Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

minecraft 1.5.1.jar

wojownik25 / Gry / Minecraft / minecraft 1.5.1 / minecraft 1.5.1.jar
Download: minecraft 1.5.1.jar

5,3 MB

2.3 / 5 (9 głosów)
Poprawki:
-Usprawniono pracę silnika światła – zwiększenie wydajności gry.
-Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry na systemach Mac OS X z komunikatem “OpenGL Function Not Supported”.
-Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry podczas użycia niepoprawnego identyfikatora efektu.
-Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry przy użyciu zbyt wysokich wartości uszkodzenia na przedmiotach.
-Poprawiono problem z wychodzącymi poza ekran etykietami przedmiotów w ekwipunku.
-Ender Dragon był w stanie niszczyć wszystkie bloki, nawet jeśli zasada mobGriefing była wyłączona.
-Poprawiono graficzne błędy z niepoprawnym renderowaniem się pikseli pomiędzy blokami lub na ich krawędziach.
-Łączenie zaklętych książek z tym samym ulepszeniem na kowadle było niemożliwe.
-Lej nie przenosił pozostałych przedmiotów z ekwipunku, jeśli nie mógł przenieść pierwszego przedmiotu z ekwipunku.
-Ogień nie pojawiał się wizualnie na niektórych blokach.
-Długie nazwy tablic wyników wychodziły poza ekran.
-Zniszczenie pojemnika z przedmiotami, do którego podłączony był komparator przez blok, nie aktualizowało komparatora.
-Spadające bloki pojawiały się wizualnie o kratkę wyżej niż były położone.
-Poprawiono problem z brakiem możliwości stawiania nowych obrazów.

Komentarze:

igorgadowski299

igorgadowski299 napisano 5.02.2015 15:23

zgłoś do usunięcia

czy to minecraft

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Najnowsza wersja samp
Multi player istalka
... próbując usprawnić pracę silnika światła w Minecraft i wypuścił małą nieoficjalną wersję testową, która miała na celu zebranie opinii od graczy, jak wam teraz działa gra. Nie ma tam żadnych nowości ani innych poprawek. Dzięki tej wersji zebrano odpowiednie informacje i wypuszczono oficjalną wersję przedpremierową Minecraft 1.5.1.
Poprawki: -Usprawniono pracę silnika światła – zwiększenie wydajności gry. -Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry na systemach Mac OS X z komunikatem “OpenGL Function Not Supported”. -Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry podczas użycia niepoprawnego identyfikatora efektu. -Poprawiono problem z wyrzucaniem z gry przy użyciu zbyt wysokich wartości uszkodzenia na przedmiotach. -Poprawiono problem z wychodzącymi poza ekran etykietami przedmiotów w ekwipunku. -Poprawki z Snapshot 13w11a
Poprawki: -Ender Dragon był w stanie niszczyć wszystkie bloki, nawet jeśli zasada mobGriefing była wyłączona. -Poprawiono graficzne błędy z niepoprawnym renderowaniem się pikseli pomiędzy blokami lub na ich krawędziach. -Łączenie zaklętych książek z tym samym ulepszeniem na kowadle było niemożliwe. -Lej nie przenosił pozostałych przedmiotów z ekwipunku, jeśli nie mógł przenieść pierwszego przedmiotu z ekwipunku. -Ogień nie pojawiał się wizualnie na niektórych blokach. -Długie nazwy tablic wyników wychodziły poza ekran. -Zniszczenie pojemnika z przedmiotami, do którego podłączony był komparator przez blok, nie aktualizowało komparatora. -Spadające bloki pojawiały się wizualnie o kratkę wyżej niż były położone. -Poprawiono problem z brakiem możliwości stawiania nowych obrazów.
Poprawki: -Podajniki i dozowniki strzelają teraz tylko raz po otrzymaniu sygnału, zlikwidowano problem z wykrywaniem aktualizacji pobliskich bloków. -Serwer zostawał zamknięty z błędem, po wysłaniu pojedynczej spacji jako komendy. -Efekt widzenia w nocy z długim niestandardowym czasem powodował ciągłe miganie nieba. -Dziecięce wersje stworzeń przyzwane za pomocą nazwanych jajek nie miały nazwy nad głową. -Wejście do wagonika ze stworzeniem w środku powodowało wyrzucenie z gry. -Dwa leje przekazujące niełączące się przedmioty do trzeciego leja powodowały, że trzeci lej nie przekazywał przedmiotów do pojemnika. -Zasilony dozownik bez przerwy wykorzystywał przedmioty ze specjalną funkcją, pomimo wysłania pojedynczego sygnału Redstone. -Komparator oddawał sygnał Redstone pomimo pustego ekwipunku leja. -Zwierzęta mogły rozmnażać się na odległość 8 bloków. -Leje czasami nie przepuszczały przedmiotów pomimo odłączenia od sygnału Redstone. -Dodanie przedmiotów do statywu alchemicznego przez podajnik nie zmieniało stanu komparatora.
Poprawki: -Poprawiono pozycjonowanie cienia za czcionką w opcjonalnych językach. -Aktywacyjne tory przesunięte przez tłok pozostawały zasilone. -Zmiana statusu piecyka pozostawiała zapisany stary status, pogarszając wydajność gry. -Interfejs piecyka okazjonalnie zamykał się, usuwając wszystkie przedmioty wewnątrz. -Pochodnia i blok Redstone nie zasilały podajników, dozowników, TNT i bloków instrumentalnych. -Dodanie przedmiotu do leja poprzez podajnik nie aktualizowało stanu komparatora. -Rozsunięty tłok znikał, jeśli został popchnięty przez inny tłok. -Poprawiono problemy z maską kolizji krów. -Ostatnie bezpośrednie połączenie z serwerem nie było zapisywane. -Poprawiono ilość czasu pojedynczej czynności leja. Wysokie poziomy niektórych efektów wciąż odwracały ekran do góry nogami. -Użycie komendy /clear do czyszczenia ekwipunków na więcej niż jednym graczu przestawało działać poprawnie po napotkaniu gracza z pustym inwentarzem. -Komenda /me nie mogła używać selektora @p. -Poprawiono aktualizowanie sygnału Redstone z torów detekcyjnych. -Czyszczenie pustej drużyny wyświetlało błędne tłumaczenie.
Zmiany: -Spadający piasek może posiadać teraz dodatkowe informacje, które zostaną przekazane po tym jak upadnie na ziemię, przykładowo: typ mob spawnera, zawartość skrzyni itd. -Poprawiono problem z nachodzeniem się tekstur mapy umieszczonej w ramce. -Poprawiono pozycję wyświetlania się imienia stworzenia nad jego głową. -Poprawiono kolory, prefiksy i sufiksy niewyświetlające się przy użyciu operatorów @a/@p/@r.
Zmiany: Dodano wagonik z TNT. Dodano tory aktywacyjne. Dodano bloki dekoracyjne z Nether kwarcu. Komparator ma lekko zmieniony wygląd. Usprawniono lej: Można wyłączyć działanie leja, zasilając go Redstone. Usprawniono paczki tekstur: Każdy blok i przedmiot ma swój osobny plik z grafiką. Rozmiar grafiki nie ma znaczenia, Minecraft obsługuje teraz paczki HD. Dowolny przedmiot i blok może posiadać animację. Minecraft użyje domyślnych tekstur, jeśli brakuje ich w paczce. Dodano nowe i bardziej złożone wiadomości pośmiertne: Stworzenie przyzwane nazwanym jajkiem, będzie posiadało imię takie, jakie nadaliśmy jajku. Kiedy gracz zginie od takiego stworzenia, to wyświetla się jego imię. Pojemniki (skrzynie, podajniki itd.), które zostały nazwane za pomocą kowadła, będą posiadały tę nazwę, nawet po postawieniu bloku. Tłumaczenia będą teraz aktualizowały się podczas gry. Szkielety strzelają teraz na odległość 15 bloków. Twórcy map mogą nadać nazwę dowolnemu stworzeniu nad głową za pomocą zewnętrznych programów. Twórcy map mogą wsadzić do wagonika dowolny blok za pomocą zewnętrznych programów. Poprawiono dźwięk jazdy wagonikiem. Poprawiono zbyt długi czas aktualizowania informacji serwerów na liście. Poprawiono problem z niewykrywaniem kliknięć w ekwipunku. Poprawiono błąd ze zbyt szybkim rośnięciem kaktusów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności