Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
Daro1968
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Daro

widziany: 28.07.2024 00:58

  • pliki muzyczne
    249
  • pliki wideo
    429
  • obrazy
    113
  • dokumenty
    661

2463 plików
497,94 GB

Ukryj opis
BANDYCKA CEZURA W POLSZE DZIAŁA: Witamy, otrzymaliśmy wiarygodną informację,iż na Pani/Pana koncie znajdują się pliki: 1.Komorowski i jego TUSKOLAND.wmv (folder: Smoleńsk 2010), ... i WIELE, WIELE INNYCH, do których prawa autorskie zostały naruszone, według oświadczenia:
Jan Wierzbicki
który skierował do Portalu Chomikuj.pl prośbę o uniemożliwienie ich rozpowszechniania. ZABLOKOWANO U MNIE WSZYSTKO DOTYCZĄCE SMOLEŃSKA, CZUJĘ SIĘ ZASTRASZANY, NA MOJĄ PROŚBĘ DOSTAŁEM EMAIL OSOBY, DO KTÓREJ NAPISAŁEM, A ODPIS BYŁ TAKI BYM UWAŻAŁ NA SIEBIE. Oto scenariusz zamachu wg internauty "POLAK" z początku czerwca 2010r.

BYŁO TAK: Kurs na prawdziwe lotnisko przebiegał
nad dwoma radiolatarniami (linia łącząca obie
radiolatarnie jest linią kursu do lądowania):
dalszą w odległości 6,1 km od progu pasa i
bliższą
w odległości 1,1 km od progu pasa. Zamachowcy
wyłączyli owe dwie radiolatarnie, a w ich miejsce
rozłożyli (są takie - rozkładane z wojskowej
ciężarówki; używa się ich przy organizowaniu
lotnisk polowych) dwie fałszywe radiolatarnie w
odległości: dalsza 7,1 km i bliższa 2,1 km od
progu pasa. Bliższą, tę decydującą ,ustawiono po
drugiej stronie jaru. Dodatkowo przesunęli je o
40
m w lewo od prawdziwego kursu. Samolot leciał
zgodnie z linią fałszywych radiolatarni. Kiedy
minął bliższą fałszywą radiolatarnię piloci
rozpoczęli manewr lądowania. Słowa ze stenogramu
"odchodzimy" są sfałszowane tak jak wiele innych
miejsc w tym stenogramie (można te nieścisłości
wyłowić i ich fałszerstwo udowodnić ze 100%
matematyczną pewnością). Prawdziwa komenda pilota
brzmiała "Podchodzimy". W tym momencie samolot
obniżał się do przyziemienia, a nawigator
spokojnym głosem (spokojnym! - to bardzo ważne,
bo
świadczy właśnie o lądowaniu!) odliczał kolejne
wysokości: 80, 60, 40, 30, 20 m. Piloci
spodziewali się, że zobaczą pas lotniska i
posadzą
maszynę. Niestety ku swojemu przerażeniu ujrzeli
pole pokryte chaszczami i drzewami - nie ma pasa!
W ułamku sekundy doznali olśnienia (WYPROWADZONO
NAS NA WIRTUALNY, NIEISTNIEJĄCY PAS LOTNISKA) i
rozpoczęli heroiczne zmagania, by uniknąć
katastrofy. Są krzaki, jest brzoza, są zmagania
pilotów z uszkodzoną maszyną (ułamane skrzydło),
lot ze skrętem w lewo po okręgu dla zbilansowania
brakującej z lewej strony siły nośnej, i upadek
samolotu, po czym prawdopodobnie kapotaż (fikołek
samolotu), który doprowadził do tak tragicznych
skutków (bez kapotażu wiele osób by przeżyło).
Być
może w momencie uderzenia w ziemię doszło też
(dla
pewności zgładzenia wszystkich) do wybuchu bomby
paliwowo-powietrznej o zapalniku
bezwładnościowym.
Na argument, że piloci nie minęli radiolatarni
przed obniżaniem się do przyziemienia, odpowiedź
jest następująca: GDYBY PILOCI NIE USŁYSZELI
SYGNAŁU RADIOLATARNI (tej fałszywej, której
sygnału nie ma w stenogramie) NIE MOGLIBY, NIE
ROZPOCZĘLIBY, W ŻADNYM RAZIE, NIGDY PRZENIGDY,
PRZYZIEMIENIA!!! - O TYM WIE I POWIE KAŻDY
PILOT!!! Kapitan/major Protasiuk był pilotem o
najwyższych kwalifikacjach. Fachowym, opanowanym,
zdyscyplinowanym. MÓWIENIE O WINIE PILOTÓW BĄDŹ O
NACISKACH NA NICH JEST NIKCZEMNE, NIEGODZIWE (to
linia propagandy strony rosyjskiej i ich polskich
rezonatorów) gdyż nie to jest przyczyną
katastrofy. PRZYCZYNĄ KATASTROFY JEST ZAMACH,
ZASADZKA POLEGAJĄCA NA USTAWIENIU DWÓCH
FAŁSZYWYCH
RADIOLATARNI. PILOCI PRZELATUJĄC NAD BLIŻSZĄ
SĄDZĄ, ŻE SĄ W ODLEGŁOŚCI 1,1 KM OD PROGU PASA. W
RZECZYWISTOŚCI ZNAJDUJĄ SIĘ W ODLEGŁOŚCI 2,1 KM I
O 40 M NA LEWO OD PROGU PASA. I TRAGICZNIE LĄDUJĄ
NA NIEISTNIEJĄCYM PASIE LOTNISKA. Co do kontroli
lotu BYŁO TAK: Przebywający w budynku kontroli
lotów oficer FSB (FSB = Federalna Służba
Bezpieczeństwa, następczyni KGB) nadzorował
przejęcie kanału komunikacji między wieżą a
samolotem. Po przejęciu (prawdopodobnie przez
Moskwę) kanału komunikacji FAŁSZYWY KONTROLER
LOTU
PODAWAŁ PILOTOM KOMUNIKATY „na kursie i na
ścieżce” Z PRZESUNIĘCIEM O 1 KM. Gdy
samolot
był w odległości 11 km, piloci słyszeli od
kontrolera „10 na kursie i ścieżce”,
gdy był w odległości 9 km, piloci słyszeli od
kontrolera „8 na kursie i ścieżce”
itd. Gdy samolot znajdował się w odległości 3 km,
piloci słyszeli od kontrolera „2 na kursie
i
ścieżce”. W tym momencie byli przekonani,
że
za 1 km usłyszą sygnał radiolatarni (i usłyszeli
– tej fałszywej), a za 2 km rozpoczyna się
pas lotniska. Oczywiście samolot począwszy od
11-ego kilometra nie był na kursie, gdyż
zachowując linię fałszywych radiolatarni LECIAŁ Z
PRZESUNIĘCIEM 40 M OBOK PRAWDZIWEGO KURSU. Z
kolei
prawdziwy kontroler lotu w relacjach świadków
zaraz po katastrofie był wstrząśnięty.
Prawdopodobnie przeczuwał co się naprawdę
wydarzyło. Relacjonowane przez rosyjskiego
prokuratora okrzyki „drugi, drugi … w
drugą” BYŁY PRAWDOPODOBNIE KOMENDĄ
PRAWDZIWEGO KONTROLERA W STRONĘ PILOTÓW:
„wtoroj, wtoroj … dawaj
wtoroj!!!”, KTÓRY WIDZĄC JAK SAMOLOT
KIERUJE
SIĘ KU KATASTROFIE PRÓBOWAŁ TEMU ZAPOBIEC. W
sytuacji krytycznej (nie było na więcej czasu)
kontroler nie używał całego zwrotu „wtoroj
krug” (drugi krąg) lecz skrótu polecenia
przerwania lądowania i odejścia na drugi krąg.
NIESTETY KANAŁ KOMUNIKACJI BYŁ PRZEKIEROWANY, O
CZYM ON NIE WIEDZIAŁ, A JEGO SŁOWA NIE BYŁY
SŁYSZANE PRZEZ PILOTÓW. Dlatego potem zeznawał,
że
piloci zamilkli, że stracił z nimi kontakt, że
nie
wykonywali jego poleceń, że nie znali
rosyjskiego.
Po złożeniu zeznań prawdziwy kontroler zaginął.
Nie ma z nim kontaktu. Polska prokuratura mimo
usilnych starań nie może go przesłuchać.
Oczywiście grozi mu śmiertelne
niebezpieczeństwo… Jaka była rola dwóch
obcych samolotów, o których wiemy? W stenogramie
pilot obcego samolotu o godz. 10:27:58,8 mówi:
„zakoncził wybrosku” (zakończyłem
zrzut). Prawdopodobnie chodziło o zrzut
substancji
wzmacniającej efekt mgły. Inny samolot, IŁ76,
który na dwie minuty przed lądowaniem naszego
TU154 zahaczył i zerwał linię energetyczną, a
potem podchodząc do lądowania omalże doznał
katastrofy (również ścinał gałęzie drzew, a potem
z dużym przechyłem na prawe skrzydło odleciał)
mógł być lub nie być związany z zamachowcami. W
każdym razie w czarnej skrzynce tego samolotu
musiał zapisać się zarówno sygnał od fałszywej
radiolatarni w odl. 2,1 km jak i od prawdziwej w
odl. 1,1 km – nie ma zbrodni doskonałej! To
tyle. W tej chwili istnieje ogromna ilość śladów
i
poszlak potwierdzających powyższą analizę. Jeżeli
śledztwo będzie prowadzone rzetelnie i uczciwie,
taka będzie końcowa konkluzja. Miejmy ufność, że
ci, którzy teraz mataczą w śledztwie, nie unikną
odpowiedzialności, i że ostatecznie prawda
wyjdzie
na jaw, a zamachowcy-zbrodniarze zostaną ukarani.
  • 1,0 MB
  • 10 lis 11 11:17
Profesor Bienienda z NASA i ameryksńscy specjaliści dokonali analiz matematyczno-fizycznych na podstawie zdjęć szczątków samolotu .rekonstrukcja pokazuje jak działająca od wewnątrz siła spowodowała rozerwanie samolotu ....

z chomika NASZA_POLSKA

  • 2,6 MB
  • 10 lis 11 11:16

z chomika NASZA_POLSKA

  • 3,1 MB
  • 10 lis 11 11:15

z chomika NASZA_POLSKA

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    4
  • pliki wideo
    2
  • pliki muzyczne
    0

6 plików
1,42 GB




Daro1968

Daro1968 napisano 15.09.2009 16:16

zgłoś do usunięcia
Daro1968.gif
kewetah401

kewetah401 napisano 10.02.2021 22:57

zgłoś do usunięcia
Świetny chomik
casavo8677

casavo8677 napisano 2.12.2022 10:43

zgłoś do usunięcia
Super chomik
yehicih814

yehicih814 napisano 14.05.2023 03:39

zgłoś do usunięcia
Zapraszam

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności