Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kto Uwolni Wiosnę.nrg

bielik / Gry dla dzieci / Komputerowa Gratka / Kto Uwolni Wiosnę.nrg
Download: Kto Uwolni Wiosnę.nrg

290,18 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image.aspx?id=142460692Komputerowa Gratka: Kto uwolni Wiosnę. Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawia na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- utrwalanie znajomości liter
- zwierzęta - dżdżownica, zaskroniec, salamandra, traszka, zając
- Przyroda - wiosenne przebudzenie
- Cyfry i liczby - dodawanie z w zakresie 11
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę o Wiośnie
- Dom - kwiaty domowe i prace w ogrodzie
- Ciekawostki - wszystko o ptasich zwyczajach
- Obsługa komputera - klawiatura myszka

Zabawy:
- Lot na miotle
- Zagraj w kulki
- Posklejaj garnki
- Kacza rodzina
- Zagraj w karty
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Krzyżówki
- Układanki z figur geometrycznych

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Image.aspx?id=147281707Komputerowa Gratka: Niespodzianka z jajka. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie – rozpoznawanie wyrazów - Przyroda – kolczatka, kangur, struś, emu, dziobak - Konstruowanie – naprawa zepsutych przedmiotów - Cyfry i liczby – całość i połowa - Muzyczne zabawy – Jajeczna piosenka - Ciekawostki – wszystko o dinozaurach - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Czary w magicznej kuli - Kolorowanie jajek - Handlowanie na straganie - Naprawa gratów - Bociania misja - Ratunek dla zboża - Układanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Rozpoznawanie pierwszej głoski - Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy - Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne - Zawody - lutnik - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę - Ciekawostki - wszystko o owadach - Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Magiczne domino - Upleć struny - Zbuduj wodne cymbałki - Maszyna dźwiękowa - Posprzątaj mrowisko - Zagraj na leśnym pianinie - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
Image.aspx?id=143831989 "TAJEMNICA GWIEZDNEGO LWA", Pluszaki Rozrabiaki przebywają same, w pokoju dziecinnym. Dostrzegają na ścianie obraz przedstawiający lwa. Ta sytuacja bardzo nie podoba się Bodziowi, który jest zazdrosny o to, że to lew, a nie on - najstarsza zabawka Piotra się na nim znajduje. Nagle... Lew zeskakuje z obrazu. Informuje Bodzia i inne Pluszaki, dlaczego to on zajmuje miejsce na portrecie. Lew, to znak zodiaku Piotra, dlatego właśnie taki obraz powieszony jest na ścianie. Bodzio nie jest przekonany o słuszności słów nowego tajemniczego znajomego. Lew, aby przekonać Pluszaki postanawia zabrać je do nieznanej krainy, z której pochodzi. Jest to "Słoneczna Kraina". Zanim jednak Pluszaki tam dotrą i otrzymają od Gwiezdnego Lwa fantastyczną niespodziankę, czeka je wiele fascynujących przygód. Nasi przyjaciele dostaną zadanie: naprawienia teleskopu, dzięki któremu będą mogły obserwować niebo, łączenia gwiazd, tak aby tworzyły niesamowite gwiazdozbiory. Pluszaki także posprzątają strych i... przestrzeń kosmiczną. Będą brały udział w odbudowaniu słonecznych wzorów znajdujących się w krainie lwa, oraz w tworzeniu nowych różnokolorowych barw. Pluszaki zapoznają się także ze znakami zodiaku oraz porami roku. A na końcu... Gwiezdny Lew przygotował dla nich fantastyczną niespodziankę. Jeśli chcesz przekonać się, co to jest przyłącz się do fantastycznej zabawy z Pluszakami. Poza wymienionymi atrakcjami, Pluszaki zapoznają Cię także z piosenką pt. "Złoty Lew", która na pewno bardzo się Tobie spodoba. Zatem... czas powitać nową przygodę! Miłej zabawy! NAUKA NA WESOŁO: • Czytanie - rozpoznawanie liter, czytanie wyrazów • Cyfry i liczby - tworzenie zbiorów, liczenie w zakresie 10 • Astronomia - znaki zodiaku, gwiazdozbiory • Muzyka - piosenka "Złoty Lew" • Kalendarz - pory roku • Kolory - barwy podstawowe i pochodne • Obsługa komputera - myszka ZABAWY: • Zodiakalne zagadki • Porządki na strychu • Napraw teleskop • Kosmiczny bałagan • Połącz gwiazdy • Kalendarze • Słoneczne wzory • Mieszanie barw • Tajemniczy labirynt • Kolorowanki
Image.aspx?id=143769366NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki! A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"? NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do pisania Literki Ć, Ś * Ćwiczenie pamięci * Instrumenty muzyczne trąbka, gitara, pianino i wiele innych * Muzyczne zabawy zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć * Obsługa komputera klawiatura i myszka ZABAWY: * Magiczna szafa * Pamięciówka znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk * Nauka gry na cymbałkach * Układanki obrazkowe * Zabawne wierszyki Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki. Zapraszamy do zabawy!
Image.aspx?id=142073330Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. „Przyjacielski podwieczorek” to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować podwieczorek u Tosi. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Komputerowa Gratka: Przyjacielski podwieczorek
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S - Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis - Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb - Technika – statki powietrzne - Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku - Określenie miejsca – nad i pod - Cyferki – 6, 7 - Kolory – mieszanie kolorów podstawowych - Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. Zabawy: - Cyferki w tunelu strachu - Układanki geometryczne - Zabawy z kolorami - Szukanie różnic - Platformówka - Zrób latawiec - Rymowanki - Strzelnica - Rebusy.
Image.aspx?id=141870220Image.aspx?id=141870299Image.aspx?id=141870465Image.aspx?id=141870642Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki D, E, O, U - Przyroda – drzewa liściaste i iglaste - Kształty – trójkąty i prostokąty - Ptaki – dudek, szpak, sikorka i dzięcioł - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o żabce - Pomagaj w domu – porządki w spiżarni - Określenia miejsca – w środku, między, pomiędzy - Wielkość – pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy - Cyferki – 3, 4 i 5 - Multimedialna bajka – posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem? Zabawy: - Budowanie domków dla ptaków - Składanie samochodu - Leśna katapulta - Strach - elegant - Lot na miotle - Rymowanki - Układanki.
Image.aspx?id=141869865Image.aspx?id=141869976Image.aspx?id=141870074Image.aspx?id=141870160Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki D, E, O, U - Przyroda – drzewa liściaste i iglaste - Kształty – trójkąty i prostokąty - Ptaki – dudek, szpak, sikorka i dzięcioł - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o żabce - Pomagaj w domu – porządki w spiżarni - Określenia miejsca – w środku, między, pomiędzy - Wielkość – pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy - Cyferki – 3, 4 i 5 - Multimedialna bajka – posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem? Zabawy: - Budowanie domków dla ptaków - Składanie samochodu - Leśna katapulta - Strach - elegant - Lot na miotle - Rymowanki - Układanki.
Image.aspx?id=141906898Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania - literki J, P, W - Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr - Ekologia - segregacja śmieci - Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki - Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej - Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy - Cyfry i liczby - 0, 10 Zabawy: - Łowienie puszek - Skaczące bobry - Magiczny wiatraczek - Leśny labirynt - Zrób domowe przetwory - Składanie roweru - Rowerowa przejażdżka - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności