Polanie II PL.rar
-
Age of Wonders Planetfall -
American Civil War - Brothers vs. Brothers -
Autumn Aurora 2 -
Bellum Imperii -
C.O.R.E -
Call of Pripyat Complete -
Caveman2Cosmos -
Clear Sky Complete -
Cold War -
Community Class Modpack -
DarthMod -
DarthMod Empire -
Dead Air -
Demigod -
Dune Wars Revival -
Edain -
Edge of Darkness 2.2 [1.05.1] -
Empire Total War II -
Fall from Heaven -
Fallout 2 -
Football Manager 2017 Touch [PL] -
Gekokujo -
Harry Potter i Kamien Filozoficzny [PL] -
Hearts of Iron 1 -
Hearts of Iron I -
Lost Alpha -
MegaMod [8.01] -
Men of War - Assault Squad 2 -
Modern Day [Putin Mod] -
Morning Sun -
MYSTERY -
Network Addon Mod -
North&South II - The American Civil War -
Perisno -
Realism Invictus -
Restoration Project -
SimCity 4 -
STALKER - Call of Chernobyl -
STALKER - Call of Pripyat -
STALKER - Clear Sky -
STALKER - Shadow of Chernobyl -
STALKER Complete 2009 (2012) -
SynergiesMOD -
The Sekigahara Campaign -
Torchlight II -
Total War - Empire -
Total War - Shogun II -
Warsword Conquest -
World of Warcraft -
WotLK (3.3.5a)
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.2 GHz
512MB RAM
64MB akcelerator 3D
1.2 GB HDD
Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kamery
Gra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.