RAPORT_O_STANIE_BEZPIECZENSTWA_W_POLSCE__2008_wersja_1_1_na_strone.pdf
-
1 -
1 tydzień 2024 -
12 tydzień 2024 -
13 tydzień 2024 -
14 tydzień 2024 -
2 tydzień 2024 -
2024 -
3 tyzień 2024 -
30 grudnia 2023 -
31 grudnia 2023 -
36 tydzień 2023 -
37 tydzień 2023 -
38 tydzień 2023 -
39 tydzień 2023 -
4 tydzień 2024 -
40 tydzień 2023 -
41 tydzień 2023 -
42 tydzień 2023 -
43 tydzień 2023 -
44 tydzień 2023 -
45 tydzień 2023 -
46 tydzień 2023 -
47 tydzień 2023 -
48 tydzień 2023 -
49 tydzień 2023 -
5 tydzień 2024 -
50 tydzień 2023 -
51 tydzień 2023 -
52 tydzień 2023 -
6 stycznia 2024 -
6 tydzień 2024 -
7 tydzień 2024 -
8 tydzień 2024 -
9 tydzień 2024 -
Jan Zieliński -
Kamil Majchrzak -
Karta pamięci Platinet -
Karta pamięci SanDisk -
Karty pamięci A-Data -
Karty pamięci Emtec -
Karty pamięci Goodram -
Karty pamięci Kingston -
Karty pamięci Lexar -
Karty pamięci Philips -
Karty pamięci PNY -
Karty pamięci Samsung -
Karty pamięci Sony -
Nierzetelne firmy -
Pamięć -
Skoki narciarskie 2023-2024
Informacja dotycząca trybu składania skarg i wniosków w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych odbywa się zgodnie z przepisami:
Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Przedmiotem SKARG może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, właściwe organy lub jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra Spraw Wewnętrznych albo ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Zgodnie z art. 239 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego: „W przypadku gdy skarga, w wyniku jej rozpatrzenia, została uznana za bezzasadną i jej bezzasadność wykazano w odpowiedzi na skargę, a skarżący ponowił skargę bez wskazania nowych okoliczności - organ właściwy do jej rozpatrzenia może podtrzymać swoje poprzednie stanowisko z odpowiednią adnotacją w aktach sprawy - bez zawiadamiania skarżącego”.
Przedmiotem WNIOSKÓW mogą być w szczególności, dotyczące Ministerstwa Spraw Wewnętrznych lub organów i jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Spraw Wewnętrznych, sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, czy lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Informacja dotycząca trybu składania skarg i wniosków do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
listownie na adres:
MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa
2. faksem - na numer: (22) 60 153 23
3. za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej: ePUAP
4. za pośrednictwem formularza online
5. osobiście, składając pismo:
na Dziennik Podawczy MSW - w Biurze Przepustek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, na parterze budynku przy ul. Rakowieckiej 2A w Warszawie:
codziennie w godzinach od 8:00 do 16:00
lub
w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, który znajduje się na I p. budynku Biura Przepustek MSW przy ul. Rakowieckiej 2A w Warszawie:
w każdy poniedziałek w godzinach od 8:15 do 17:30
we wtorki, środy, czwartki i piątki - w godzinach od 8:15 do 16:15
ustnie do protokołu - w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, który znajduje się na I p. budynku Biura Przepustek MSW przy ul. Rakowieckiej 2A w Warszawie:
w każdy poniedziałek w godzinach od 8:15 do 17:30
wtorki, środy, czwartki i piątki - w godzinach od 8:15 do 16:15.
Ważne! Skargi lub wniosku nie można złożyć telefonicznie
Ważne! Skargi i wnioski powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego, dokładny adres do korespondencji, wskazanie przedmiotu sprawy (opis zdarzenia). Skargi lub wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Ważne! Skargi i wnioski można składać w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.
Informacja dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków przez członków kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Klienci zainteresowani rozmową z członkiem kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych proszeni są o składanie pisemnego zgłoszenia zawierającego określenie tematu rozmowy. Zgłoszenia mogą być składane listownie, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub formularza online, a także osobiście w Punkcie Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Zgłoszenie można uzupełnić o wskazanie numeru telefonu kontaktowego.
Zgłoszenia niezawierające danych klienta, tj. imienia, nazwiska oraz adresu korespondencyjnego będą pozostawiane bez rozpoznania.
O wyznaczeniu terminu spotkania z członkiem kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, tj. z Sekretarzem Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych lub Podsekretarzem Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, klienci powiadamiani są pisemnie.
W Ministerstwie Spraw Wewnętrznych przyjęte zostało, że dyżury członków kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych związane z przyjmowaniem obywateli w sprawach skarg i wniosków odbywają się w piątki - w godzinach od 14:00 do 16:00.
Tłumacze PJM (Polski Język Migowy), SJM (System Jęzkowo-Migowy) i SKOGN (Sposób Komunikowania się Osób Głuchoniewidomych)
Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243): „osoba uprawniona, o której mowa w art. 11 ust. 3 ustawy, jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, do właściwego ze względu na właściwość sprawy organu administracji publicznej, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych”. Jednocześnie osoby uprawnione lub osoby przybrane (art. 3 ust.1 ww. ustawy) proszone są o przekazanie Ministerstwu Spraw Wewnętrznych informacji umożliwiających niezwłoczne powiadomienie ich o wyznaczonym terminie spotkania, takich jak numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.
Informacji szczegółowych udziela Punkt Obsługi Klienta Ministerstwa Spraw Wewnętrznych - telefonicznie pod numerem: (22) 60 143 66.
-------------------------------------------------------------------------
[1] zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych (Dz. U. Nr 248, poz. 1491), Minister Spraw Wewnętrznych kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne; szczegółowy zakres działu sprawy wewnętrzne został określony w art. 29 ustawy z dnia 4 września 1997 r. o działach administracji rządowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 743 z późn. zm.)
http://chomikuj.pl/wspom_nienie/*26*239749*3b++R*c3*b3*c5*bcno*c5*9bci+%28h-R%29/*c5*bbycie/Bezpiecze*c5*84stwo+w+Polsce
http://bip.msw.gov.pl/bip/raport-o-stanie-bezpie/18405,Raport-o-stanie-bezpieczenstwa.html