektora, który wprowadzi ją do świata teatru, dlatego też nawet rozpoznana przez swojego pracodawcę z powodzeniem udaje oburzenie. Rosalinda, żona Eisensteina, zaś poznaje lepiej prawdziwą naturę swojego męża. Wszystko jednak wyjaśnia się rano, na końcu operetki...

zachomikowany

  • 1,18 GB
  • 13 lip 17 0:39
Gondolierzy - Arthur Sullivan

Operetka w dwóch aktach

Libretto: William S. Gilbert, z dodatkami uwspółczeœniajšcymi Melvyn Morrow

Miejsce i czas nagrania: Sydney Opera House, 1989 r.

Wykonawcy:

Giuseppe - Roger Lemke
Marco - David Hobson
Gianetta - Christine Douglas
Tessa - Suzanne Johnston
don Alhambra - Dennis Olsen
książę Plaza-Toro - Robert Gard
księżna Plaza Toro - Graeme Ewer
Luiz - Martin Croft
Casilda - Fiona Maconaghie
Fiametta - Elizabeth Ellis
Antonio - Neil Kirkby
Francesco - David Collins-White
Vittoria - Prudence Dunstone
Giorgio - David Hibbard
Giulia - Caroline Clack
Annibale - Robert Mitchell
Inez - Jennifer Bermingham
błaźni - Darrell Hopson, Giorgina Ciot, Lois Strike, Ian Castenetto, Jonathan Schmolzer
Orkiestra: The Elizabethan Philharmonic Orchestra
Chór: The Australian Opera Chorus
Balet: The Australian Opera
Reżyseria i choreografi a: Brian MacDonald
Scenografi a i kostiumy: Susan Benson
światło: John Drummond Montgomery
Realizacja telewizyjna: Martin Coombes
Dyrygent: Dobbs Franks

zachomikowany

  • 1,10 GB
  • 13 lip 17 0:39
Wesoła wdówka - Ferenc Lehár

Operetka w trzech aktach

Libretto: Victor Léon i Leo Stein na motywach komedii Henri Meilhaca "L'attaché de légation"

Miejsce i czas nagrania: The San Francisco Opera, grudzień 2001 r.

Wykonawcy:

Hanna Glawari - Yvonne Kenny, sopran
hrabia Daniło Daniłowicz - Bo Skovhus, tenor
baron Zeta - Carlo Hartmann, baryton
Walentyna - Angelika Kirchschlager, sopran
Camille de Rosillon - Gregory Turay, tenor
wicehrabia de Cascada - Curtis Sullivan, tenor
Raoul de St. Brioche - Jonathan Boyd, tenor
Bogdanowicz - Peter Strummer, bas
Sylwiana - Colleen McGrath, mezzosopran
Kromow - Bob Amaral, bas
Olga - Marnie Breckenridge, mezzosopran
Priczicz - William Saetre, bas
Praskowia - Jayne Taini, mezzosopran
Niegus - Elijah Chester, tenor

soliści baletu - Amanda McKerrow i John Gardner

Orkiestra i chór: The San Francisco Opera
Kierownik chóru: Ian Robertson

Reżyseria: Lotfi Mansouri
Scenografia: Michael Yeargan
Kostiumy: Thierry Bosquet
światło: Jennifer Tipton
Choreografi a: Lawrence Pech
Realizacja telewizyjna: Gary Halvorson

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    6
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    14
  • pliki muzyczne
    0

20 plików
17,21 GB




Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności