Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Komputerowa gratka - szkoła czarowania.nrg

Marzena_koter22 / GRY DLA DZIECI / Komputerowa Gratka / Komputerowa gratka - szkoła czarowania.nrg
Download: Komputerowa gratka - szkoła czarowania.nrg

62,61 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
2007-3-cover.jpg
"Szkoła czarowania" to program z serii Komputerowa Gratka, który ma na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy oraz nauki poprzez zabawę.
Jest to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania.
W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.
Do czasopisma i gry dołączona została zabawka – magiczna butelka oraz kolejne dwa fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do pisania Literki Ż, RZ * Zwierzęta żuraw, żuk, świetlik, kaczka, żaby i ropuchy * Cyferki liczenie od 0 do 10 * Muzyczne zabawy zaśpiewaj złotą piosenkę * Przyroda wszytko o pszczołach * Obsługa komputera klawiatura i myszka ZABAWY: * Zbieranie miodu * Złap świetliki * Złów złotą rybkę * Lis w kurniku * wyścig z ropuchami * Układanki obrazkowe * Multimedialna bajka * Kolorowanki * Rymowanki
2006-1-cover.jpg Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Czytanie krótkich wyrazów - Środki lokomocji - autobus, pociąg - Zawody - policjant, strażak, listonosz - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 10 - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę - Ciekawostki - wszytko o poczcie, policji, straży pożarnej - Bezpieczeństwo na ulicy - Obsługa komputera - klawiatura, myszka Zabawy: - Przygotuj portret pamięciowy - Złap chuligana - Odszukaj różnice - Zrób zakupy - Posortuj listy - Tor przeszkód - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
20091ys0.jpg Z Filipem zagrajcie w grę planszową. Barnabie pomóżcie przygotować karty do gry oraz japońskie kukiełki. Ze mną rozwiążcie krzyżówkę i rebus, a z Tosią przygotujcie obiad dla samurajów. Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do czytania i pisania - układanie podpisów do obrazków * Technika - latawce * Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 12 * Ciekawostki - wszystko o Japonii * Przyroda - bonsai * Sztuka - ikebana i origami * Muzyczne zabawy - Piosenka o smutnej Księżniczce * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Zawody sumo * Składanie latawców * Labirynt w ogrodzie * Układanie ikebany * Gra planszowa * Układanka * Japońska kaligrafia * Parzenie herbaty * Z pamiętnika dziadka Patr
komputerowa-gratka-przyj_7275.jpg Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. „Przyjacielski podwieczorek” to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować podwieczorek u Tosi. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Komputerowa Gratka: Przyjacielski podwieczorek
2008-4-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U * Przyroda - zwierzęce symbole * Ludzie i ich zawody - kowal * Przepisy kucharskie - rogaliki * Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów * Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka * Ciekawostki - wszystko o pechu * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Jazda na deskorolce * Składanie maszyny * Rzut podkową * Magiczne lustra * Liczydło Filipa * kolorowanka * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
6pb90p.jpg Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S - Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis - Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb - Technika – statki powietrzne - Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku - Określenie miejsca – nad i pod - Cyferki – 6, 7 - Kolory – mieszanie kolorów podstawowych - Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. Zabawy: - Cyferki w tunelu strachu - Układanki geometryczne - Zabawy z kolorami - Szukanie różnic - Platformówka - Zrób latawiec - Rymowanki - Strzelnica - Rebusy.
obrazek Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Rozpoznawanie pierwszej głoski - Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy - Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne - Zawody - lutnik - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę - Ciekawostki - wszystko o owadach - Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Magiczne domino - Upleć struny - Zbuduj wodne cymbałki - Maszyna dźwiękowa - Posprzątaj mrowisko - Zagraj na leśnym pianinie - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
product.jpg Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź - Czytanie - ukryte wyrazy - Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą - Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie - Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne - Czas - miesiące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki - Obsługa komputera - klawiatura, myszka - Polskie tradycje świąteczne Zabawy: - Uwolnij Mikołaja - Ubierz choinkę - Złóż skuter śnieżny - Ulep bałwana - Zapakuj prezenty - Piernikowa fabryka - Gwiazdkowa pamięciówka - Wygraj bitwę z Gryziwąsem - Multimedialna bajka - Rymowanki - Układanki
obrazek "Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra- - Przyroda – zwierzęta nocne, zioła - Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par - Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz - Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi - Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany - Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Literkowe porządki - Zapal lampy - Testuj elektroniczną maszynę - Wyprawa na moczary - Sklep wysyłkowy Pani Sowy - Przygotuj drewno dla Tosi - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności