Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Alain Decaux - Churchill zwany lwem [fragment].mp3

papric / DARMOWE audiobooki i pliki audio / Różne nagrania - fragmenty / Alain Decaux - Churchill zwany lwem [fragment].mp3
Download: Alain Decaux - Churchill zwany lwem [fragment].mp3

7,08 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Audiobook - darmowy fragment

Alain Decaux
Churchill zwany lwem


Churchill zwany lwem


Ostatni lew brytyjskiego imperium, człowiek niezwykle utalentowany.

Choć kojarzony głównie z polityką, był jednocześnie dobrym pisarzem i malarzem. Przezywany przez niemiecką propagandę tłustym syfilitykiem szybko zasłużył na pokazaną w filmie „Okręt” opinię ze strony marynarzy, że „cholernie dobrze prowadzi tę wojnę”.

Odważny, honorowy pragmatyk nienawidzący wszelkiego rodzaju totalitaryzmów, z równą niechęcią odnoszący się do komunizmu i faszyzmu. Jako sternik słabnącego już brytyjskiego imperium nie ugiął się przed Hitlerem i obiecując Brytyjczykom tylko „krew, pot i łzy”, doprowadził do ostatecznego zwycięstwa, choć niestety również kosztem narodów Europy Wschodniej.

Mimo że biografia została napisana przez niezbyt przyjaznego Anglikom Francuza, ukazuje nam obiektywnie i ciekawie tę nietuzinkową postać na przestrzeni całego życia.

Czyta: Grzegorz Pawlak
Czas trwania: 7 min 43 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Audiobook - darmowy fragment
Paweł Cieślak Komunikacja w sprzedaży Komunikacja w sprzedaży
Dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem jest podstawą sukcesu w biznesie. Książka ta jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Jeśli chcesz odnieść sukces w tej pracy, musisz znać odpowiedzi na wiele pytań. Co decyduje o nawiązaniu pozytywnych relacji z klientem? Dlaczego pierwsze wrażenie jest tak bardzo istotne w kontakcie z drugim człowiekiem? Co ma wpływ na taką, a nie inną decyzję? W jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę handlową, tak aby zakończyła się sukcesem? Kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami, którą łatwo i szybko przyswoisz nawet jak jesteś bardzo zapracowany – jadąc na przykład samochodem na spotkanie z kontrahentem. Czyta: Teresa Drozda, Marcin Styczeń Czas trwania: 7 min 12 sek Format: mp3, 192 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Alain Decaux Tajemnice Rasputina Tajemnice Rasputina
„Czerwona plama na śniegu rozlewała się powoli. Ciałem leżącego twarzą do ziemi Rasputina wstrząsały słabnące dreszcze. Oto umierał „sługa boży”, odchodził „święty przyjaciel” – symbol ginącej Rosji…” W języku rosyjskim słowo „Rasputin” ma konkretny sens, znaczy mianowicie „rozpustnik” i doskonale odzwierciedla jego wybujały temperament. „Musimy odkupić nasze grzechy, aby pójść po śmierci do nieba. Musimy więc grzeszyć, aby mieć co odkupić” – brzmiało budujące kazanie Rasputina, po którym natychmiast oddawał się rozpuście. Nie przepuścił żadnej pannie, sam bywał często przerażony siłą własnego erotyzmu. Podczas gdy dla jednych był głównie „rozpustnikiem”, inni wierzyli w jego mistyczną moc i uważali go za „świętego”. Ojciec Grigorij – uzdrowiciel chorego na hemofilię carewicza Aloszy szybko wkradł się w łaski jego matki carycy Aleksandry. W jaki sposób ten nieokrzesany, prosty chłop został zaufanym i doradcą carskiej pary Mikołaja i Aleksandry? Jak wyjaśnić jego niewiarygodny wpływ na całą ówczesną Rosję w ostatnich latach jej istnienia? „Wszystko zaczęło się jesienią 1905 roku. W dzienniku prowadzonym przez cara Mikołaja II pod datą 1 listopada znajduje się krótka notatka: „Poznałem sługę bożego imieniem Grigorij…” Czyta: Jan Wilkans Czas trwania: 9 min 1 sek Format: mp3, 192 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Matt Haig Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu Część IV - Zmęczone marki
Porażki marek - Zmęczone marki
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald’s miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm. W części IV przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie. Czyta: Marcin Styczeń Czas trwania: 1 min 49 sek Format: mp3, 160 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Matt Haig Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu Część I - Porażki rozszerzania marek
Porażki marek - Porażki rozszerzania marek
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką. Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne. Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało? Czyta: Marcin Styczeń Czas trwania: 9 min 18 sek Format: mp3, 160 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Matt Haig Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu Część III - Porażki public relations
Porażki marek - Porażki public relations
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy „Porażki Public Relations” firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. „Kryzys? Jaki kryzys?!” – mówią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów. Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czyta: Marcin Styczeń Czas trwania: 5 min 39 sek Format: mp3, 160 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Matt Haig Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu Część II - Poronione pomysły
Porażki marek - Poronione pomysły
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald’s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy „Poronione pomysły” firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł – twierdzi firma. To jakiś żart! – odpowiada klient. Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu – a to przecież osoby niepalące! Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych. Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czyta: Marcin Styczeń Czas trwania: 4 min 17 sek Format: mp3, 160 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Marek Stączek Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie
Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie
Metaforyczna historia o zasadach kreatywnego myślenia i procesie zarządzania zmianą. Opis technik twórczego myślenia i przedsiębiorczego działania. „Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie – po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt „kooperacji” Marka Stączka z krasnalami okazał się znakomity. Tę książkę czyta się z wielką przyjemnością. Gorąco polecam.” Marcin Rotkiewicz „Polityka” „Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu – „kreatywności i zmiany”. Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia. Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?” Andrzej Szeworski, Prezes Pekao Financial Services „Zaakceptować zmianę jest rzeczą trudną, a być przy tym kreatywnym wydaje się niemożliwe. Wielką sztuką jest napisać tak prosto i przystępnie o rzeczy, która jest skomplikowana i trudna do przyjęcia. Polecam.” Tomasz Kryński, Field Force Trainer Bayer Sp. z o.o. Czyta: Artur Kalicki, Jerrzy Rogalski Czas trwania: 10 min 6 sek Format: mp3, 256 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Spencer Johnson - Kto zabrał mój ser Spencer Johnson - Kto zabrał mój ser
Historia ta jest prostą alegorią o naszym życiu. Opowiada o doświadczeniach czwórki bohaterów o trochę śmiesznie brzmiących imionach: Nos i Pędziwiatr (myszy), oraz Bojek i Zastałek (miniaturowi ludzie), uganiających się po labiryncie reprezentującym życie. Nasza czwórka spędza swój czas na poszukiwaniu sera, który jest metaforą tego wszystkiego, czego oczekujemy od życia - dobrej pracy, pieniędzy, udanych relacji, sukcesu, zdrowia, spokoju, itp. Udaje im się odnaleźć upragniony ser, jednak pewnego dnia ów ser znika - i tu pojawia się problem. W sytuacji zmian każdy z nas reaguje inaczej - podobnie inaczej reagują nasi bohaterowie. Zmiany są nieodzowną częścią życia, jednak to jak sobie z nimi radzimy decyduje o naszej przyszłości. To wręcz banalne opowiadanie, wydane w 2000 roku, zachęca nas do otwartości i elastyczności w obliczu zmian i polecam przesłuchanie go każdemu, bez względu na wiek. Niech opis Cię nie zmyli - nie jest to historia jedynie dla dzieci :) Czyta: Julian Mere Czas trwania: 8 min 20 sek Format: mp3, 192 kbps, stereo
Darmowy fragment
Roland Hornbogen - Barometr sukcesu Roland Hornbogen
Roland i Eva-Gabriela Hornbogen to przedsiębiorcy współpracujący z AmWay od 2001 roku. Prowadzą szkolenia i motywują z zakresu zakładania działalności w ramach MLM (marketingu wielopoziomowego). Nagranie wydane przez Network TwentyOne. Czyta: Tomasz Kućma Czas trwania: 5 min 1 sek Format: mp3, 128 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Robert R. Updegraff Oczywisty Adams - Obvious Adams Robert R. Updegraff - Oczywisty AdamsRobert R. Updegraff - Obvious Adams
To zadziwiająca książka. Zmienia ona sposób, w jaki zaczynasz patrzyć na to, czym jest reklama, i jak pisać reklamy. Jak tworzyć biznes i marketing. I jakkolwiek nieatrakcyjnie to brzmi, kieruje Twoją uwagę dokładnie tam, gdzie Twoja uwaga powinna być skoncentrowana: na podstawowe zasady. W dzisiejszym świecie najnowocześniejszych technologii, gdzie młodzi adepci reklamy i marketingu szukają tajnych tricków, hipnotycznych sugestii, przycisków zakupu, perswazyjnej lingwistyki, przeczytanie tej książki dostarcza Ci jednego z najważniejszych momentów “AHA!”, jakiego możesz doświadczyć w swoim biznesowym życiu. Jakiego? Przeczytaj tekst uważanie, a sam się przekonasz. Kim jest Oczywisty Adams? Jest fikcyjną postacią, ten copywriter nigdy naprawdę nie istniał. To postać, która momentami jest niemal karykaturą człowieka reklamy. Myśli bardzo prosto. Podejmuje tylko najbardziej oczywiste decyzje. Jako copywriter pisze niezdarnie i trzeba go poprawiać. A mimo to - a może właśnie przez to - jest genialny w swoich posunięciach. I podąża drogą od sukcesu do sukcesu. Autorem opowieści jest Robert Updegraff. Pierwszy raz opowieść o Adamsie została opublikowana w odcinkach w 1916 roku przez Saturday Evening Post. Z miejsca zyskała też popularność. Potem ta historia copywritera została wydana w formie książkowej. To pozycja, która stała się przewodnikiem managerów. Choć napisana ją prostym stylem bez literackiego zadęcia, to w opowieść o Adamsie wpleciona jest cała masa wskazówek dotyczących skutecznej reklamy. I zyskownego prowadzenia biznesu. Czyta: Piotr Lampkowski Czas trwania: 9 min 17 sek Format: mp3, 64 kbps, mono
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności