Reason 5.part05.rar
-
(02)Kurtyna w górę -
1943 - Sugata Sanshiro -
1968 How to Irritate People -
1997 - Standard Stuff For Drama [9 43941-2] -
1998 - Polyesterday [BAD 8002 CD] -
1998 - Polyesterday [BAD 8002] -
1998 - Polyesterday [BAD D 8002 CD] -
Adam Bahdaj - Podróż za Jeden Uśmiech -
Alicja 02 -
Bajki - Piotr Fronczewski -
Connections -
Cosmos A Space Time Odyssey sezon 1 -
Empire Strikes Back, The - The Radio Drama -
Hanuszkiewicz A. - To lubię -
History of World Literature -
Kurosawa - muzyka z filmów -
Micca -
Michał Strogow - audiobook -
Others -
Pan Samochodzik -
Red Box - Chenko 12' (1983) -
Red Box - Chenko 7' (1983) -
Red Box - Remixes -
Różewicz -
Series 1 -
Series 2 -
Series 3 -
Series 4 -
sezon 1 -
Silent Witness 20 -
Silent Witness 21 -
Silent Witness S22 -
Silent.Witness.S10 -
Silent.Witness.S11 -
Silent.Witness.S12 -
Silent.Witness.S13 -
Silent.Witness.S16 -
Silent.Witness.S17 -
Silent.Witness.S18 -
Silent.Witness.S19 -
Star Wars- The Radio Drama -
Stylus Vinyl Groove Module -
Talk Talk - The Very Best of Talk Talk 1997 -
The 13 Year Itch -
The Secret Adventures of Jules Verne -
Trzynasty apostol sezon 2 -
Trzynasty apostoł sezon 2 -
Trzynasty Apostoł sezon 2(1) -
Waking the Dead -
Właśnie leci kabarecik (1974-1977)
|
Reason 5 pozwala na aranżację naszej sesji na zasadzie bloków, którymi mogą być zwrotki, refreny, mosty, wstępy, zakończenia itp., znacząco ułatwiając poruszanie się w skomplikowanych strukturach muzycznych. Reason 5 oferuje natomiast moduł o nazwie Kong, który pełni funkcję kreatora partii perkusyjnych. Łączy on odtwarzanie próbek, modelowanie fizyczne i tradycyjną syntezę dźwięków perkusyjnych z sekcją efektów. Kolejna nowość to Dr OctoRex, który zastępuje moduł playera Dr Rex, dodając szereg nowych funkcji, jak możliwość załadowania do ośmiu REX-ów w tym samym czasie i przełączanie się między nimi w trakcie pracy (unikamy w ten sposób plątaniny kabli na wirtualnym panelu połączeń). Moduł umożliwia też edycję każdego plasterka osobno (głośność, panorama, filtr, odwrócenie) za pomocą narzędzia o nazwie Slice Edit. Co więcej – poszczególne plasterki mogą teraz być kierowane do oddzielnych wyjść, zatem nie będzie problemu z niezależnym przetwarzaniem np. stopy, werbla, hi-hatu itd. Jednak najważniejszą funkcją nowego Reasona jest możliwość samplowania dźwięków. Propellerhead nie poszedł zatem w stronę przekształcania swojego produktu na kolejny system DAW (którym w połączeniu z Recordem de facto już jest), ale udał się w stronę rozwijania swojej koncepcji zamkniętego studia wirtualnego. Każdy z playerów Reasona może obecnie nagrywać dźwięk, który po rejestracji można poddawać dalszej obróbce w wewnętrznych edytorach. W ten sposób Reason całkowicie otworzył się na świat, i jeśli nawet nie masz jakiegoś sampla, na którym Ci zależy, możesz go sobie po prostu nagrać lub zrzucić np. z płyty ulubionego wykonawcy. |