Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Republic Revolution PC.rar

HogoFogo / Gry / strategiczne / Republic Revolution PC.rar
Download: Republic Revolution PC.rar

0,8 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 128 MB akcelerator 3D

Republic: The Revolution to rozbudowana gra strategiczno-ekonomiczna. Akcja tego tytułu toczy się w republice Novistrana. Novistrana od dziesięcioleci zarządzana jest przez dyktatora, który nie zważa na dobro państwa, tylko dba tylko o własne interesy. W kraju szerzy się korupcja, siły prezydenta republiki tłumią wszelkie przejawy buntu, a w miastach roi się od tak zwanych wtyczek, które dla osiągnięcia politycznego sukcesu wydałyby nawet na swoją rodzinę. Całe państwo jest na skraju bankructwa, bo znaczna część budżetu tracona jest na hazard, będący jednym z wielu hobby dyktatora. Gracz wciela się w młodego polityka. Państwo odebrało mu wszystko - rodzinę, pracę, perspektywy na przyszłość. Pozostała mu tylko zemsta. Jego życiowym marzeniem stało się obalenie dyktatora i całego chorego systemu, który doprowadził do takiej sytuacji w Novistrani. Zadaniem gracza jest stopniowe obejmowanie kontroli nad wybranymi miastami Novistrany. Jeśli uda mu się przejąć władzę, osiągnie zwycięstwo i zdetronizuje obecnego prezydenta.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM Akcja The Peasants Rebellion osadzona została w anglosaskich realiach XIII wieku, gdzie wcielamy się w postać kapitana Królewskiej Gwardii Pałacowej. Niespodziewanie staje się on świadkiem rozpadu niegdyś spójnego i zjednoczonego królestwa, a w konsekwencji jedyną osobą odpowiedzialną za obronę ostatniej prowincji. Rozpad ten jest następstwem licznych spisków i machinacji skierowanych przeciwko władcy. Całkowicie bezradny król, w obliczu otaczających go wrogów i nagłych wydarzeń, schronił się w stolicy. My, jako jeden z niewielu wiernych mu poddanych, musimy dzielnie wykonać swą powinność. To jednak dopiero początek, ponieważ przed nami pojawiają się kolejne, bardziej wymagające zadania. Czeka nas wycieńczająca kampania zawierająca ponad 30 misji. Naszym celem jest podbicie zbuntowanych prowincji, zjednoczenie ich i przekazanie władzy w ręce prawowitego króla.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 16MB Rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez zespół developerski Black Sea Studios z akcją rozgrywającą się w czasach średniowiecza. Knights of Honor to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez zespół developerski Black Sea Studios z akcją rozgrywającą się w czasach średniowiecza. W grze wcielamy się w postać króla, którego zadaniem jest stworzenie potężnego imperium i podbicie wrogo nastawionych narodów. Przy tworzeniu tego tytułu autorzy największą uwagę przywiązali do trzech aspektów: wojny, dyplomacji i ekonomii. Podczas działań wojennych u naszego boku stają dzielni i lojalni rycerze, których umiejętne wykorzystanie w boju stanowi klucz do osiągnięcia końcowego sukcesu (ich doświadczenie oraz umiejętności rosną z każdą stoczoną potyczką). Rozgrywka skupia się na szturmowaniu wrogich fortec, toczeniu kolejnych bitew w otwartym polu, przygotowywaniu solidnej obrony przed ewentualną napaścią oraz rozwoju zaplecza państwa (żywność dla poddanych, uzbrojenie dla rycerzy, itd.). Także zawieranie przemyślanych sojuszy czy wydawanie córek za przywódców krajów sojuszniczych odgrywa spore znaczenie w średniowiecznej rzeczywistości programu.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 700MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studia Reality Pump i In Images, pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944. Wszystkie kampanie, bitwy i potyczki toczą się na kontynencie europejskim. Są to między innymi znane historyczne bitwy, jak chociażby Niemiecki atak na Rosję (operacja Barbarossa), lądowanie w Normandii (D-Day), kontrofensywa w Ardenach oraz liczne walki we Włoszech i Francji. Gra wykorzystuje zaawansowany trójwymiarowy silnik graficzny - „Earth-3 engine” (rozdzielczość do 2048 x 1800, widok z zawieszonej kamery z możliwością nieorganicznego ruchu, zoom, itp.), szczegółowo odtworzono jednostki biorące udział w walkach (pojazdy odwzorowano opierając się na oryginalnych planach konstrukcyjnych), akcja toczy się w różnych porach roku, doby i w różnych warunkach atmosferycznych, co ma niebagatelne znaczenie na jakość terenu i co za tym idzie zachowanie się oraz skuteczność oddziałów. Dodany edytor pozwala na tworzenie swoich własnych map i bitew. Dostępne są opcje rozgrywki wieloosobowej w sieci lokalnej i Internecie.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium D 3.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB R.U.S.E. to gra strategiczna stworzona przez ekipę odpowiedzialną za Act of War: Direct Action, czyli studio Eugen Systems. Jej akcja przenosi nas do okresu II wojny światowej, umożliwiając wcielenie się Joe Sheridana - dowódcę alianckich wojsk prowadzących walkę z Niemcami. W kampanii dla jednego gracza przez większość czasu dowodzimy siłami amerykańskimi, ale z czasem otrzymujemy możliwość pokierowania innymi nacjami. W trybie sieciowym nie istnieją natomiast żadne ograniczenia wyboru stron - możemy wcielić się w każdą z sześciu dostępnych armii (Amerykanów, Francuzów, Brytyjczyków, Włochów, Niemców i Rosjan). Każde z wojsk posiada oryginalne jednostki i możliwości. Do dyspozycji otrzymujemy naturalnie zarówno oddziały piechoty oraz pojazdy naziemne i samoloty. Najważniejszą bronią jest jednak nasz umysł i zmysł strategiczny. W R.U.S.E. nie liczy się tylko i wyłącznie przewaga technologiczna czy liczebna, ale także stosowanie manewrów i taktyk.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 2.6 GB HDD, Windows XP/Vista Kharkov 1943 to gra stworzona przez ukraińskiego developera - Graviteam. Jest to strategia czasu rzeczywistego, której akcja toczy się podczas drugiej wojny światowej. Tytuł ten oferuje dowodzenie oddziałami w sile kompanii podczas ciężkich walk na froncie wschodnim w okolicy miasta Charków z początku 1943 roku.Do dyspozycji są dwie kampanie: w pierwszej prowadzimy siły Wermachtu (wczesny marzec 1943), w drugiej stajemy po stronie armii radzieckiej (luty 1943). Zaaplikowano też sporo misji treningowych pozwalających dobrze poznać mechanikę i interfejs gry. Sporą wagę przywiązano do dokładnego odwzorowania oddziałów i pojazdów z tamtych czasów.Kharkov 1943 oferuje duże i podatne na nasze działania pola walki (silnik Graviteam Engine). Oznacza to, że wszelakie akcje jakie podejmiemy odpowiednio wpłyną na otoczenie - możemy zniszczyć wszystko, od małych lasków po całe wioski. Naraz na ekranie może znajdować się nawet 250 żołnierzy i 40 maszyn wojennych. Gracz ma możliwość obserwacji pola walki z oddalonej perspektywy, a ponadto może także spojrzeć na toczące się wydarzenia zza pleców każdej jednostki (tryb TPP).
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D ...Planeta Chromos, rok 345 Nowej Ery. Pod przywództwem tajemniczej Najwyższej Kapłanki powstaje, a następnie szybko rozrasta się w olbrzymią potęgę militarną sekta „Dzieci Haris”. Jej celem staje się doprowadzenie dotychczasowych władz do upadku oraz wprowadzenie dyktatury charyzmatycznej liderki. Ponadto wszystko wskazuje na to, że grupa zajmuje się produkcją rzadkiego specyfiku o nazwie Andozja. Po niespodziewanym ataku, w wyniku którego rozgromione zostają oddziały rządowe, rozpoczyna się wielki konflikt. Tak zaczyna się kolejna odsłona serii Battle Isle będąca zupełnie nowym spojrzeniem na strategię. W produkcji tej połączono w nowatorski sposób tryb turowy ze strategią czasu rzeczywistego.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kameryGra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki GeForce 3 64 MB Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji jak i pomiędzy nimi. Akcja Homeworld 2 toczy się 100 lat po wydarzeniach które miały miejsce w części pierwszej i opisuje desperacką walkę rasy Hiigaran z rasą wojowników Vaygr. Jak twierdzą autorzy Homeworld 2 to produkcja o iście epickim wymiarze - pierwszy Homeworld skupiał się wyłącznie na jednej planecie tu otwiera się przed nami cała galaktyka, poznajemy szereg tajemnic świata gry, m.in. przeznaczenie galaktycznych kupców Bentusi.Każda z dwóch ras, na których skupia się fabuła, w znacznym stopniu różni się od siebie. Obie nacje używają innych jednostek, wykorzystują inne technologie, taktykę walki, itp. W grze występuje kilka typów okrętów znanych z oryginalnego Homeworlda, np. Statek Matka, jednakże lwią część jednostek widzimy po raz pierwszy, np. Hiigaranski Krążownik Bojowy. Okręty przedstawione zostały w nowej skali, tzn. jeszcze wyraźniej dostrzegalna jest różnica pomiędzy malutkimi myśliwcami, a ogromnymi jednostkami. Teraz można wyposażać statki kosmiczne w określone podsystemy, np. zamontować w Korwecie centrum kontroli ognia zwiększające efektywność ostrzału lub też system maskowania. Podczas rozgrywki zetkniemy się także z nowymi instalacjami typu: stocznia, co wpływa na urozmaicenie gry wieloosobowej. W przestrzeni kosmicznej spotykamy się również z większą ilością baz kosmicznych, pozostałości po dawno zapomnianych cywilizacjach, itp.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB 3 września 1939, brytyjski premier, Chamberlain, poinformował naród o przystąpieniu Anglii do wojny, a jeszcze niecały rok wcześniej wracając z Monachium, oznajmił iż rozpoczyna się okres pokoju. Niedługo po wystąpieniu Chamberlaina gotowość do wojny zadeklarowała Francja. Rozpoczęły się kilkuletnie zmagania militarne, zakończone pokonaniem sił państw Osi przez Aliantów. W Gary Grigsby’s World at War II, dynamicznej strategii turowej, możemy zmienić przebieg tych wydarzeń – Zachodni Alianci mogą zostać podbici przez Niemcy, a w Azji Japonia może zwyciężyć Chiny. Losy II Wojny Światowej spoczywają w naszych rękach i tylko od nas zależy jak potoczy się przyszłość krajów zaangażowanych w ten konflikt. Możemy dowolnie dowodzić swoimi armiami i wygrywać całe kampanie stosując wyrafinowane strategie walki, a także rozwijać technologie wojskowe i wprowadzać do walki nowe, potężniejsze jednostki. Planując kolejne posunięcia trzeba jednak wziąć pod uwagę, że im silniejsza jednostka tym więcej czasu musimy czekać na jej powstanie, tak więc nasze plany muszą obejmować co najmniej kilka tur w przód.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności