-
1361 -
2005 -
4977 -
4370
14704 plików
1519,24 GB
Dzięki niemu możemy przypomnieć sobie fabułę oraz ukształtować poprzednie wydarzenia, jeśli nie zdecydujemy się na wykorzystanie pliku z zapisanym stanem gry. Twórcy przygotowali szereg różnych zakończeń. Finał całej historii w dużym stopniu zależy od tego, kogo mamy w swojej drużynie i jakich sojuszników udało nam się pozyskać.
W trakcie kampanii zwiedzimy wiele miast oraz planet, poprowadzimy ciekawe dialogi z przedstawicielami różnych ras oraz weźmiemy udział w licznych walkach. Starcia odbywają się w czasie rzeczywistym i przypominają gry akcji. Tempo walk jest około 15% większe niż w Mass Effect 2, same potyczki niewiele mają wspólnego z typowymi grami RPG. Shepard może chować się za osłonami, robić przewroty, aby unikać ciosów przeciwników i walczyć wręcz. Za sukcesy nagradzani jesteśmy punktami doświadczenia, które wydajemy następnie na rozwój umiejętności. Mimo ograniczenia liczby elementów RPG wrażenie kontroli nad kierunkiem w którym rozwijał się będzie nasz bohater, jest silniejsze niż w poprzedniej części serii. Otrzymujemy też większe drzewka umiejętności, a wszystkie moce mogą być teraz wielokrotnie rozwijane.
Uzbrojenie przypomina to z drugiej części cyklu. Powraca możliwość modyfikacji całego arsenału i dodawania nowych celowników czy luf. Wszystko to zmienia zarówno wygląd, jak i możliwości ofensywne sprzętu. Na nasz ekwipunek wpływa też wybrana klasa postaci. Żołnierz może nosić cały arsenał jednocześnie, podczas gdy w przypadku innych specjalizacji pojawiają się ograniczenia ilościowe. Nie znajdziemy za to żadnych broni, których używanie wymaga konkretnej profesji. Do naszej dyspozycji oddano także granaty.
Największą nowością w porównaniu do poprzednich odsłon jest wprowadzenie rozbudowanego trybu multiplayer. Gra umożliwia wzięcie udziału w czteroosobowych misjach kooperacyjnych. Co ciekawe, nie wcielamy się wtedy w Sheparda, ani inne postacie znane z kampanii single-player. Zamiast tego musimy stworzyć od podstaw nowych bohaterów. Głębi rozgrywce dodaje system rozwoju postaci, w ramach którego zdobywamy nowe poziomy doświadczenia i ulepszamy uzbrojenie. Kolejną ciekawą innowacją jest tzw. Galaxy at War, będącym bonusowym dodatkiem do kampanii solowej. Mechanizm ten decyduje o tym, jak wiele środków możemy wykorzystać w walce z Reaperami. Zwiększanie jego poziomu odbywa się m.in. poprzez wypełnianie misji kooperacyjnych. Jednocześnie jednak wszystko da się osiągnąć samotnie i twórcy nie zmuszają nikogo do zabawy z innymi ludźmi. Galaxy at War jest jedynie alternatywną metodą na przeżycie tej historii, a branie udziału w tego rodzaju rozgrywkach może nam ułatwić osiągnięcie danych celów w kampanii dla pojedynczego gracza.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
2,22 MB