Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
RAZEM_PRZEZ_ZYCIE
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Katolickie małżeństwo

widziany: 10.05.2022 09:53

dodatkowe uprawnienia
  • pliki muzyczne
    1240
  • pliki wideo
    522
  • obrazy
    348
  • dokumenty
    1029

3211 plików
80,71 GB

Ukryj opis Rozwiń
Nowy Hyundai Tucson 1.6 T-GDi Hybrid – komfort, oszczędna jazda i awangardowy styl
Kompaktowy SUV, a o takim aucie mówimy – musi być przede wszystkim funkcjonalny. Nowy Hyundai Tucson ten warunek spełnia z nawiązką, dodając do funkcjonalności komfort podróżowania, jakiego raczej nie oczekuje się po tej klasie. Ładnie zaprojektowane, elektrycznie regulowane fotele nie męczą podczas dłuższej podróży, skutecznie łącząc wygodę z odpowiednim trzymaniem ciała podczas bardziej dynamicznej jazdy, tym bardziej, że Tucson w testowanej wersji zapewnia odpowiedni potencjał.
Bardzo dobrze oceniamy pracę zawieszenia (w naszym egzemplarzu było adaptacyjne) – w bardzo dobry sposób łączy komfort i sprawne tłumienie z zachowaniem właściwej stabilności i pewności prowadzenia Tucsona na ostrzejszych zakrętach.
Mocny zespół hybrydowy w połączeniu z adaptacyjnym zawieszeniem zapewnia frajdę z prowadzenia, z drugiej strony gładkie pokonywanie nierówności i świetne wyciszenie kabiny sprawia, że przy spokojnej jeździe dzieci słodko będą drzemać na tylnej kanapie. Ponadto auto potrafi być zaskakująco oszczędne.
Koreańczycy przygotowali jeden z najlepszych aktualnie dostępnych SUV-ów segmentu C na rynku. Nie znaleźliśmy w tym aucie niczego, co mogłoby draźnić, wymagać “przyzwyczajenia” czy w inny sposób “naginać” kierowcę do pojazdu. Hyundai przygotował bardzo przemyślane auto.
A jeżeli kogoś nie przekonuje ciekawy design, to niech się przejedzie tym autem. Będziecie naprawdę mile zaskoczeni. To nie jest poprawny SUV segmentu C. To jest bardzo dobry SUV.

Nowy Hyundai TUCSON „Mistrzem Wartości 2021” rankingu Auto Świat
Nowy Hyundai TUCSON zwyciężył w rankingu „Mistrz Wartości 2021” magazynu Auto Świat w kategorii „Średnie SUV-y” (AUTO ŚWIAT NR 12-13, 22 marca 2021)
Pierwsze miejsce w rankingu jest jednoznaczne z osiągnięciem najmniejszej utraty wartości w tym segmencie.

Hyundai TUCSON Nowej Generacji zwycięża w plebiscycie Moto Awards 2020
Hyundai TUCSON Nowej Generacji zwycięża w plebiscycie „Auto Świat Moto Awards 2020”
Czytelnicy Auto Świat oddali najwięcej głosów na nowego SUV-a Hyundai w kategorii Crossovery i kompaktowe SUV-y

Hyundai Tucson Hybrid test video ciekawy
średnie zużycie paliwa 7,7l . Jeździ bardzo pewnie. Zawieszenie całkiem niezłe, jeździ się komfortowo. Cena b. dobra. Bardzo fajne auto.

Hyundai Tucson może i wygląda szokująco, ale to "tylko" solidny SUV
Na szczęście Hyundai Tucson okazuje się być nie tylko dobrze wykończony, ale przede wszystkim, dość klasyczny. Niech nie zwiodą Was dotykowe ekrany i dziwna kierownica - tu wszystko jest na swoim miejscu.
Gdy tylko zajmiecie miejsce na dość krótkim ale wygodnym fotelu (z elektryczną regulacją, ogrzewaniem i wentylacją), rzuci Wam się w oczy dobra widoczność do przodu. Nie ma tu wystających ekranów, bardzo grubych słupków, a w samochodzie siedzi się dość wysoko. Wszystko jest też względnie pod ręką. Do ekranu systemu multimedialnego nie trzeba daleko sięgać, a działa on szybko i skutecznie. Poniżej mamy dotykowy panel układu klimatyzacji. Albo inaczej - on ma przyciski, ale dotykowe. Jest więc gładko i "minimalistycznie", ale wszystko na wierzchu i szybko dostępne. Sporo miejsca, wygodne fotele, bogate wyposażenie i niezła ergonomia.
Hyundai Tucson cieszy też sporą przestrzenią (i niezłym dostępem) z tyłu. Sama kanapa nie tylko ma swoją strefę klimatyzacji, ale jest wygodna. Ma też regulowane pochylenie oparcia, co poprawia komfort podróży.
Dzięki sporej mocy w trasie też nie będziemy odczuwać niedoborów. 350 Nm momentu obrotowego również pomoże. Sześciobiegowy automat może nie należy do czołówki, ale sprawnie radzi sobie z żonglowaniem biegami i źródłami zasilania - jazda Tucsonem jest raczej bezstresowa.
Co prawda przy 140 km/h Hyundai Tucson pali około "dychy", to jadąc spokojnie mieści się poniżej 7 l/100 km. Ta wartość to również w zasadzie górny zakres miejskiego zużycia paliwa. Jeśli tylko bateria jest rozgrzana, można nim jeździć naprawdę oszczędnie. Koreańska hybryda świetnie się sprawdza. Mój rekord to 4,5 l/100 km.
Zużycie paliwa: Hyundai Tucson Hybrid FWD
przy 100 km/h: 6,7 l/100 km
przy 120 km/h: 8,7 l/100 km
przy 140 km/h: 9,8 l/100 km
w mieście: ok. 6,5 - 7,0 l/100 km
Co można by poprawić? Podobnie jak ma to miejsce w Toyocie, zanim bateria się rozgrzeje, samochód pali znacznie więcej. To standard w układach hybrydowych. I problem tych, którzy nie mają garażu.
Tucson zdecydowanie nastawiony jest na komfort. Nie ma w nim za grosz sportowej charakterystyki, choć daleko mu też do miękkiego bujania. To po prostu rozsądny kompromis, który pozwala "bezinwazyjnie" jeździć na co dzień. To wbrew pozorom bardzo trudna rzecz do opisania. Po tygodniu jazdy nic nie pamiętam. Czyli, że było nieźle, bo nie mam się do czego przyczepić. Z samochodem nie dzieje się nic niepokojącego, czy niebezpiecznego, ale mocniejsze dodanie gazu na śliskiej nawierzchni jest wyczuwalne jako "płużący" przód. To efekt sporego momentu obrotowego z silnika elektrycznego.
Wyceniony na 185 000 zł Hyundai Tucson Hybrid w odmianie Platinum nie ma się czego wstydzić w kwestii wyposażenia. Brakuje mu chyba tylko wyświetlacza HUD. Koreańczycy spory nacisk położyli na bezpieczeństwo jazdy. Mamy więc asystentów pasa ruchu oraz jazdy autostradowej - nieźle działają. Jest aktywny tempomat, i kamery niwelujące martwe pole. Komputer rozpoznaje znaki drogowe, potrafi też dopasować do nich prędkość - jeśli chcemy. Poza tym ma niezłe światła LED (ponoć niektórzy narzekają - ja nie uważam, żeby świeciły słabo).
Toyota za swój hit, czyli RAV4, z układem hybrydowym i przednim napędem, żąda 172 400 zł w promocji. Z lakierem i nawigacją osiągnie ok 178 000 zł, mając minimalnie słabsze wyposażenie, niż Hyundai. Oba modele w odmianach hybrydowych mają cenniki od około 135 000 zł, więc wyraźnie widać, który kawałek tortu chcą zjeść Koreańczycy.
Podsumowanie
To kawał solidnego SUV-a. Powiedziałbym, że niemalże nijakiego - w dobrym tego słowa znaczeniu. Nie ma wiele rzeczy, do których można by się przyczepić. Po prostu jest dobry w wielu aspektach, a wady są akceptowalne. Świetnie wypada ekonomia codziennej eksploatacji.
Zalety
Świetne zużycie paliwa w mieście
Przestronne wnętrze
Bogate wyposażenie
Dobre wyciszenie
Przyzwoita dynamika
Wady
Zegary wymagają znacznego oderwania wzroku od drogi
Przeciętny zasięg w trasie
Zmarznięta bateria znacznie podnosi zużycie paliwa
Zimą 4x4 się przyda

Hyundai Tucson Hybrid - parametrycznie dynamiczny
Na pochwałę zasługuje kierownica. Jej średnica oraz grubość są dobrze dobrane, dzięki czemu jest bardzo wygodna. Na długich trasach docenimy dodatkowe poziome poprzeczki umieszczone poniżej osi obrotu. Wszystkie guziki w kierownicy, do sterowania najważniejszymi funkcjami, umieszczono ergonomicznie i intuicyjnie. Sterowanie automatyczną skrzynią biegów odbywa się przy pomocy przycisków - nie ma tutaj typowego joysticka.
Auto prowadzi się pewnie, zawieszenie zestrojone jest komfortowo, ale bez przesadnej miękkości. Kierowca ma do dyspozycji dwa tryby jazdy - ECO lub Sport. Hybrydowy Tucson przyspiesza energicznie i płynnie, nie czujemy, kiedy auto przełącza się między napędem elektrycznym i spalinowym.

Hyundai Tucson: Próba dużego kalibru
Siadając za kierownicą, od razu wiemy, że mamy do czynienia z SUV-em. Po zajęciu miejsca w wielu współczesnych modelach tej klasy człowiek czuje się jak w VW Golfie. Ale nie w Tucsonie, w którym fotel zamontowano wysoko, a kierowca siedzi piętro wyżej niż użytkownicy klasycznych hatchbacków. To przyjemne uczucie. Wygodny, bo szeroki, jest środkowy podłokietnik, niezłe są też materiały wykończeniowe. Owszem, w kabinie jest dużo czarnego plastiku, ale warto przypomnieć, że stosują go również pewni niemieccy producenci w autach dwa razy droższych niż Tucson.
Całość wygląda nowocześnie, a przy tym nie jest nadmiernie skomplikowana. Obsługa nie nastręcza trudności, system multimedialny działa szybko, dogaduje się z telefonami od Apple’a i reszty świata, w kabinie przewidziano miejsce na drobiazgi, są w niej również porty USB-A i USB-C. Fotel jest obszerny i chociaż nie zapewnia bardzo dobrego podparcia, na pewno nie można powiedzieć, że jest niewygodny. Można go za to podgrzać lub schłodzić (ta druga funkcja jest dostępna w opcji).

Hyundai Tucson - Hybryda bez efektu odkurzacza.
Argument: „nie kupię hybrydy, bo wyje jak odkurzacz” w tym modelu nie ma racji bytu. Automatyczna skrzynia biegów – w przeciwieństwie do przekładni bezstopniowych utrzymujących stałe wysokie obroty przy mocnym przyspieszaniu – po prostu zmienia przełożenia, kiedy silnik osiągnie około 2500 obr/min (zwykła jazda). Jak na jednostkę benzynową nie kręci się ona wysoko – maksymalna moc jest uzyskiwana przy 5500 obr/min. To dobrze, bo nawet przy dynamicznej jeździe decybele nie nadwerężają bębenków w uszach. Uciążliwa jest jedna rzecz – od mniej więcej 120 km/h do kabiny przenika świst powietrza, można jednak z tym żyć.
Tucson nie należy do aut łakomych na paliwo, chyba że wyjedzie się nim na autostradę. Zużycie benzyny rośnie wtedy do około 9,5 l/100 km, a ostrzejsze tempo z częstymi przyspieszeniami kończy się ubytkiem z baku 11 litrów paliwa na każde 100 km. Liczy się jednak to, że w codziennej jeździe Tucson potrzebuje średnio tylko 6,8 l/100 km. Małym zwycięstwem Hyundaia nad Toyotą jest fakt, że ten pierwszy zużył w teście średnio o 0,4 litra mniej benzyny na każde 100 km niż RAV4.
Wilgotny asfalt i niska temperatura dały Tucsonowi szansę udowodnić, że mimo trudnych warunków trzyma poziom zarówno pod względem przyspieszenia, jak i hamowania. Wyniki pomiarów w tych kategoriach należy uznać za bardzo dobre. Szczególnie dobrze w Tucsonie wypada elastyczność – rzadko zdarza się, by czas przyspieszenia od 80 do 120 km/h był krótszy niż z 60 do 100 km/h (mogło to wynikać z faktu, że nawierzchnia była dość śliska). W praktyce oznacza to, że Tucsonem bardzo łatwo wyprzedzić inne samochody, czy włączyć się do ruchu.
Zawieszenie zestrojono komfortowo, ale nie „kanapowo”, co zapewnia autu niezłą przyczepność i daje pewność prowadzenia. Układ kierowniczy nie dostarcza zbyt dobrego wyczucia, ale okazuje się wystarczająco precyzyjny, żeby przed każdym zakrętem kierowca nie musiał martwić się najpierw, czy w niego trafi, a potem czy z niego wyjedzie. Tucson na drodze jest jak uczeń, który wykuwa wszystko na blachę i zdaje egzaminy, ale nie porywa przebłyskami geniuszu.
Tu dochodzimy do ceny, którą określimy – choć nie przepadamy za tym słowem – jako wyjątkowo atrakcyjną i ewidentnie ustaloną tak, by zdenerwować najbliższego rywala, czyli RAV4, który jest o około 15 tys. zł droższy. Wyposażony po sufit Tucson kosztuje niecałe 170 tys. zł, dokładamy napęd 4x4 i wciąż kończymy z ceną poniżej 200 tys. zł. To tylko prognoza, ale wydaje nam się, że taki zestaw cech, jaki w tej cenie oferuje Tucson, znów może zagrać na naszym rynku wyjątkowo dobrze.
NASZA OCENA

Jazda Tucsonem nie daje takich spektakularnych wrażeń, jak patrzenie na niego, ale nie musi. Hyundai wszystko, o co go poprosimy wykonuje w sposób, który zasługuje na pochwałę – od komfortu jazdy przez dynamikę po zużycie paliwa. Oprócz stylizacji mocnymi argumentami są cena i długa gwarancja. Jeśli tylko auto przekona do siebie stylizacją, to wszystkim innym na pewno też.
PLUSY
dobra dynamika, niskie zużycie paliwa, płynna praca układu napędowego
komfortowo zestrojone zawieszenie
przestronna kabina, pojemny bagażnik
bogate wyposażenie, przystępne ceny dodatków
pełny pakiet systemów asystujących
konkurencyjna cena, 5-letnia gwarancja
MINUSY
szumy powietrza słyszalne od około 120 km/h
dość wysokie zużycie paliwa podczas jazdy autostradą
nieergonomiczne umieszczenie przycisków do zmiany biegów
słaby zasięg świateł drogowych
przeglądy raz w roku

Hyundai Tucson - zwracanie uwagi w cenie 12 lut 2021
Zawieszenie bardzo komfortowe, aktywne, dobiera siłę tłumienia do warunków. Fotele wygodne.

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 230 KM TEST 2021 | AutoMotoVlog 21 cze 2021
Samochód bardzo przyjemnie się prowadzi. Komfortowe zawieszenie.

Nowy Hyundai Tucson 1.6 T-GDi Hybrid – komfort, oszczędna jazda i awangardowy styl 23 marca 2021
Kompaktowy SUV, a o takim aucie mówimy – musi być przede wszystkim funkcjonalny. Nowy Hyundai Tucson ten warunek spełnia z nawiązką, dodając do funkcjonalności komfort podróżowania, jakiego raczej nie oczekuje się po tej klasie. Ładnie zaprojektowane, elektrycznie regulowane fotele nie męczą podczas dłuższej podróży, skutecznie łącząc wygodę z odpowiednim trzymaniem ciała podczas bardziej dynamicznej jazdy, tym bardziej, że Tucson w testowanej wersji zapewnia odpowiedni potencjał.
Pod maską testowanej przez nas wersji pracował topowy w obecnej gamie nowego Tucsona hybrydowy zespół napędowy. Składają się na niego: turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 T-GDi o mocy 180 KM (przy 5500 obr./min.) oraz silnik elektryczny o mocy 44,2 kW (60 KM). Sumarycznie z równań zaprojektowanych przez inżynierów Hyundaia wyszła moc konkretna: 230 KM i 350 Nm momentu obrotowego. Pamiętajmy, że to zwykła hybryda, zatem auto nie jest dociążone sporym zestawem akumulatorów charakterystycznym dla hybryd plug-in. W tym przypadku pojemność akumulatora to tylko 1,5 kWh. Jak sprawdziliśmy, do sprawnej i jednocześnie oszczędnej jazdy w zupełności wystarcza.
Bardzo dobrze oceniamy pracę zawieszenia (w naszym egzemplarzu było adaptacyjne) – w bardzo dobry sposób łączy komfort i sprawne tłumienie z zachowaniem właściwej stabilności i pewności prowadzenia Tucsona na ostrzejszych zakrętach.
Tucson to pojazd uniwersalny. To nie frazes, tylko słowo najlepiej oddające możliwości tego samochodu. Mocny zespół hybrydowy w połączeniu z adaptacyjnym zawieszeniem zapewnia frajdę z prowadzenia, z drugiej strony gładkie pokonywanie nierówności i świetne wyciszenie kabiny sprawia, że przy spokojnej jeździe dzieci słodko będą drzemać na tylnej kanapie. Ponadto auto potrafi być zaskakująco oszczędne.
Koreańczycy przygotowali jeden z najlepszych aktualnie dostępnych SUV-ów segmentu C na rynku.

Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona
Z jednej strony mamy kosmicznie wyglądające wnętrze, z drugiej – dobrze rozpracowaną kabinę pod względem ergonomii. Wyciszenie nie wyróżnia się specjalnie na tle konkurencji, ale i tak trzeba przyjąć, że wartością graniczną dla wygodnego podróżowania jest prędkość ok. 130 km/h.
Układ napędowy jest bardzo elastyczny, ale ewidentnie jest zestrojony w celu oszczędzania paliwa. Jednostka ma typową charakterystykę turbodoładowanej benzyny, wyciskając maksymalny moment obrotowy poniżej 4,5 tys. obrotów.
Mówiąc krótko: układ hybrydowy w Tucsonie się sprawdza. W mieście udało mi się uzyskać spalanie na poziomie 6,2 l/100 km, pod miastem da się zejść poniżej 5 l/100 km. Zaskoczeniem jest zużycie paliwa na trasie – gdy układ hybrydowy nie ma się jak wykazać, przy 140 km/h spalanie sięga nawet 10 l/100 km. Podobne wyniki odnotowano w przypadku wersji z napędem na przód, która biorąc pod uwagę zerowe możliwości terenowe Tucsona, może mieć więcej sensu. Auto niespecjalnie przechyla się w zakrętach, choć samo tłumienie nierówności jest odpowiednio miękkie.
Ogólna ocena 8 z 10
Plusy:
Niecodzienny wygląd
Układ hybrydowy sprawdzający się w mieście
Komfortowe wnętrze
Minusy:
Niecodzienny wygląd
Układ hybrydowy nie ma jak wykazać się w trasie, co owocuje dużym spalaniem
Pomniejsze wpadki pod względem organizacji kabiny

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI HEV – TEST 27lutego 2021

Hyundai Tucson 2021 1.6 T-GDI HEV 6AT 4WD test PL Pertyn Ględzi
bardzo ciekawe

Hyundai Tucson 2021 - TEST PL (Hybrid 1.6 T-GDI 230 KM) Rewolucja się udała?19.01.2021 · — autor Wahacz TV



------------------------------
KONIEC
  • 1,1 MB
  • 14 lis 21 13:39

z chomika ANALITYKA_CHEMICZNA

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    1
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

1 plików
1,05 MB




Deebra

Deebra napisano 19.02.2024 22:07

zgłoś do usunięcia

Przebaczenie jest darem łaski Bożej. Przebaczenie - najtrudniejsza miłość.

Jezu ufam Tobie

Są kwiaty, które kwitną tylko na pustyni, gwiazdy, które widać tylko na obrzeżu miasta.
Są doświadczenia Boskiej miłości, którymi jesteśmy obdarowani tylko w wielkim opuszczeniu, na krawędzi zwątpienia.

Gertruda von le Fort
💕
... Dobrego wieczorku i spokojnej nocki życzę ) ...
Deebra

Deebra napisano 21.02.2024 09:55

zgłoś do usunięcia

Miłosierdzie czynów nadaje nieodpartą moc miłosierdziu słów.

Jezu ufam Tobie

Świat może być niekiedy groźnym żywiołem - to prawda
- ale człowiek żyjący wiarą i nadzieją ma w sobie siłę Ducha,
aby stawić czoło zagrożeniom tego świata.

św. Jan Paweł II
💕
Dobrego, Bożego dnia życzę, miłości, radości, cierpliwości, pokoju serca z pozdrowieniami ) ...
Deebra

Deebra napisano 13.03.2024 20:40

zgłoś do usunięcia

Szczęśliwy lud, co umie się radować,
chodzi, o Panie, w świetle Twego oblicza.
Cieszą się zawsze Twoim imieniem,
wywyższa ich Twoja sprawiedliwość.
Bo Ty jesteś blaskiem ich potęgi,
a Twoja przychylność moc naszą podnosi.

Ps 89, 16-18
Jezu ufam Tobie

Piękne i dobre myśli mogą odmienić duszę i ciało ...

Pokoju serca, miłości, piękna, błogosławionego dobrego wieczorku i spokojnej nocki ) ...

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (122)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (122)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności