Zew Prypeci (2010) v1.6.02 [Multi3-PL].iso
-
1996 Mortal Kombat -
2000 Fu infanterie -
2001 Ange Ou Demon -
2004 Un Monde Meilleur -
2005 Loin d'la fermer -
2005 Noyau Dur -
2005 Oeuvre d'un banlieusard -
2005 Street Tape -
2006 Ozas -
2006 1977 (Acapella) -
2006 Cocktail De Sons -
2006 Irony -
2007 8 Titres Et 1-2 -
2007 Avec Sincerite -
2007 Cracheur 2 Venin -
2008 Comme A L'improviste -
2008 La Tenebreuse Epopee -
2008 Lempereur -
2009 8 Titres Et 1-2 Vol.2 -
2009 La crème du 91 -
2010 A La Reguliere -
2010 Debutant -
2010 La Maladie De La Haine -
2011 20 Ans De Survie -
2011 Forceps -
2011 Musique Nuisible -
AKA -
AKETO -
BOOBOO -
C.J -
Crime Partners 2003 -
G-ZON -
IRON SY -
Irreversible (EP) -
James.Bond.Collection.DVDRip -
KARLITO -
LONY KLEEN -
Marine Sharpshooter -
NOYAU DUR -
POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI -
S.T.A.L.K.E.R. - Collector's Edition -
SECTION FU -
Sniper Sztuka Zwyciężania -
SOKLAK -
SZKLANA PUŁAPKA -
TAXI -
Teledyski -
Thicker Than Water 1999 -
W KRZYWYM ZWIERCIADLE -
ŻANDARM
S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, autorstwa ukraińskiego studia GSC Games. Akcja gry osadzona została w 2012 roku, 6 lat po eksplozji, która zniszczyła sarkofag zbudowany wokół uszkodzonego reaktora elektrowni atomowej w Czarnobylu. Gracz wciela się w rolę jednego ze stalkerów, którzy przemierzają skażoną Strefę w poszukiwaniu artefaktów, dziwacznych roślin i przedmiotów. Rozgrywka łączy elementy gry taktycznej, przygodowej, cRPG i strzelaniny.
*Świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni 20 kilometrów kwadratowych. Całość podzielono na kilkanaście mniejszych lokacji.
*W pełni trójwymiarowa grafika (silnik graficzny własnej produkcji X-Ray), wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza. Dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie.
*W sumie około 30 rodzajów broni. Możliwość dokonywania modyfikacji broni (np. montaż tłumika albo lunety).
*Nieliniowa fabuła z siedmioma zakończeniami.
*Oryginalne stworzenia o różnych zdolnościach - inteligencja stada, telepatia, telekineza.
*Handel bronią, artefaktami i sprzętem.
S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo. Prequel gry "S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla". Akcja rozgrywa się na rok przed wydarzeniami opowiedzianymi w pierwszej części serii. Ponownie udajemy się do Zony, wykonując zadania i przystępując do różnorakich frakcji.
S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo działa na silniku graficznym znanym z pierwszej części serii. Zmiany pod DirectX 9 objęły przede wszystkim nowy system oświetlenia oraz poprawione modele postaci. Zupełną nowością jest natomiast dodanie obsługi bibliotek DirectX 10. W tym przypadku można liczyć między innymi na zaawansowane wolumetryczne oświetlenie czy ciekawe efekty towarzyszące osadzaniu się kropel wody na powierzchniach obiektów.
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci jest trzecią odsłoną postapokaliptycznej serii gier akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, rozwijanej przez deweloperów ze studia GSC Game World. W trybie single-player gracz wciela się w Aleksandra Degtyareva, funkcjonariusza Ukraińskiej Agencji Ochrony, który wysłany zostaje do Zony w celu ustalenia przyczyn niepowodzenia operacji Fairway.
Najpoważniejszą zmianą w stosunku do wcześniejszych S.T.A.L.K.E.R.-ów jest udoskonalony system zadań pobocznych, które nie są już generowane w sposób losowy. Zlecane questy są dłuższe, ciekawsze i niejednokrotnie oferują możliwość wyboru rozwiązania. Inne interesujące nowości to przemodelowany interfejs użytkownika (nowy inwentarz i większe ikonki informujące o zniszczonym pancerzu, napromieniowaniu czy głodzie) oraz opcja snu, pozwalająca na zregenerowanie sił czy przeczekanie nocy.
Zew Prypeci wykonany został na tym samym silniku co jego poprzednicy, niemniej X-Ray Engine rozbudowany został do wersji 1.6.02. Usprawnienia wizualne objęły przede wszystkim poprawę jakości wolumetrycznego oświetlenia w trybie DirectX 10 oraz dodanie obsługi DirectX 11. Całość przygotowano jednak w taki sposób, by i posiadacze słabszych konfiguracji sprzętowych mogli uruchomić grę.