Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
c466
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 11.07.2019 08:17

  • pliki muzyczne
    8
  • pliki wideo
    22
  • obrazy
    61
  • dokumenty
    140

950 plików
207,38 GB

« poprzednia stronanastępna strona »
  • 433,9 MB
  • 18 maj 12 11:00
obrazek
"Misja na Ser-io" to czwarta część serii programów edukacyjnych z Królikiem Bystrzakiem.
Przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej dostosowaliśmy stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał zdobyte wiadomości oraz poszerzał wiedzę dziecka o nowe odkrycia zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS.
System nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych wyzwań, ponieważ zaś poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, wyzwania te nigdy nie przerastają jego możliwości.
Gra "Misja na Ser-io", pomagając w zdobywaniu wiedzy, przekazuje jednocześnie wartości: uczy znaczenia przyjaźni, pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji. Gra w przystępny sposób pomaga rozwijać istotne w codziennym życiu umiejętności, takie jak liczenie pieniędzy czy stosowanie różnych sposobów zapisywania czasu, i przekazuje przydatne wiadomości na temat budowy i życia owadów.
Dodatkowe zalety programu to oryginalna grafika oraz dowcipne dialogi i piosenki, które są wspólnym dziełem doświadczonych tłumaczy literatury dziecięcej oraz znanych polskich aktorów.

z chomika oolloolloo

  • 418,9 MB
  • 18 maj 12 11:00
obrazek
"Po gwiazdkę z nieba" jest przeznaczonym dla dzieci w wieku przedszkolnym programem edukacyjnym z serii z Królikiem Bystrzakiem.
Ten stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy - przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej - do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał i rozszerzał wiedzę oraz rozwijał umiejętności dziecka zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. Gra ma postać wielowątkowej, interaktywnej historii z licznymi ambitnymi zadaniami, które kształtują matematyczne i językowe umiejętności z zakresu nauki przedszkolnej.
Poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, tak że wyzwania nigdy nie przerastają jego możliwości, zaś system nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych trudności.
Gra "Po gwiazdkę z nieba" przekazuje jednocześnie wartości, ucząc pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji.

z chomika oolloolloo

  • 27,0 MB
  • 18 maj 12 11:00
Ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami
# Uczy czytać, liczyć i rozumieć
# Rozwija umiejętności szkolne
# Zwiększa rozumienie słyszanego i czytanego tekstu
Program zawierający szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. Uczą i rozwijają sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu.
Pomysłowość i atrakcyjna multimedialna oprawa wszystkich gier sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po program, korzystając z niego samodzielnie. Ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, a ich obsługa przemyślana w taki sposób, by samodzielne korzystanie z programu nie sprawiało dzieciom żadnych kłopotów.
Każde ćwiczenie posiada 3 stopnie trudności, pozwala to indywidualnie dopasować go do aktualnych możliwości dziecka. Umożliwia też długie używanie programu w miarę rozwoju dziecka.

Instalacja:
1.Rozpakuj
2.Wypal lub emuluj w Daemon Tools
3.Zainstaluj i graj

z chomika MarcinJustyna

  • 161,3 MB
  • 18 maj 12 11:00
Berti-Niemiecki dla dzieci
opis: Korzystając z programu Berti - Niemiecki dla dzieci, maluch bez trudu opanuje podstawy języka niemieckiego. Przy tym pochłonięty doskonałą zabawą, jaką zapewnia ta ciekawa gra edukacyjna, nawet się nie spostrzeże, że swój czas poświęca nauce. Głównym zadaniem stojącym przed dzieckiem jest schwytanie przestępcy. Maluch skupiony na wypełnieniu tej ważnej misji bez ociągania się wykona wszystkie ćwiczenia językowe, bo tylko dzięki temu będzie mógł ująć sprawcę.

z chomika jacekjacek1

  • 434,1 MB
  • 18 maj 12 11:00
obrazek Gra ma za zadanie zapewnić dzieciom bezpieczną i pełną emocji zabawę, połączoną z nauką. Ponadto dzieci poznają tu ponad 11 000 słów, z czego 3000 w wersji audio. Zadania zawierają zabawy logiczne, rozwijające spostrzegawczość u najmłodszych. * 5 zadań, które ułatwią dzieciom naukę kolorów, dopasowywania kształtów, zachęcą do tańczenia oraz wykorzystywania wyobraźni w zabawie
* gra przy użycia myszki, z której obsługi uczy dzieci specjalny kursor
* dużo filmowych wstawek z zabawami roześmianych dzieci oraz mnóstwo muzyki

zachomikowany

  • 3,9 MB
  • 18 maj 12 11:00

z chomika szkasik

  • 13,6 MB
  • 18 maj 12 11:00

z chomika szkasik

  • 426,8 MB
  • 18 maj 12 11:00

z chomika thepesz

  • 666,7 MB
  • 18 maj 12 11:00
Liczę z Reksiem to kolejna gra edukacyjna z sympatycznym pieskiem w roli głównej. Tym razem program poświęcony jest nauce i sprawdzeniu znajomości matematyki z zakresu nauczania początkowego.

Zadaniem najmłodszych użytkowników komputera jest tutaj pomoc Reksiowi w uratowaniu zwierząt, które porwał Wilk. Aby tego dokonać, dzieciom przyjdzie przemierzać labirynty, bawić się w podchody, czy brać udział w turnieju. Po drodze oczywiście nasi milusińscy rozwiązują szereg matematycznych łamigłówek, rozwiązują pasjonujące zadania i toczą arytmetyczne pojedynki z Wilkiem. Nie zabrakło oczywiście rozmaitych puzzli do układania czy kolorowanek, które znacznie uprzyjemniają czas spędzony na graniu. Wirtualne zmagania zostały okraszone ładną, rysunkową grafiką.

* Ponad 500 zadań matematycznych podzielonych na dwa poziomy trudności.
* Lekcje matematyki dla początkujących w szkole Reksia.
* Trening pozwalający przećwiczyć wszystkie gry.
* Turniej Matematyczny dla czterech graczy.
* Statystyki, z których można dowiedzieć się o postępach w nauce.
* 120 pięknych plansz do odwiedzenia, 2000 kwestii mówionych, 20 animowanych postaci.

z chomika thepesz

  • 146,5 MB
  • 18 maj 12 11:00
obrazek

zachomikowany

  • 158,7 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=148278940Komputerowa Gratka: Tajemnica Szamana. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Przyroda – kojot, skunks, piesek preriowy, bizon
- Technika – układanie linii kolejowych
- Muzyczne zabawy
- Westernowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o Indianach i Dzikim Zachodzie

Zabawy:
- Odczytaj wyrazy dymne
- Zagraj w generała
- Przepłyń rzekę
- Złóż lokomotywę

zachomikowany

  • 187,9 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=148273493Komputerowa Gratka: Tajemnice Zamku Borsuka

Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki B, C, G
- Nauka czytania sylab
- Technika – narzędzia w kuźni
- Zwierzęta – borsuk, nietoperz
- Historia – zwyczaje dawnych mieszkańców zamku
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę z duchami
- Liczebność zbiorów – mniej, tyle samo, więcej
- Geografia – planety Układu Słonecznego

Zabawy:
- Wykuwanie podków
- Ułóż portret
- Gra w kości
- Strzelanie z kuszy
- Szyfrowane zamki
- Zamkowy quiz
- Ciepło – zimno (znajdź kryjówkę ducha)
- Multimedialna bajka
- Układanki
- Rymowanki

zachomikowany

  • 205,9 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=148262078Nauka na wesoło:
- Czytanie – podział wyrazów na sylaby
- Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer
- Cyfry i liczby – przeliczanie elementów
- Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce
- Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna
- Muzyczne zabawy – zimowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Rozmrażanie pingwina
- Skoki narciarskie
- Zjazd na sankach
- Zabawy na lodowisku
- Łapanie lemingów
- Kolorowanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 207,9 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=148235233 Komputerowa Gratka: Przygoda z Psikusiem. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter, odczytywanie wyrazów ze zrozumieniem
- Przyroda – chomik, gwarek, kanarek itp.
- Konstruowanie – budowanie psich bud
- Muzyczne zabawy – Kumpel kundel
- Ciekawostki – wszystko o rybkach akwariowych i psach
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Odczytaj listy
- Zagraj w psią ruletkę
- Przelicz rybki
- Przejdź kamienny labirynt
- Odszukaj zwierzęta
- Przygotuj akwarium
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 238,8 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=148235221Komputerowa Gratka: Wodnik Moczarek. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie – analiza i synteza głoskowa wyrazów
- Przyroda – grzybień, pałka wodna, pijawka
- Konstruowanie – łączenie rur
- Cyfry i liczby – liczba jako wynik pomiaru objętości
- Muzyczne zabawy – wesoła piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zawodach: murarz, elektryk, dekarz itp
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Łatanie dachu
- Osuszanie piwnicy
- Maszyna parowa
- Żabi chór
- Łączenie rur
- Oczyszczanie moczarów
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 193,5 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=147286397Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Cechy charakterystyczne:
Nauka na wesoło:
* Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski
* Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie
* Konstruowanie – budowanie mostów
* Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby
* Muzyczne zabawy – Słodka piosenka
* Ciekawostki – wszystko o miodzie
* Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
* Ruchome piaski
* Budowanie mostów
* Zagadki sowy
* Rozpoznaj cienie
* Chodzenie po kłodzie
* Ratunek dla świetlików
* Kolorowanki
* Multimedialna bajka
* Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 181,8 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=147281708NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U
* Przyroda - zwierzęce symbole
* Ludzie i ich zawody - kowal
* Przepisy kucharskie - rogaliki
* Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów
* Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka
* Ciekawostki - wszystko o pechu
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
* Jazda na deskorolce
* Składanie maszyny
* Rzut podkową
* Magiczne lustra
* Liczydło Filipa
* kolorowanka
* Z pamiętnika dziadka Patryka
* Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 227,6 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter
- Rozpoznawanie pierwszej głoski
- Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy
- Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne
- Zawody - lutnik
- Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę
- Ciekawostki - wszystko o owadach
- Obsługa komputera - klawiatura i myszka

Zabawy:
- Magiczne domino
- Upleć struny
- Zbuduj wodne cymbałki
- Maszyna dźwiękowa
- Posprzątaj mrowisko
- Zagraj na leśnym pianinie
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki

zachomikowany

  • 221,1 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=144731602Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź
- Czytanie - ukryte wyrazy
- Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą
- Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie
- Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne
- Czas - miesiące
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki
- Obsługa komputera - klawiatura, myszka
- Polskie tradycje świąteczne

Zabawy:
- Uwolnij Mikołaja
- Ubierz choinkę
- Złóż skuter śnieżny
- Ulep bałwana
- Zapakuj prezenty
- Piernikowa fabryka
- Gwiazdkowa pamięciówka
- Wygraj bitwę z Gryziwąsem
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Układanki

zachomikowany

  • 205,9 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
- Przyroda – zwierzęta nocne, zioła
- Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par
- Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz
- Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
- Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany
- Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Literkowe porządki
- Zapal lampy
- Testuj elektroniczną maszynę
- Wyprawa na moczary
- Sklep wysyłkowy Pani Sowy
- Przygotuj drewno dla Tosi
- Kolorowanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 235,5 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie.
NAUKA NA WESOŁO:
- Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem
- Czas - miesiące i pory roku
- Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie
- Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie
- Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka
- Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie
- Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
- Pogoń za duszkiem
- Loteryjka obrazkowa
- Wypożyczalnia kostiumów
- Szkoła tańca
- Odkrywanie pór roku
- Magiczne lampiony
- Układanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 263,2 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=143769366NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter
* Czytanie wyrazów wielosylabowych
* Przyroda - ślimaki
* Zawody - zegarmistrz
* Technika - motocykl
* Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12
* Czas - rozpoznawanie pełnych godzin
* Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką
* Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach
* Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury

ZABAWY:
* Odnajdź różnice
* Zagraj w koszykówkę
* Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy)
* Skoki na skakance
* Sportowa przebieranka
* Pokonaj Gryziwąsa we florecie
* Ustaw budzik
* Multimedialna bajka
* Rymowanki
* Układanki

zachomikowany

  • 266,1 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=143693170Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter
- Czytanie krótkich wyrazów
- Środki lokomocji
- autobus, pociąg
- Zawody
- policjant, strażak, listonosz
- Cyfry i liczby
- dodawanie w zakresie 10
- Muzyczne zabawy
- zaśpiewaj piosenkę
- Ciekawostki
- wszytko o poczcie, policji, straży pożarnej
- Bezpieczeństwo na ulicy
- Obsługa komputera
- klawiatura, myszka

Zabawy:
- Przygotuj portret pamięciowy
- Złap chuligana
- Odszukaj różnice
- Zrób zakupy
- Posortuj listy
- Tor przeszkód
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki

zachomikowany

  • 429,6 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki!

A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"?

NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do pisania
Literki Ć, Ś
* Ćwiczenie pamięci
* Instrumenty muzyczne
trąbka, gitara, pianino i wiele innych
* Muzyczne zabawy
zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć
* Obsługa komputera
klawiatura i myszka

ZABAWY:
* Magiczna szafa
* Pamięciówka
znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk
* Nauka gry na cymbałkach
* Układanki obrazkowe
* Zabawne wierszyki

Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki.
Zapraszamy do zabawy!

zachomikowany

  • 97,1 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M
- Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek?
- Kształty –, koła i kwadraty
- Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura
- Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”,
- Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto?
- Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół
- Cyferki –, 1, 2
- Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku

Zabawy:
- Układanka-zapamiętywanka
- Naprawianie szafy grającej
- Czarodziejski kuferek
- Spadające owoce
- Zbieranie miodu
- Mleko od krowy
- Kolorowanki
- Rymowanki.

zachomikowany

  • 130,0 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S
- Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis
- Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb
- Technika – statki powietrzne
- Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku
- Określenie miejsca – nad i pod
- Cyferki – 6, 7
- Kolory – mieszanie kolorów podstawowych
- Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka.

Zabawy:
- Cyferki w tunelu strachu
- Układanki geometryczne
- Zabawy z kolorami
- Szukanie różnic
- Platformówka
- Zrób latawiec
- Rymowanki
- Strzelnica
- Rebusy.

zachomikowany

  • 200,1 MB
  • 18 maj 12 11:00
ImagePreview.aspx?id=67911189nagrać na cd i gra z płytki cd


Kubusiowe Przedszkole Maluchy

nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 150MHz (lub kompatybilny), 16 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX,
Windows 95/98se/Me/XP

„Kto lubi?...” rozwija umiejętność obserwacji i uważnego słuchania. Dzięki tej zabawie dziecko pozna
także wiele nowych słów.
„Kubusiowe Przedszkole Maluchy” to gra familijna dla najmłodszych dzieci (od 3 lat)
W „Wesołych balonikach” nasze pociechy uczą się rozpoznawać litery, cyfry, kolory jak również kształty
geometryczne.
„Megajęzykofon Pana Sowy” pozwala zapamiętać wiele przydatnych słówek w języku angielskim i
francuskim.

zachomikowany

  • 161,1 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=153279688Image.aspx?id=153279400Image.aspx?id=153279508Image.aspx?id=153279559Image.aspx?id=153279604zainstalować na DAEMON Tools

Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat).
Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat). Zadaniem opisywanego programu jest pomoc naszym maluchom w nauce alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kolorów, kształtów, czy kierunków świata. Ponadto, gracze uczą się o zachodzących w świecie zmianach związanych z upływem czasu, logicznego myślenia i kojarzenia faktów, a także ćwiczą ogólną pamięć.

Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola oraz pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się jedenaście ciekawych i wciągających zabaw edukacyjnych (trzy poziomy trudności do wyboru). Alfabetu, cyfr i figur uczą naszych milusińskich sympatyczne gąsienice. Dodawania dziecko uczy się podczas zawodów łuczniczych, kierunków świata poszukując skarbu w pacanowskich lochach, kolorów w zabawie z wielką maszyną, spostrzegawczości w pacanowskiej kuźni, z której w tajemniczych okoliczność giną przedmioty, natomiast następstw upływu czasu w studiu filmowym Koziołka Matołka.

W formie sprawdzenia postępów w nauce przygotowano jeszcze jedną gierkę: drogę Koziołka Matołka do szkoły. Należy się w niej wykazać wiedzą zdobytą w pozostałych modułach. Program zawiera wiele zabawnych animacji Koziołka Matołka i jego przyjaciół, fragmenty animowanych filmów z tytułowym bohaterem w roli głównej, przyjemną dla ucha muzykę oraz zabawne komentarze lektora.

zachomikowany

  • 52,4 MB
  • 18 maj 12 11:00
Image.aspx?id=153279921Image.aspx?id=153279982Image.aspx?id=153280038Image.aspx?id=153280127Kolejna gra edukacyjna z sympatycznym Koziołkiem Matołkiem w roli głównej. Tym razem tytułowy bohater zaprasza dzieci do odwiedzenia szkoły znajdującej się w Pacanowie, do której chodzi wraz ze swoimi przyjaciółmi.
Kolejna gra edukacyjna z sympatycznym Koziołkiem Matołkiem w roli głównej. Tym razem tytułowy bohater zaprasza dzieci do odwiedzenia szkoły znajdującej się w Pacanowie, do której chodzi wraz ze swoimi przyjaciółmi. Opisywany program dedykowany jest najmłodszym użytkownikom komputerów, ze wskazaniem na dzieci rozpoczynające edukację w szkole podstawowej (6-12 lat).

W Szkole Koziołka Matołka młodzi gracze dostali do przejścia szereg ciekawych, wciągających gierek - każda z dwoma poziomami trudności, pozwalającymi na dostosowanie stopnia skomplikowania zmagań do aktualnych możliwości beniaminków (poziom „łatwy” obejmuje wiedzę szkolną z zakresu zerówki i pierwszej klasy; poziom „trudny” dotyczy zagadnień poruszanych w klasie drugiej i trzeciej). Wśród nich wypada wymienić: turniej słówek polskich i angielskich, ekscytujące zawody matematyczne, cztery tematyczne turnieje wiedzy, mecze piłki nożnej, a nawet mistrzostwa Pacanowa w grze w kapsle na piasku (można zapisywać najlepsze wyniki). Razem z Koziołkiem Matołkiem, dzieci uczą się tutaj alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kształtów i kolorów, rozpoznawania stron świata, poznają też zagadnienie czasu i 120 angielskich słówek.

W programie umieszczono mnóstwo (odblokowywanych po przejściu wybranych gierek) zabawnych animacji z tytułowym Koziołkiem Matołkiem i jego przyjaciółmi, fragmenty serialu animowanego, czy komentarze narratora. Szkoła Koziołka Matołka rozwija szeroko rozumiane logiczne myślenie, jak również umiejętność kojarzenia i zapamiętywania istotnych szczegółów czy informacji.

zachomikowany

  • 62,6 MB
  • 18 maj 12 11:00

z chomika pigula90

« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

31 plików
6,68 GB




bap11

bap11 napisano 30.05.2012 00:35

zgłoś do usunięcia
zapraszam do odwiedzin , u mnie znajdziesz zarówno coś dla dzieci jak i dla dorosłych. Sukces, hipnoza, motywacja, muzyka wszechczasów, muzyka do nauki, ebooki, audiobooki. KILKA PONADCZASOWYCH FILMÓW. Przyjdź i zobacz...
bap11

bap11 napisano 30.05.2012 00:35

zgłoś do usunięcia
zapraszam do odwiedzin , u mnie znajdziesz zarówno coś dla dzieci jak i dla dorosłych. Sukces, hipnoza, motywacja, muzyka wszechczasów, muzyka do nauki, ebooki, audiobooki. KILKA PONADCZASOWYCH FILMÓW. Przyjdź i zobacz...
ontas

ontas napisano 18.07.2012 10:05

zgłoś do usunięcia
yooghurt26

yooghurt26 napisano 15.08.2012 16:47

zgłoś do usunięcia
E-booki

E-booki napisano 27.10.2012 15:47

zgłoś do usunięcia

Biznes XXI wieku. Autor: Robert T. Kiyosaki. Co Robert Kiyosaki rozumie pod pojęciem Biznes XXI wieku? To prawdopodobnie najlepszy, łatwo dostępny model biznesowy na początku drogi do niezależności finansowej. WEJDŹ TUTAJ!


Biznes XXI wieku


Robert T. Kiyosaki jest także autorem e-booka pt. "Bogaty Ojciec Biedny ojciec dla młodzieży". U mnie na wszystko FREE TRANSFER!

donat_k

donat_k napisano 29.01.2018 19:42

zgłoś do usunięcia
nic ważnego niestety tu nie znalazłem
soterif545

soterif545 napisano 22.03.2022 02:53

zgłoś do usunięcia
Super chomik
simafi2514

simafi2514 napisano 13.02.2023 19:55

zgłoś do usunięcia
Super chomik
tecic48108

tecic48108 napisano 26.02.2023 20:46

zgłoś do usunięcia
puste pdfy. Takie próbki z heliona szkoda czasu i transferu

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (2)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (2)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności