S-LKK.rar
-
Advanced Grammar & Vocabulary -
Ahern Cecelia -
Arthur Keri - Zew nocy -
Baśniobór - Mull Brandon -
Benzoni Juliette - Kolekcjoner z Warszawy -
BHP -
Cast P.C - Partholon -
CREATIVE WRITING -
D -
Desire -
E -
F -
G -
H -
Halliday Gemma - Maddie Springer -
Howell Hannah - Wzgórza Szkocji -
I -
J -
Jio Sarah -
John Galsworthy -
K -
Khoury Raymond -
kiss -
Kroniki Hjorwardu - Pierumow Nik -
L -
Lewiatan - Westerfeld Scott -
M -
McGuire Seanan - October Daye -
Mordimer Madderdin- Piekara Jacek -
N -
Namiętności -
Nowe -
O -
Oko Jelenia - Pilipiuk Andrzej -
P -
Phillips Susan Elizabeth -
Psychologia -
R -
Rollins James -
S -
Sabina Kane - Wells Jaye -
T -
Tajemnica wodospadu -Johansen Joru nn -
Vocabulary - all levels -
W -
Williamson Penelope -
Wood Barbara -
Woods Sherryl -
Wrota Baldura - Athans Philip -
Y
Zemsta sukcesu David Amitage, scenarzysta, nie zrobił kariery. Pracuje w księgarni i ledwo wiąże koniec z końcem, w jego małżeństwo wkradła się rutyna, a jedyną radością jest kilkuletnia córeczka. Gdy telewizja kupuje jego scenariusz, z dnia na dzień zdobywa pieniądze i sławę, ulega pokusie efektownego romansu. Pewnego dnia dostaje tajemniczą propozycję za miliony dolarów... Czy w takiej sytuacji każdy z nas straciłby poczucie rzeczywistości? Pełna napięcia historia pewnej intrygi na tle świetnie opisanej rzeczywistości Hollywoodu. Ale przede wszystkim sugestywna opowieść o tym, jak łatwo dajemy się omamić bogactwu, zapominając, co naprawdę ważne.
Emil Zola - mistrz naturalizmu jest twórcą monumentalnego cyklu powieści o społeczeństwie francuskim w XIX wieku, którego Nana, jest jedną najciekawszych i najdoskonalszych części. Historia paryskiej kurtyzany, pięknej, ponętnej kobiety, pełnej uczuć i pasji, opisy jej skomplikowanego życia, tragedii, wzlotów i upadków, na tle tętniących życiem paryskich teatrów, salonów i balów - doskonale ukazuje Francję w epoce Drugiego Cesarstwa. Wyczerpujące opracowanie, pomocne informacje, komentarze do tekstu - ułatwiają zrozumienie tej wymagającej lektury. Powieść należy do klasyki literatury światowej.
Sara Linton przeprowadza się do Atlanty z nadzieją, że ucieknie od swej przeszłości – podejmuje pracę w szpitalu i uporządkowuje swoje życie. Niestety, pogotowie przywozi straszliwie okaleczoną kobietę i tak oto Sara zostaje wciągnięta do świata przemocy. Obrażenia wskazują, iż jest to ofiara jakiegoś psychopaty. Agent specjalny Will Trent, który bada miejsce wypadku, znajduje nieopodal ukrytą pod ziemią komnatę tortur. I przy okazji odkrywa upiorną prawdę – pacjentka Sary to pierwsza ofiara sadystycznego mordercy.
Pojawienie się na statku energicznego porucznika z fregaty "Alcyone" burzy ustaloną hierarchię. Wybucha konflikt, w którym Edmund bierze stronę pierwszego oficera. Ciągłe nieporozumienia i rodząca się atmosfera nieufności sprawiają, że statek staje się bezbronny w obliczu zbliżającego się niebezpieczeństwa...
Fabuła koncentruje się wokół historii ludzkiej kolonii na planecie Ernie, na której istnieje aktywna forma energii znana jako fae. W interakcji z ludzkim umysłem powoduje ona, że najskrytsze myśli i najgorsze koszmary mogą stać się rzeczywiste, na zasadzie podobnej jak w powieści Solaris Stanisława Lema. W efekcie, po około tysiącu lat, Erna zamieszkana jest przez ludzi, demony (powstałe z ich myśli, emocji i lęków) oraz Iezu, o których wierzy się, że są wyższym rodzajem demonów, a którzy w rzeczywistości okazują się potomkami ludzi i Obcych.
seria: Klasyka Romansu [Atlantis] Przełom wieku. Lata dwudzieste. Ameryka czasów prohibicji. Zwariowany charleston, początki jazzu, pierwsze zachwyty Freudem, ideał kobiety - wampa, fryzury "na chłopczycę". W sam wir wydarzeń, w gorączkową atmosferę rodzącego się w wielkich bólach dwudziestego stulecia wtrącona zostaje niewinna dziewczyna, której imię - Garden - pochodzi od kwiatu gardenii, sprowadzonego do Stanów przez jej dziadka. Kwiatu białego, pachnącego słodko i ciężko. Ashley River jak zawsze leniwie toczy brunatne wody, jak w "Scarlett". U Świętego Michała kuranty biją jak dawniej, jak wtedy, gdy Rett Butler i Scarlett O'Hara wracali z Balu Świętej Cecylii. W kolejnej książce Alexandry Ripley - autorki dalszego ciągu "Przeminęło z wiatrem" - poznajemy bowiem te same miejsca, jakby podobnych bohaterów, dzieje rodów z amerykańskiego Południa, których nazwiska przewijają się na kartach "Scarlett". Chociaż, chronologicznie rzecz biorąc, "Pożegnania z Charlestonam" to powieść wcześniejsza, wcześniej napisana, wewnętrzny czas powieści pozwala ją uznać za ciąg dalszy "Scarlett". Tak oto mamy trylogię. Garden Todd - brzydkie kaczątko, z murzyńskich slumsów podźwignięte na nowojorskie salony, szalonym tańcem zachwycające Paryż i Londyn - pada ofiarą zemsty. Obarczona przekleństwem swego rodu, poznaje wielki świat i gorycz powrotu do miasta, które nie chce się z nią rozstać, które ściąga ją z wyżyn ciężarem przeszłości tak wielkim, że aż nie do przezwyciężenia.
seria: Klasyka Romansu [Atlantis] Charleston, miasteczko w Południowej Karolinie. Charleston, symbol i ostoja tradycji amerykańskiego Południa. Czas - odmierzany biciem dzwonów kościoła Świętego Michała i obojętnymi okrzykami stróża: "Minęła czwarta. Wszystko w porządku" - płynie tu bardzo powoli. Wojna secesyjna zburzy ten świat. Lizzie, córka arystokratycznej rodziny, próbująca wyrwać się z więzów odchodzących w przeszłość konwenansów i obyczajów, będzie musiała znaleźć swoje miejsce w nowym, pełnym brutalności, okrucieństwa i rozczarowań świecie, który nieubłaganie wchłania spokojne niegdyś miasteczko. Czy miłość, nienawiść i przyjaźń przetrwają nawałnicę czasu? Czy nadejdzie dzień, w którym mieszkańcy Charlestonu będą mogli powiedzieć: "Minęła czwarta. Wszystko w porządku".
seria: Klasyka Romansu [Atlantis] Fantastyczny świat celtyckich baśni, walka z sycylijską mafią , brudne interesy amerykańskich polityków, przestępczy świat Nowego Jorku, bogactwo eleganckich salonów Bostonu, a przede wszystkim szaleńcza i pełna uniesień miłość dwojga ludzi, którzy po latach odnajdują siebie na tym bezwzględnym i wrogim świecie pieniędzy i polityki, to tylko niektóre wątki, sprawiające, że powieść Cathy Cash Spellman czyta się jednym tchem. Dzięki temu czytelnik może sam przeżywać skomplikowane losy bohaterów, ich niespodziewane wzloty i wstrząsające tragedie.
Ci, którzy poznali bliżej Borgiów, nigdy nie będą już tacy sami - o ile w ogóle uda im się przeżyć. Borgiowie to jeden z najbardziej wpływowych i zarazem wyjątkowo zepsutych rodów renesansu. Jego członkowie kierowani niepohamowaną żądzą władzy sięgali po wszelkie dostępne metody - od intryg, wiarołomstwa i przekupstwa po akty kazirodztwa i zabójstwa. Młodziutka Violante dość nieoczekiwanie trafia w samo centrum ludzkich namiętności i ambicji, zostając dworką samej Lukrecji Borgii, córki papieża Aleksandra VI. Dziewczyna stara się spojrzeć na Lukrecję przychylnym okiem i nie widzieć w niej jedynie wyrachowanej i podstępnej manipulatorki. Jest też zafascynowana przystojnym bratem Lukrecji. Niestety Cesare Borgia okazuje się mężczyzną zmysłowym i namiętnym... wobec wielu kobiet. Rola, którą historia wyznaczyła Violante, podda jej uczucia próbie i uczyni z niej strażniczkę niebezpiecznych tajemnic, które zabierze ze sobą do grobu.
Venetia przez intrygę młodego lorda zostaje podstępnie uprowadzona w nieznane. Jej jedyny przyjaciel, lord Gregor Maclean, rusza jej na pomoc. Domyśla się, co zamierza porywacz. Chce poślubić młodą hrabiankę z jej majątkiem, nawet wbrew woli panny młodej. Gregor posiada pewną zdolność o której wiedzą tylko najbliżsi. Kiedy jest zdenerwowany wywołuje burze śnieżne. Tym razem rozpętuje się burza, której od lat nie widziała Anglia.