-
163 -
85 -
411 -
276
1920 plików
555,41 GB
Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB
Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.
Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.
Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.
Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.
Na drodze gracza stają zarówno szeregowi członkowie wrogich bractw, jak również potężniejsi przeciwnicy, pełniący rolę bossów. W tym drugim przypadku należy wykazać się sprytem i poznanymi już umiejętnościami zabójcy. Do dyspozycji głównych postaci oddano bardzo skuteczne pistolety, choć w dalszej fazie rozgrywki pojawia się możliwość korzystania z broni automatycznej, wystrzeliwującej pociski, które eksplodują w momencie kontaktu z celem.
Oprawa wizualna gry prezentuje dość wysoki poziom wykonania. Producent zadbał między innymi o realistyczną grę świateł, ładnie zrealizowane eksplozje czy szczegółowo zaprojektowane modele postaci. Dodatkową atrakcją jest podgląd z kamery ukazującej tor lotu podkręconych pocisków.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
4 plików
3,86 GB