-
163 -
85 -
411 -
276
1920 plików
555,41 GB
Pentium III 350 MHz, 64 MB RAM, karta grafiki 16 MB , 400 MB HDD, Windows 98/Me/2000/XP
Kontynuacja Syberii, tytułu, którego nie trzeba nikomu przedstawiać – zdecydowanie najlepszej gry przygodowej ostatnich lat, wybranej przez wszystkie serwisy zajmujące się grami „Najlepszą przygodówką roku 2002”. Scenariusz do gry, podobnie jak do jej poprzedniczki, napisał znany francuski pisarz i artysta Benoit Sokal, brał on też czynny udział w pracach developerskich. Fabuła drugiej Syberii jest kontynuacją wydarzeń opisanych w części pierwszej - sam Sokal przyznaje, iż pierwotnie powstała jedna opowieść, którą potem podzielono na dwie części: Syberia i Syberia II. Wszystko zaczyna się dokładnie w tym miejscu gdzie skończyła się akcja pierwszej Syberii, tj. w rosyjskim mieście Romansbourg. W tej części głównymi postaciami są Kate i Hans, w przygodach towarzyszy im też mechaniczny Oscar. Tym razem Kate decyduje się podążyć śladem Hansa powodowana wyłącznie swoim osobistym pragnieniem, pozostawiając za sobą sprawy rodzinne, pracę, itp. Staje się jego towarzyszką i pomaga mu odkryć zagadkę mamutów.
Największą zmianą w stosunku do części pierwszej, naturalnie poza fabułą, jest jakość grafiki oraz ożywienie gry i zwiększenie dynamiki rozgrywki. Dodanych zostało szereg nowych efektów graficznych, jak: dynamiczne cienie czy animowany śnieg, akcja rozgrywa się w całkowicie nowych lokacjach (głownie na otwartej przestrzeni), otoczenie nie jest tak puste jak poprzednio, spotkamy więcej ludzi i postaci pobocznych (w tym ponad 25 postaci ludzkich i 10 zwierzęcych), więcej jest też scen dramatycznych. Gra wyjaśnia również szereg niewyjaśnionych wątków z części pierwszej. Fabuła rozgrywa się w czterech lokacjach. Pierwszą jest miasto Romansbourg, następnie akcja prowadzi bohaterów do lokacji zwanej Great North Passage, trzecią jest wioska Youkol, a czwarta to sama, pokryta lodem Syberia.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
1,5 GB