-
13305 -
3591 -
430 -
1345
22771 plików
3760,47 GB
|
Reason 5 pozwala na aranżację naszej sesji na zasadzie bloków, którymi mogą być zwrotki, refreny, mosty, wstępy, zakończenia itp., znacząco ułatwiając poruszanie się w skomplikowanych strukturach muzycznych. Reason 5 oferuje natomiast moduł o nazwie Kong, który pełni funkcję kreatora partii perkusyjnych. Łączy on odtwarzanie próbek, modelowanie fizyczne i tradycyjną syntezę dźwięków perkusyjnych z sekcją efektów. Kolejna nowość to Dr OctoRex, który zastępuje moduł playera Dr Rex, dodając szereg nowych funkcji, jak możliwość załadowania do ośmiu REX-ów w tym samym czasie i przełączanie się między nimi w trakcie pracy (unikamy w ten sposób plątaniny kabli na wirtualnym panelu połączeń). Moduł umożliwia też edycję każdego plasterka osobno (głośność, panorama, filtr, odwrócenie) za pomocą narzędzia o nazwie Slice Edit. Co więcej – poszczególne plasterki mogą teraz być kierowane do oddzielnych wyjść, zatem nie będzie problemu z niezależnym przetwarzaniem np. stopy, werbla, hi-hatu itd. Jednak najważniejszą funkcją nowego Reasona jest możliwość samplowania dźwięków. Propellerhead nie poszedł zatem w stronę przekształcania swojego produktu na kolejny system DAW (którym w połączeniu z Recordem de facto już jest), ale udał się w stronę rozwijania swojej koncepcji zamkniętego studia wirtualnego. Każdy z playerów Reasona może obecnie nagrywać dźwięk, który po rejestracji można poddawać dalszej obróbce w wewnętrznych edytorach. W ten sposób Reason całkowicie otworzył się na świat, i jeśli nawet nie masz jakiegoś sampla, na którym Ci zależy, możesz go sobie po prostu nagrać lub zrzucić np. z płyty ulubionego wykonawcy. |
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
11 plików
6,98 GB