-
0 -
29 -
2 -
15
356 plików
313,32 GB
OPIS MODA
Bardzo skrótowo, o modzie. Co było zaplanowane, aktualnie wszystko odpowiada prawdzie.
EKONOMIA I POPULACJA
Generalnie, wzrost populacji jest wolniejszy niż w oryginalnej RTW, a ekonomia będzie bardziej odpowiadać prawdziwej ekonomii tamtej epoki.
- Porty handlowe są ograniczone w wielkości, w oparciu o naturalnie występujące przystanie i trasy żeglowne
- Zasoby będą zmienione i lepiej dopasowane do ich wartości i rozmieszczenia w epoce klasycznej
- "Cuda Świata" są usunięte (łącznie z ich efektami). W zamian, w wielu prowincjach umieszczone zostaną unikalne budynki, w oparciu o ich historyczne znaczenie.
- Dochody i wydatki są dopasowane wg. naszych badań do wartości armii. To znaczy, że konkretna liczba prowincji będzie w stanie utrzymać konkretnej wielkości armię (jak zawsze, oparte o historyczne wartości)
- Poszczególne frakcje będą miały indywidualne bonusy i minusy z konkretnych budynków. Wysokość podatków, handlu itp. będzie różna dla różnych frakcji.
- Tworzymy nowy system religijny, oparty m.in. na zasadzie 'bóstw-patronów', zawierający tyle różnych bóstw i wierzeń ile się da.
- Kompletnie nowy system budynków i ekonomii, z wieloma specyficznymi różnicami pomiędzy frakcjami.
ARMIA I EKSPANSJA
Mamy do dyspozycji 255 modeli i 500 jednostek. Pozbyliśmy się właściwie wszystkich oryginalnych jednostek, w zamian tworząc dla każdej frakcji osobną listę jednostek, jak również mnóstwo grup jednostek nie przynależących do konkretnych frakcji, dostępnych w poszczególnych regionach i prowincjach.
Rekrutacja jednostek zdefiniowana jest dla każdej jednostki osobno, i dla każdej frakcji osobno. Niektóre frakcje będą trudniejsze od innych, będzie im trudniej rozwijać się i podbijać kolejne obszary. Generalnie, dostęp do nowych jednostek będzie trudniejszy niż w oryginalnej grze.
Floty: zamiast pojedynczych statków, będzie się budować całe floty, złożone z różnych rodzajów okrętów.
W miarę ekspansji, każda frakcja będzie miała do wyboru szereg różnych budynków reprezentujących styl rządzenia lub podbijania konkretnych prowincji, w rezultacie dostęp do różnych rodzajów jednostek i innych efektów.
- Każda frakcja ma 15 unikalnych, nowych jednostek
- Ponad 100 jednostek regionalnych/rebelianckich
- Ok. 30 nowych rodzajów flot wojennych
- Liczba i położenie Portów wojskowych będzie ograniczona
- Zupełnie nowe i inne machiny oblężnicze
- Statystyki jednostek zmienione, zmniejszona szybkość i śmiertelność, wydłuzony czas walki
- Statystyki jednostek odpowiadające historycznym wartościom bojowym
- Koszty jednostek dostosowane tak, aby zapewnić realistyczną strukturę armii (mniej elitarnych, więcej 'standardowych')
- Rekrutacja oparta na historycznych regionach i współdziałaniu z podbitą ludnością
- Nowe armie rebeliantów, nowe nazwy i nowe jednostki
MAPA KAMPANII I INTERFEJS
Oprócz powiększenia i rozszerzenia mapy daleko na wschód, północ i południe, dojdą poniższe zmiany:
- Nowa liczba rzek, w oparciu o historyczne i fizyczne mapy
- Ikony zasobów i obiektów na mapie zmienione
- Dopasowany teren i klimat
- Nowe symbole frakcji
- Interfejs użytkownika osobny dla każdej frakcji
MULTIMEDIA I JĘZYK
Częścią EB będzie Voicemod - mod zawierający nowe rozkazy i głosy, używający historycznych języków. Będziemy też mieli własną muzykę.
Nazwy jednostek, prowincji, miast i budynków będą w odpowiednich, starożytnych językach. Rodziny królewskie mają zapewnione historyczne nazwiska. Nowa grafika, nowe logo, więcej cytatów na początek, i nowe filmy startowe dla frakcji.
——————————————————————————————————————————————————————
INSTRUKCJA INSTALACJI
Instalujemy po kolei:
1. Rome Total War wersja 1.5 (najlepiej Antologię z oboma dodatkami i wszystkimi patch`ami)
Przed instyalacją EB uruchamiamy przynajmniej raz Rome i dopalamy kampanie
oraz wyłączamy porady komputera w oknie wyboru frakcji.
2. EB 1.1
3. EB 1.2 (trzeba usunąć angielski napis z okna wyboru miejsca instalacji)
4. Poprawki (fixy) wrzucamy do folderu .../EB/Data
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
0,87 GB