Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Minecraft_Server.exe

wojownik25 / Gry / Minecraft / Server / Minecraft_Server.exe
Download: Minecraft_Server.exe

2,14 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
1.4.6

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Poprawki: -Ender Dragon był w stanie niszczyć wszystkie bloki, nawet jeśli zasada mobGriefing była wyłączona. -Poprawiono graficzne błędy z niepoprawnym renderowaniem się pikseli pomiędzy blokami lub na ich krawędziach. -Łączenie zaklętych książek z tym samym ulepszeniem na kowadle było niemożliwe. -Lej nie przenosił pozostałych przedmiotów z ekwipunku, jeśli nie mógł przenieść pierwszego przedmiotu z ekwipunku. -Ogień nie pojawiał się wizualnie na niektórych blokach. -Długie nazwy tablic wyników wychodziły poza ekran. -Zniszczenie pojemnika z przedmiotami, do którego podłączony był komparator przez blok, nie aktualizowało komparatora. -Spadające bloki pojawiały się wizualnie o kratkę wyżej niż były położone. -Poprawiono problem z brakiem możliwości stawiania nowych obrazów.
Poprawki: -Poprawiono pozycjonowanie cienia za czcionką w opcjonalnych językach. -Aktywacyjne tory przesunięte przez tłok pozostawały zasilone. -Zmiana statusu piecyka pozostawiała zapisany stary status, pogarszając wydajność gry. -Interfejs piecyka okazjonalnie zamykał się, usuwając wszystkie przedmioty wewnątrz. -Pochodnia i blok Redstone nie zasilały podajników, dozowników, TNT i bloków instrumentalnych. -Dodanie przedmiotu do leja poprzez podajnik nie aktualizowało stanu komparatora. -Rozsunięty tłok znikał, jeśli został popchnięty przez inny tłok. -Poprawiono problemy z maską kolizji krów. -Ostatnie bezpośrednie połączenie z serwerem nie było zapisywane. -Poprawiono ilość czasu pojedynczej czynności leja. Wysokie poziomy niektórych efektów wciąż odwracały ekran do góry nogami. -Użycie komendy /clear do czyszczenia ekwipunków na więcej niż jednym graczu przestawało działać poprawnie po napotkaniu gracza z pustym inwentarzem. -Komenda /me nie mogła używać selektora @p. -Poprawiono aktualizowanie sygnału Redstone z torów detekcyjnych. -Czyszczenie pustej drużyny wyświetlało błędne tłumaczenie.
Poprawiono: -Poziom efektu narzucony za pomocą komendy może być teraz większy niż 4. -Poprawiono problem z teleportacją graczy siedzących w wagoniku/łódce. -Kolizje wagoników czasami powodowały super przyspieszenie, które nigdy się nie kończyło. -Dźwięk gaszenia ognia nie działał w trybie przetrwania. -Redstone i inne komponenty pozostawały zasilone po opuszczeniu terenu. -Niszczenie jednej połowy drzwi powodowało wizualne przesunięcie drugiej połowy. -Miecze nie niszczyły się od atakowania smoka. -Mikstury w ekwipunku kreatywnym nie mają takich samych ID, jak te zdobywane w trybie przetrwania. -Komparator zwracał błędny sygnał ze statywu alchemicznego. -Tekstury niskiej i niestandardowej rozdzielczości były błędnie wykrywane. -Jaskinie w wymiarze Nether były błędnie generowane. -Kwarc, lej i komparator miały brakującą teksturę. -Pół bloki z kwarcu wykorzystywały błędną teksturę. -System dystrybucji przedmiotów do lejów za pomocą wagoników rozdawał przedmioty niepoprawnie. -Mechanizmy Redstone reagowały poprawnie pomimo otrzymania monostabilnego sygnału. -Komparatory używały błędnej tekstury, kiedy zostały zasilone. -Wagoniki z lejami klonowały przedmioty, kiedy wiele wagoników znajdowało się w tym samym miejscu. -Niektóre połączenia zaklęć na broni i efektów na graczu powodowało wyrzucenie z gry. -Zasilenie dwóch wertykalnie ustawionych tłoków powodowało wysunięcie niepoprawnego tłoku. -Stworzenia ze starym systemem sztucznej inteligencji miały odwrócony ruch głowy. -Zasilenie rzędu tłoków wertykalnie w dół często kończyło się niepowodzeniem. -Animacje bloków i przedmiotów nie działały poprawnie. -Poprawiono problem z brakiem możliwości tworzenia rzeczy z przedmiotów posiadających poziom zniszczenia większy niż 0. -Poprawiono obracanie ekranu do góry nogami, kiedy poruszamy się bardzo szybko. -Poprawiono problem z losowym nadpisywaniem błędnego sygnału Redstone. -Poprawiono błąd pojawiający się po wpisaniu efektu większego niż 31.
Zmiany: -Spadający piasek może posiadać teraz dodatkowe informacje, które zostaną przekazane po tym jak upadnie na ziemię, przykładowo: typ mob spawnera, zawartość skrzyni itd. -Poprawiono problem z nachodzeniem się tekstur mapy umieszczonej w ramce. -Poprawiono pozycję wyświetlania się imienia stworzenia nad jego głową. -Poprawiono kolory, prefiksy i sufiksy niewyświetlające się przy użyciu operatorów @a/@p/@r.
Zmiany: Dodano wagonik z TNT. Dodano tory aktywacyjne. Dodano bloki dekoracyjne z Nether kwarcu. Komparator ma lekko zmieniony wygląd. Usprawniono lej: Można wyłączyć działanie leja, zasilając go Redstone. Usprawniono paczki tekstur: Każdy blok i przedmiot ma swój osobny plik z grafiką. Rozmiar grafiki nie ma znaczenia, Minecraft obsługuje teraz paczki HD. Dowolny przedmiot i blok może posiadać animację. Minecraft użyje domyślnych tekstur, jeśli brakuje ich w paczce. Dodano nowe i bardziej złożone wiadomości pośmiertne: Stworzenie przyzwane nazwanym jajkiem, będzie posiadało imię takie, jakie nadaliśmy jajku. Kiedy gracz zginie od takiego stworzenia, to wyświetla się jego imię. Pojemniki (skrzynie, podajniki itd.), które zostały nazwane za pomocą kowadła, będą posiadały tę nazwę, nawet po postawieniu bloku. Tłumaczenia będą teraz aktualizowały się podczas gry. Szkielety strzelają teraz na odległość 15 bloków. Twórcy map mogą nadać nazwę dowolnemu stworzeniu nad głową za pomocą zewnętrznych programów. Twórcy map mogą wsadzić do wagonika dowolny blok za pomocą zewnętrznych programów. Poprawiono dźwięk jazdy wagonikiem. Poprawiono zbyt długi czas aktualizowania informacji serwerów na liście. Poprawiono problem z niewykrywaniem kliknięć w ekwipunku. Poprawiono błąd ze zbyt szybkim rośnięciem kaktusów.
Zmiany: Podajniki mają więcej funkcji: Zapalniczka umieszczona w dozowniku potrafi zainicjować TNT postawione przed nim. Zapalniczka pozwala utworzyć ogień przed podajnikiem. TNT umieszczone w podajniku, zostaje wystrzelone w formie wybuchającego TNT. Mączka kostna umieszczona w dozowniku zostaje użyta na bloku postawionym przed podajnikiem. Zbroja wystrzelona z dozownika zakłada ją na gracza automatycznie. Podajnik i Dropper mogą teraz zostać ustawione w kierunku góry i dołu. Zmieniono działanie mączki kostnej: Zboże, marchewki, ziemniaki itd. wymagają kilku użyć. Sadzonki drzew wymagają przynajmniej dwóch użyć. Permanentnie dodano kamienny blok (ID 43:8). Stworzenia unikają teraz torów. Nazwany Command Block używa wpisanej nazwy zamiast [@] na czacie. Komparator zwraca energię z szafy grającej (jukebox) o napięciu zależnym od numeru płyty. Dodano wstępną wersję tablicy wyników: Pozwala dodać cel za pomocą komendy: /scoreboard objectives add Aktualnie dostępne typy: playerKillCount – Liczba zabitych graczy. totalKillCount – Liczba zabitych stworzeń. deathCount – Liczba śmierci. dummy – Zwiększa się tylko po wpisaniu odpowiedniej komendy. Pozwala zmienić punktację używając komendy: /scoreboard players Pozwala usunąć dany cel wpisując: /scoreboard objectives remove Pozwala wyświetlić punktację na liście graczy lub dodatkowej liście za pomocą komendy: /scoreboard objectives setdisplay Poprawiono: Poprawiono sporo problemów z nieaktualizowaniem się bloków. Poprawiono wizualny problem z błędnym renderowaniem stanu tłoka. Płynąca woda nie oddziałuje już na latających graczy. Poprawiono wizualny błąd, w którym skrzynia powinna być zamknięta, a ma otwarte wieko. Poprawiono problem ze znikającymi osiągnięciami po zmianie wersji gry. Poprawiono błąd, w którym rozmnażanie zwierząt zużywało więcej niż jeden przedmiot potrzebny do ich rozmnażania. Poprawiono błąd z wypadającą łódką/wagonikiem, kiedy został zniszczony w trybie kreatywnym. Poprawiono zaklęcia na zbrojach niedziałające na stworzeniach. Poprawiono problem z nadpisywaniem napięcia Redstone słabszym napięciem przez niektóre urządzenia. Poprawiono problem, w którym lej chciał zawsze wypełnić pierwszy slot w ekwipunku, co powodowało, że pozostałe przedmioty były ignorowane. Poprawiono błędne aktualizowanie napięcia Redstone. Poprawiono błędne efekty cząsteczkowe wydobywające się z niewłaściwych bloków. Poprawiono niektóre monostabilne obwody działające tylko w kierunkach północ/południe, kiedy zostały aktywowane przyciskiem. Poprawiono błędnie ustawiające się podwójne drzwi. Poprawiono nieaktualizowanie się żelaznych drzwi. Poprawiono problem z wywalaniem gry, kiedy wagonik z lejem wypada poza świat. Poprawiono błędne renderowanie świata po zmianie paczki tekstur w trakcie gry. Poprawiono problem z działaniem wagonika z lejem, po dotknięciu torów aktywacyjnych. Poprawiono użycie Pick Block na wagonikach z TNT i lejem. Poprawiono nadawanie imienia stworzeniom za pomocą jajek, kiedy wystrzeli je podajnik. Poprawiono problem z podajnikiem nieumieszczającym wagonika z lejem na torach.
Zmiany: -Usprawniono system tablicy wyników: -Dodano funkcjonalność drużynową do tablicy wyników: Kolorowe nazwy graczy, opcja przyjacielskiego ognia i drużynowe śledzenie celu zamiast poszczególnych graczy. -Dodano nowy typ wyświetlania wyników – Pod nazwą gracza. -Dodano nowy typ kryterium – Ilość życia. -Poprawiono balans użyć mączki kostnej (wszystko wykorzystuje 2-4 użyć, aby w pełni urosnąć). -Pełna implementacja warstw śniegu (pozwala położyć warstwę śniegu na warstwie śniegu). -Zasięg Magicznej Latarni (Beacon) został zwiększony: -Jedna warstwa piramidy daje teraz zasięg 41 bloków (Stara wersja dawała 31). -Dwie warstwy piramidy dają teraz zasięg 61 bloków (Stara wersja dawała 49). -Trzy warstwy piramidy dają teraz zasięg 81 bloków (Stara wersja dawała 65). -Cztery warstwy piramidy dają teraz zasięg 101 bloków (Stara wersja dawała 81). Poprawiono: -Poprawiono renderowanie światła na schodkach i pół blokach. -Ochrona spawnu nie działała poprawnie. -Komenda /difficulty nie wyświetlała żadnych komunikatów. -Komparator oddawał pojedynczy puls, kiedy został zasilony od boku. -Opóźnienie komparatora było niepoprawne. -Komparator losowo powodował aktualizację bloków. -Rekordy SRV nie są już wykorzystywane do sprawdzania stanu serwera. -Przedmioty z teksturą o wysokiej rozdzielczości błędnie wyświetlały grafikę. -Użycie kilofa podczas niszczenia torów aktywacyjnych nie przyspieszało procesu niszczenia. -TNT w wagoniku zatrzymuje proces wybuchu, jeśli przejedzie przez portal. -Tablica wyników znika podczas zmiany wymiaru. -Kliknięcie PPM trzymając hełm, wywalało z gry. -Podajnik zakładał na gracza zbroję w postaci pełnych stacków. -Tablica wyników nie przyjmowała selektora @a. -Zniszczenie wagonika z piecykiem oddawało wagonik i blok TNT. -Czat nie pozwalał otwierać linków z domenami najwyższego poziomu składających się z czterech liter. -Wither nie odnawiał życia, kiedy znajdował się w wagoniku. -Zasada gry doMobLoot nie oddziaływała na wypadające doświadczenie.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności