Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Muszelkowe Serce.rar

bielik / Gry dla dzieci / Komputerowa Gratka / Muszelkowe Serce.rar
Download: Muszelkowe Serce.rar

186,6 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image.aspx?id=141906961ImagePreview.aspx?id=65084813można nagrać na cd zainstalować i gra z płytką cd



Komputerowa Gratka: Muszelkowe Serce

nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 233 MHz, 32 MB RAM, Windows 98/2000/XP.
maluchy poznają rozmaite morskie stworzenia (rekin, mewa, konik morski, meduza, ośmiornica, krab, rozgwiazda) i zdobywają informacje na temat latarni i statków. Ponadto uczą się pisania literek (Cz, Sz), dodawania, przeliczania oraz dni tygodnia. Warto również dodać, że tak jak inne programy z serii, tak i ten
nie zawiera scen przemocy.szereg zabaw, m.in.: gra w siatkówkę, siłowanie się na ręce, napełnianie kufli, sprzedawanie lodów, rozwiązywanie zagadki, nurkowanie w morzu oraz układanie książek w bibliotece.Ponadto twórcy przygotowali szereg rymowanek i kolorowanek, multimedialną bajkę oraz piosenkę o
rekinie i szprotce.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Image.aspx?id=141868903Image.aspx?id=141869007Image.aspx?id=141869222Image.aspx?id=141869301Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki Ż, RZ - Zwierzęta – żuraw, żuk, świetlik, kaczka, żaby i ropuchy - Cyferki – liczenie od 0 do 10 - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj złotą piosenkę - Przyroda – wszytko o pszczołach - Obsługa komputera – klawiatura i myszka Zabawy: - Zbieranie miodu - Złap świetliki - Złów złotą rybkę - Lis w kurniku - Wyścig z ropuchami - Układanki obrazkowe - Multimedialna bajka - Kolorowanki - Rymowanki
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S - Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis - Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb - Technika – statki powietrzne - Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku - Określenie miejsca – nad i pod - Cyferki – 6, 7 - Kolory – mieszanie kolorów podstawowych - Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. Zabawy: - Cyferki w tunelu strachu - Układanki geometryczne - Zabawy z kolorami - Szukanie różnic - Platformówka - Zrób latawiec - Rymowanki - Strzelnica - Rebusy.
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M - Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek? - Kształty –, koła i kwadraty - Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura - Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”, - Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto? - Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół - Cyferki –, 1, 2 - Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku Zabawy: - Układanka-zapamiętywanka - Naprawianie szafy grającej - Czarodziejski kuferek - Spadające owoce - Zbieranie miodu - Mleko od krowy - Kolorowanki - Rymowanki.
Image.aspx?id=141940021Komputerowa Gratka: Szkoła czarowania. Świetna zabawa, beztroska nauka! Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. „Szkoła czarowania” to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.
Image.aspx?id=141924408"Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
Image.aspx?id=141988023"Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
Image.aspx?id=142036870 Komputerowa Gratka: Przygoda w górach. Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki stworzyć nową różdżkę dla Papatki. Nauka na wesoło: Przygotowanie do pisania Ch, Ó Czas - pory roku Zwierzęta - kozica, muflon, świstak, orzeł, niedźwiedź, sowa Technika - linowa kolejka górska Cyfry - przeliczanie i dodawanie Przyroda - szczyty Tatr (Rysy, Giewont), jeziora górskie, lawiny, park narodowy, rośliny chronione Muzyczne zabawy - zaśpiewaj górską piosenkę Ciekawostki z gór - strój góralski, oscypek, ratownictwo górskie, szlaki górskie, gwara góralska, legendy góralskie. Zabawy: - Zagoń owce i barany - Napraw kolejkę górską - Ujeżdżanie owcy - Zagraj w karty z rozbójnikiem - Napoje dla bacy i juhasa - Ukryte litery - Przeprawa przez potok - Multimedialna bajka - Rymowanki
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=148278940Komputerowa Gratka: Tajemnica Szamana. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Przyroda – kojot, skunks, piesek preriowy, bizon - Technika – układanie linii kolejowych - Muzyczne zabawy - Westernowa piosenka - Ciekawostki – wszystko o Indianach i Dzikim Zachodzie Zabawy: - Odczytaj wyrazy dymne - Zagraj w generała - Przepłyń rzekę - Złóż lokomotywę
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności