Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Dark Colony.rar

kasiulenka_s / Gry PC RTS / Dark Colony.rar
Download: Dark Colony.rar

380,57 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Minimum system:

System Requirements;
Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA


:


PC
GRA PCobrazek




OPIS GRY :
strategiczne, science-fiction, RTS
Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...
W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów).
Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.


SCREENY Z GRY :

obrazek
obrazek
obrazek

Komentarze:

kempen

kempen napisano 19.02.2022 22:04

zgłoś do usunięcia

Nie polecam zdecydowanie, gry nie da się włączyć w wersji normalnej,tylko multiplayer.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 1.1 GHz, 256MB RAM, 32 MB akcelerator 3D, 800 MB HDD : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, fantasy, RTS Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry. Po śmierci ostatniego władcy z dynastii Artosa, kraina Orbis straciła spójność polityczną i podzieliła się na szereg skłóconych ze sobą prowincji. Gracz ponownie musi wziąć sprawy w swoje ręce i zjednoczyć Orbis. Autorzy przygotowali nową kampanię składającą się z 22 rozbudowanych misji, co gwarantuje ponad 30 godzin rozgrywki. Koncepcyjnie rozgrywka nie zmieniła się w stosunku do pełnej wersji gry. Nadal decydującym czynnikiem jest sprawnie działająca gospodarka i rozwinięta ekonomia, a dopiero gdy zadbamy o oba te czynniki, to możemy myśleć o potężnej armii. Bitwy z udziałem setek jednostek, były jedną z podstawowych zalet Warrior Kings, dlatego też twórcy starali się jeszcze bardziej wzbogacić ten element rozgrywki. Dodano nowe jednostki, np. Arch Druid czy Imperial War Elephant, oraz rozbudowano i tak już imponujący system sterowania oddziałami, pozwalający bez problemu dowodzić różnymi formacjami i wykonywać skomplikowane manewry opierające się na współdziałaniu różnych jednostek: piechoty, katapult, kawalerii, itp. Zmiany nie ominęły też tak istotnych spraw jak: komputerowe A.I. oraz silnik graficzny. Teraz każdy wrogi dowódca posiada odmienne cechy własne i dowodzi w sposób indywidualny, a mapy i modele jednostek są jeszcze bardziej szczegółowo przedstawione. Dodano też nowy tryb rozgrywki Valhalla oraz rozbudowano tryb Skirmish. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Takeda: Collection edition : Platforma: PC Typ publikacji: Repack Język: Rosyjski Język: Japoński :
RECENZJA: Takeda Rok produkcji: 2001 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium 200 Pamięć RAM: 64 MB Karta graficzna: 8MB Wolne miejsce na dysku twardym : 1,3 GB wolnego miejsca Opis:tryb główny , pozostając w klasycznej tradycji gier strategicznych , oczywiście , jesttryb kampanii - jak można się domyślać , nieliniowych. W sumie ,kampania może być ponad czterdzieści razy , ale ile i które z nich naprawdę trzeba uczestniczyć - zależy od sposobu . Tak więckampania może go kilka razy , za każdym razem w nowy sposób . Oprócz sztuki wojennej , dyplomacji, będzie również odgrywać rolę - ale z komponentu gospodarczego , to znaczy , budowlana , jednostki produkcyjne, wydobycie zasobów , i tym podobne, w tej grze można się pozbyć. W tym samym czasie , istniejepojęcie ogólnej sytuacji gospodarczej klanu Takeda 2 : Droga samuraja Rok produkcji: 2006 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium ® IV 2.4 GHz Pamięć: 512 MB Karta graficzna: 64MB Wolne miejsce na dysku twardym : 3,7 GB wolnego miejsca Opis: XVI wiek , Japonia . Kraj przeżywa okres rozbicia dzielnicowego , wszystkie jego ziemi podzielona pomiędzy nieustannie walczących klanów wojskowych . Okres ten został nazwanyera " Walczących Królestw " i oznaczone rozkwitu sztuki samurajów . To jest , gdyzaangażował się duża bitwa koń i stopa wojsko , czynne zamki budowlane, a przede wszystkim docenić talent i doświadczenie dowodzenia i kontroli na polu bitwy . Musisz grać rolę jednego z feudalnych władców i generałów , aby zdobyć tytuł szoguna , podporządkowując wszystkie prowincje . Zmobilizować wszystkie swoje umiejętności wojskowe i dyplomatyczne , stworzyć niezwyciężoną armię i dołącz do Japonii ! Takeda 3 Rok produkcji: 2009 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium Core Duo 2,0 GHz Pamięć: 1024 MB RAM Wideo : 256 MB DirectX 9 - kompatybilna karta grafiki 3D (GeForce 6600 poziom i wyżej, z wyjątkiem wbudowanych grafik ) Wolne miejsce na dysku twardym : 4,9 GB wolnego miejsca Opis: Japonia . XVI wieku . Imperium , kręcąc wojnę domową , rozpada się na odrębne państwa . Chciwi panowie prowadzą krwawą wojnę o władzę . Land ofRising Sun powoli pogrąża się w chaosie . Zatrzymać to szaleństwo tylko przez prawdziwego samuraja . Przejęcie dowodzenia jednym z 25 starożytnego klanu , będziesz zjednoczyć rozproszone księstw w jedno państwo . Do walki z wrogiem , budować zamki i ustanowienie stosunków dyplomatycznych -droga do zwycięstwa jest bardzo trudna . Ale pamiętaj, żetylko prawdziwy Shogun może prowadzić swoich ludzi do zwycięstwa !
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), Windows 2000/XP : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS, starożytność Rise & Fall: Civilizations at War to najnowsze dzieło programistów i projektantów ze Stainless Steel Studios, znanych graczom chociażby z Empire Earth czy Empires: Dawn of the Modern World. Na pierwszy rzut oka, gra przypomina Rome: Total War czy Praetorians, aczkolwiek znacznie bliżej jej do Age of Empires. Na ekranie wizualizują się nam ogromne armie walczące ze sobą na rozległych polach bitewnych oraz oblężenia dobrze umocnionych twierdz czy miast. Na wirtualnych strategów czekają wojska czterech ówczesnych potęg (Rzymu, Grecji, Persji oraz Egiptu), nad którymi mogą objąć dowodzenie. Ponadto, pojawiają się tu też żołnierze Babilonu, barbarzyńskiej Galii, Asyrii czy Kartaginy, lecz te nacje niestety nie są grywalne. W skład armii wchodzić może ponad 80 rodzajów jednostek, w tym piechota, łucznicy, kawaleria, bronie oblężnicze oraz flota wojenna. Oczywiście, każda z cywilizacji posiada własne, specjalizowane jednostki. Wspomnianą wcześniej flotę widzimy bardzo często, ponieważ twórcy gry zdecydowali się położyć duży nacisk właśnie na bitwy morskie. Statki mogą przewozić także jednostki lądowe, tak więc nasza armia zyskuje na mobilności. Na okrętach możemy zamontować również machiny wojenne dzięki czemu bitwy morskie stają się bardziej widowiskowe. Twórcy gry zastosowali w swoim dziele pomysł z terytoriami podobny do użytego w Empire Earth II. W związku z tym zapewniają one wymierne korzyści militarne - jeśli zapragniemy wytrenować legionistów, w naszych szeregach pojawia się tyle jednostek, ile terytoriów znajduje się pod naszą kontrolą. W Rise & Fall: Civilizations at War pojawiają się także bohaterowie (w sumie 8) - Juliusz Cezar, Kleopatra, Ramzes Wielki, Achilles czy Aleksander - znacznie podnoszą morale naszych wojsk i robią dobry użytek ze swoich specjalnych umiejętności, niestety, ograniczonych czasowo. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Kolejna gra firmy Akela, znanej m.in. z takich produkcji jak Sea Dogs czy Age of Sail, z wielkimi żaglowcami w roli głównej. Jest to samodzielna produkcja bazująca na rozwiązaniach serii Age of Sail, co twórcy uwidocznili w jej tytule: The Privateer's Bounty: Age of Sail II. Akcja przenosi graczy do czasów, gdy morza roiły się od pięknych i drapieżnych zarazem okrętów, wielkie mocarstwa zmagały się ze sobą o wpływy w odległych koloniach, piraci siali postrach pośród flot handlowych, a wszędzie czaiły się intrygi oraz piękne, spragnione dzielnych kapitanów niewiasty. W odróżnieniu od Age of Sail, gdzie kwintesencją rozgrywki były starcia dużych flotylli, tu możemy zakosztować nie tylko olbrzymich bitew morskich, lecz także zadań mniejszego kalibru, typowych dla ówczesnego wilka morskiego, tj. ochraniać konwoje handlowe, bronić fortu, patrolować określone akweny wodne oraz przełamywać blokady i wymykać się wrogom. Spotkamy się tu sponad 20 jednostkami, w tym też takimi prototypowymi jak: drewniana łódź podwodna. The Privateer wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny i fizyczny Age of Sail II (STORM). W trybie dla pojedynczego gracza czekają trzy historyczne kampanie do przejścia. Gra pozwala na rozgrywkę wieloosobową do 16 osób równocześnie. Posiada również edytor kampanii i scenariuszy. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 133Mhz, 16MB RAM : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS Druga część strategii czasu rzeczywistego - Krush Kill 'N Destroy opowiada historię, która ma miejsce w 100 lat po konflikcie nuklearnym z 2079r i 40 lat po tym, jak po raz pierwszy „Ocaleni” wyszli ze swych podziemnych bunkrów, aby stanąć twarzą w twarz z rasą „Zmutowanych”. Znany z pierwszej części Krush Kill 'N Destroy konflikt nie został ostatecznie rozstrzygnięty. Wielu przedstawicieli obu frakcji dokonywało reorganizacji wojsk, leczyło poniesione rany oraz planowało kolejne natarcia. Po czterdziestu latach od daty pierwszego spotkania nowe pokolenie „Ocalałych” postanawia stanąć w szranki z mutantami i ich krwiożerczymi bestiami raz jeszcze. Rzecz jasna celem ich jest odbicie powierzchni. Obie frakcje czeka jednak niespodzianka, teraz w konflikt wkracza także armia robotów Serii 9. Przez Ziemię idą jak burza, niosą zniszczenie i śmierć, zabijają wszystko, co napotkają na swej drodze... Podczas 51 misji w trybie single player poznajemy nowe i bardziej rozbudowane elementy strategii, które w pierwszej części gry nie występowały. Przykładem na to jest chociażby pojawienie się takich struktur, jak mury czy mosty, które można zniszczyć, aby nie dopuścić do ataku wojsk naszego oponenta. Dostępne są także nowe technologie np.: spowalnianie przeciwnika. W grze pojawiły się także nowe elementy krajobrazu: wzgórza i klify, które wpływają na pole widzenia naszych jednostek - dzięki temu w KKND2 pojawia się sposobność ukrycia się i przeprowadzania nagłych i zarazem niespodziewanych ataków z zaskoczenia. Kolejnym dodatkiem, który odkrywamy w 2 części tego RTSa są jednostki specjalne, w tym także latające, które zwiększają możliwości bojowe naszych wojsk (ogólna liczba jednostek przekracza 50 sztuk na każdą z ras). SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności