Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

ModPack.7z

Download: ModPack.7z

412,39 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Piranha Club wraz z Mighty DWARF wydała wreszcie paczkę modów zwaną ModPack 1.72 + ModStarter 1.2, która jest zgodna z najnowszymi łatkami Community Patch 1.72. ModPack zawiera około 50 modyfikacji i ModStarter przy czym "waży" ponad 400 MB, a sam ModStarter, który pozwoli uruchomić mody zajmuje ok. 2 MB. W paczce modów znajdziemy szeroką gamę modfikacji: od usunięcia kompasu, czy zmiany ramek paska życia i wytrzymałości po wprowadzenie jesieni w Myrtanie, nowe twarze i zboje dla przyjaciół Bezimiennego. Nie możemy wybrać języka polskiego z opcji programu, ale jest on prosty w obsłudze, a wszystko pracuje bez problemu z polską wersją gry. Więcej w rozwinięciu newsa.

Przystosowanie programów do najnowszego patcha wymagało całkowitego przerobienia aplikacji, dlatego są one zgodne TYLKO z Community Patch 1.70 - 1.72

Mod Starter oferuje:

» możliwość uruchamiania modyfikacj zgodnych z najnowszymi łatkami CPT.
» bezpośredni dostęp do GameToola PL, którym możemy modyfikować różne parametry gry (Tools -> Ini Optimization and Editing -> Gothic 3 Gametool .NET by GaHero...)
» G3Pak Viever i G3PakDir, dzięki którym możemy rozpakowywać i pakować pliki .pak gry.
» pięc skórek ModStartera do wyboru (Options -> Select other skin -> (wybieramy z rozwijanej listy pożądaną skórkę) -> OK.
» dokładną zmianę rozdzielczośći z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> wpisujemy rodzielczość, width to szerokość, heigh to wysokość, a referesh rate to częstotliwość odświeżania.
» bezpośrednie włączenie lub wyłączenie reklam przy włączaniu gry z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable ingame start logo video)
» bezpośrednie włączenie lub wyłączenie AB z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable/DIsable Alternative Balancing)
» bezpośrednie włączenie lub wyłączenie Alternatywnego AI z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable/DIsable Alternative AI)
» panel kodów, dzięki któremu możemy włączyć lub wyłączyć konsolę (TestMode) bez grzebania w plikach gry (Cheats panel -> zaznaczamy lub odznaczamy Game Test Mode...)

Różnica między ModPackiem, a ModStarterem jest tylko taka, że ModPack zawiera gotowe modyfikacje, a ModStarter nie. Musimy je wtedy sami doinstalować przekopiowując folder z modem do foldera FanMods.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Lista modyfikacji dołączonych do ModPacka:

» g3_bars_gd - zmienia ramki wokół pasków życia, many i wytrzymałości na wzór zastosowania w Zmierzchu Bogów (trochę cieńsze obramowanie).
» g3_bars_realgd - zmienia ramki wokół pasków życia, many i wytrzymałości na identyczną jak w Zmierzchu Bogów.
» g3_bars_slim - usuwa ramkę wokół pasków życia, many i wytrzymałości.
» No Background - usuwa tło w dialogach, okna z dialogami są przeźroczyste.
» Gui-Tweak - Kompas i strzałka wskazująca położenie na mapie są mniejsze.
» Inventar_Icons - zmienia ikonki kilku przedmiotów w ekwpinku (przepisów, napojów, skór i kamieni druidów) na rzecz moda AlteMonster.
» No Compass plus Black Pointer - usuwa kompas i zamienia standardową strzałkę lokalizacji na mapie na strzałkę koloru czarnego.
» No Compass - usuwa kompas.
» Magic Mod TWC - mały mod zwiększający przydatność niektórych zaklęć (przykładowo centrum deszczu ognia nie znajduje się teraz nad bohaterem, ale nad wrogiem).
» Magic No God To Be Chosen - mod ułatwia grę usuwając wprowadzone w patchu 1.70 - 1.72 rozwiązanie, które powodowało, że bohater mógł nauczyć się najpotężniejszych zaklęć dopiero po wybraniu drogi któregoś boga.
» Maps for ingame use v1_4 - wprowadza do mapy świata, Nordmaru (z grobowcami) i AlShedim zaznaczone na mapie różne lokacje.
» Maps Treasure Hunter - mapa dla poszukiwaczy skarbów. Na mapie świata zostaje zaznaczona lokalizacja wszytskich "specjalnych skrzyń".
» Music - zmienia ścieżkę dźwiękową w Myrtanie na utwory z poprzednich części.
» Music Mod - nowa muzyka w Myrtanie i Varancie. Jeżeli zainstalowałeś wcześniej Music Mod ten go zastąpi!
» New Music Mod - zmienia ścieżkę dźwiękową w Myrtanie na utwory z poprzednich części. Wersja w wysokiej jakości!
» OldSound Mod english - Dodaje dźwięki z G2+NK (odgłosy golema, goblina, bohatera, krwiopijców, nowego poziomu etc.)
» OldSound Mod german - Dodaje dźwięki z G2+NK (odgłosy golema, goblina, bohatera, krwiopijców, nowego poziomu etc.)
» No Music While Loading TWC - usuwa muzykę podczas wczytywania gry.
» AlteMonster - bardzo dobra modyfikacja, zamienia tekstury ścierwojada, jaszczura, ognistego jaszczura, zębacza, cieniostwora, wilka i krwiopijcy na te znane z poprzednich części.
» Hyper-Textur-Pack v.6b - mnóstwo nowych tekstur zmniejszających "cukierkowość" gry i nadających klimat.
» Plant Textures Pack - zmienia tekstury roślin na ciemniejsze.
» MrHelpModTWCbeta02b - gdy przywołanie za pomocą konsoli Mr. Help'a nie powiedzie się możesz po instalacji tej modyfikacji przywołać jego klona: Mr. Help's Brother za pomocą kodu spawn s2. Ma on takie same opcje jak jego "brat".
» Tex Creature NPC skins - zmienia klika tekstur, m.in. demona, pancerza herszta orków, szaty głównego kapłana ożywieńcówi i orkowego szamana.
» Tex Faces Iks - podmienia tekstury twarzy przyjaciół Bezimiennego na ich lekko poprawioną wersję.
» Tex Hero Head Demonium - zmienia teksturę głowy Bezimiennego na wersję z lekką blizą, wyraźniejszym zarostem oraz klikoma kosmetycznymi zmianami.
» Tex TWC - dzięki niemu tekstura goblina jest bardziej zielona, a jelenia ciemniejsza.
» Gotha Mod - świetna modyfikacja, poprawia brak paladynów-ożywieńców w Gocie (standardowo są zwykłe szkielety). Teraz twierdzy bronią prawdziwi nieumarli paladyni.
» Tex Bloddfly - mod podmieniający jedynie teksturę krwiopijcy z moda AlteMonster.
» Vatras_Gesicht - Vatras otrzymuje nową twarz, wygląda starzej i ma ciemną karnację.
» Autumn v.1.4 - po instalacji moda w Myrtanie zapanowuje jesień. Wszytskie tekstury otoczenia imitują tą porę roku.
» Wolfsanpassugen - kolejne uzupełnienie do AlteMonster. Głodne wilki w Cape Dun wyglądają na głodne - na ich futrach jest krew. Skóry wilków leżące w świecie są koloru wilków po instalacji AlteMonster + klika zmian z wilkami.
» World Textures Pack - podmienia tekstury na wersję w większej rozdzielczości. Wygląda to dobrze z oddali.
» Crawlerruestung - dodaje zbroję z płytek pancerza pełzacza. Kod na nią: spawn Body_Crawler01. Można ją znaleźć w jaskini pełzaczy wojowników lub kupić u Manniga w Okarze.
» ErzElite - nowe przedmioty. Wreszcie możemy uzyskać turban Asasynów i kilka nowych zbroi. Kody na te przedmioty znajdują się w opisie w ModStarterze.
» Jaegersruestung - dodaje skórzaną zbroję dla myśliwych. Od teraz Bram, Falk, Jens, Tom, Tippler, Candela, Fraser i Chris będą ją nosić. Kod: spawn Body_Hunters.
» Alte Ruestung - podmienia tekstury na stare zbroje: arcymistrza ognia, maga ognia i maga wody. Dodaje zbroje strażnika świątynnego (dla Angara, Kod: spawn Body_Gorn) i łowcy smoków (dla Gorna, Kod: spawn Body_AngWarrior).
» NPC Diego - Diego nosi teraz Zbroję Cienia.
» Tex Dark Rhobar - pancerz króla Rhobara II jest w wersji ciemnej.
» Tex Alternative Pala Armor - paladyni noszą teraz zbroje w wersji niebieskiej.
» Tex Mage Robes - szaty magów ognia dzielą się teraz na dwie wersje: dla "niższych" magów i "wyższych". Wprowadza również nową szatę maga wody.
» Tex Paladinschild - podmienia tekstury tarcz paladynów.
» NPC Angar Updated - od teraz Angar nosi starą Zbroję Strażnika Świątynnego
» NPC Lares Mod - świetna modyfikacja. Zmienia twarz Laresa na znaną z poprzedniczek i ubiera go w szatę wodnego kręgu.
» NPC Lester - Lester nosi szatę Nowicjusza znaną z poprzednich części sagi.
» Ruestungs Templates - możemy nakładać po instalacji moda wszytskie zbroje.
» Tex SoM3s textures - podmienia dwie tekstury zbroi, m.in. lekką zbroję buntownika
» Beliar Armor - podmienia tekstury kliku zbroi na beliarowskie. Coś dla fanów tego boga.
» Tex Orcs coats - płaszcze hersztów orków są ciemniejsze.
» zombies_skelette - mały mod podmieniający zwykłe szkielety na prawdziwe zombie i ożywieńców rozmiarów ludzi.
» Armor Plugins - mod powoduje, że zbroje świecą się w słońcu.
» WannaDance - podmienia teksturę ubrania tancerki na "skromniejszą".

Uruchamianie modów:

Wybieramy moda z listy Select Mods what you want play. Po zaznaczeniu pól przy wybranych klikamy Integrate mods, a następnie czekamy. Gdy operacja się powiedzie możemy kliknąć Start game i uruchomić grę.
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Piranha Club wraz z Mighty DWARF wydała wreszcie paczkę modów zwaną ModPack 1.72 + ModStarter 1.2, która jest zgodna z najnowszymi łatkami Community Patch 1.72. ModPack zawiera około 50 modyfikacji i ModStarter przy czym "waży" ponad 400 MB, a sam ModStarter, który pozwoli uruchomić mody zajmuje ok. 2 MB. W paczce modów znajdziemy szeroką gamę modfikacji: od usunięcia kompasu, czy zmiany ramek paska życia i wytrzymałości po wprowadzenie jesieni w Myrtanie, nowe twarze i zboje dla przyjaciół Bezimiennego. Nie możemy wybrać języka polskiego z opcji programu, ale jest on prosty w obsłudze, a wszystko pracuje bez problemu z polską wersją gry. Więcej w rozwinięciu newsa. Przystosowanie programów do najnowszego patcha wymagało całkowitego przerobienia aplikacji, dlatego są one zgodne TYLKO z Community Patch 1.70 - 1.72 Mod Starter oferuje: » możliwość uruchamiania modyfikacj zgodnych z najnowszymi łatkami CPT. » bezpośredni dostęp do GameToola PL, którym możemy modyfikować różne parametry gry (Tools -> Ini Optimization and Editing -> Gothic 3 Gametool .NET by GaHero...) » G3Pak Viever i G3PakDir, dzięki którym możemy rozpakowywać i pakować pliki .pak gry. » pięc skórek ModStartera do wyboru (Options -> Select other skin -> (wybieramy z rozwijanej listy pożądaną skórkę) -> OK. » dokładną zmianę rozdzielczośći z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> wpisujemy rodzielczość, width to szerokość, heigh to wysokość, a referesh rate to częstotliwość odświeżania. » bezpośrednie włączenie lub wyłączenie reklam przy włączaniu gry z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable ingame start logo video) » bezpośrednie włączenie lub wyłączenie AB z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable/DIsable Alternative Balancing) » bezpośrednie włączenie lub wyłączenie Alternatywnego AI z poziomu programu (Tools -> Ini Optimization and Editing -> (zaznaczamy lub odznaczamy Enable/DIsable Alternative AI) » panel kodów, dzięki któremu możemy włączyć lub wyłączyć konsolę (TestMode) bez grzebania w plikach gry (Cheats panel -> zaznaczamy lub odznaczamy Game Test Mode...) Różnica między ModPackiem, a ModStarterem jest tylko taka, że ModPack zawiera gotowe modyfikacje, a ModStarter nie. Musimy je wtedy sami doinstalować przekopiowując folder z modem do foldera FanMods.
Metryczka Gothic 3 ZB Magiczna siła W modzie "Magiczna siła" nasz bohater jest osłabiony z powodu energii która przepłynęła na niego gdy przebywał z Xardasem ... historyjka znana , dlatego pomyślałem o kontynuacji ZB . Będziemy także zarządzać naszym ludem , od nas zależy czy dostaniemy tytuł dobrego króla . Nowości : -dialogi , -misje , -postacie , +mod jest rozwijany , +czas gry 2-5h! w zależności od misji pobocznych . *wymaga Edycja Rozszerzona.
Kliknij tutaj, aby obejrzeć film przedstawiający moda.
Metryczka Gothic 3 Zombie Attack Jesteśmy na wyspie otoczeni przez zombi ! wraz z buntownikami , zombie coraz bardziej atakują ! czy jesteśmy w stanie wyjść cało z tej wyspy ? czy buntownikom uda się przeżyć ? to wszystko zależy od ciebie. Wersja do patcha 1.6 i 1.73 osobne instalki. obrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Mission from Xardas Nazwa polska: Misja od Xardasa Gatunek: minimod, totalna konwersja, stary świat Twórca: Razielowsky Produkcja: polska Wersja polska: - Tłumaczył: - Dubbing: jest Platforma: Gothic I Długość: krótki Trudność: łatwy/średni Premiera: październik 2006 Mała modyfikacja stworzona przez jednego z bywalców forum The Modders, pana Razielowskiego. Dzieło to jest niedopracowane a stworzona łatka z jednej strony naprawia kilka niedociągnięć ale z drugiej tworzy kolejne, dlatego warto zapoznać się z wersją 1.0 i 2.0. Na korzyść przemawia ciekawy pomysł oraz fakt, iż modyfikacja jest rodzimej produkcji. Oficjalny opis: Jesteśmy prawą ręką Xardasa, ten nam każe pójść do osady zła (nekromantów) i chronić ją przed "Ręką Światła" czyli specjalnym oddziałem Paladynów. Jesteśmy nekromantom i mamy zabić przywódcę paladynów i koniec, a zaczniemy od razu w osadzie nekromantów, będziemy mieli do dyspozycji zwoje nekromanckie, runy i kilka potworów koło siebie. Niestety z bliżej nie określonych powodów twórca zaniechał jakichkolwiek działań związanych z tym projektem. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Zestaw narzędzi edycyjnych przeznaczonych do gry Delta Force: Black Hawk Down. Pozwala on graczom na samodzielne tworzenie modyfikacji do gry, projektowanie nowych map czy modów. W skład pakietu wchodzą między innymi: generator terenu, edytor obiektów, edytor tekstowy, przykładowe sample, zestaw tutoriali, itd.
obrazek
Metryczka Nazwa: Die Bedrohung Nazwa polska: Zagrożenie Gatunek: totalna konwersja, stary świat Twórca: AMT Produkcja: niemiecka Wersja językowa: polska Tłumaczył: SoulFire Team Dubbing: brak polskiego Platforma: Gothic I Długość: dłuższy Trudność: średni/trudny Premiera: kwiecień 2002 Wcielamy się w postać Paranora, więźnia magicznej bariery. Mimo znajomego otoczenia jest jednak mało nawiązań do Gothica. Modyfikacja wprowadza nową, nie związaną z Gothic fabułę. Tym razem zagrożeniem nie jest Śniący... Die Bedrohung oferuje także kilka nowości w zakresie broni, pancerzy, potworów. Oprócz Górniczej doliny będziemy mogli zwiedzić jeszcze trzy mniejsze lokacje. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Magiczni Wojownicy - Porwanie króla Nazwa polska: Magiczni Wojownicy - Porwanie króla Gatunek: totalna konwersja, stary świat Twórca: Wytwórnia Kiczowatych Modów Jedaith Produkcja: polska Wersja polska: - Tłumaczył: - Dubbing: brak Platforma: Gothic I Długość: krótki Trudność: ??? Premiera: sierpień 2007 Jest to krótka, nieco zabawna a niekiedy po prostu głupia opowieść o poszukiwaniu Króla przez swojego sługę. Akcja dzieje się na terenach Górniczej Doliny lekko urozmaiconej poprzez zmiany we faunie, uświadczymy też tu i ówdzie motywy ze serialu animowanego Włatcy Móch. Modyfikacja dla ludzi z poczuciem humoru. Oficjalny opis: Zakręcona modyfikacja, w której wcielamy się w dzielnego rycerza - Zbyszka z Obsrańca, którego król zostaje porwany. Dzielny sługa rusza do Koloni mając nadzieje, odnajdzie tytułowych Magicznych Wojowników, którzy pomogą mu w ocaleniu króla. W tym modzie możemy nieco odpocząć od ratowania księżniczek na wieży, ubijania smoków. W modyfikacji Magiczni Wojownicy - Porwanie Króla zobaczymy: - nowe typy pancerzy; - hełmy; - około 10 nowych postaci; - zabawne dialogi , ciekawe zadania; - fabuła zupełnie nie powiązana z podstawową fabułą Gothica; - nowi przeciwnicy, o różnym poziomie trudności; - nowy oręż; - możliwość wybrania pomiędzy 5 nauczycielami! - i sporo innych! obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Jack: Człowieczeństwo Nazwa polska: Jack: Człowieczeństwo Gatunek: minimod, totalna konwersja, stary świat Twórca: Wagner, Dartam, Piotrpl Produkcja: polska Wersja językowa: polska Tłumaczył: - Dubbing: jest Platforma: Gothic I Długość: krótki Trudność: ?? Premiera: październik 2008 Modyfikacja z założenia miała podsycić atmosferę przed powrotem zepchniętego w niełaski projektu "Kolonia żywych trupów" niestety tak się nie stało... Minimodzik jest po prostu kiepski i mimo dość ładnej oprawy zamiast podsycić atmosferę zupełnie ją ugasił nie pozostawiając niemal żadnego odzewu od strony fanów. Gdyby Kżt miał by być kiedykolwiek ukończony to lepiej gdyby Jack: Człowieczeństwo nigdy nie powstał. Oficjalny opis: W zapomnianym przez Bogów miejscu, żył człowiek w którym rodziło się zło. Dzień po dniu poznawał coraz to nowsze pesymistyczne odczucia. Nie ufał nikomu - nawet swoim przyjaciołom, których miał niewielu. Nienawidził szczególnie jednej osoby - swojego szefa Lewusa. Nadszedł kolejny dzień... jak się on zacznie a jak skończy? obrazekobrazekobrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności