Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
bielik
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Radek

widziany: 17.07.2024 18:40

  • pliki muzyczne
    913
  • pliki wideo
    3447
  • obrazy
    3790
  • dokumenty
    135

10419 plików
1791,22 GB

Ukryj opis
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 144,3 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=148801391Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Bawi i uczy:
- Wyprawa w góry po ukryty skarb
- Poznawanie górskich roślin i zwierąt
- Wspólna przejażdżka podziemną kolejką
- Pokonywanie przeszkód
- Labirynty

zachomikowany

  • 146,5 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=148795352

zachomikowany

  • 158,7 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=148278940Komputerowa Gratka: Tajemnica Szamana. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Przyroda – kojot, skunks, piesek preriowy, bizon
- Technika – układanie linii kolejowych
- Muzyczne zabawy
- Westernowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o Indianach i Dzikim Zachodzie

Zabawy:
- Odczytaj wyrazy dymne
- Zagraj w generała
- Przepłyń rzekę
- Złóż lokomotywę

zachomikowany

  • 187,9 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=148273493Komputerowa Gratka: Tajemnice Zamku Borsuka

Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki B, C, G
- Nauka czytania sylab
- Technika – narzędzia w kuźni
- Zwierzęta – borsuk, nietoperz
- Historia – zwyczaje dawnych mieszkańców zamku
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę z duchami
- Liczebność zbiorów – mniej, tyle samo, więcej
- Geografia – planety Układu Słonecznego

Zabawy:
- Wykuwanie podków
- Ułóż portret
- Gra w kości
- Strzelanie z kuszy
- Szyfrowane zamki
- Zamkowy quiz
- Ciepło – zimno (znajdź kryjówkę ducha)
- Multimedialna bajka
- Układanki
- Rymowanki

zachomikowany

  • 205,9 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=148262078Nauka na wesoło:
- Czytanie – podział wyrazów na sylaby
- Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer
- Cyfry i liczby – przeliczanie elementów
- Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce
- Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna
- Muzyczne zabawy – zimowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Rozmrażanie pingwina
- Skoki narciarskie
- Zjazd na sankach
- Zabawy na lodowisku
- Łapanie lemingów
- Kolorowanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 207,9 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=148235233 Komputerowa Gratka: Przygoda z Psikusiem. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter, odczytywanie wyrazów ze zrozumieniem
- Przyroda – chomik, gwarek, kanarek itp.
- Konstruowanie – budowanie psich bud
- Muzyczne zabawy – Kumpel kundel
- Ciekawostki – wszystko o rybkach akwariowych i psach
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Odczytaj listy
- Zagraj w psią ruletkę
- Przelicz rybki
- Przejdź kamienny labirynt
- Odszukaj zwierzęta
- Przygotuj akwarium
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 238,8 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=148235221Komputerowa Gratka: Wodnik Moczarek. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie – analiza i synteza głoskowa wyrazów
- Przyroda – grzybień, pałka wodna, pijawka
- Konstruowanie – łączenie rur
- Cyfry i liczby – liczba jako wynik pomiaru objętości
- Muzyczne zabawy – wesoła piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zawodach: murarz, elektryk, dekarz itp
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Łatanie dachu
- Osuszanie piwnicy
- Maszyna parowa
- Żabi chór
- Łączenie rur
- Oczyszczanie moczarów
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 193,5 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=147286397Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Cechy charakterystyczne:
Nauka na wesoło:
* Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski
* Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie
* Konstruowanie – budowanie mostów
* Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby
* Muzyczne zabawy – Słodka piosenka
* Ciekawostki – wszystko o miodzie
* Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
* Ruchome piaski
* Budowanie mostów
* Zagadki sowy
* Rozpoznaj cienie
* Chodzenie po kłodzie
* Ratunek dla świetlików
* Kolorowanki
* Multimedialna bajka
* Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 181,8 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=147281708NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U
* Przyroda - zwierzęce symbole
* Ludzie i ich zawody - kowal
* Przepisy kucharskie - rogaliki
* Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów
* Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka
* Ciekawostki - wszystko o pechu
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
* Jazda na deskorolce
* Składanie maszyny
* Rzut podkową
* Magiczne lustra
* Liczydło Filipa
* kolorowanka
* Z pamiętnika dziadka Patryka
* Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 178,8 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=147281707Komputerowa Gratka: Niespodzianka z jajka. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie – rozpoznawanie wyrazów
- Przyroda – kolczatka, kangur, struś, emu, dziobak
- Konstruowanie – naprawa zepsutych przedmiotów
- Cyfry i liczby – całość i połowa
- Muzyczne zabawy – Jajeczna piosenka
- Ciekawostki – wszystko o dinozaurach
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Czary w magicznej kuli
- Kolorowanie jajek
- Handlowanie na straganie
- Naprawa gratów
- Bociania misja
- Ratunek dla zboża
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 227,6 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter
- Rozpoznawanie pierwszej głoski
- Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy
- Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne
- Zawody - lutnik
- Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę
- Ciekawostki - wszystko o owadach
- Obsługa komputera - klawiatura i myszka

Zabawy:
- Magiczne domino
- Upleć struny
- Zbuduj wodne cymbałki
- Maszyna dźwiękowa
- Posprzątaj mrowisko
- Zagraj na leśnym pianinie
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki

zachomikowany

  • 221,1 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=144731602Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź
- Czytanie - ukryte wyrazy
- Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą
- Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie
- Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne
- Czas - miesiące
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki
- Obsługa komputera - klawiatura, myszka
- Polskie tradycje świąteczne

Zabawy:
- Uwolnij Mikołaja
- Ubierz choinkę
- Złóż skuter śnieżny
- Ulep bałwana
- Zapakuj prezenty
- Piernikowa fabryka
- Gwiazdkowa pamięciówka
- Wygraj bitwę z Gryziwąsem
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Układanki

zachomikowany

  • 205,9 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
- Przyroda – zwierzęta nocne, zioła
- Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par
- Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz
- Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
- Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany
- Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Literkowe porządki
- Zapal lampy
- Testuj elektroniczną maszynę
- Wyprawa na moczary
- Sklep wysyłkowy Pani Sowy
- Przygotuj drewno dla Tosi
- Kolorowanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 235,5 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie.
NAUKA NA WESOŁO:
- Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem
- Czas - miesiące i pory roku
- Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie
- Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie
- Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka
- Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie
- Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
- Pogoń za duszkiem
- Loteryjka obrazkowa
- Wypożyczalnia kostiumów
- Szkoła tańca
- Odkrywanie pór roku
- Magiczne lampiony
- Układanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 243,4 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=143831989 "TAJEMNICA GWIEZDNEGO LWA", Pluszaki Rozrabiaki przebywają same, w pokoju dziecinnym. Dostrzegają na ścianie obraz przedstawiający lwa. Ta sytuacja bardzo nie podoba się Bodziowi, który jest zazdrosny o to, że to lew, a nie on - najstarsza zabawka Piotra się na nim znajduje.
Nagle... Lew zeskakuje z obrazu. Informuje Bodzia i inne Pluszaki, dlaczego to on zajmuje miejsce na portrecie. Lew, to znak zodiaku Piotra, dlatego właśnie taki obraz powieszony jest na ścianie. Bodzio nie jest przekonany o słuszności słów nowego tajemniczego znajomego. Lew, aby przekonać Pluszaki postanawia zabrać je do nieznanej krainy, z której pochodzi. Jest to "Słoneczna Kraina". Zanim jednak Pluszaki tam dotrą i otrzymają od Gwiezdnego Lwa fantastyczną niespodziankę, czeka je wiele fascynujących przygód.
Nasi przyjaciele dostaną zadanie: naprawienia teleskopu, dzięki któremu będą mogły obserwować niebo, łączenia gwiazd, tak aby tworzyły niesamowite gwiazdozbiory. Pluszaki także posprzątają strych i... przestrzeń kosmiczną. Będą brały udział w odbudowaniu słonecznych wzorów znajdujących się w krainie lwa, oraz w tworzeniu nowych różnokolorowych barw. Pluszaki zapoznają się także ze znakami zodiaku oraz porami roku. A na końcu... Gwiezdny Lew przygotował dla nich fantastyczną niespodziankę.
Jeśli chcesz przekonać się, co to jest przyłącz się do fantastycznej zabawy z Pluszakami. Poza wymienionymi atrakcjami, Pluszaki zapoznają Cię także z piosenką pt. "Złoty Lew", która na pewno bardzo się Tobie spodoba. Zatem... czas powitać nową przygodę!
Miłej zabawy!

NAUKA NA WESOŁO:
• Czytanie - rozpoznawanie liter, czytanie wyrazów
• Cyfry i liczby - tworzenie zbiorów, liczenie w zakresie 10
• Astronomia - znaki zodiaku, gwiazdozbiory
• Muzyka - piosenka "Złoty Lew"
• Kalendarz - pory roku
• Kolory - barwy podstawowe i pochodne
• Obsługa komputera - myszka

ZABAWY:
• Zodiakalne zagadki
• Porządki na strychu
• Napraw teleskop
• Kosmiczny bałagan
• Połącz gwiazdy
• Kalendarze
• Słoneczne wzory
• Mieszanie barw
• Tajemniczy labirynt
• Kolorowanki

zachomikowany

  • 263,2 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=143769366NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter
* Czytanie wyrazów wielosylabowych
* Przyroda - ślimaki
* Zawody - zegarmistrz
* Technika - motocykl
* Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12
* Czas - rozpoznawanie pełnych godzin
* Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką
* Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach
* Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury

ZABAWY:
* Odnajdź różnice
* Zagraj w koszykówkę
* Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy)
* Skoki na skakance
* Sportowa przebieranka
* Pokonaj Gryziwąsa we florecie
* Ustaw budzik
* Multimedialna bajka
* Rymowanki
* Układanki

zachomikowany

  • 266,1 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=143693170Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter
- Czytanie krótkich wyrazów
- Środki lokomocji
- autobus, pociąg
- Zawody
- policjant, strażak, listonosz
- Cyfry i liczby
- dodawanie w zakresie 10
- Muzyczne zabawy
- zaśpiewaj piosenkę
- Ciekawostki
- wszytko o poczcie, policji, straży pożarnej
- Bezpieczeństwo na ulicy
- Obsługa komputera
- klawiatura, myszka

Zabawy:
- Przygotuj portret pamięciowy
- Złap chuligana
- Odszukaj różnice
- Zrób zakupy
- Posortuj listy
- Tor przeszkód
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki

zachomikowany

  • 290,2 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=142460692Komputerowa Gratka: Kto uwolni Wiosnę. Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawia na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- utrwalanie znajomości liter
- zwierzęta - dżdżownica, zaskroniec, salamandra, traszka, zając
- Przyroda - wiosenne przebudzenie
- Cyfry i liczby - dodawanie z w zakresie 11
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę o Wiośnie
- Dom - kwiaty domowe i prace w ogrodzie
- Ciekawostki - wszystko o ptasich zwyczajach
- Obsługa komputera - klawiatura myszka

Zabawy:
- Lot na miotle
- Zagraj w kulki
- Posklejaj garnki
- Kacza rodzina
- Zagraj w karty
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Krzyżówki
- Układanki z figur geometrycznych

zachomikowany

  • 429,6 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki!

A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"?

NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do pisania
Literki Ć, Ś
* Ćwiczenie pamięci
* Instrumenty muzyczne
trąbka, gitara, pianino i wiele innych
* Muzyczne zabawy
zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć
* Obsługa komputera
klawiatura i myszka

ZABAWY:
* Magiczna szafa
* Pamięciówka
znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk
* Nauka gry na cymbałkach
* Układanki obrazkowe
* Zabawne wierszyki

Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki.
Zapraszamy do zabawy!

zachomikowany

  • 101,2 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=142073330Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.
„Przyjacielski podwieczorek” to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować podwieczorek u Tosi. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Komputerowa Gratka: Przyjacielski podwieczorek

zachomikowany

  • 143,2 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=142036870 Komputerowa Gratka: Przygoda w górach. Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki stworzyć nową różdżkę dla Papatki.

Nauka na wesoło:
Przygotowanie do pisania Ch, Ó

Czas
- pory roku
Zwierzęta
- kozica, muflon, świstak, orzeł, niedźwiedź, sowa
Technika
- linowa kolejka górska
Cyfry
- przeliczanie i dodawanie
Przyroda
- szczyty Tatr (Rysy, Giewont), jeziora górskie, lawiny, park narodowy, rośliny chronione
Muzyczne zabawy
- zaśpiewaj górską piosenkę
Ciekawostki z gór
- strój góralski, oscypek, ratownictwo górskie, szlaki górskie, gwara góralska, legendy góralskie.

Zabawy:
- Zagoń owce i barany
- Napraw kolejkę górską
- Ujeżdżanie owcy
- Zagraj w karty z rozbójnikiem
- Napoje dla bacy i juhasa
- Ukryte litery
- Przeprawa przez potok
- Multimedialna bajka
- Rymowanki

zachomikowany

  • 63,5 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=141988023"Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

zachomikowany

  • 75,5 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=141924408"Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

zachomikowany

  • 44,9 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=141940021Komputerowa Gratka: Szkoła czarowania. Świetna zabawa, beztroska nauka!

Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

„Szkoła czarowania” to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.

zachomikowany

  • 97,1 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M
- Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek?
- Kształty –, koła i kwadraty
- Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura
- Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”,
- Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto?
- Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół
- Cyferki –, 1, 2
- Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku

Zabawy:
- Układanka-zapamiętywanka
- Naprawianie szafy grającej
- Czarodziejski kuferek
- Spadające owoce
- Zbieranie miodu
- Mleko od krowy
- Kolorowanki
- Rymowanki.

zachomikowany

  • 130,0 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S
- Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis
- Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb
- Technika – statki powietrzne
- Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku
- Określenie miejsca – nad i pod
- Cyferki – 6, 7
- Kolory – mieszanie kolorów podstawowych
- Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka.

Zabawy:
- Cyferki w tunelu strachu
- Układanki geometryczne
- Zabawy z kolorami
- Szukanie różnic
- Platformówka
- Zrób latawiec
- Rymowanki
- Strzelnica
- Rebusy.

zachomikowany

  • 170,6 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=141870220Image.aspx?id=141870299Image.aspx?id=141870465Image.aspx?id=141870642Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki D, E, O, U
- Przyroda – drzewa liściaste i iglaste
- Kształty – trójkąty i prostokąty
- Ptaki – dudek, szpak, sikorka i dzięcioł
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o żabce
- Pomagaj w domu – porządki w spiżarni
- Określenia miejsca – w środku, między, pomiędzy
- Wielkość – pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy
- Cyferki – 3, 4 i 5
- Multimedialna bajka – posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem?

Zabawy:
- Budowanie domków dla ptaków
- Składanie samochodu
- Leśna katapulta
- Strach - elegant
- Lot na miotle
- Rymowanki
- Układanki.

zachomikowany

  • 172,0 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=141869865Image.aspx?id=141869976Image.aspx?id=141870074Image.aspx?id=141870160Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki D, E, O, U
- Przyroda – drzewa liściaste i iglaste
- Kształty – trójkąty i prostokąty
- Ptaki – dudek, szpak, sikorka i dzięcioł
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o żabce
- Pomagaj w domu – porządki w spiżarni
- Określenia miejsca – w środku, między, pomiędzy
- Wielkość – pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy
- Cyferki – 3, 4 i 5
- Multimedialna bajka – posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem?

Zabawy:
- Budowanie domków dla ptaków
- Składanie samochodu
- Leśna katapulta
- Strach - elegant
- Lot na miotle
- Rymowanki
- Układanki.

zachomikowany

  • 227,4 MB
  • 26 cze 11 12:27
Image.aspx?id=141868903Image.aspx?id=141869007Image.aspx?id=141869222Image.aspx?id=141869301Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki Ż, RZ
- Zwierzęta – żuraw, żuk, świetlik, kaczka, żaby i ropuchy
- Cyferki – liczenie od 0 do 10
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj złotą piosenkę
- Przyroda – wszytko o pszczołach
- Obsługa komputera – klawiatura i myszka

Zabawy:
- Zbieranie miodu
- Złap świetliki
- Złów złotą rybkę
- Lis w kurniku
- Wyścig z ropuchami
- Układanki obrazkowe
- Multimedialna bajka
- Kolorowanki
- Rymowanki

zachomikowany

  • 190,9 MB
  • 26 cze 11 12:27
ImagePreview.aspx?id=96787830Zapraszam Was na przygodę z Czarownicami.
Z Filipem policzcie koraliki. Barnabie pomożecie zbudować samolot. Ze mną rozwiążcie rebusy, a z Tosią zróbcie porządki.

Zapraszam do zabawy!

NAUKA NA WESOŁO:
Przygotowanie do czytania i pisania - litery I, Y, K, L, R; czytanie sylab
Technika - samoloty
Figury geometryczne: trójkąt, koło, prostokąt, kwadrat
Dobre obyczaje - zachowanie przy stole, zasady prawidłowego odżywiania
Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 10
Muzyczne zabawy - Piosenka czarownicy
Ciekawostki - wszystko o czarownicach i czarowaniu
Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
Wyprawa do jaskini
Składanie samolotu
Skoki na linie
Porządki w kuchni
Liczydło Filipa
Układanka
Pamięciówka
Z pamiętnika dziadka Patryka
Rymowanki i wierszyki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
System operacyjny Microsoft Windows 98 lub nowszy
Komputer zgodny z IBM PC
Procesor: klasy Pentium II
64 MB RAM
CD-ROM x24
Karta graficzna zgodna z Windows (800x600 TrueColor)
Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)

Program jest przystosowany do rozdzielczości 800x600 TrueColor. Przed uruchomieniem pojawi się pytanie, czy taką rozdzielczość ustawić (po wyjściu z programu są przywracane pierwotne ustawienia). Po zmianie rozdzielczości może być wymagana regulacja monitora, aby obraz w całości mieścił się na ekranie.
Zainstalowanie QuickTime'a polepsza synchronizację dźwięku i animacji. Program można ściągnąć ze strony www.quicktime.com.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pliki po pobraniu należy wypakować TYLKO RAZ ponieważ po wypakowaniu obraz .iso może wygladać jak plik .rar.Obraz następnie można zamontować w wirtualnym napędzie lub wypalić na płycie(opcja "Nagraj plik z obrazu" lub podobnie,w zależności jakiego programu użyjecie).
Gra wymaga obecności płyty w napędzie.

zachomikowany

« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

33 plików
6,07 GB




komandos2929

komandos2929 napisano 15.03.2023 20:50

zgłoś do usunięcia
B_Archiwum_2024_NEW

B_Archiwum_2024_NEW napisano 30.09.2023 20:22

zgłoś do usunięcia
...
Ogladaj_Graj_Obrabiaj

Ogladaj_Graj_Obrabiaj napisano 9.10.2023 00:52

zgłoś do usunięcia
Tu podaj tekst alternatywny

-Diablo 2 stare i nowe

-Gen V - Pokolenie V - Nowy odcinek!

-Baldurs Gate

-The Nun

-The Sims 4 (ze wszystkimi dodatkami)

I wiele wiecej skorzystaj z linków poniżej

Nowości Filmowe

Fame MMA

Seriale

Gry PC
Ala_Ciuciubabka_28

Ala_Ciuciubabka_28 napisano 8.01.2024 21:23

zgłoś do usunięcia
Witam Serdecznie Zapraszam na Ciekawe Filmy Dokumentalne Seriale i..... nie tylko - ... . .
ABC_SERIAL-FILMY-3D-HD-4K

ABC_SERIAL-FILMY-3D-HD-4K napisano 7.03.2024 21:02

zgłoś do usunięcia
💗 SERIALE POLSKIE I ZAGRANICZNE FILMY NOWOŚCI- 4K- 3D- FULL-HD ZAPRASZAM NOWOSCI PREMIERY -GRY PC-GRY-XBOX -2024 💖ZAPRASZAMPOZDRAWIAM -💖
alemagma

alemagma napisano 1.05.2024 20:25

zgłoś do usunięcia
ss_argus

ss_argus napisano 5.05.2024 22:49

zgłoś do usunięcia
Najlepsze !!! *** Audiobooki *** *Słuchowiska PR * Komiksy * Teatr TV * Wgrane Okładki * W Paczkach * Luzem * "Żywy" Lektor * Uporządkowane A-Z * Własny Upload * Foldery Tematyczne * *FREE Transfer *** * Zapraszam serdecznie *

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności