Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Tajemnice Zamku Borsuka.iso

c466 / Dla dzieci / Tajemnice Zamku Borsuka.iso
Download: Tajemnice Zamku Borsuka.iso

187,86 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image.aspx?id=148273493Komputerowa Gratka: Tajemnice Zamku Borsuka

Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki B, C, G
- Nauka czytania sylab
- Technika – narzędzia w kuźni
- Zwierzęta – borsuk, nietoperz
- Historia – zwyczaje dawnych mieszkańców zamku
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę z duchami
- Liczebność zbiorów – mniej, tyle samo, więcej
- Geografia – planety Układu Słonecznego

Zabawy:
- Wykuwanie podków
- Ułóż portret
- Gra w kości
- Strzelanie z kuszy
- Szyfrowane zamki
- Zamkowy quiz
- Ciepło – zimno (znajdź kryjówkę ducha)
- Multimedialna bajka
- Układanki
- Rymowanki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Image.aspx?id=153279921Image.aspx?id=153279982Image.aspx?id=153280038Image.aspx?id=153280127Kolejna gra edukacyjna z sympatycznym Koziołkiem Matołkiem w roli głównej. Tym razem tytułowy bohater zaprasza dzieci do odwiedzenia szkoły znajdującej się w Pacanowie, do której chodzi wraz ze swoimi przyjaciółmi. Kolejna gra edukacyjna z sympatycznym Koziołkiem Matołkiem w roli głównej. Tym razem tytułowy bohater zaprasza dzieci do odwiedzenia szkoły znajdującej się w Pacanowie, do której chodzi wraz ze swoimi przyjaciółmi. Opisywany program dedykowany jest najmłodszym użytkownikom komputerów, ze wskazaniem na dzieci rozpoczynające edukację w szkole podstawowej (6-12 lat). W Szkole Koziołka Matołka młodzi gracze dostali do przejścia szereg ciekawych, wciągających gierek - każda z dwoma poziomami trudności, pozwalającymi na dostosowanie stopnia skomplikowania zmagań do aktualnych możliwości beniaminków (poziom „łatwy” obejmuje wiedzę szkolną z zakresu zerówki i pierwszej klasy; poziom „trudny” dotyczy zagadnień poruszanych w klasie drugiej i trzeciej). Wśród nich wypada wymienić: turniej słówek polskich i angielskich, ekscytujące zawody matematyczne, cztery tematyczne turnieje wiedzy, mecze piłki nożnej, a nawet mistrzostwa Pacanowa w grze w kapsle na piasku (można zapisywać najlepsze wyniki). Razem z Koziołkiem Matołkiem, dzieci uczą się tutaj alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kształtów i kolorów, rozpoznawania stron świata, poznają też zagadnienie czasu i 120 angielskich słówek. W programie umieszczono mnóstwo (odblokowywanych po przejściu wybranych gierek) zabawnych animacji z tytułowym Koziołkiem Matołkiem i jego przyjaciółmi, fragmenty serialu animowanego, czy komentarze narratora. Szkoła Koziołka Matołka rozwija szeroko rozumiane logiczne myślenie, jak również umiejętność kojarzenia i zapamiętywania istotnych szczegółów czy informacji.
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M - Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek? - Kształty –, koła i kwadraty - Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura - Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”, - Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto? - Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół - Cyferki –, 1, 2 - Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku Zabawy: - Układanka-zapamiętywanka - Naprawianie szafy grającej - Czarodziejski kuferek - Spadające owoce - Zbieranie miodu - Mleko od krowy - Kolorowanki - Rymowanki.
Image.aspx?id=143769366NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
ImagePreview.aspx?id=67911189nagrać na cd i gra z płytki cd Kubusiowe Przedszkole Maluchy nośnik: 1 CD Rozsądne wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 150MHz (lub kompatybilny), 16 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 95/98se/Me/XP „Kto lubi?...” rozwija umiejętność obserwacji i uważnego słuchania. Dzięki tej zabawie dziecko pozna także wiele nowych słów. „Kubusiowe Przedszkole Maluchy” to gra familijna dla najmłodszych dzieci (od 3 lat) W „Wesołych balonikach” nasze pociechy uczą się rozpoznawać litery, cyfry, kolory jak również kształty geometryczne. „Megajęzykofon Pana Sowy” pozwala zapamiętać wiele przydatnych słówek w języku angielskim i francuskim.
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki! A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"? NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do pisania Literki Ć, Ś * Ćwiczenie pamięci * Instrumenty muzyczne trąbka, gitara, pianino i wiele innych * Muzyczne zabawy zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć * Obsługa komputera klawiatura i myszka ZABAWY: * Magiczna szafa * Pamięciówka znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk * Nauka gry na cymbałkach * Układanki obrazkowe * Zabawne wierszyki Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki. Zapraszamy do zabawy!
Image.aspx?id=143693170Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Czytanie krótkich wyrazów - Środki lokomocji - autobus, pociąg - Zawody - policjant, strażak, listonosz - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 10 - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę - Ciekawostki - wszytko o poczcie, policji, straży pożarnej - Bezpieczeństwo na ulicy - Obsługa komputera - klawiatura, myszka Zabawy: - Przygotuj portret pamięciowy - Złap chuligana - Odszukaj różnice - Zrób zakupy - Posortuj listy - Tor przeszkód - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=153279688Image.aspx?id=153279400Image.aspx?id=153279508Image.aspx?id=153279559Image.aspx?id=153279604zainstalować na DAEMON Tools Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat). Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat). Zadaniem opisywanego programu jest pomoc naszym maluchom w nauce alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kolorów, kształtów, czy kierunków świata. Ponadto, gracze uczą się o zachodzących w świecie zmianach związanych z upływem czasu, logicznego myślenia i kojarzenia faktów, a także ćwiczą ogólną pamięć. Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola oraz pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się jedenaście ciekawych i wciągających zabaw edukacyjnych (trzy poziomy trudności do wyboru). Alfabetu, cyfr i figur uczą naszych milusińskich sympatyczne gąsienice. Dodawania dziecko uczy się podczas zawodów łuczniczych, kierunków świata poszukując skarbu w pacanowskich lochach, kolorów w zabawie z wielką maszyną, spostrzegawczości w pacanowskiej kuźni, z której w tajemniczych okoliczność giną przedmioty, natomiast następstw upływu czasu w studiu filmowym Koziołka Matołka. W formie sprawdzenia postępów w nauce przygotowano jeszcze jedną gierkę: drogę Koziołka Matołka do szkoły. Należy się w niej wykazać wiedzą zdobytą w pozostałych modułach. Program zawiera wiele zabawnych animacji Koziołka Matołka i jego przyjaciół, fragmenty animowanych filmów z tytułowym bohaterem w roli głównej, przyjemną dla ucha muzykę oraz zabawne komentarze lektora.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności