Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

ModPack.7z

Download: ModPack.7z

412,39 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Piranha Club wraz z Mighty DWARF wydała wreszcie paczkę modów zwaną ModPack 1.72 + ModStarter 1.2, która jest zgodna z najnowszymi łatkami Community Patch 1.72. ModPack zawiera około 50 modyfikacji i ModStarter przy czym "waży" ponad 400 MB, a sam ModStarter, który pozwoli uruchomić mody zajmuje ok. 2 MB. W paczce modów znajdziemy szeroką gamę modfikacji: od usunięcia kompasu, czy zmiany ramek paska życia i wytrzymałości po wprowadzenie jesieni w Myrtanie, nowe twarze i zboje dla przyjaciół Bezimiennego. Nie możemy wybrać języka polskiego z opcji programu, ale jest on prosty w obsłudze, a wszystko pracuje bez problemu z polską wersją gry. Więcej w rozwinięciu newsa.

Przystosowanie programów do najnowszego patcha wymagało całkowitego przerobienia aplikacji, dlatego są one zgodne TYLKO z Community Patch 1.70 - 1.72

Mod Starter oferuje:

» możliwość uruchamiania modyfikacj zgodnych z najnowszymi łatkami CPT.
» bezpośredni dostęp do GameToola PL, którym możemy modyfikować różne parametry gry (Tools -> Ini Optimization and Editing -> Gothic 3 Gametool .NET by GaHero...)
» G3Pak Viever i G3PakDir, dzięki którym możemy rozpakowywać i pakować pliki .pak gry.
» pięc skórek ModStartera do wyboru (Options -> Select other skin -> (wybieramy z rozwijanej listy pożądaną skórkę) -> OK.
» dokładną zmianę rozdzielczośći z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> wpisujemy rodzielczość, width to szerokość, heigh to wysokość, a referesh rate to częstotliwość odświeżania.
» bezpośrednie włączenie lub wyłączenie reklam przy włączaniu gry z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable ingame start logo video)
» bezpośrednie włączenie lub wyłączenie AB z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable/DIsable Alternative Balancing)
» bezpośrednie włączenie lub wyłączenie Alternatywnego AI z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable/DIsable Alternative AI)
» panel kodów, dzięki któremu możemy włączyć lub wyłączyć konsolę (TestMode) bez grzebania w plikach gry (Cheats panel -> zaznaczamy lub odznaczamy Game Test Mode...)

Różnica między ModPackiem, a ModStarterem jest tylko taka, że ModPack zawiera gotowe modyfikacje, a ModStarter nie. Musimy je wtedy sami doinstalować przekopiowując folder z modem do foldera FanMods.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Lista modyfikacji dołączonych do ModPacka:

» g3_bars_gd - zmienia ramki wokół pasków życia, many i wytrzymałości na wzór zastosowania w Zmierzchu Bogów (trochę cieńsze obramowanie).
» g3_bars_realgd - zmienia ramki wokół pasków życia, many i wytrzymałości na identyczną jak w Zmierzchu Bogów.
» g3_bars_slim - usuwa ramkę wokół pasków życia, many i wytrzymałości.
» No Background - usuwa tło w dialogach, okna z dialogami są przeźroczyste.
» Gui-Tweak - Kompas i strzałka wskazująca położenie na mapie są mniejsze.
» Inventar_Icons - zmienia ikonki kilku przedmiotów w ekwpinku (przepisów, napojów, skór i kamieni druidów) na rzecz moda AlteMonster.
» No Compass plus Black Pointer - usuwa kompas i zamienia standardową strzałkę lokalizacji na mapie na strzałkę koloru czarnego.
» No Compass - usuwa kompas.
» Magic Mod TWC - mały mod zwiększający przydatność niektórych zaklęć (przykładowo centrum deszczu ognia nie znajduje się teraz nad bohaterem, ale nad wrogiem).
» Magic No God To Be Chosen - mod ułatwia grę usuwając wprowadzone w patchu 1.70 - 1.72 rozwiązanie, które powodowało, że bohater mógł nauczyć się najpotężniejszych zaklęć dopiero po wybraniu drogi któregoś boga.
» Maps for ingame use v1_4 - wprowadza do mapy świata, Nordmaru (z grobowcami) i AlShedim zaznaczone na mapie różne lokacje.
» Maps Treasure Hunter - mapa dla poszukiwaczy skarbów. Na mapie świata zostaje zaznaczona lokalizacja wszytskich "specjalnych skrzyń".
» Music - zmienia ścieżkę dźwiękową w Myrtanie na utwory z poprzednich części.
» Music Mod - nowa muzyka w Myrtanie i Varancie. Jeżeli zainstalowałeś wcześniej Music Mod ten go zastąpi!
» New Music Mod - zmienia ścieżkę dźwiękową w Myrtanie na utwory z poprzednich części. Wersja w wysokiej jakości!
» OldSound Mod english - Dodaje dźwięki z G2+NK (odgłosy golema, goblina, bohatera, krwiopijców, nowego poziomu etc.)
» OldSound Mod german - Dodaje dźwięki z G2+NK (odgłosy golema, goblina, bohatera, krwiopijców, nowego poziomu etc.)
» No Music While Loading TWC - usuwa muzykę podczas wczytywania gry.
» AlteMonster - bardzo dobra modyfikacja, zamienia tekstury ścierwojada, jaszczura, ognistego jaszczura, zębacza, cieniostwora, wilka i krwiopijcy na te znane z poprzednich części.
» Hyper-Textur-Pack v.6b - mnóstwo nowych tekstur zmniejszających "cukierkowość" gry i nadających klimat.
» Plant Textures Pack - zmienia tekstury roślin na ciemniejsze.
» MrHelpModTWCbeta02b - gdy przywołanie za pomocą konsoli Mr. Help'a nie powiedzie się możesz po instalacji tej modyfikacji przywołać jego klona: Mr. Help's Brother za pomocą kodu spawn s2. Ma on takie same opcje jak jego "brat".
» Tex Creature NPC skins - zmienia klika tekstur, m.in. demona, pancerza herszta orków, szaty głównego kapłana ożywieńcówi i orkowego szamana.
» Tex Faces Iks - podmienia tekstury twarzy przyjaciół Bezimiennego na ich lekko poprawioną wersję.
» Tex Hero Head Demonium - zmienia teksturę głowy Bezimiennego na wersję z lekką blizą, wyraźniejszym zarostem oraz klikoma kosmetycznymi zmianami.
» Tex TWC - dzięki niemu tekstura goblina jest bardziej zielona, a jelenia ciemniejsza.
» Gotha Mod - świetna modyfikacja, poprawia brak paladynów-ożywieńców w Gocie (standardowo są zwykłe szkielety). Teraz twierdzy bronią prawdziwi nieumarli paladyni.
» Tex Bloddfly - mod podmieniający jedynie teksturę krwiopijcy z moda AlteMonster.
» Vatras_Gesicht - Vatras otrzymuje nową twarz, wygląda starzej i ma ciemną karnację.
» Autumn v.1.4 - po instalacji moda w Myrtanie zapanowuje jesień. Wszytskie tekstury otoczenia imitują tą porę roku.
» Wolfsanpassugen - kolejne uzupełnienie do AlteMonster. Głodne wilki w Cape Dun wyglądają na głodne - na ich futrach jest krew. Skóry wilków leżące w świecie są koloru wilków po instalacji AlteMonster + klika zmian z wilkami.
» World Textures Pack - podmienia tekstury na wersję w większej rozdzielczości. Wygląda to dobrze z oddali.
» Crawlerruestung - dodaje zbroję z płytek pancerza pełzacza. Kod na nią: spawn Body_Crawler01. Można ją znaleźć w jaskini pełzaczy wojowników lub kupić u Manniga w Okarze.
» ErzElite - nowe przedmioty. Wreszcie możemy uzyskać turban Asasynów i kilka nowych zbroi. Kody na te przedmioty znajdują się w opisie w ModStarterze.
» Jaegersruestung - dodaje skórzaną zbroję dla myśliwych. Od teraz Bram, Falk, Jens, Tom, Tippler, Candela, Fraser i Chris będą ją nosić. Kod: spawn Body_Hunters.
» Alte Ruestung - podmienia tekstury na stare zbroje: arcymistrza ognia, maga ognia i maga wody. Dodaje zbroje strażnika świątynnego (dla Angara, Kod: spawn Body_Gorn) i łowcy smoków (dla Gorna, Kod: spawn Body_AngWarrior).
» NPC Diego - Diego nosi teraz Zbroję Cienia.
» Tex Dark Rhobar - pancerz króla Rhobara II jest w wersji ciemnej.
» Tex Alternative Pala Armor - paladyni noszą teraz zbroje w wersji niebieskiej.
» Tex Mage Robes - szaty magów ognia dzielą się teraz na dwie wersje: dla "niższych" magów i "wyższych". Wprowadza również nową szatę maga wody.
» Tex Paladinschild - podmienia tekstury tarcz paladynów.
» NPC Angar Updated - od teraz Angar nosi starą Zbroję Strażnika Świątynnego
» NPC Lares Mod - świetna modyfikacja. Zmienia twarz Laresa na znaną z poprzedniczek i ubiera go w szatę wodnego kręgu.
» NPC Lester - Lester nosi szatę Nowicjusza znaną z poprzednich części sagi.
» Ruestungs Templates - możemy nakładać po instalacji moda wszytskie zbroje.
» Tex SoM3s textures - podmienia dwie tekstury zbroi, m.in. lekką zbroję buntownika
» Beliar Armor - podmienia tekstury kliku zbroi na beliarowskie. Coś dla fanów tego boga.
» Tex Orcs coats - płaszcze hersztów orków są ciemniejsze.
» zombies_skelette - mały mod podmieniający zwykłe szkielety na prawdziwe zombie i ożywieńców rozmiarów ludzi.
» Armor Plugins - mod powoduje, że zbroje świecą się w słońcu.
» WannaDance - podmienia teksturę ubrania tancerki na "skromniejszą".

Uruchamianie modów:

Wybieramy moda z listy Select Mods what you want play. Po zaznaczeniu pól przy wybranych klikamy Integrate mods, a następnie czekamy. Gdy operacja się powiedzie możemy kliknąć Start game i uruchomić grę.
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Metryczka Nazwa: Schlacht Um Khorinis Nazwa polska: Bitwa o Khorinis Gatunek: totalna konwersja, stary świat Twórca: Meerschweinchen Produkcja: niemiecka Wersja polska: jest Tłumaczył: Adanos Dubbing: brak Platforma: Gothic II: NK Długość: krótki Trudność: łatwy Premiera: wrzesień 2007 Krótka modyfikacja przedstawia wydarzenia mające miejsce w przełęczy Khorinis, mniej więcej w tym samym czasie gdy Bezimienny przemierza już kontynent. Do całkowicie zajętego przez orków Khorinis przybył okręt z uchodźcami z kontynentu. Szykuje się ostateczna walka o Khorinis. Mod oferuje: - Ok. godzina zabawy; - 19 nowych postaci; - Nowa fabuła powiązana z fabułą gothic. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Bumshak Nazwa polska: Bumshak Gatunek: totalna konwersja, stary świat Twórca: MeHeavy00 Produkcja: niemiecka Wersja polska: jest Tłumaczył: SoulFire Team Dubbing: brak Platforma: Gothic II NK Długość: średni Trudność: łatwy/średni Premiera: maj 2004 Bumshak jest modyfikacją rzucającą inne światło na wojnę pomiędzy ludźmi i orkami. Historia toczy się po wyjeździe bezimiennego na wyspę Irdorath. I opowiada losy młodego orka Bumshaka, który mimo młodego wieku zostaje wciągnięty przez wir wojny. Gracz zaczyna jako zwykły ork na posyłki, któremu są przydzielane małe zadania w pobliżu twierdzy. Po kilku prostych zadań, takich jak zbieranie ziół czy poszukiwanie zaginionych orkowych wojowników dostanie awans i będzie miał do odegrania kluczową rolę w ataku na zamek. Z gatunku Bumshak to raczej bardziej action-adventure aniżeli czysta gra RPG. Za wykonanie zadań nie otrzymujemy żadnych punktów doświadczenia i wyszkolenie naszego orka nie zmienia się przez cały okres trwania gry. Zamiast punktów doświadczenia w nagrodę otrzymujemy eliksiry lecznicze oraz co jakiś czas awans w hierarchii hordy. Autorzy gry nie przewidzieli, że ktokolwiek zrobi modyfikację opowiadającą losy orka i niestety skrypty blokują możliwość spożywania żywności lub roślin, co balansuje jednak stały napływ mikstur leczniczych. Modyfikacja powstała w maju 2004 roku i jest to pierwsza modyfikacja do Gothic II Noc Kruka, czas rozgrywki jaki zaoferuje nam mod to około 2 godziny. Bardzo ciekawa koncepcja, polecam... obrazekobrazekobrazek
Metryczka Autorzy: Jastrzab & Bagins1 Platforma: Gothic 2 Noc Kruka Modyfikacja zawiera m.in: -nowy świat -nowy bohater -ok. 20 nowych NPC'ów -nowe zbroje -nowe bronie -system reputacji -2 możliwości przejścia gry -ponad 15 nowych zadań -nowe modele i tekstury -całkiem nowa fabuła -mod oferuje ok. 30 minut gry. Fabuła Akcja rozpoczyna się kiedy z nieznanych przyczyn myśliwy Dirk zostaje przeniesiony tajemniczą magią z Khorinis na całkiem inną wyspę na krańcu oceanu. Bohater ma zamiar wrócić z powrotem na Khorinis, ale jego prawdziwa misja miała się dopiero zacząć... Na nowej wyspie toczy się bitwa o terytorium. Z jednej strony mężni paladyni z rozkazu Lorda Hagena próbują zdobyć wyspę do celów gospodarczych, z drugiej strony Asasyni, wierni słudzy Beliara, którzy na siłę próbują zabić wszystkich paladynów i zdobyć teren by zbudować potężne miasto ze świątynią ich Boga. Myśliwy Dirk, którego opisali w przepowiedni będzie musiał wybrać między Innosem a Beliarem. Kogo wybierze? Dla kogo będzie walczyć? Przeciw komu się stawi a komu pomoże odnieść sukces? To już zależy od was! obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Jaktyl Nazwa polska: Jaktyl Gatunek: totalna konwersja, nowy świat Twórca: HunterDarkness, Caphalor Produkcja: niemiecka Wersja polska: jest Tłumaczył: Brat Xardasa Dubbing: brak polskiego Platforma: Gothic II: NK Długość: średni Trudność: trudny Premiera: lipiec 2006 Oficjalny opis: Kraina Jaktyl jest zagrożona przez czarnego maga. Budzisz się bez jakichkolwiek wspomnień w owej krainie i musisz spróbować przeżyć! Mod oferuje: - około 10 - 12 godzin gry; - 4 rozdziały; - fabuła nie związana z grą Gothic; - kompletne udźwiękowienie dialogów (około 1500 dialogów); - nowe skrypty wzbogacające grę: - trucizna: strzały, bełty i bronie do walki wręcz mogą być nasączone rozmaitymi truciznami; - najlepsze pociski są ładowane zawsze automatycznie; - czasowe podwyżki cech; - nowe czary i nowy amulet z innowacyjnym działaniem; - nowe "Mobsis", czyli przedmioty, z które można użyć (na przykład przetapianie rudy); - ... i wiele innych; - wiele nowych umiejętności do opanowania; - 2 gildie, do których możemy się przyłączyć (wojownik i mag Jaktylu); - możliwość ustawienia trudności (3 stopnie); - "lekki respawn" przeciwników, zależny od stopnia trudności; - nowe przedmioty; - około 100 NPC; - trzy nowe światy: świat główny z lasem, kanionem, miastem, wieloma wieżami i jaskiniami oraz jeziorem, kopalnia i Miasto Nieumarłych. obrazekobrazekobrazek
Metryczka (Opis z głównej strony twórców spolszczenia do moda.) Nazwa moda: Hexenfeuermod Twórca: Lord Helmchen Tłumaczenie: - WonderiuS/Fraser(mniej więcej 60 % moda spolszczonego) - Misiekgrabo98/Huntik2009(mniej więcej 40 % moda spolszczonego, startscreen, loadscreen, logo i poprawki) Dubbing polski: Bohater moda - IVONA - Jan Fred - IVONA - Jacek Gabi - IVONA - Maja Jonas - Misiekgrabo98 Susann - Ruda Victor - Misiekgrabo98 Mod oferuje: - Przerobiony świat Freddyego (Neujahrs.zen); - 2 nowe przedmioty; - 10 zadań; - 6 postaci i 2 zmienione monstra; - Kilka ciekawych pomysłów. Poranek jak każdy inny (myślisz), wychodzisz ze swojej chaty i od razu zagaduje cię mężczyzna z twojej wioski. Ma dla ciebie zadanie a ten dzień jest szczególny, bowiem, mężczyzna przygotowuje cię do wyprawy... obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Khorana Prolog Nazwa polska: Khorana Prolog Gatunek: totalna konwersja, nowy świat Twórca: Khorana Modteam Produkcja: niemiecka Wersja polska: jest Tłumaczył: Brat Xardasa Dubbing: brak polskiego Platforma: Gothic II: NK Długość: średni Trudność: ??? Premiera: maj 2007 Mod opisuje zdarzenia które mają miejsce w świecie Gothic. Archipelag Khor (Khorinis, Khorelius, Khoron, Khorana i Khorus) jest nękany przez najazdy orków a otaczający go ocean jest przez nich kontrolowany. Statek z uciekinierami z kontynentu zmierza w kierunku wyspy Khoron. Wśród pasażerów znajduje się młody chłopak Garrik, chce zacząć nowe życie daleko od kontynentu. Pech chciał, że niedaleko wyspy Khorus statek zostaje zatopiony przez orków. Garrikowi cudem udaje się dostać do brzegu. Teraz jego celem jest przedostanie się z wyspy Khorus na Khorenę. Jest to prolog modyfikacji i przedstawia tylko jeden rozdział ale fabuła jest tak napisana, że ma wyraźne zakończenie. Niejednokrotnie uświadczymy nawiązania do fabuły, która będzie rozwijana w modzie "właściwym". Mod oferuje: - Całkowicie nowy świat; - Przynajmniej 6 godzin zabawy; - Jeszcze nigdy nie było takiej interakcji z otoczeniem (ścinanie drzew, ptaki, motyle i wiele różnych interaktywnych przedmiotów); - Dopracowane zadania, fabuła z wieloma alternatywami i zwrotami akcji; - Ponad 7 minutowe filmiki (intro, outro, credits); - Możliwość zmiany stopnia trudności; - Dużo różnych ukrytych skarbów "Estern Eggs" dla lubiących szukać oraz wiele, wiele więcej. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: The Den Nazwa polska: Legowisko Gatunek: totalna konwersja, nowy świat Twórca: mm | TART Produkcja: rosyjska Wersja polska: jest Tłumaczył: SoulFire Team Dubbing: jest Platforma: Gothic II NK Długość: krótki Trudność: łatwy/średni Premiera: październik 2005 Jest to pierwsza produkcja rosyjskiej grupy "modmasters | The Amateur Russian Team". Wcielamy się w wojownika, który na rozkaz króla prowincji Tsargrad ma odzyskać skradzione przez złego maga, Iggelda manuskrypty oraz sprawdzić, co stało się z poprzednim wysłannikiem. Modyfikacja składa się z małego obszaru gry, ale jest on całkiem malowniczy, warto dodać, że będziemy mogli też znaleźć w modzie kilka nowych przedmiotów np. borowik czy specjalna tarcza chroniąca nas, a także wzbogacimy się o nową czynność/możliwość - nabieranie wody z jeziora. Pojawiły się też nowe pancerze oraz kilka nowych animacji, jest to krótka, aczkolwiek ciekawa i wciągająca modyfikacja. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Lirwa Nazwa polska: Lirwa Gatunek: minimod, totalna konwersja, nowy świat Twórca: Czaso Oszukiwacze Produkcja: polska Wersja językowa: polska Tłumaczył: - Dubbing: brak Platforma: Gothic II: NK Długość: krótki Trudność: łatwy/średni Premiera: styczeń 2009 Panowie Oszust i Zoom oświadczyli, iż rzucają modding i na pożegnanie postanowili wydać minimoda. Oficjalny opis: Jest to mała modyfikacja do G2nk. Opowiada historie wybrańca boga Lirwy, który stoi na czele pewnej afery lecz nie mam zamiaru rozpisywać się tu i opowiadać wam całej fabuły - zagracie to zobaczycie :D Cechy modyfikacji: - nowy świat - nowa historia/fabuła - nowe NPC - kilka nowych tekstur (dzięki Vertex) - nowy startscreen, loadscreen (dzięki Jedaith) - nowa "zdolność" - spadek życia - pewna "niespodzianka" - instalka - dubbing- miał być ale i tak już znacznie opóźnił wydanie modyfikacji o jakieś 4/3 miechy - podziękujcie dubbingerom - czas gry: 40min-1h obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Gestrandet Nazwa polska: Mielizna Gatunek: totalna konwersja, nowy świat Twórca: Kazad i Eldred Produkcja: niemiecka Wersja polska: jest Tłumaczył: SoulFire Team Dubbing: brak polskiego Platforma: Gothic II NK Długość: krótki Trudność: łatwy/średni Premiera: luty 2005 Mielizna opowiada interesującą historię pewnego rozbitka. Wynajmujesz w mieście łódkę i wypływasz razem z przyjacielem na poszukiwaniu skarbów. Niestety nagły sztorm rozbija ją na małej wysepce. Okazuje się, iż jesteś zdany tylko na siebie. Od tego momentu musisz zrobić wszystko żeby się stąd wydostać. Modyfikacja przedstawia jedną z ciekawszych historii o rozbitkach. Oferuje około 1h gry, chociaż sprawniejsi gracze przejdą szybciej. Modyfikacja jest wymagająca i często zdarzy się, aby kogoś zabić będziemy stosować różnorodne techniki. Na wsypie znajduje się Obóz Piratów, a dokładniej Korsarzy, przynajmniej tak siebie nazywają. Jeśli chcemy opuścić wyspę będziemy musieli z nimi współpracować. Znajduje się tu również Dom Drwala, to on pomoże nam z piratami. Na Wyspie ukrywa się również pewien mag, który rzucił na wyspę klątwę, ale o tym dowiedzie się w grze. Znajduje się tu również Jaskinia z zom..., ale nie będę wszystkiego pisał, w końcu coś samemu trzeba się dowiedzieć. Na wyspie przyjdzie nam walczyć z różną maścią przeciwników, od szczurów po ścierwojady i czarne gobliny do topielców i jaszczurów. Przy tym trzeba będzie się porządnie namachać, bo zdobycie tu większego niż 3 poziomu graniczy z cudem. Co jest w modzie takiego, że wciąga? Ciężko jest to określić, ale jest to spójnie i dobrze przedstawiona historia rozbitka. Przygoda wprowadza, raptem 7 zadań, jednak na swój sposób ciekawych. Jest nawet wprowadzona pewna nowość, ale nie będę zdradzał takich smaczków. Ogólnie modyfikacja świetnie nadaje się na piątkowy wieczór. obrazekobrazekobrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności