-
309 -
185 -
6732 -
67
7376 plików
108,24 GB
S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, autorstwa ukraińskiego studia GSC Games. Akcja gry osadzona została w 2012 roku, 6 lat po eksplozji, która zniszczyła sarkofag zbudowany wokół uszkodzonego reaktora elektrowni atomowej w Czarnobylu. Gracz wciela się w rolę jednego ze stalkerów, którzy przemierzają skażoną Strefę w poszukiwaniu artefaktów, dziwacznych roślin i przedmiotów. Rozgrywka łączy elementy gry taktycznej, przygodowej, cRPG i strzelaniny.
*Świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni 20 kilometrów kwadratowych. Całość podzielono na kilkanaście mniejszych lokacji.
*W pełni trójwymiarowa grafika (silnik graficzny własnej produkcji X-Ray), wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza. Dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie.
*W sumie około 30 rodzajów broni. Możliwość dokonywania modyfikacji broni (np. montaż tłumika albo lunety).
*Nieliniowa fabuła z siedmioma zakończeniami.
*Oryginalne stworzenia o różnych zdolnościach - inteligencja stada, telepatia, telekineza.
*Handel bronią, artefaktami i sprzętem.
S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo. Prequel gry "S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla". Akcja rozgrywa się na rok przed wydarzeniami opowiedzianymi w pierwszej części serii. Ponownie udajemy się do Zony, wykonując zadania i przystępując do różnorakich frakcji.
S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo działa na silniku graficznym znanym z pierwszej części serii. Zmiany pod DirectX 9 objęły przede wszystkim nowy system oświetlenia oraz poprawione modele postaci. Zupełną nowością jest natomiast dodanie obsługi bibliotek DirectX 10. W tym przypadku można liczyć między innymi na zaawansowane wolumetryczne oświetlenie czy ciekawe efekty towarzyszące osadzaniu się kropel wody na powierzchniach obiektów.
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci jest trzecią odsłoną postapokaliptycznej serii gier akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, rozwijanej przez deweloperów ze studia GSC Game World. W trybie single-player gracz wciela się w Aleksandra Degtyareva, funkcjonariusza Ukraińskiej Agencji Ochrony, który wysłany zostaje do Zony w celu ustalenia przyczyn niepowodzenia operacji Fairway.
Najpoważniejszą zmianą w stosunku do wcześniejszych S.T.A.L.K.E.R.-ów jest udoskonalony system zadań pobocznych, które nie są już generowane w sposób losowy. Zlecane questy są dłuższe, ciekawsze i niejednokrotnie oferują możliwość wyboru rozwiązania. Inne interesujące nowości to przemodelowany interfejs użytkownika (nowy inwentarz i większe ikonki informujące o zniszczonym pancerzu, napromieniowaniu czy głodzie) oraz opcja snu, pozwalająca na zregenerowanie sił czy przeczekanie nocy.
Zew Prypeci wykonany został na tym samym silniku co jego poprzednicy, niemniej X-Ray Engine rozbudowany został do wersji 1.6.02. Usprawnienia wizualne objęły przede wszystkim poprawę jakości wolumetrycznego oświetlenia w trybie DirectX 10 oraz dodanie obsługi DirectX 11. Całość przygotowano jednak w taki sposób, by i posiadacze słabszych konfiguracji sprzętowych mogli uruchomić grę.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
6,71 GB