-
90 -
11256 -
319 -
202
13592 plików
7915,51 GB
kategoria: strzelanki, FPP, II wojna światowa, wojenne, wojskowe, multiplayer, zabijanki, żołnierskie
światowa data premiery: 04 listopada 2004
data wydania w Polsce: 19 listopada 2004
tryb gry: single/multiplayer
wymagania wiekowe: 16+
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 4.5 GB HDD
Medal of Honor: Pacific Assault to kolejna gra z popularnej serii gier akcji/FPP, Medal of Honor, osadzonej w realiach II Wojny Światowej. Tym razem gracze uczestniczą w zaciętych amerykańsko-japońskich walkach, które miały miejsce w rejonie Oceanu Spokojnego. Wszystko rozpoczyna się w momencie japońskiego ataku na Pearl Harbor i daje graczom możliwość śledzenia dwóch lat tego konfliktu oczami młodego amerykańskiego żołnierza. Akcja toczy się w bardzo różnorodnym otoczeniu, uczestniczymy w krwawym desancie morskim, w walkach w dżungli (przy czym uwzględniono takie wizualne niuanse jak różnica pomiędzy dżunglą Tajlandzką a tą występująca na Południowym Pacyfiku), czy też w starciach w bazach wojskowych lub na okrętach wojennych – kampania Pacific Assault pozwala graczom uczestniczyć we wszystkich głównych bitwach jakie miały wówczas miejsce, w tym w bitwie o Guadalcanal. W części misji trzeba walczyć samodzielnie, w niektórych zaś ramię w ramię z innymi żołnierzami z oddziału. W grze pojawiają się liczne przerywniki filmowe, które obrazują rozgrywające się wydarzenia oraz zmiany zachodzące w psychice bohatera – widzimy jak przeistacza się on z typowego „zielonego” rekruta, w prawdziwego weterana. Twórcy wprowadzili w tej części możliwość ukończenia misji na kilka sposobów, a nie jedną z góry predefiniowaną ścieżką. Co więcej nie chodzi tu wyłącznie o osiągnięcie wybranego celu różnymi drogami, lecz nawet wybranie jednego z kilku dostępnych celów. Naturalnie w Medal of Honor: Pacific Assault spotykamy się z nowym przeciwnikiem, Armią Japońską, a co za tym idzie z arsenałem nowych broni i pojazdów. Gra dalej wykorzystuje silnik graficzny znany z Quake’a III, jednakże zespół programistów z EA całkowicie przepisał część renderującą i wprowadził szereg innych usprawnień, co zaowocowało sporą poprawą jakości grafiki. Dużym zmianom uległo też komputerowe A.I.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB