Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Killing Floor - Portable.rar

GameEndHDmovie / Gry Portable (wypakuj i graj) / Killing Floor - Portable.rar
Download: Killing Floor - Portable.rar

0,79 GB

5.0 / 5 (1 głos)
obrazek
Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się wypakuje.
Killing Floor to specjalna wersja popularnej modyfikacji Unreal Tournament 2004, opracowanej w całości przez niezależną, amatorską grupę Shatterline Productions. Jej komercyjny debiut mógł nastąpić dzięki wsparciu studia Tripware Interactive, założonego kilka lat wcześniej również przez amatorów. Zasłynęło ono oczywiście z produkcji modyfikacji Red Orchestra: Ostfront 41-45, która zwyciężyła w konkursie Make Something Unreal.

Akcja Killing Floor, strzelaniny FPP utrzymanej w konwencji survival horroru, osadzona została w Wielkiej Brytanii, gdzie wskutek eksperymentów genetycznych ludzie zaczęli zmieniać się w mutanty. Zaraza ta, będąca efektem działań tajemniczej organizacji Horizon, została na chwilę powstrzymana, jednakże w wyniku przeniesienia prac badawczych do podziemi największych brytyjskich miast, tragiczne w skutkach działania laborantów doprowadziły do wypełznięcia mutantów na powierzchnię. Wcielając się w jednego z sześciu śmiałków staramy się powstrzymać mroczną inwazję zarażonych ludzi, uratować zdrowych i przywrócić wcześniejszy porządek.

Killing Floor poza rozbudowanym trybem multiplayer (oferującym przede wszystkim opcję kooperacji z obsługą sześciu osób) pozwala nam także na podjęcie rozgrywki przeznaczonej dla pojedynczego gracza. W ramach gry uzyskujemy możliwość zmierzenia się z dziewięcioma typami przeciwników, przetestowania ponad dwunastu rodzajów broni oraz prowadzenia walk na rozległych, otwartych terenach, stworzonych na potrzeby eksterminacji dużej liczby oponentów.

Cechą wyróżniającą Killing Floor jest system perków, pozwalający wymieniać osiągnięcia zdobyte w czasie gry na poprawę umiejętności bohatera. W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Wypakować i uruchomić setup.bat James Bond 007: Blood Stone jest kolejną propozycją dla fanów jednego z najbardziej znanych agentów w historii światowego kina - Jamesa Bonda. Grę stworzyło studio Bizarre Creations znane przede wszystkim z produkcji bardzo dobrych wyścigów (Blur, seria Project Gotham Racing). Opowiadana historia w żaden sposób nie nawiązuje do któregoś filmu z Bondem w roli głównej. W wyniku międzynarodowej konspiracji jedna z najbardziej tajnych broni biologiczno-chemicznych Wielkiej Brytanii wpadła w ręce organizacji mającej na celu zrobić z niej odpowiedni użytek, zagrażając tym samym bezpieczeństwu kraju. Najlepszy agent Jej Królewskiej Mości ma za zadanie powstrzymać przestępców, a żeby to uczynić, trafia między innymi do takich miejsc jak Ateny, Istambuł, Syberia, Monako czy Bangkok. Scenariusz napisał sam Bruce Feirstein, autor trzech filmów o Bondzie (Golden Eye, Jutro nie umiera nigdy i Świat to za mało). Akcję gry obserwujemy zza pleców głównego bohatera i tak naprawdę łączy ona w sobie wiele elementów różnych gatunków. Oprócz strzelanin z systemem chowania się za osłonami mamy tu też walki wręcz, widowiskowe sceny pościgów oraz możliwość korzystania ze specjalnego telefonu, który posiada wiele interesujących funkcji (m.in. śledzenie ruchów przeciwników, lokalizowanie pobliskich broni oraz wskazywanie drogi gdybyśmy się zgubili). Nie zabrakło również sporego arsenału składającego się z 16 typów broni, takich jak pistolet z tłumikiem, nieśmiertelny AK74, strzelby, a nawet paralizator. Postacie w grze mówią głosami aktorów znanych z wersji filmowych. W Bonda wciela się więc Daniel Craig (który użyczył również swojego wizerunku), a rola M (szefowej agenta) przypadła Judi Dench. Dziewczyną naszego bohatera (Nico) tym razem została Joss Stone - angielska piosenkarka, która zaśpiewała utwór przewodni „I'll Take it All” napisany przez Dave'a Stewarta z zespołu Eurythmics. Oprócz rozgrywki solowej autorzy przygotowali również 16-osobowy multiplayer, w którym w szeregu różnych trybów zmagamy się z graczami z całego świata. Środowisko gry przedstawiono za pomocą trójwymiarowej grafiki, której trochę brakuje do najwyższych standardów, ale twórcy zamiast dopieszczać techniczną stronę oprawy, postanowili skupić się na jak największej widowiskowości. Dzięki temu mamy do czynienia ze spektakularnością równą tej, jaką znamy z filmów z Bondem w roli głównej.
obrazek Rozpakować i grać. ames Bond 007: NightFire to gra z gatunku action/adventure z głównym naciskiem położonym na akcje, w której gracze stają się najlepszym i najniebezpieczniejszym agentem świata. Naszym zadaniem jest powstrzymanie okrutnego kryminalisty Rafaela Drake’a i jego organizacji przestępczej przed przejęciem kontroli nad całą Ziemią. Gra posiada bardzo dynamiczną i rozbudowaną fabułę stworzoną specjalnie na jej potrzeby, z uwzględnieniem najlepszych tradycji tej liczącej już ponad 40 lat serii, tj. najlepszych motywów z książek Iana Fleminga i filmów o nieustraszonym agencie 007. Akcja toczy się w dziesięciu egzotycznych lokacjach, jak ośnieżone Alpy Austriackie, głębiny Południowego Pacyfiku, czy nawet przestrzeń kosmiczna. Podczas rozgrywki musimy działać jak prawdziwy agent 007, tzn. współpracować z innymi agentami i oczywiście pięknymi agentkami, nieraz w trudnych sytuacjach wykorzystywać wyrafinowane super-gadżety, niekiedy używać brutalnej siły ognia, albo nawet po prostu bezszelestnie przekradać się przez pilnie strzeżony teren. Za przedstawienie akcji w James Bond 007: NightFire odpowiada nowoczesny trójwymiarowy silnik graficzny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, przy czym w newralgicznych momentach, czy sekwencjach filmowych, widok zmienia się na obraz z zawieszonej, ruchomej kamery. Gra pozwalała na rozgrywkę jedno i wieloosobową.
obrazek Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwiwe czekać aż gra się rozpakuje. Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128MB (GeForce 6 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP 25 to Life to wzorowana na takich tytułach jak Grand Theft Auto, Gangland czy The Getaway trójwymiarowa gra akcji, w której główny bohater obserwowany jest z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Za jej produkcję odpowiedzialna jest firma Avalanche Software, znana głównie dzięki dynamicznym konsolowym pozycjom. Akcja 25 to Life rozgrywa się na ulicach jednego ze współczesnych amerykańskich miast. Gra oferuje cztery podstawowe tryby multiplayer oraz tryb single player, warto przy tym nadmienić, iż to właśnie zabawa w Sieci stanowi podstawową atrakcję programu. Podczas zabawy wieloosobowej, na jednej planszy może spotkać się maksymalnie szesnastu zawodników. Gracz może stanąć po stronie stróżów prawa bądź też gangsterów. Wybór ten ma oczywiście zasadniczy wpływ na przebieg zabawy. Policjanci muszą na przykład uważać na osoby cywilne i postępować zgodnie z obowiązującym prawem. Stróżowie prawa dysponują również mniej efektownym arsenałem, na który przeważnie składają się pistolety i karabiny służbowe. Ograniczenie to w pewnym stopniu rekompensowane jest przez świetne wyszkolenie funkcjonariuszy, pod tym względem bandyci prezentują się znacznie gorzej. Pierwszy z trybów multiplayer nosi nazwę „War”. Jest to wariacja na temat tradycyjnego deathmatcha - policjanci stają do bezpośrednich walk ze świetnie uzbrojonymi bandytami. Gracz może oczywiście wybrać, do której z drużyn zamierza się przyłączyć. Drugi to „Raid”. Jak sama nazwa wskazuje, to nalot na podejrzany obiekt. Funkcjonariusze muszą odnaleźć i zabezpieczyć znajdujące się w nim dowody rzeczowe, jak np. brudne pieniądze czy narkotyki. „Robbery” to z kolei organizowany bez bandytów napad z bronią. Przestępcy muszą przedostać się do określonego budynku, wykraść najcenniejsze obiekty i udanie zbiec z miejsca zdarzenia. Ostatni z dostępnych trybów to „Tag”. Zadaniem sterowanej przez gracza postaci jest namalowanie możliwie jak największej ilości graffiti, oczywiście w wyznaczonych do tego celu miejscach. Należy dodać, iż przed rozpoczęciem każdego pojedynku trzeba dokonać wyboru odpowiednich typów broni przy czym z oczywistych względów nie można wziąć ze sobą wszystkiego. W trybie jednoosobowym wcielamy się w bandziora o pseudonimie Freeze. W ramach ciekawostki należy dodać, iż w miarę przechodzenia kampanii dla pojedynczego gracza odblokowane zostaną ukryte nagrody, z których będzie można skorzystać w trakcie rozgrywek sieciowych.
obrazek Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się wypakuje. City of Abandoned Ships to gra z gatunku role-playing, stworzona przez rosyjską grupę Seaward.ru. Produkcja wydana pod sztandarem korporacji Akella tak, jak wiele innych tytułów z logiem tej firmy, traktuje o życiu XVII-wiecznych żeglarzy. Opisywane RPG pozwala nam wcielić się zarówno w osobnika stojącego po właściwej stronie prawa, jak i w gardzącego wszelkimi zasadami pirata. Wybranie pierwszej opcji wiąże się z kontrolowaniem postaci kapitana statku, pływającego pod banderą Francji, Anglii, Hiszpanii lub Holandii. Decyzja o zostaniu piratem nie determinuje co prawda podporządkowania się danemu państwu, ale również umożliwia uzyskanie statusu żywej legendy siedmiu mórz i podbicie odległych od Europy terytoriów pokroju Kuby, Jamajki, Belize czy Bermudów. Eksploracja nowo poznanych obszarów wiąże się częstokroć z najeżdżaniem i plądrowaniem portów, a także poszukiwaniem skarbów ukrytych na terenie obu Ameryk. Zadania te są zazwyczaj bardzo ryzykowne, ale stanowią jednocześnie część historycznych misji, przygotowanych dla graczy przez autorów projektu. W skład czekających na klientów wyzwań wchodzą ponadto pojedynki szermiercze, bitwy morskie, ulepszanie okrętów oraz związane z nimi abordaże. Jak każde rasowe RPG, dziecko studia Seaward.ru zawiera system rozwoju postaci, który w tym przypadku opisany został skrótem P.I.R.A.T.E.S, charakteryzującym m.in. takie cechy, jak energia, wytrzymałość i talent naszego podopiecznego. Rozwijanie umiejętności bohatera jest możliwe dzięki wydawaniu na nie punktów doświadczenia, zdobytych w trakcie wykonywania questów. Tyczy się to zarówno zadań głównych, jak i pobocznych. Pomimo tego, że fabuła City of Abandoned Ships w wielu momentach porusza problemy istniejące w rzeczywistości i odnosi się do realnych postaci (gubernatora Colonela Thomasa Lyncha i Thomasa Modyforda), w grze można doszukać się również wątków fikcyjnych, związanych chociażby z wydarzeniami w południowoamerykańskiej dżungli. Wśród innych, ciekawych lokacji, warto wymienić także kompleksy jaskiń, jakie dane nam jest zwiedzać podczas podróży po Karaibach.
obrazek Rozpakować i grać. Alien Shooter 2 (w USA wydana pod tytułem Alien Shooter: Vengeance) to rozbudowana kontynuacja niskobudżetowej gry zręcznościowej z 2003 roku. W drugiej części niezmienione pozostało jedynie główne założenie gry, czyli masowa eksterminacja obcych. Na naszej drodze stanie do 100 potworów jednocześnie (do 10 000 na jednej mapie), do ich likwidacji posłuży nam aż 50 rodzajów uzbrojenia - od standardowych pistoletów, karabinów, shotgunów i granatów począwszy, na miotaczach ognia, lodu i broni zmniejszającej skończywszy. Do dyspozycji gracza oddano także 20 rodzajów gadżetów jak np. latarki, radary czy roboty bojowe. Alien Shooter 2 został wzbogacony o elementy RPG – rozwijamy współczynniki naszej postaci, takie jak siła, inteligencja, zręczność, celność, leczenie, posługiwanie się poszczególnymi typami broni itd. Na ekranie kreacji postaci, obok płci i wyglądu naszego herosa, wybieramy także jedną umiejętność specjalną (m.in. widzenie w ciemności, wampiryzm, szybsze zdobywanie doświadczenia, hipnoza). Nie zabrakło również zadań pobocznych i postaci niegrywalnych (NPC), amunicję uzbrojenie i apteczki kupujemy w specjalnych stacjach zaopatrzeniowych za pieniądze zebranie w trakcie gry. Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą w stosunku do części pierwszej jest znaczna poprawa oprawy wizualnej, pomimo iż dalej mamy do czynienia z rzutem izometrycznym i dwuwymiarową grafiką, autorzy zaimplementowali efekty pogodowe, dynamiczne cienie i oświetlenie (w tym możliwość niszczenia źródeł światła) oraz obsługę większej rozdzielczości. Gra zawiera kampanię oraz tryb Survive, w którym musimy jak najdłużej odpierać ataki nadciągających zewsząd obcych. Nie zabrakło również trybu multiplayer. W Polsce gra Alien Shooter 2 została wydana w pakiecie zatytułowanym Alien Shooter Złota Edycja, zawierającym także pierwszą cześć wraz z dodatkiem.
obrazek Kiedy Rovio ogłosiło współpracę z firmą LucasArts, na mocy której powstać miało Angry Birds: Star Wars, nie spodziewałem się po produkcie niczego innego, jak „wojny klonów”. Wyglądało na to, iż producent nie sięgnie nawet po najnowsze rozwiązania z edycji Space serii, podmieniając zwyczajnie opierzone postacie z pierwszej gry na przerysowanych bohaterów sagi Gwiezdnych Wojen. Na szczęście jednak na taką łatwiznę nikt nie pójdzie. Tak jak w pierwowzorze każdy ptak miał nieco inne właściwości, podobnie w Angry Birds: Star Wars swoimi własnymi sztuczkami popiszą się znani i lubiani bohaterowie — Han Solo, Chewbacca czy Lord Vader. Czerwony Luke Skywalker przy lądowaniu ciachnie przykładowo przeszkodę lub prosiaka mieczem świetlnym, a księżniczka Leia z dystansu wystrzeli kilka wiązek lasera, rozwalając tak świńskie konstrukcje. Na planszach ujrzymy rozpoznawalne lokacje znane z kinowej serii, a do zabawy zachęcać będzie muzyka rodem z filmów George'a Lucasa. Rovio, szykując się na premierę gry zaplanowaną na 8 listopada, od jakiegoś czasu zbiera przerobione na „uskrzydloną” modłę kwestie z Gwiezdnych Wojen, pewnie po części w celach marketingowych.
obrazek Area 51 jest pierwszoosobową grą akcji, której fabuła związana jest z tajemniczą Strefą 51 zlokalizowaną na pustynnym obszarze w Nevadzie, gdzie zaobserwowano dziwne światła i domniemane niezidentyfikowane obiekty latające. Pewnego dnia armia amerykańska straciła łączność z laboratorium. Ethan Cole, specjalista od niebezpiecznych materiałów pochodzenia organicznego i dowódca niewielkiego oddziału sił specjalnych, zostaje wyznaczony do zbadania kompleksu. Po dotarciu do celu okazuje się, że w bazie wybuchła niespotykana epidemia, która przeobraża zainfekowane osoby w straszliwe monstra. Zadaniem gracza jest niedopuszczenie do rozprzestrzenienia się tego groźnego wirusa oraz rozwikłanie wielu podejrzanych spraw, w tym związanych z rządem USA. Ważnym ogniwem programu są jednostki w nim występujące. Studio Stan Winston, znane m.in. z kreacji „głównych bohaterów” w takich filmach jak Jurassic Park oraz Predator, na potrzeby Area 51 stworzyło kilka rodzajów wymyślnych potworów. Od najprostszych małych, szarych ludzików z dużymi, wyłupiastymi oczyma, po ogromne monstra z czterema kończynami - producenci gwarantują w tej materii naprawdę spore zróżnicowanie. Pomocne w walce z tymi stworzeniami okazać mogą się różne narzędzia służące do zabijania (są to bronie pochodzenia zarówno ziemskiego jak i pozaziemskiego, a łącznie jest ich ponad trzydzieści). Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest możliwość celowego zarażania się wirusem i transformacji w dziwne stworzenie. Użytkownik zdobywając odpowiednią ilość niezbędnych mutagenów, może przeobrazić się na pewien czas w istotę, cechującą się szeregiem unikalnych umiejętności i zdolności (np. zabójcza skuteczność). Na kampanię w trybie singleplayer składa się dwanaście potężnych poziomów. Przechodząc kolejne etapy, grający w Area 51 zwiedzi niemalże wszystkie zakamarki tajemniczego kompleksu. Twórcy nie zapomnieli również o grze wieloosobowej, w której wyróżnia się następujące tryby rozgrywki: „Deathmatch”, „Team Deathmatch”, „Capture the Flag” oraz „Humans vs. Alien Mutant Team Deathmatch”. Istotną zaletą omawianej produkcji jest sugestywna oprawa wizualna. Liczne mroczne scenerie, wspaniale wymodelowane postacie, realistyczne animacje, a także wysokiej jakości renderowane przerywniki filmowe mogą się spodobać nawet najbardziej wymagającemu graczowi.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności