Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Raport_o_stanie_bezpieczenstwa_w_Polsce_w_2011_roku.pdf

wspom_nienie / Chomik / ☕ Różności / Życie / Bezpieczeństwo w Polsce / Raport_o_stanie_bezpieczenstwa_w_Polsce_w_2011_roku.pdf
Download: Raport_o_stanie_bezpieczenstwa_w_Polsce_w_2011_roku.pdf

17,88 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Skargi i wnioski
Informacja dotycząca trybu składania skarg i wniosków w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych odbywa się zgodnie z przepisami:

Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).

Przedmiotem SKARG może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, właściwe organy lub jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra Spraw Wewnętrznych albo ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Zgodnie z art. 239 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego: „W przypadku gdy skarga, w wyniku jej rozpatrzenia, została uznana za bezzasadną i jej bezzasadność wykazano w odpowiedzi na skargę, a skarżący ponowił skargę bez wskazania nowych okoliczności - organ właściwy do jej rozpatrzenia może podtrzymać swoje poprzednie stanowisko z odpowiednią adnotacją w aktach sprawy - bez zawiadamiania skarżącego”.

Przedmiotem WNIOSKÓW mogą być w szczególności, dotyczące Ministerstwa Spraw Wewnętrznych lub organów i jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Spraw Wewnętrznych, sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, czy lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Informacja dotycząca trybu składania skarg i wniosków do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych

Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

listownie na adres:

MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH

ul. Stefana Batorego 5

02-591 Warszawa

2. faksem - na numer: (22) 60 153 23

3. za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej: ePUAP

4. za pośrednictwem formularza online

5. osobiście, składając pismo:

na Dziennik Podawczy MSW - w Biurze Przepustek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, na parterze budynku przy ul. Rakowieckiej 2A w Warszawie:

codziennie w godzinach od 8:00 do 16:00

lub

w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, który znajduje się na I p. budynku Biura Przepustek MSW przy ul. Rakowieckiej 2A w Warszawie:

w każdy poniedziałek w godzinach od 8:15 do 17:30

we wtorki, środy, czwartki i piątki - w godzinach od 8:15 do 16:15

ustnie do protokołu - w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, który znajduje się na I p. budynku Biura Przepustek MSW przy ul. Rakowieckiej 2A w Warszawie:

w każdy poniedziałek w godzinach od 8:15 do 17:30

wtorki, środy, czwartki i piątki - w godzinach od 8:15 do 16:15.

Ważne! Skargi lub wniosku nie można złożyć telefonicznie

Ważne! Skargi i wnioski powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego, dokładny adres do korespondencji, wskazanie przedmiotu sprawy (opis zdarzenia). Skargi lub wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Ważne! Skargi i wnioski można składać w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.

Informacja dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków przez członków kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych

Klienci zainteresowani rozmową z członkiem kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych proszeni są o składanie pisemnego zgłoszenia zawierającego określenie tematu rozmowy. Zgłoszenia mogą być składane listownie, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub formularza online, a także osobiście w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Zgłoszenie można uzupełnić o wskazanie numeru telefonu kontaktowego.

Zgłoszenia niezawierające danych klienta, tj. imienia, nazwiska oraz adresu korespondencyjnego będą pozostawiane bez rozpoznania.

O wyznaczeniu terminu spotkania z członkiem kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, tj. z Sekretarzem Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych lub Podsekretarzem Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, klienci powiadamiani są pisemnie.

W Ministerstwie Spraw Wewnętrznych przyjęte zostało, że dyżury członków kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych związane z przyjmowaniem obywateli w sprawach skarg i wniosków odbywają się w piątki - w godzinach od 14:00 do 16:00.

Tłumacze PJM (Polski Język Migowy), SJM (System Jęzkowo-Migowy) i SKOGN (Sposób Komunikowania się Osób Głuchoniewidomych)

Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243): „osoba uprawniona, o której mowa w art. 11 ust. 3 ustawy, jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, do właściwego ze względu na właściwość sprawy organu administracji publicznej, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych”. Jednocześnie osoby uprawnione lub osoby przybrane (art. 3 ust.1 ww. ustawy) proszone są o przekazanie Ministerstwu Spraw Wewnętrznych informacji umożliwiających niezwłoczne powiadomienie ich o wyznaczonym terminie spotkania, takich jak numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.

Informacji szczegółowych udziela Punkt Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych - telefonicznie pod numerem: (22) 60 143 66.

-------------------------------------------------------------------------
[1] zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych (Dz. U. Nr 248, poz. 1491), Minister Spraw Wewnętrznych kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne; szczegółowy zakres działu sprawy wewnętrzne został określony w art. 29 ustawy z dnia 4 września 1997 r. o działach administracji rządowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 743 z późn. zm.)

http://chomikuj.pl/wspom_nienie/*26*239749*3b++R*c3*b3*c5*bcno*c5*9bci+%28h-R%29/*c5*bbycie/Bezpiecze*c5*84stwo+w+Polsce
http://bip.msw.gov.pl/bip/raport-o-stanie-bezpie/18405,Raport-o-stanie-bezpieczenstwa.html
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Bezpieczeństwo w Polsce - Wirtualne inwestycje, realne oszustwo. CBŚP na tropie afery FOREX.jpg
Wirtualne inwestycje, realne oszustwo. CBŚP na tropie af ...
Wirtualne inwestycje, realne oszustwo. CBŚP na tropie afery FOREX Rafał Pasztelański 09.04.2018, 23:15 |aktualizacja: 10.04.2018, 05:30 Zatrzymano kolejnych oszustów (fot. CBŚP) 20 „maklerów”, którzy naciągnęli klientów platform inwestycyjnych CFD 1000, VORTEX ASSETS, MIB 700 na ponad 18 mln zł, zatrzymali w ostatnich dniach funkcjonariusze warszawskiego CBŚP. W śledztwie prowadzonym przez stołeczną Prokuraturę Okręgową w ciągu dwóch lat zatrzymano w sumie 36 osób, w tym organizatorów przekrętu. Wiadomo, że ofiarami oszustów padło, co najmniej 350 osób z Polski oraz m.in. Włoch, Rosji czy Kazachstanu. Rynek FOREX miał być narzędziem do szybkiego zdobycia fortuny. Związane z nim platformy inwestycyjne oferowały nawet kilkudziesięcioprocentowe zyski. Szybko jednak okazywało się, że zyski osiągają tylko ludzie związani ze spółkami działającymi na rynkach FOREX, zaś inwestowanie było jednym, wielkim, oszustwem. Według raportu Najwyższej Izby Kontroli, od początku 2012 do połowy 2016 roku straty polskich firm na tym rynku wyniosły 2,1 mld zł. Polowanie na jeleni W połowie ubiegłego tygodnia funkcjonariusze Wydziału do Zwalczania Zorganizowanej Przestępczości Ekonomicznej Zarządu CBŚP w Warszawie zatrzymali 20 osób związanych ze spółką spółki Amplio Investments, zarządzającą centralami telefonicznymi platform inwestycyjnych CFD 1000, VORTEX ASSETS oraz MIB 700. – Zatrzymani pracowali na stanowiskach: sprzedawcy, opiekuna klienta i managera. Byli oni bezpośrednio zaangażowani w proces inwestycyjny – rozmawiali z klientami bądź udzielali wskazówek bezpośrednio podległym im pracownikom. Prokurator przedstawił tym osobom zarzuty udziału w zorganizowanej grupie przestępczej o charakterze międzynarodowym, a także oszustw na łączną kwotę ponad 18 mln zł na szkodę 350 inwestorów – powiedział prok. Łukasz Łapczyński, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Warszawie. Pokrzywdzeni, którym na zachętę pozwalano osiągnąć wirtualny zysk, byli namawiani do kolejnych wpłat. Kolejnym krokiem było proponowanie nietrafionych inwestycji, które powodowały wyzerowanie kont inwestorów lub takie naliczenie opłat za transakcje, które również prowadziły do zerowego kapitału na rachunku klienta. Po pewnym czasie kontakt z przedstawicielami firmy się urywał. Wspomniane platformy inwestycyjne często były zarejestrowane w rajach podatkowych czy tak egzotycznym miejscu jak siedziba Vortex Assets, która mieściła się na Wyspach Marshalla. ... https://www.tvp.info/36733895/wirtualne-inwestycje-realne-oszustwo-cbsp-na-tropie-afery-forex
Bezpieczeństwo w Polsce - Proces fałszywego maklera klienci stracili miliony.jpg
Proces fałszywego maklera; klienci stracili miliony msi ...
Proces fałszywego maklera; klienci stracili miliony msies, kan 25.10.2012, 13:11 |aktualizacja: 13:31 Klienci, licząc na szybki zysk, przekazywali fałszywemu maklerowi pieniądze do zainwestowania Przed Sądem Okręgowym w Katowicach rozpoczął się w czwartek proces fałszywego maklera. Klienci, licząc na szybki zysk, wpłacali mu pieniądze, czasem setki tysięcy złotych. Tomasz P. miał je inwestować na międzynarodowym rynku walutowym Forex. Choć lista pokrzywdzonych liczy ponad 100 nazwisk, tylko niewielka część z nich przyszła na rozpoczęcie procesu. Ci, którzy stawili się w sądzie, nie chcieli rozmawiać z dziennikarzami. Na ławie oskarżonych poza Tomaszem P. zasiadła Monika Z.-K. – prokuratura zarzuca obojgu oszustwa. Trzeci oskarżony, Jarosław D. odpowiada przed sądem za ukrywanie pieniędzy pochodzących z przestępstwa. Jeszcze zanim prokurator Sergiusz Skorek rozpoczął odczytywanie aktu oskarżenia, sąd nie uwzględnił wniosku obrońcy Moniki Z.-K., który domagał się zwrotu sprawy prokuraturze. Według prokuratury Tomasz P. wmawiał chętnym do zainwestowania swych oszczędności, że jest maklerem, podczas gdy w rzeczywistości nie miał zezwolenia na prowadzenie takich czynności. Obiecywał pomnożenie kapitału za pomocą instrumentów finansowych na rynku Forex; twierdził, że ma w tej dziedzinie doświadczenie. Klientów przekonywał, że ryzyko straty jest minimalne – od 0,1 do 0,001 proc. zainwestowanych środków i obiecywał zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni. Fałszywy makler zachęcał klientów do powierzenia mu pieniędzy mówiąc, że udawało mu się zyskać nawet 60 proc. wpłaconej kwoty. Inwestorzy powierzali Tomaszowi P. dziesiątki, a nawet setki tys. zł. Wielu straciło całość swoich oszczędności, inni odzyskali tylko część pieniędzy. Tomasz P. został zatrzymany we wrześniu 2011 r. W czwartek do sądu został doprowadzony z aresztu. Sprawa wyszła na jaw, gdy klienci zaczęli się wycofywać i rezygnować z usług fałszywego maklera. Pierwsze doniesienia w jego sprawie trafiły do prokuratury w czerwcu 2011 roku. Śledczy ustalili, że Tomasz P. zaczął działać na rynku finansowym w lipcu 2010 roku. źródło: pap https://www.tvp.info/8905687/proces-falszywego-maklera-klienci-stracili-miliony
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności