Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Czego dotyczy Twój problem?

Powrót

Pobieranie plików

  1. Jak pobrać plik?
  2. Jak znaleźć plik?
  3. Plik ma inną zawartość niż w opisie
  4. Zapłaciłem za pobranie pliku i nie mogę go pobrać
  5. Pobieranie zostało przerwane
  6. Nie mogę otworzyć/odtworzyć pobranego pliku
  7. Pomimo szybkiego łącza pliki pobierają się bardzo wolno
  8. Nie pobrałem pliku a został mi naliczony transfer
  9. Przy pobieraniu pliku pojawił się komunikat „plik chwilowo niedostępny”
  10. Przy pobieraniu pojawił się komunikat „plik nie istnieje” lub „plik jest uszkodzony”
  11. Transfer za plik został ponownie pobrany
    Krok 1
    Upewnij się, że pobierany plik pochodził dokładnie z tego samego Chomika oraz czy nie minęło 7 dni od czasu pierwszej próby pobrania pliku.

    Uwaga!
    'Dokładnie ten sam plik' oznacza, że plik musi to być plik od użytkownika, u którego doszło to pierwszego pobrania.

    Możesz go łatwo odszukać:
    1. jeśli pobrany był za pomocą przeglądarki
      • znajdź ten plik na liście ostatnio pobranych plików w przeglądarce internetowej (skrót Ctrl+J)
      • kliknij na niego prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję 'przejdź do strony pobierania',
      • znajdź plik i kliknij 'pobierz'.
    2. jeśli pobrany był za pomocą ChomikBoxa
      • wybierz opcję 'pobieranie' i kliknij zakładkę 'pobierane';
      • kliknij na liście plik, który chcesz pobrać prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję 'pobierz ponownie'.

    Krok 2
    Skontaktuj się z nami.
  12. Plik pobrał się w mniejszej wielkości niż było napisane na Chomiku
  13. Wznawianie pliku nie jest możliwe w akceleratorze pobierania
  14. Zamiast mojego, pobrał się plik z rozszerzeniem .aspx
  15. Pobrany z mojego konta plik nie pojawia się w boxie 'Ostatnio pobrane pliki'
  16. Nie działa mi ChomikPlayer lub ChomikVideo
  17. Nie udało mi się rozpocząć pobierania pliku
  18. Dlaczego podgląd pliku ma tylko 10 minut?
  19. Mam wystarczającą ilość transferu, ale nie mogę pobrać pliku
  20. Jak pobrać dużą liczbę plików?
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności