Patches and manuals.nrg
-
Adrian Von Ziegler -
ALICE MADNESS RETURNS 2011-SKIDROW -
Battle vs Chess -
Beast in black -
Beast in Black - dark connection (2021) -
Beast-In-Black-Berserker-2017 -
Blind Guardian - Beyond The Red Mirror (2015) -
Conspiracies II-Lethal Networks (2011) -
Dark Parables -
Dragon Ball Z -
Finntroll - Blodsvept (2013) (HOT!!!!!) -
Gnome i Julia -
Goofy -
Grobowiec Świetlików -
Hitman Rozgrzeszenie 2012 [PC] -
Johny Bravo -
Kaiketsu Zorro -
KAPITAN PLANETA -
Kelthuzzar -
Kopciuszek 3 - Co by byBo gdyby -
Koty nie tańczą -
Krasnoludki i trolle -
Krater PL [PC] -
Krowa i kurczak -
Krowy na Wypasie -
Księżniczka Mononoke -
Laputa - Podniebny Zamek -
Legendy Sowiego Krolestwa -
Lis i pies 1-2 -
lIS I PIES 2 -
LIS I PIES HD -
LOGOPEDIA(1) -
Magicka + 20 DLC [PC] -
Mark of the Ninja [PC] -
Megamocny -
Narzeczona dla kota -
NIKITA PL -
Oddworld Stranger's Wrath HD PL [ 2012 ] PC -
Ponyo -
Powerwolf -
Powrót do marzeń -
PRAWDZIWA HISTORIA RODU BORIGOW -
Przygodowe -
Rhapsody Of Fire - Into the Legend (2016) -
Test Drive Ferrari Racing Legends [PC] -
Testy i kwestionariusze z doradztwa -
Tony Hawk's Pro Skater HD [PC] -
Triumf Żelaznego Ognia (varded) -
Vanir - Onwards Into Battle - 2012 -
Zew Triumfującej Potęgi (varded)
Pełne obrazy płyt: podstawka, dodatek "limb from limb" i płyta opcjonalna, z instrukcją i łatkami jakowymiś.
Sama gra to, mówiąc ogólnikowo, symulator miecza (lub morgenszterna, lub topora, lub jeszcze jakichś ciekawostek przy niektórych postaciach...), z perspektywy TPP. Wysoce - nadal - oryginalny: ruchy oręża kontroluje się myszką lub dżojstikiem (wiele osób uważa kontrolę dżojową za bardziej w tym wypadku intuicyjną) i wymachujemy nim, generalnie, wedle woli i upodobań. Siła uderzenia zależy zawsze bezpośrednio od wielkości zamachu i energiczności manewru; można dopomóc sobie również dodając prędkość obrotową piruetu, lub wyprowadzić miażdżący cios "z-góry-na-dół" spadając jednocześnie na przeciwnika (przy czym dobre zgranie tego akurat manewru bywa nieco trudne). Przydatną sztuką (a i niezwykle satysfakcjonującą i efektowną) jest tu parowanie ciosów przeciwnika - które, jak większość manewrów w tej akurat grze, nie odbywa się jakoś "magicznie automatycznie" i polega ściśle na położeniu w danym momencie ostrza broni naszej i przeciwnika. Dla cierpliwych i ambitnych jest tu naprawdę sporo dobrego, w skrócie.
Gwoli jasności - grać da się również w pełni na klawiaturze i w trybach nieco uproszczonych, jednak odbiera to tak naprawdę grze (w dość powszechnej opinii) jej podstawowy urok - jak i satysfakcję z powiększania swych umiejętności w dowolnie luźnym i finezyjnym władaniu bronią.