-
33 -
4309 -
90 -
585
6875 plików
3668,56 GB
Branża elektronicznej rozrywki usłyszała po raz pierwszy o Prey w 1995 roku, kiedy to studio Apogee (późniejszy 3D Realms) ukończywszy strzelaninę Rise of the Triad, postanowiła wziąć się za kolejny produkt. Projektem dowodził Tom Hall, jeden z byłych pracowników firmy id Software, która z kolei w tamtym czasie opracowywała pierwszą odsłonę Quake’a. Mimo zastosowania nowatorskiego silnika 3D i kilkukrotnym podejściu programistów do projektu, nie udało się ostatecznie sfinalizować powstania programu. Prace ostatecznie zarzucono w marcu 2000 roku, by po pięciu latach, 15 kwietnia 2005 roku ogłosić je ponownie. Nowym projektem zajęła się firma Human Head Studio.
Prey stawia zarówno na wartką akcję, jak i specyficzną atmosferę. Tę ostatnią podkreśla olbrzymi statek kosmiczny, tak naprawdę będący organicznym tworem. Tkanki łączą się z charakterystyczną dla świata przyszłości technologią, co sprawia jedyne w swoim rodzaju wrażenie i wprowadza do zmagań dużą różnorodność. Również w kwestii projektu przeciwników, artyści z Human Head Studio popuścili wodze fantazji, tworząc przerażające istoty, nierzadko będące hybrydą kilku odmiennych organizmów.
Chociaż rozgrywka w Prey zorientowana jest głównie na tryb dla jednego gracza, program oferuje również tryb multiplayer. Za oszałamiającą oprawę wizualną odpowiada silnik użyty w Doom 3, który oferuje wszystkie bogactwa nowoczesnych efektów.
Wymagania sprzętowe:Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 5800 lub lepsza), 2.2 GB HDD, Windows 2000/XP
Instrukcja uruchomienia gry znajduje się tutaj
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB