-
1 -
0 -
2 -
699
708 plików
1,34 GB
Co po wielu latach doświadczeń i pracy w sprzedaży ma Ci do przekazania Aleksander Sienkiewicz? Może mówić dużo. W końcu jest sprzedawcą :-) Tutaj, na początek, zaczniemy od końca, czyli osiem punktów podsumowujących:
1. Podstawą dobrej sprzedaży i sukcesu, chyba w każdej dziedzinie biznesu, jest elastyczność. Czyli
umiejętność dopasowywania się do zmieniających się warunków, w jakich przyjdzie ci działać.
2. Elastyczność w sprzedaży wyrażasz za każdym razem, kiedy szanujesz oczekiwania swojego klienta.
3. Sprzedawaj tak, jak sam chciałbyś kupować.
4. Praca przez telefon jest kluczowa w budowaniu pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami
i stanowi doskonałe narzędzie do budowania i podtrzymywania relacji z innymi.
5. Skuteczni sprzedawcy mają świadomość tego, jak wielkie znaczenie ma ich ciało, kiedy rozmawiają
z klientami.
6. Klient, nawet jeśli nie widzi, to wyobraża sobie ciebie jako rozmówcę, sprzedawcę i człowieka po
tym, co i w jaki sposób do niego mówisz.
7. Twoje biurko i krzesło służą do przyjęcia takiej pozycji ciała, w której nic nie będzie bardziej przekonywające niż twój głos w telefonie.
8. Telefon to nic innego jak tuba nagłaśniająca twój własny entuzjazm względem oferowanych rozwiązań.
Jaki jest Twój problem?
Jesteś na tej stronie, bo być może znasz Aleksandra Sienkiewicza i wiesz, że może on Ci dać wskazówki dotyczące sprzedaży, które działają. Może też w swojej książce zawarł antidotum na Twój problem albo napisał ją w tak lekki i zabawny sposób, że przeczytanie jej będzie wielką przyjemnością. Być może też znalazłeś się tu przypadkiem, ale chciałbyś uporać się z jakąś trudnością. Zobacz, co m.in. znajdziesz w książce "Halo? Sprzedaż!" Aleksandra Sienkiewicza:
Niewidzialna siła, która wprowadzi twoją sprzedaż na wyższy poziom;
Funkcja nastawienia, czyli lekcja z matematyki sukcesu w sprzedaży;
Wyposażenie standardowe w salonie skutecznej sprzedaży;
Sekundy i minuty, od których zależy wszystko;
Kocham być „odrzucany” — manifest najlepszych sprzedawców!;
Mówić tak, aby klient uwielbiał słuchać, czyli na czym polega magia skutecznej komunikacji;
Słyszę cię pierwszy raz, a mam wrażenie, jakbyśmy znali się całe życie;
Reklamacja dźwignią twojej sprzedaży i zaufania klienta;
Kilka słów, których świadomość może istotnie pomóc twojej sprzedaży;
Witaj na kolejnej mecie w drodze po telefoniczny sukces.
- sortuj według:
-
1 -
0 -
0 -
0
1 plików
1,31 MB