Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Komputerowa Gratka - Zloty Gryziwąs.mdf

Marzena_koter22 / GRY DLA DZIECI / Komputerowa Gratka / Komputerowa Gratka - Zloty Gryziwąs.mdf
Download: Komputerowa Gratka - Zloty Gryziwąs.mdf

280,21 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do pisania
Literki Ż, RZ
* Zwierzęta
żuraw, żuk, świetlik, kaczka, żaby i ropuchy
* Cyferki
liczenie od 0 do 10
* Muzyczne zabawy
zaśpiewaj złotą piosenkę
* Przyroda
wszytko o pszczołach
* Obsługa komputera
klawiatura i myszka

ZABAWY:
* Zbieranie miodu
* Złap świetliki
* Złów złotą rybkę
* Lis w kurniku
* wyścig z ropuchami
* Układanki obrazkowe
* Multimedialna bajka
* Kolorowanki
* Rymowanki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra- - Przyroda – zwierzęta nocne, zioła - Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par - Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz - Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi - Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany - Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Literkowe porządki - Zapal lampy - Testuj elektroniczną maszynę - Wyprawa na moczary - Sklep wysyłkowy Pani Sowy - Przygotuj drewno dla Tosi - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
2006-4-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
2006-4-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
2006-1-cover.jpg Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Czytanie krótkich wyrazów - Środki lokomocji - autobus, pociąg - Zawody - policjant, strażak, listonosz - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 10 - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę - Ciekawostki - wszytko o poczcie, policji, straży pożarnej - Bezpieczeństwo na ulicy - Obsługa komputera - klawiatura, myszka Zabawy: - Przygotuj portret pamięciowy - Złap chuligana - Odszukaj różnice - Zrób zakupy - Posortuj listy - Tor przeszkód - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
suyg4n.jpg Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania - literki J, P, W - Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr - Ekologia - segregacja śmieci - Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki - Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej - Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy - Cyfry i liczby - 0, 10 Zabawy: - Łowienie puszek - Skaczące bobry - Magiczny wiatraczek - Leśny labirynt - Zrób domowe przetwory - Składanie roweru - Rowerowa przejażdżka - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
ChomikImage.aspx?k=1299310&t=633827333561549438&id=5776446&vid=5776446 Nauka na wesoło: - Czytanie – podział wyrazów na sylaby - Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer - Cyfry i liczby – przeliczanie elementów - Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce - Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna - Muzyczne zabawy – zimowa piosenka - Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Rozmrażanie pingwina - Skoki narciarskie - Zjazd na sankach - Zabawy na lodowisku - Łapanie lemingów - Kolorowanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
616545156.jpg Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter, odczytywanie wyrazów ze zrozumieniem - Przyroda – chomik, gwarek, kanarek itp. - Konstruowanie – budowanie psich bud - Muzyczne zabawy – Kumpel kundel - Ciekawostki – wszystko o rybkach akwariowych i psach - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Odczytaj listy - Zagraj w psią ruletkę - Przelicz rybki - Przejdź kamienny labirynt - Odszukaj zwierzęta - Przygotuj akwarium - Układanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
obrazekW tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was do Szkoły jazdy. Z misiem Barnabą odkrywajcie tajemnice ruchu drogowego. Filipowi pomóżcie zatankować samochody, a Tosi pilnować porządku na drodze. Ze mną rozwiążcie krzyżówkę. Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: * Litery G i H - pisanie i odczytywanie wyrazów w krzyżówkach * Technika - samochód * Cyfry i liczby - dopełnianie do 20 * Miara pojemności - litr * Ciekawostki - wszystko o poruszaniu się na drodze * Muzyczne zabawy - Piosenka Barnaby * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Rozwożenie gazet * Składanie samochodów * Manewry samochodem * Tankowanie * Krzyżówki * kolorowanka * Wyścig z Gryziwąsem * Znaki drogowe - quiz * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
obrazekOmawiana produkcja przenosi młodych odbiorców na Dziki Zachód, gdzie wraz z czarodziejką Papatką odwiedzają indiańską wioskę, z misiem Barnabą budują linię kolejową, z szeryfem Filipem pilnują porządku w miasteczku, a z myszką Tosią pracują na rancho.Oprócz rozrywki, program niesie ze sobą liczne walory edukacyjne: zawiera wiadomości o Indianach i Dzikim Zachodzie, uczy obsługi komputera, odczytywania krótkich wyrazów ze zrozumieniem. Dzięki niemu dzieci poznają również szereg zagadnień związanych z techniką (układanie linii kolejowych), przyrodą (kojot, skunks, piesek preriowy , bizon), geografią i historią. augen051.gif
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności