Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

magia-perswazji.pdf

eBookInfo / eBooki / Magia Perswazji / magia-perswazji.pdf
Download: magia-perswazji.pdf

0,52 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Aleksander Buczny: W jaki sposób możesz posługiwać się perswazją i wywierać wpływ na ludzi osiągając to, czego chcesz... Dowiedz się więcej o książce Magia Perswazji.
* Wstęp
* CIEKAWOŚĆ
* Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
im się zupełnie nieciekawe
* Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości?
* Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
prostu genialne
* Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u trudnych klientów?
* Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności
w uwodzeniu?
* Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
skuteczność
* DOPASOWANIE
* Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w zupełnie podświadomy sposób?
* Dopasowanie za pomocą gestów
* Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia
* Dopasowanie werbalne
* Dopasowanie oddechem
* Dopasowanie mentalne
* Co dalej, czyli technika prowadzenia
* WARTOŚCI
* Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali!
* Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział w tym momencie, że
* Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w tym momencie dla Pana/Pani
największe znaczenie?
* Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)?
EKSTRA!!
* Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
ochotę wykonać zupełnie nieświadomie?
* Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach
* Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
w stan silnej podatności na perswazję
* Ukryte polecenia oparte na cytatach
* Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do
* Twoich propozycji?Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają mu się wyjątkowo nudne
* Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży
* Zamknięcie „Na szczeniaczka”
* Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną?
* „Przekonująca strategia”
* Zamknięcie typu „Ben Franklin”
* Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
zastanowić?
* 1. Postawa
* 2. Ciekawa prezentacja
* 3. Kolejna technika, która świetnie działa w takiej sytuacji wymaga umiejętności
aktorskich oraz pewności siebie
* 4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
który mówi, że musi się jeszcze zastanowić
* 5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
* 6. Antycypacja
* Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
negocjatorów)?
* Zamiana ramy czasowej
* Model świata
* Uszczegółowienie
* Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
klienta, który ją kocha?

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Rafał Graj: Jak kobiety wykorzystują swoją kobiecość, aby sprzedawać skuteczniej i więcej? Jeśli tylko jesteś kobietą, to po prostu nie stać Cię na to, aby nie mieć tej .. Dowiedz się więcej o książce Uwodzicielska sprzedaż. * WPROWADZENIE * JAK POWSTAŁ PROJEKT „UWODZENIE W SPRZEDAŻY” * Dlaczego warto wykorzystać uwodzenie w sprzedaży? * WSTĘP * POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI KOBIETY BĘDĄCEJ SPRZEDAWCĄ * Co tak naprawdę sprzedajesz? * Żeby coś kupić, najpierw musisz coś sprzedać * Pasja * Sprzedajemy tak naprawdę wszystko... * Twój stan emocjonalny * Daj klientowi to, czego chce – i jeszcze więcej... * Zasada „win to win” * Twoja pewność siebie... * Zatrzymaj klienta na dłużej * Tajemnice systemów sprzedaży * Po co w ogóle tworzyć systemy? * I Prostota * II Łatwa kontrola * III Jednolitość * IV Szczelność * V Efektywność * VI Elastyczność * UWODZICIELSKA MOWA CIAŁA * Co to jest mowa ciała? * Dlaczego korzystać z mowy ciała w uwodzeniu w sprzedaży? * Twój chód i biodra * Ustawienie nóg * Biżuteria i długopis * Zakończenie * Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała * SPOSÓB UBIERANIA SIĘ * Jak cię widzą, tak cię piszą * Klasyczny ubiór * Cechy ubioru kobiety z klasą * I na koniec – zapach * Sztuczki tuszujące niedoskonałości * Nierealna piękność wzorem kobiecości * TON GŁOSU * DOPASOWANIE I KOTWICE * Dopasowanie * Lingwistyka * Twoja mowa * Kotwice * PSYCHOLOGIA MĘŻCZYZNY * Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny * W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety? * Biologia szukania partnera * MAGIA JĘZYKA * Linia czasu a lingwistyka * Przyszłość * Przeszłość * Teraźniejszość * Kasowniki „nie” i „ale" * Słowo „nie" * Słowo „ale” * Struktura metamodelu * Usunięcie * Generalizacje * Zniekształcenia * Potencjalny wybór * NIEZWYKŁY COACHING „UWODZENIE W SPRZEDAŻY” * ĆWICZENIA CZYNIĄ MISTRZA * Ćwiczenie 1 * Ćwiczenie * Cel ćwiczenia * Rady * Ćwiczenie 2 * Ćwiczenie * Cel ćwiczenia * Uwagi * Ćwiczenie 3 * Ćwiczenie * Cel ćwiczenia * Uwagi * Książka a szkolenie na żywo * Misja 1 * Misja 2 * NAJLEPSZE ZAKOŃCZENIE
Łukasz Milewski: Dowiedz się, jak za pomocą zmiany osobistej kształtować mowę ciała i stać się liderem! Dowiedz się więcej o książce Mowa Ciała a Sukces. Przedmowa Wprowadzenie. Niekończąca się opowieść CZĘŚĆ I Moja przygoda z mową ciała Czym jest Mowa Ciała? Mowa Ciała • Jest wrodzona • Jest nabyta • Język reakcji i sygnalizacji • Mowa wzmacniająca i osłabiająca przekaz • Język odkrywający prawdę i fałsz • Język przekazujący myśli (nastawienie, emocje, role i wzorce) • Język odbywający się w określonym miejscu, czasie, z okreśoną energią • Język Świadomości • Język Międzynarodowy Tajemnice ludzkiego ciała • Nerwy • Hormony • Oddychanie • Krwiobieg • Muskulatura • Trawienie • Szkielet • Rozmnażanie • Układ moczowy • Skóra Emocje a Mowa Ciała Jak zacząć świadomie zyskiwać energię i opanować mowę ciała? W jaki sposób natychmiast pozbędziesz się agresji i zaznasz spokoju? Jak pozbyć się poczucia winy, które negatywnie wpływa na język ciała? Z cyklu meamorfoza biznesowa: Oparta na faktach Historia Darka CZĘŚĆ II SZTUKA PREZENTACJI Poznaj sekrety zdobywania lojalnych klientów Jak to się robi? Po co w biznesie dopasowywać się do klienta? Jak to zrobić? Co mówi Twoje ciało? Charyzmatyczna osobowość trzyma się prosto Tylko ten, kto trzyma się prosto, będzie postrzegany jako wielki! Charyzmatyczna i prawdziwa osobowość osiągnie sukces Jak przyswoisz sobie charyzmatyczną postawę? Prezentacyjny głos, czyli wprowadzenie do wystąpień publicznych Psychodynamiczny trening głosu Trening oczu Prawidłowe posługiwanie się mową oczu Sztuka przemawiania z zastosowaniem Mowy Ciała CZĘŚĆ IIIANALIZA MOWY CIAŁA To było kilka lat temu Czym właściwie jest analiza języka ciała? Jak rozpoznać kałmstwo i prawdę w biznesie? Sztuka kłamania Jakie są najbardziej typowe objawy świadczące, że człowiek kłamie? Precyzyjne znaczenie języka ciała Niekończąca się opowieść, kończąca tę książkę Notka o autorze
Krzysztof Abramek: Odkryj, jak stosując odpowiednie preparaty poprawić swoje zdrowie i podnieść jakość życia. Dowiedz się więcej o książce Witaminy, minerały i suplementy. WSTĘP DLACZEGO ZDECYDOWAŁEM SIĘ NAPISAĆ TĘ PUBLIKACJĘ? WITAMINY A DIETA SUPLEMENTACJA? TAK, ALE DLACZEGO? Owoce i warzywa zawierają mniej witamin Transport i przechowywanie Mycie i gotowanie Przetwarzanie Fast food Duże, wręcz ogromne ilości cukru Zaburzenia wchłaniania w przewodzie pokarmowym Stresy Środki antykoncepcyjne i hormonalne Korzystanie z chlorowanej wody Indywidualności biochemiczne Zanieczyszczenie środowiska i żywności Mięso zwierząt hodowlanych przesycone jest CZY TY TEGO POTRZEBUJESZ? WSPOMAGANIE LECZENIA I REHABILITACJI CZY WSZYSTKIE WITAMINY SĄ TAKIE SAME? Prosty test konsumencki MINERAŁY I ICH PRZYSWAJALNOŚĆ NATURALNE A SYNTETYCZNE Biodostępność – co to takiego i dlaczego jest to ważne? CO TWÓJ LEKARZ WIE O WITAMINACH? CO MUSISZ WIEDZIEĆ, ZANIM KUPISZ SUPLEMENTY? CO TRZEBA WIEDZIEĆ O SUPLEMENTACH? Chronobiologia Synergiści i antagoniści Multiwitaminy Co powinien zawierać dobry preparat multiwitaminowy? Witamina A Witaminy z grupy B Witamina C Witamina D Witamina E Magnez Wapń Omega 3 Cynk Chrom Wanad Żelazo Mangan Selen Czosnek Błonnik Odżywki białkowe Saw Palmetto Enzymy trawienne Spirulina Ginko Biloba Żeń-szeń DHEA „Dopalacze” Napoje izotoniczne Koenzym Q Koncentraty owoców i warzyw Glukozamina CLA Karnityna „Spalacze tłuszczu” Napoje dietetyczne JAKIE PREPARATY WYBRAĆ? ComsumerLab WIĘC CO NAPRAWDĘ JEST MI POTRZEBNE? JAKIE PYTANIA ZADAĆ SPRZEDAWCY WITAMIN I SUPLEMENTÓW? Trzy magiczne pytania do sprzedawcy witamin Więcej WAŻNYCH pytań ŻYWNOŚĆ WZBOGACANA WITAMINAMI CIĄŻA I WITAMINY DZIECI I WITAMINY Niemowlaki Przedszkolaki Szkolniaki Alergicy Słodycze i witaminy URODA I WITAMINY SUPLEMENTACJA A SKÓRA, WŁOSY I PAZNOKCIE Witaminy w kremach CO UTRUDNIA PRZYSWAJANIE WITAMIN? NIEPRZEMYŚLANA SUPLEMENTACJA MOŻE ZASZKODZIĆ WITAMINY CZY NUTRACEUTYKI? Jaka jest więc sensowna alternatywa? FAQ, czyli często zadawane pytania PODSUMOWANIE, KRÓTKIE VADEMECUM TRUDNE TERMINY BONUSY WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI BIBLIOGRAFIA
Małgorzata Dwornikiewicz: Dowiedz się w jaki sposób wyznaczyć sobie cele i je skutecznie osiągnąć. Poznaj sposoby zwalczania skłonności do zwlekania. Dowiedz się więcej o książce Ja i cele. ZNASZ TO? Stopem po motywacji – co to jest? Twój temperament a automotywacja Jaka/jaki jesteś i czego pragniesz? Moje mocne strony - autoanaliza KTO I/ LUB CO WPŁYWA NA TWOJE ŻYCIE? Przeszkody – źródło Twojej siły Cele – dlaczego są takie ważne? Gdy cel został osiągnięty KONTRAKT Zwlekanie – dlaczego tak robimy? ZWLEKANIE – praktyczne techniki pomagające w usuwaniu t endencji d o zwlekania Rozmowy z mózgiem, moim przyjacielem Kilka słów na zakończenie
Dariusz Skraskowski: Dowiedz się, czym jest hipnotyczny telemarketing, dzięki któremu można prowadzić skutecznie rozmowy telefoniczne w biznesie, zwiększając swoje zyski. Dowiedz się więcej o książce Hipnotyczny telemarketing. 1. DEDYKACJA 2. WPROWADZENIE 3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH 3.01. Umawianie spotkań 3.02. Sprzedaż telefoniczna 3.03. Rozmowy po sprzedaży 3.04. Windykacja należności 3.05. Załatwianie reklamacji 3.06. Rozmowy z dostawcami 3.07. Rozmowy z pracownikami 3.08. Rozmowy rekrutacyjne 4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA 4.01. Wybór celów 4.02. Odkrywanie motywów 4.03. Trening mentalny 4.04. Szukanie sposobów 4.05. Ustalanie terminów 4.06. Ocena postępów 5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA 5.01. Budownie bazy 5.02. Tworzenie listy 5.03. Nawiązanie kontaktu 5.04. Wstępna kwalifikacja 5.05. Ustalenie decydenta 5.06. Pozyskiwanie zaufania 5.07. Rozpoznanie potrzeby 5.08. Prezentacja rozwiązań 5.09. Finalizowanie rozmowy 5.10. Rozwiewanie wątpliwości 5.11. Kończenie rozmowy 5.12. Śledzenie realizacji 5.13. Pilnowanie płatności 5.14. Rozpatrywanie reklamacji 5.15. Pozyskiwanie referencji 5.16. Dalsza obsługa 6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI 6.01. Stan emocjonalny 6.02. Głos 6.03. Słowa 6.04. Wzorzec potwierdzania 6.05. Uzasadnienie 6.06. Założenia 6.07. Wizualizacja 6.08. Pytania 6.09. Style myślenia 7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW (scenariusze rozmów telefonicznych) 7.01. Umawianie spotkań 7.02. Sprzedaż telefoniczna 7.03. Rozmowy po sprzedaży 7.04. Windykacja należności 7.05. Załatwianie reklamacji 7.06. Rozmowy z dostawcami 7.07. Rozmowy z pracownikami 7.08. Rozmowy rekrutacyjne 8. PODSUMOWANIE 9. BIBLIOGRAFIA
Lech Baczyński: Jak wykorzystać negocjacje aby uzyskać to, czego się chce i uniknąć manipulacji? Kompletny przewodnik strategii i taktyki negocjacji, który jest w zasięgu Twojej ręki. Dowiedz się więcej o książce Sekrety skutecznych negocjacji. WSTĘP CZYM SĄ NEGOCJACJE? ODWAGI - MOŻESZ! KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE? SYNERGIA CZY GRA O SUMIE ZEROWEJ? PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI BATNA - CO TO TAKIEGO? PODSTAWOWE BŁĘDY POCZĄTKUJĄCYCH NEGOCJATORÓW STYL NEGOCJACYJNY DOBRE ZAKOŃCZENIE NEGOCJACJI KONKRETNE KWOTY W NEGOCJACJACH - TARGI WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI I ZASTOSOWANIA W NEGOCJACJACH ERYSTYKA W NEGOCJOWANIU TAKTYKI I SZTUCZKI NEGOCJATORSKIE NEGOCJACJE W INNYCH KRAJACH ZAKOŃCZENIE
Praca zbiorowa: Jedyny w Polsce poradnik, który w całości poświęcony jest wychowaniu małych i dużych dzieci. Dowiedz się więcej o książce Wychowanie dzieci i młodzieży, tom I. Główne działy ebooka Wychowanie dzieci i młodzieży (tom I): * Rozwój fizyczny i psychiczny dziecka * Charakterystyka dzieci w kolejnych latach życia * Pierwszy rok życia * Drugi rok życia * Przedszkolak * Dziecko w szkole * U progu dorosłego życia
Marcin Krzywda: Jak często zastanawiasz się, skąd wziąć dodatkowe pieniądze? Kiedy ostatni raz myślałeś lub myślałaś o giełdzie, jako o sposobie na dojście do bogactwa? Wielu ludzi od czasu do czasu o tym myśli, jednak brakuje im jednego ważnego elementu - podjęcia decyz Dowiedz się więcej o książce GPW - Giełda Papierów Wartościowych w praktyce. * Wstęp * Czym inwestowanie JEST? * Czym inwestowanie NIE JEST? * Po co inwestować? * Dlaczego warto inwestować? * Elementy zyskownej inwestycji * Poznaj siebie * Przygotuj się na sprzeczności * Rodzaje inwestycji * Giełda od środka * Rynek kapitałowy * Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie * Rozliczanie transakcji * Nadzór nad rynkiem kapitałowym i działania zabronione * Inwestorzy na Giełdzie * Organizacja notowań * Indeksy giełdowe * Papiery wartościowe * Akcje * Obligacje * Instrumenty pochodne * Zaczynamy grę na giełdzie * Dlaczego warto grać na giełdzie? * Trudne początki * Otwieramy rachunek inwestycyjny * Wirtualne gry giełdowe * Co decyduje o sukcesie na giełdzie? * Psychologia gracza giełdowego * Jak grać, aby wygrać? * Metody inwestycyjne * Analiza techniczna * Analiza fundamentalna * Analiza portfelowa * Wybór metody * Horyzont inwestycyjny * Problem ryzyka i dywersyfikacja * Praktyczne wykorzystanie analizy technicznej * Posługiwanie się różnymi rodzajami zleceń * Zakończenie * Posłowie * Podatek giełdowy * Co, jeśli osiągnę stratę? * PIT-8C * Koszty uzyskania przychodu * Dochody z dywidend * Podsumowanie * Słynni inwestorzy i ich fortuny * USA * Polska * Zaczynamy * Gra Giełdowa Onet.pl * Wirtualny rachunek inwestycyjny * Składamy zlecenia * Ranking wirtualnych traderów * Gra giełdowa invest24.pl * Składanie zleceń * Sezony i konkursy * Symulacja GetSell.com * Inne gry i konkursy * Podsumowanie * Bibliografia * Strony internetowe * Spis rysunków
Rafał Mróz: Jak krok po kroku bezpiecznie importować towary z Chin i UE zarabiając setki tysięcy złotych rocznie... Dowiedz się więcej o książce Import pieniędzy. # Wstęp # Proszę Cię, odpowiedz na kilka pytań # Dlaczego możesz zarobić na imporcie? # Dla kogo jest ten e-book? # Znajdź idealny produkt # Zanim zaczniesz # Od czego powinieneś zacząć? # Zły produkt to najgorsza inwestycja pod słońcem! # Idealny produkt do importowania # Poznaj cechy idealnego produktu! # Gdzie znajdziesz najwięcej idealnych produktów? # Jak szukać niszy wokół idealnego produktu? # Znajdź wiarygodnych dostawców! # Jak szukać dostawców? # Pierwszy kontakt # Próbka produktu # Testy próbek # Zamówienie i płatność # Koszty dostawy # Odbiór produktu # Efektywna sprzedaż # Jak sprzedawać szybko i z zyskiem? # Reklama i promocja - jaka i gdzie? # Jaka jest cena Twojego produktu? # Jak wygrać z konkurencją? # Retencja i lojalność czyli utrzymanie klientów # Czy reklamacja to problem? # Komplikacje i oszustwa? # Zarabianie na imporcie - bez importu! # Dropshipping # Systemy partnerskie - Affiliate Programs # Handel Informacją # Zakończenie # O Autorze
Anna Szymańska: Wykorzystaj ostatnią szansę na duże, unijne pieniądze. Pozyskaj je dla ... Dowiedz się więcej o książce Skuteczny wniosek, czyli jak wydoić unijną krowę. * Wstęp * Priorytety, źródła finansowania i instytucje odpowiedzialne dla * poszczególnych Programów Operacyjnych * Rozdział 1. Objaśnienie pojęć * Rozdział 2. Formularz wniosku, czyli miliony tabelek * Przykładowy wniosek * Cechy dobrego wniosku i projektu * Część A * Część B * Część C * Część D * Część E * Oświadczenia * Najczęściej popełniane we wniosku błędy * Rozdział 3. Część z cyframi, czyli finanse „na golaska” * Rozdział 4. Repetitio est mater studiorum * Status projektu * Programowanie wydatkowania pieniędzy UE z funduszy strukturalnych * i Funduszu Spójności * Źródła finansowania projektu * Całkowity koszt realizacji projektu (PLN) * Planowane wydatki w ramach projektu, według podziału na kategorie * wydatków * Harmonogram realizacji projektu * Trwałość projektu * Doświadczenie projektodawcy w zakresie wdrażania projektów w ciągu * ostatnich 5 lat z wykorzystaniem zagranicznych środków pomocowych * Pomoc uzyskana przez Wnioskodawcę w Polsce * Promocja obiektu * Przygotuj się dobrze! * 10 zasad dla dobrego przyjęcia Twojego wniosku * Rozdział 5. Pasmanteria, czyli różne niezbędne dodatki * Biznesplan — przykładowy spis treści * Słownik pojęć do Regionalnych Programów Operacyjnych * Kategorie interwencji funduszy strukturalnych na lata 2007–2013 * Kodyfikacja tematyczna w ramach poszczególnych priorytetów * Kodyfikacja według form finansowania * Kodyfikacja według wymiaru terytorialnego * Kodyfikacja według dziedzin gospodarki * Kodyfikacja według wymiaru lokalizacji * Kody interwencji dla obszarów wiejskich * Dane teleadresowe * Dane teleadresowe Instytucji Zarządzających RPO * (Regionalnymi Programami Operacyjnymi) * Wzór matrycy logicznej projektu * Rozdział 6. Indeks * Rozdział 7. Bibliografia
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności