Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

allegro-supersprzedawca.pdf

eBookInfo / eBooki / Allegrowy Super Sprzedawca / allegro-supersprzedawca.pdf
Download: allegro-supersprzedawca.pdf

1,01 MB

1.0 / 5 (2 głosy)
Wojciech Cywiński: Poznaj tajemnice sprzedaży na Allegro i dowiedz się jak tworzyć pięknie graficznie aukcje, które sprzedadzą wszystko... Dowiedz się więcej o książce Allegrowy Super Sprzedawca.
* 1. DLA KOGO?
* 1.1. O mnie
* 1.2. Dla początkujących
* 1.3. Dla średnio zaawansowanych
* 1.4. Dla przyszłych SS
* 1.5. Krok po kroku jak wystawić SuperAukcję, która sprzeda każdy produkt
* 2. SZABLON AUKCJI
* 2.1. Delikatna grafika
* 2.2. Przyjemny design
* 2.2.1. Dopasowanie do produktu
* 2.2.2. Ja – dawniej i teraz
* 2.2.3. Promuj Core Business
* 2.3. Profesjonalna grafika
* 2.3.1. Gdzie szukać wykonawców takiej usługi?
* 2.4. MS Office Front Page
* 2.4.1. Zainwestuj
* 2.4.2. Inny darmowy program do obsługi kodu HTML
* 2.4.3. Front Page 2003
* 2.4.4. Przykładowe zastosowanie
* 3. FOTOGRAFIA
* 3.1. Główne narzędzie sprzedaży
* 3.2. Im lepsze zdjęcia, tym lepsza prezentacja
* 3.2.1. Aparaty fotograficzne
* 3.2.1.1. Zoom optyczny
* 3.2.1.2. funkcja Makro
* 3.2.1.3. Funkcja SuperMakro
* 3.2.2. Ostre zdjęcia
* 3.2.3. Kilka ujęć
* 3.2.3.1. Ilość zdjęć na aukcji
* 3.3. Dobry aparat
* 3.3.1. Aparaty w telefonach komórkowych
* 3.3.2. Pożycz od znajomego
* 3.4. Program do obróbki zdjęć
* 3.4.1. Obróbka zdjęć
* 3.4.2. Wersja testowa programu
* 3.4.3. Zakup licencji
* 3.4.3.1. Zdjęcia to podstawa Internetu – dziś i w przyszłości
* 3.4.3.2. Do aukcji
* 3.4.4. Programy
* 3.4.4.1. Corel PhotoPaint
* 3.4.4.2 PhotoShop
* 3.5. Najważniejsze funkcje
* 3.5.1. Zmniejszanie rozdzielczości i rozmiarów zdjęcia
* 3.5.2. Czyszczenie tła
* 3.5.3. Ostrzenie kolorów
* 3.5.4. Zapis w innym formacie
* 4. SERWER
* 4.1. Okno na świat
* 4.2. Płatne miejsce na serwerze
* 4.2.3. Obsługa z komputera, np. przez program TC
* 4.3. Darmowe serwery
* 4.3.1. Pojemność darmowych serwerów
* 4.3.2. Długość linków
* 4.3.3. Linki do stron
* 4.3.4. Domena
* 5. NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY SUPER AUKCJI – ZASADA 3W . .53
* 5.1. Strona O mnie
* 5.1.1. Szablon strony O mnie
* 5.1.2. Logo
* 5.1.3. Twoje zdjęcie
* 5.1.4. Opis – kim jesteś
* 5.1.5. Kontakt z Tobą
* 5.1.6. Dane kont bankowych
* 5.1.7. Dane sprzedażowe
* 5.1.8. Logo producentów Twoich produktów
* 5.2 Strona aukcyjna
* 5.2.1. Szablon
* 5.2.2. Design
* 5.2.3. Grafika
* 5.2.4. Dane kontaktowe
* 5.2.5. Dane bankowe
* 5.2.5.1. Logo banku
* 5.2.5.2. Formy płatności
* 5.2.6. Dane wysyłkowe
* 5.2.6.1. Logo Poczty Polskiej
* 5.2.6.2. Logo firmy kurierskiej
* 5.2.6.3. Cennik
* 5.2.6.4 Informacja o promocjach
* 5.2.7. Dane sprzedażowe
* 5.2.7.1. Paragon
* 5.2.7.2. Faktury VAT
* 5.2.7.3. Komu sprzedajesz, a komu nie
* 5.2.8. Twoje zdjęcie

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Łukasz Milewski: Dowiedz się, jak za pomocą zmiany osobistej kształtować mowę ciała i stać się liderem! Dowiedz się więcej o książce Mowa Ciała a Sukces. Przedmowa Wprowadzenie. Niekończąca się opowieść CZĘŚĆ I Moja przygoda z mową ciała Czym jest Mowa Ciała? Mowa Ciała • Jest wrodzona • Jest nabyta • Język reakcji i sygnalizacji • Mowa wzmacniająca i osłabiająca przekaz • Język odkrywający prawdę i fałsz • Język przekazujący myśli (nastawienie, emocje, role i wzorce) • Język odbywający się w określonym miejscu, czasie, z okreśoną energią • Język Świadomości • Język Międzynarodowy Tajemnice ludzkiego ciała • Nerwy • Hormony • Oddychanie • Krwiobieg • Muskulatura • Trawienie • Szkielet • Rozmnażanie • Układ moczowy • Skóra Emocje a Mowa Ciała Jak zacząć świadomie zyskiwać energię i opanować mowę ciała? W jaki sposób natychmiast pozbędziesz się agresji i zaznasz spokoju? Jak pozbyć się poczucia winy, które negatywnie wpływa na język ciała? Z cyklu meamorfoza biznesowa: Oparta na faktach Historia Darka CZĘŚĆ II SZTUKA PREZENTACJI Poznaj sekrety zdobywania lojalnych klientów Jak to się robi? Po co w biznesie dopasowywać się do klienta? Jak to zrobić? Co mówi Twoje ciało? Charyzmatyczna osobowość trzyma się prosto Tylko ten, kto trzyma się prosto, będzie postrzegany jako wielki! Charyzmatyczna i prawdziwa osobowość osiągnie sukces Jak przyswoisz sobie charyzmatyczną postawę? Prezentacyjny głos, czyli wprowadzenie do wystąpień publicznych Psychodynamiczny trening głosu Trening oczu Prawidłowe posługiwanie się mową oczu Sztuka przemawiania z zastosowaniem Mowy Ciała CZĘŚĆ IIIANALIZA MOWY CIAŁA To było kilka lat temu Czym właściwie jest analiza języka ciała? Jak rozpoznać kałmstwo i prawdę w biznesie? Sztuka kłamania Jakie są najbardziej typowe objawy świadczące, że człowiek kłamie? Precyzyjne znaczenie języka ciała Niekończąca się opowieść, kończąca tę książkę Notka o autorze
Krzysztof Abramek: Odkryj, jak stosując odpowiednie preparaty poprawić swoje zdrowie i podnieść jakość życia. Dowiedz się więcej o książce Witaminy, minerały i suplementy. WSTĘP DLACZEGO ZDECYDOWAŁEM SIĘ NAPISAĆ TĘ PUBLIKACJĘ? WITAMINY A DIETA SUPLEMENTACJA? TAK, ALE DLACZEGO? Owoce i warzywa zawierają mniej witamin Transport i przechowywanie Mycie i gotowanie Przetwarzanie Fast food Duże, wręcz ogromne ilości cukru Zaburzenia wchłaniania w przewodzie pokarmowym Stresy Środki antykoncepcyjne i hormonalne Korzystanie z chlorowanej wody Indywidualności biochemiczne Zanieczyszczenie środowiska i żywności Mięso zwierząt hodowlanych przesycone jest CZY TY TEGO POTRZEBUJESZ? WSPOMAGANIE LECZENIA I REHABILITACJI CZY WSZYSTKIE WITAMINY SĄ TAKIE SAME? Prosty test konsumencki MINERAŁY I ICH PRZYSWAJALNOŚĆ NATURALNE A SYNTETYCZNE Biodostępność – co to takiego i dlaczego jest to ważne? CO TWÓJ LEKARZ WIE O WITAMINACH? CO MUSISZ WIEDZIEĆ, ZANIM KUPISZ SUPLEMENTY? CO TRZEBA WIEDZIEĆ O SUPLEMENTACH? Chronobiologia Synergiści i antagoniści Multiwitaminy Co powinien zawierać dobry preparat multiwitaminowy? Witamina A Witaminy z grupy B Witamina C Witamina D Witamina E Magnez Wapń Omega 3 Cynk Chrom Wanad Żelazo Mangan Selen Czosnek Błonnik Odżywki białkowe Saw Palmetto Enzymy trawienne Spirulina Ginko Biloba Żeń-szeń DHEA „Dopalacze” Napoje izotoniczne Koenzym Q Koncentraty owoców i warzyw Glukozamina CLA Karnityna „Spalacze tłuszczu” Napoje dietetyczne JAKIE PREPARATY WYBRAĆ? ComsumerLab WIĘC CO NAPRAWDĘ JEST MI POTRZEBNE? JAKIE PYTANIA ZADAĆ SPRZEDAWCY WITAMIN I SUPLEMENTÓW? Trzy magiczne pytania do sprzedawcy witamin Więcej WAŻNYCH pytań ŻYWNOŚĆ WZBOGACANA WITAMINAMI CIĄŻA I WITAMINY DZIECI I WITAMINY Niemowlaki Przedszkolaki Szkolniaki Alergicy Słodycze i witaminy URODA I WITAMINY SUPLEMENTACJA A SKÓRA, WŁOSY I PAZNOKCIE Witaminy w kremach CO UTRUDNIA PRZYSWAJANIE WITAMIN? NIEPRZEMYŚLANA SUPLEMENTACJA MOŻE ZASZKODZIĆ WITAMINY CZY NUTRACEUTYKI? Jaka jest więc sensowna alternatywa? FAQ, czyli często zadawane pytania PODSUMOWANIE, KRÓTKIE VADEMECUM TRUDNE TERMINY BONUSY WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI BIBLIOGRAFIA
Małgorzata Dwornikiewicz: Dowiedz się w jaki sposób wyznaczyć sobie cele i je skutecznie osiągnąć. Poznaj sposoby zwalczania skłonności do zwlekania. Dowiedz się więcej o książce Ja i cele. ZNASZ TO? Stopem po motywacji – co to jest? Twój temperament a automotywacja Jaka/jaki jesteś i czego pragniesz? Moje mocne strony - autoanaliza KTO I/ LUB CO WPŁYWA NA TWOJE ŻYCIE? Przeszkody – źródło Twojej siły Cele – dlaczego są takie ważne? Gdy cel został osiągnięty KONTRAKT Zwlekanie – dlaczego tak robimy? ZWLEKANIE – praktyczne techniki pomagające w usuwaniu t endencji d o zwlekania Rozmowy z mózgiem, moim przyjacielem Kilka słów na zakończenie
Dariusz Skraskowski: Dowiedz się, czym jest hipnotyczny telemarketing, dzięki któremu można prowadzić skutecznie rozmowy telefoniczne w biznesie, zwiększając swoje zyski. Dowiedz się więcej o książce Hipnotyczny telemarketing. 1. DEDYKACJA 2. WPROWADZENIE 3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH 3.01. Umawianie spotkań 3.02. Sprzedaż telefoniczna 3.03. Rozmowy po sprzedaży 3.04. Windykacja należności 3.05. Załatwianie reklamacji 3.06. Rozmowy z dostawcami 3.07. Rozmowy z pracownikami 3.08. Rozmowy rekrutacyjne 4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA 4.01. Wybór celów 4.02. Odkrywanie motywów 4.03. Trening mentalny 4.04. Szukanie sposobów 4.05. Ustalanie terminów 4.06. Ocena postępów 5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA 5.01. Budownie bazy 5.02. Tworzenie listy 5.03. Nawiązanie kontaktu 5.04. Wstępna kwalifikacja 5.05. Ustalenie decydenta 5.06. Pozyskiwanie zaufania 5.07. Rozpoznanie potrzeby 5.08. Prezentacja rozwiązań 5.09. Finalizowanie rozmowy 5.10. Rozwiewanie wątpliwości 5.11. Kończenie rozmowy 5.12. Śledzenie realizacji 5.13. Pilnowanie płatności 5.14. Rozpatrywanie reklamacji 5.15. Pozyskiwanie referencji 5.16. Dalsza obsługa 6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI 6.01. Stan emocjonalny 6.02. Głos 6.03. Słowa 6.04. Wzorzec potwierdzania 6.05. Uzasadnienie 6.06. Założenia 6.07. Wizualizacja 6.08. Pytania 6.09. Style myślenia 7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW (scenariusze rozmów telefonicznych) 7.01. Umawianie spotkań 7.02. Sprzedaż telefoniczna 7.03. Rozmowy po sprzedaży 7.04. Windykacja należności 7.05. Załatwianie reklamacji 7.06. Rozmowy z dostawcami 7.07. Rozmowy z pracownikami 7.08. Rozmowy rekrutacyjne 8. PODSUMOWANIE 9. BIBLIOGRAFIA
Lech Baczyński: Jak wykorzystać negocjacje aby uzyskać to, czego się chce i uniknąć manipulacji? Kompletny przewodnik strategii i taktyki negocjacji, który jest w zasięgu Twojej ręki. Dowiedz się więcej o książce Sekrety skutecznych negocjacji. WSTĘP CZYM SĄ NEGOCJACJE? ODWAGI - MOŻESZ! KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE? SYNERGIA CZY GRA O SUMIE ZEROWEJ? PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI BATNA - CO TO TAKIEGO? PODSTAWOWE BŁĘDY POCZĄTKUJĄCYCH NEGOCJATORÓW STYL NEGOCJACYJNY DOBRE ZAKOŃCZENIE NEGOCJACJI KONKRETNE KWOTY W NEGOCJACJACH - TARGI WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI I ZASTOSOWANIA W NEGOCJACJACH ERYSTYKA W NEGOCJOWANIU TAKTYKI I SZTUCZKI NEGOCJATORSKIE NEGOCJACJE W INNYCH KRAJACH ZAKOŃCZENIE
Praca zbiorowa: Jedyny w Polsce poradnik, który w całości poświęcony jest wychowaniu małych i dużych dzieci. Dowiedz się więcej o książce Wychowanie dzieci i młodzieży, tom I. Główne działy ebooka Wychowanie dzieci i młodzieży (tom I): * Rozwój fizyczny i psychiczny dziecka * Charakterystyka dzieci w kolejnych latach życia * Pierwszy rok życia * Drugi rok życia * Przedszkolak * Dziecko w szkole * U progu dorosłego życia
Marcin Krzywda: Jak często zastanawiasz się, skąd wziąć dodatkowe pieniądze? Kiedy ostatni raz myślałeś lub myślałaś o giełdzie, jako o sposobie na dojście do bogactwa? Wielu ludzi od czasu do czasu o tym myśli, jednak brakuje im jednego ważnego elementu - podjęcia decyz Dowiedz się więcej o książce GPW - Giełda Papierów Wartościowych w praktyce. * Wstęp * Czym inwestowanie JEST? * Czym inwestowanie NIE JEST? * Po co inwestować? * Dlaczego warto inwestować? * Elementy zyskownej inwestycji * Poznaj siebie * Przygotuj się na sprzeczności * Rodzaje inwestycji * Giełda od środka * Rynek kapitałowy * Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie * Rozliczanie transakcji * Nadzór nad rynkiem kapitałowym i działania zabronione * Inwestorzy na Giełdzie * Organizacja notowań * Indeksy giełdowe * Papiery wartościowe * Akcje * Obligacje * Instrumenty pochodne * Zaczynamy grę na giełdzie * Dlaczego warto grać na giełdzie? * Trudne początki * Otwieramy rachunek inwestycyjny * Wirtualne gry giełdowe * Co decyduje o sukcesie na giełdzie? * Psychologia gracza giełdowego * Jak grać, aby wygrać? * Metody inwestycyjne * Analiza techniczna * Analiza fundamentalna * Analiza portfelowa * Wybór metody * Horyzont inwestycyjny * Problem ryzyka i dywersyfikacja * Praktyczne wykorzystanie analizy technicznej * Posługiwanie się różnymi rodzajami zleceń * Zakończenie * Posłowie * Podatek giełdowy * Co, jeśli osiągnę stratę? * PIT-8C * Koszty uzyskania przychodu * Dochody z dywidend * Podsumowanie * Słynni inwestorzy i ich fortuny * USA * Polska * Zaczynamy * Gra Giełdowa Onet.pl * Wirtualny rachunek inwestycyjny * Składamy zlecenia * Ranking wirtualnych traderów * Gra giełdowa invest24.pl * Składanie zleceń * Sezony i konkursy * Symulacja GetSell.com * Inne gry i konkursy * Podsumowanie * Bibliografia * Strony internetowe * Spis rysunków
Rafał Mróz: Jak krok po kroku bezpiecznie importować towary z Chin i UE zarabiając setki tysięcy złotych rocznie... Dowiedz się więcej o książce Import pieniędzy. # Wstęp # Proszę Cię, odpowiedz na kilka pytań # Dlaczego możesz zarobić na imporcie? # Dla kogo jest ten e-book? # Znajdź idealny produkt # Zanim zaczniesz # Od czego powinieneś zacząć? # Zły produkt to najgorsza inwestycja pod słońcem! # Idealny produkt do importowania # Poznaj cechy idealnego produktu! # Gdzie znajdziesz najwięcej idealnych produktów? # Jak szukać niszy wokół idealnego produktu? # Znajdź wiarygodnych dostawców! # Jak szukać dostawców? # Pierwszy kontakt # Próbka produktu # Testy próbek # Zamówienie i płatność # Koszty dostawy # Odbiór produktu # Efektywna sprzedaż # Jak sprzedawać szybko i z zyskiem? # Reklama i promocja - jaka i gdzie? # Jaka jest cena Twojego produktu? # Jak wygrać z konkurencją? # Retencja i lojalność czyli utrzymanie klientów # Czy reklamacja to problem? # Komplikacje i oszustwa? # Zarabianie na imporcie - bez importu! # Dropshipping # Systemy partnerskie - Affiliate Programs # Handel Informacją # Zakończenie # O Autorze
Anna Szymańska: Wykorzystaj ostatnią szansę na duże, unijne pieniądze. Pozyskaj je dla ... Dowiedz się więcej o książce Skuteczny wniosek, czyli jak wydoić unijną krowę. * Wstęp * Priorytety, źródła finansowania i instytucje odpowiedzialne dla * poszczególnych Programów Operacyjnych * Rozdział 1. Objaśnienie pojęć * Rozdział 2. Formularz wniosku, czyli miliony tabelek * Przykładowy wniosek * Cechy dobrego wniosku i projektu * Część A * Część B * Część C * Część D * Część E * Oświadczenia * Najczęściej popełniane we wniosku błędy * Rozdział 3. Część z cyframi, czyli finanse „na golaska” * Rozdział 4. Repetitio est mater studiorum * Status projektu * Programowanie wydatkowania pieniędzy UE z funduszy strukturalnych * i Funduszu Spójności * Źródła finansowania projektu * Całkowity koszt realizacji projektu (PLN) * Planowane wydatki w ramach projektu, według podziału na kategorie * wydatków * Harmonogram realizacji projektu * Trwałość projektu * Doświadczenie projektodawcy w zakresie wdrażania projektów w ciągu * ostatnich 5 lat z wykorzystaniem zagranicznych środków pomocowych * Pomoc uzyskana przez Wnioskodawcę w Polsce * Promocja obiektu * Przygotuj się dobrze! * 10 zasad dla dobrego przyjęcia Twojego wniosku * Rozdział 5. Pasmanteria, czyli różne niezbędne dodatki * Biznesplan — przykładowy spis treści * Słownik pojęć do Regionalnych Programów Operacyjnych * Kategorie interwencji funduszy strukturalnych na lata 2007–2013 * Kodyfikacja tematyczna w ramach poszczególnych priorytetów * Kodyfikacja według form finansowania * Kodyfikacja według wymiaru terytorialnego * Kodyfikacja według dziedzin gospodarki * Kodyfikacja według wymiaru lokalizacji * Kody interwencji dla obszarów wiejskich * Dane teleadresowe * Dane teleadresowe Instytucji Zarządzających RPO * (Regionalnymi Programami Operacyjnymi) * Wzór matrycy logicznej projektu * Rozdział 6. Indeks * Rozdział 7. Bibliografia
Malwina Gartner: Stań się doskonałym kochankiem, znajdź punkt G i dowiedz się jak doprowadzić kobietę do wielokrotnego ... Dowiedz się więcej o książce Daj jej orgazm. * SPIS TREŚCI * Wstęp * Orgazm na przestrzeni dziejów * Czym jest orgazm? * Fizjologiczny aspekt orgazmu * Psychologiczny i emocjonalny aspekt orgazmu * Orgazm jako przeżycie duchowe * Typy naszych orgazmów * Pocałuj mnie * Mów do mnie jeszcze * Błędy ortograficzne w alfabecie miłości * Robótki ręczne * Palcóweczka * Motylek * Ich troje * Igrek * Penetrator * Penetrator II * Penetrator III * U - boot * Seks oralny * Kółka * Ósemki * Liźnięcia * Lewo - prawo * Ssanie * Anilingus * Seks analny * Pozycje miłosne * Inspektor Gadżet * Przez żołądek do… orgazmu * Męskie przeszkody * Wytrysk przedwczesny * Częściowe lub całkowite zahamowanie wytrysku * Wytrysk wsteczny * Wytrysk bolesny * Nasieniotok, wytrysk anestetyczny, wytrysk bez orgazmu * Bolesne współżycie * Zapalenie prostaty i chroniczne zapalenie prostaty * Impotencja * Damskie przeszkody * Anorgazmia * Pochwica * Zapalenie sromu * Suchość pochwy * Endometrioza * Infekcje dróg moczowych * Infekcje pęcherza moczowego * Infekcje bakteryjne pochwy * Drożdżyce * Menstruacja * Atmosfera i nastawienie * Zakończenie * Podziękowania * Literatura
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności