-
0 -
13351 -
765 -
49
28786 plików
16387,51 GB
Core 2 Duo 2.66 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 12.5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
GRID jest czwartą odsłoną cyklu Race Driver, jak zwykle przygotowaną przez brytyjską firmę Codemasters. Nie mamy tu jednak do czynienia z typową kontynuacją, a zupełnie nowym produktem, oferującym wiele rozwiązań nieznanych do tej pory miłośnikom tej serii. Całość pod wieloma względami nawiązuje do takich gier jak chociażby Project Gotham Racing, czy Forza Motorsport.
Opisywany produkt do zaoferowania ma trzy zasadnicze rodzaje zabawy. Decydując się na wyścigi rozgrywane w Stanach Zjednoczonych można przede wszystkim liczyć na ściganie się ulicami największych amerykańskich metropolii, takich jak Waszyngton, Detroit czy San Francisco. Do wygrywania zawodów używa się natomiast zaopatrzonych w potężne silniki V8 muscle-carów, między innymi Chevroleta Corvette, Dodge’a Challengera, Forda Mustanga, Plymoutha Barracudę czy Dodge’a Vipera. Imprezy organizowane na Starym Kontynencie obfitują w wyścigi rozgrywane na profesjonalnie przygotowanych do tego celu torach. Są to między innymi tak znane obiekty jak Donington Park, Silverstone, Spa Francorchamps czy Nurburgring. Jeśli zaś chodzi o pojazdy, są to auta tak znanych i cenionych marek jak Aston Martin, TVR, Audi czy Koenigsegg. Ostatnią grupę formują wyścigi rozgrywane w Japonii. Zawody te opierają się w głównej mierze na rywalizacji typu drift, w której używa się specyficznie przerobionych pojazdów od takich producentów jak Mazda, Subaru czy Toyota. Gracz ma tu okazję zwiedzić zarówno najsłynniejsze japońskie miasta (m.in. Tokio), jak i znane z gry Need for Speed: Carbon górskie serpentyny. W miarę swoich postępów kupuje się nowe pojazdy, a także odblokowuje kolejne turnieje.
Gra charakteryzuje się zbliżonym modelem jazdy do poprzednich odsłon cyklu Race Driver. Wymagane jest więc perfekcyjne opanowanie rajdowej maszyny, gdyż tylko to może zapewnić ostateczne zwycięstwo. Z myślą o początkujących graczach przygotowano jednak wiele ułatwień, pomagających między innymi w pokonywaniu zakrętów. Gra zawiera ponadto mechanizm tzw. „flashbacków”, dzięki którym możliwe staje się cofanie w czasu celem zniwelowania popełnionych błędów. GRID oferuje wyjątkowo realistyczny model uszkodzeń. Dotyczy to zarówno niewielkich stłuczek jak i potężnych kraks, które mogą doprowadzić do natychmiastowego zakończenia wyścigu. Kolejne uderzenia w negatywny sposób odbijają się na osiągach prowadzonej przez siebie maszyny.
Gra działa na silniku EGO, będącym modyfikacją engine’u zastosowanego w innej produkcji Codemasters – Colin McRae: DiRT. Główne usprawnienia objęły wygląd pojazdów oraz otoczenia. Wyścigi rozgrywane są na szczegółowo zaprojektowanych torach. W przypadku imprez organizowanych na terenach miejskich zadbano między innymi o charakterystyczne dla każdej metropolii zabytki. Nie zabrakło również szczegółowo animowanej publiczności, dynamicznie reagującej na poczynania gracza. Wersję PC przygotowano pod kątem procesorów dwu i czterordzeniowych.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB