Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Moscow To Berlin - Red Siege PC.rar

HogoFogo / Gry / strategiczne / Moscow To Berlin - Red Siege PC.rar
Download: Moscow To Berlin - Red Siege PC.rar

760,37 MB

0.0 / 5 (0 głosów)




WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB,

Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM Akcja The Peasants Rebellion osadzona została w anglosaskich realiach XIII wieku, gdzie wcielamy się w postać kapitana Królewskiej Gwardii Pałacowej. Niespodziewanie staje się on świadkiem rozpadu niegdyś spójnego i zjednoczonego królestwa, a w konsekwencji jedyną osobą odpowiedzialną za obronę ostatniej prowincji. Rozpad ten jest następstwem licznych spisków i machinacji skierowanych przeciwko władcy. Całkowicie bezradny król, w obliczu otaczających go wrogów i nagłych wydarzeń, schronił się w stolicy. My, jako jeden z niewielu wiernych mu poddanych, musimy dzielnie wykonać swą powinność. To jednak dopiero początek, ponieważ przed nami pojawiają się kolejne, bardziej wymagające zadania. Czeka nas wycieńczająca kampania zawierająca ponad 30 misji. Naszym celem jest podbicie zbuntowanych prowincji, zjednoczenie ich i przekazanie władzy w ręce prawowitego króla.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Rozbudowana strategia opowiadająca o trzystu historycznych latach Europy. Produkcję opracowało rosyjskie studio Lesta, które zajmuje się przede wszystkim tworzeniem gier strategicznych (Pacific Storm, 9th Company: Roots of Terror, Empire: Time of Troubles) oraz filmów. Gra Reign: Conflict of Nations przenosi nas do roku 1350, w którym na terenie Azji rozpętała się straszliwa zaraza. Plaga „czarnej śmierci” szybko dotarła na Krymu i do Istambułu, a później do Włoch, Niemiec, Francji, Anglii i w końcu Rosji. Takie wydarzenia stają się tłem dla zaciętej walki o władzę i rozwój własnego państwa, w której oczywiście bierze udział gracz, wcielający się w jedną z 26 dostępnych frakcji. ZAMONTUJ W NAPEDZIE LUB WYPAL NA PŁYTĘ ZAINSTALUJ GRAJ
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 16MB Rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez zespół developerski Black Sea Studios z akcją rozgrywającą się w czasach średniowiecza. Knights of Honor to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez zespół developerski Black Sea Studios z akcją rozgrywającą się w czasach średniowiecza. W grze wcielamy się w postać króla, którego zadaniem jest stworzenie potężnego imperium i podbicie wrogo nastawionych narodów. Przy tworzeniu tego tytułu autorzy największą uwagę przywiązali do trzech aspektów: wojny, dyplomacji i ekonomii. Podczas działań wojennych u naszego boku stają dzielni i lojalni rycerze, których umiejętne wykorzystanie w boju stanowi klucz do osiągnięcia końcowego sukcesu (ich doświadczenie oraz umiejętności rosną z każdą stoczoną potyczką). Rozgrywka skupia się na szturmowaniu wrogich fortec, toczeniu kolejnych bitew w otwartym polu, przygotowywaniu solidnej obrony przed ewentualną napaścią oraz rozwoju zaplecza państwa (żywność dla poddanych, uzbrojenie dla rycerzy, itd.). Także zawieranie przemyślanych sojuszy czy wydawanie córek za przywódców krajów sojuszniczych odgrywa spore znaczenie w średniowiecznej rzeczywistości programu.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 233MHz, 64MB RAM Airline 69: Return to Casablanca kontynuuje ideę słynnej gry (hybryda strategii ekonomicznej i wątków przygodowych) o wybitnym zabarwieniu erotycznym, zatytułowanej Wet: The Sexy Empire i wydanej w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Użytkownik wciela się w postać awanturnika nazwiskiem Wayne Johnson, który jest specjalistą od różnorodnych dostaw (np. przemyt broni i napojów wyskokowych) drogą powietrzną. W trakcie jednego z lotów nad północnym obszarem kontynentu afrykańskiego w 1942 roku (data premiery klasycznego melodramatu pt. Casablanca z Ingrid Bergman i Humphrey'em Bogartem) rzeczony osobnik odkrywa w swoim ładunku wdechową blondynkę imieniem ChouChou, pracującą w charakterze tajnej agentki. Ponętna niewiasta odbezpieczonym pistoletem skłania pilota do zmiany kursu, ale nagle pojawia się eskadra niemieckich bombowców nurkujących Ju-87 Stuka i natychmiast przypuszcza manewr zaczepny. Poważnie trafiony samolot transportowy awaryjnie ląduje w bezkresnym morzu saharyjskiego piasku, a główny bohater odnosi obrażenia. Wspomniana pasażerka, tylko sobie znanymi metodami leczniczymi, pomaga rannemu w ekspresowym tempie powrócić do pełnej sprawności fizycznej i równocześnie zakochuje się w nim. Ostatecznie oboje postanawiają dotrzeć do miasta Casablanca, celem doręczenia pliku bardzo istotnych dokumentów i rozkręcenia wspólnego interesu.Początkowo para gnieździ się w ciasnym pokoju hotelowym, gdzie planuje akcje szpiegowskie i dywersyjne oraz szmugiel dysydentów i nielegalnych artykułów. Podczas sabotowania nazistowskiej bazy Luftwaffe duet zdobywa nowy statek powietrzny, umożliwiający znaczne rozszerzenie spektrum działania (m.in. organizowanie imprez natury seksualnej i późniejsze szantażowanie uczestników). Ujmując temat lapidarnie - zabawa traktuje o zarabianiu pieniędzy w niezbyt chrześcijański sposób (prostytucja, hazard, wymuszenia itp.).
wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kameryGra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB 3 września 1939, brytyjski premier, Chamberlain, poinformował naród o przystąpieniu Anglii do wojny, a jeszcze niecały rok wcześniej wracając z Monachium, oznajmił iż rozpoczyna się okres pokoju. Niedługo po wystąpieniu Chamberlaina gotowość do wojny zadeklarowała Francja. Rozpoczęły się kilkuletnie zmagania militarne, zakończone pokonaniem sił państw Osi przez Aliantów. W Gary Grigsby’s World at War II, dynamicznej strategii turowej, możemy zmienić przebieg tych wydarzeń – Zachodni Alianci mogą zostać podbici przez Niemcy, a w Azji Japonia może zwyciężyć Chiny. Losy II Wojny Światowej spoczywają w naszych rękach i tylko od nas zależy jak potoczy się przyszłość krajów zaangażowanych w ten konflikt. Możemy dowolnie dowodzić swoimi armiami i wygrywać całe kampanie stosując wyrafinowane strategie walki, a także rozwijać technologie wojskowe i wprowadzać do walki nowe, potężniejsze jednostki. Planując kolejne posunięcia trzeba jednak wziąć pod uwagę, że im silniejsza jednostka tym więcej czasu musimy czekać na jej powstanie, tak więc nasze plany muszą obejmować co najmniej kilka tur w przód.
wymagania sprzętowe: Pentium II 233 MHz, 32 MB RAM, HDD 100 MB, akcelerator 3D Mało znana gra, która zdecydowanie zasługuje na miano „perełki” wśród gier strategicznych. Dla miłośników prawdziwych symulacji pola walki, szczególnie z okresu II wojny św. oferuje niespotykany gdzie indziej realizm i wierność w oddaniu zarówno historycznych map, jak i jednostek i ich uzbrojenia. Całość jest oprawiona w rzadko spotykany w grach wojennych widok 3D, który służy nie tylko poprawie strony wizualnej, ale jest użyty głównie w celu lepszego odwzorowania pola bitwy. Oczywiście dla tradycjonalistów jest dostępny również klasyczny widok 2D.
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.1 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości. Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 128 MB akcelerator 3D Republic: The Revolution to rozbudowana gra strategiczno-ekonomiczna. Akcja tego tytułu toczy się w republice Novistrana. Novistrana od dziesięcioleci zarządzana jest przez dyktatora, który nie zważa na dobro państwa, tylko dba tylko o własne interesy. W kraju szerzy się korupcja, siły prezydenta republiki tłumią wszelkie przejawy buntu, a w miastach roi się od tak zwanych wtyczek, które dla osiągnięcia politycznego sukcesu wydałyby nawet na swoją rodzinę. Całe państwo jest na skraju bankructwa, bo znaczna część budżetu tracona jest na hazard, będący jednym z wielu hobby dyktatora. Gracz wciela się w młodego polityka. Państwo odebrało mu wszystko - rodzinę, pracę, perspektywy na przyszłość. Pozostała mu tylko zemsta. Jego życiowym marzeniem stało się obalenie dyktatora i całego chorego systemu, który doprowadził do takiej sytuacji w Novistrani. Zadaniem gracza jest stopniowe obejmowanie kontroli nad wybranymi miastami Novistrany. Jeśli uda mu się przejąć władzę, osiągnie zwycięstwo i zdetronizuje obecnego prezydenta.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności