Aleksander Buczny:
W jaki sposób możesz posługiwać się perswazją i wywierać wpływ na ludzi osiągając to, czego chcesz... Dowiedz się więcej o książce
Magia Perswazji.
* Wstęp
* CIEKAWOŚĆ
* Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
im się zupełnie nieciekawe
* Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości?
* Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
prostu genialne
* Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u trudnych klientów?
* Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności
w uwodzeniu?
* Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
skuteczność
* DOPASOWANIE
* Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w zupełnie podświadomy sposób?
* Dopasowanie za pomocą gestów
* Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia
* Dopasowanie werbalne
* Dopasowanie oddechem
* Dopasowanie mentalne
* Co dalej, czyli technika prowadzenia
* WARTOŚCI
* Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali!
* Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział w tym momencie, że
* Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w tym momencie dla Pana/Pani
największe znaczenie?
* Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)?
EKSTRA!!
* Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
ochotę wykonać zupełnie nieświadomie?
* Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach
* Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
w stan silnej podatności na perswazję
* Ukryte polecenia oparte na cytatach
* Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do
* Twoich propozycji?Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają mu się wyjątkowo nudne
* Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży
* Zamknięcie „Na szczeniaczka”
* Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną?
* „Przekonująca strategia”
* Zamknięcie typu „Ben Franklin”
* Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
zastanowić?
* 1. Postawa
* 2. Ciekawa prezentacja
* 3. Kolejna technika, która świetnie działa w takiej sytuacji wymaga umiejętności
aktorskich oraz pewności siebie
* 4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
który mówi, że musi się jeszcze zastanowić
* 5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
* 6. Antycypacja
* Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
negocjatorów)?
* Zamiana ramy czasowej
* Model świata
* Uszczegółowienie
* Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
klienta, który ją kocha?