[Raw-Manga]_Full_Metal_Alchemist_v02.zip
-
▶ Adobe Animate CC 2018 v18.0.0.107 [x64 -
▶ Adobe Illustrator CC 2018 v22.0.0.243 [x64 -
▶ Adobe InDesign CC 2018 v13.0.0.125 [x64] -
3ds Max -
3ds Max - tutorials -
Autodesk 3ds Max 2012 ENG 32 i 64 bit -
Beachbody.com - Shaun T - Insanity Deluxe -
Beginner's Guide Rigging 3ds Max 2011 -
Character Modeling Concepts in 3ds Max -
Creating Digital Food in 3ds Max and ZBrush -
Creating Game Weapons in 3ds Max and ZBrush -
Deutsch Aktuell -
E ______________________ -
Ebooki Grafika Komputerowa -
English Matters -
F ______________________ -
Fitness -
G ______________________ -
GRAFIKA -
H ______________________ -
Henry -
Hip hop abs - Shaun T -
I ______________________ -
Introduction to Modeling for Games in 3ds Max -
J ______________________ -
K ______________________ -
L ______________________ -
M ______________________ -
Modeling Cartoon Props in 3ds Max -
N ______________________ -
O ______________________ -
P ______________________ -
R ______________________ -
Rev Abs -
Rockin body -
S ______________________ -
Skład tekstu DTP -
Super Junior -
Super Junior H -
Super Junior K. R. Y -
Super Junior-M -
Super Junior-T -
T ______________________ -
Typografia -
U ______________________ -
W ______________________ -
Y ______________________ -
Z ______________________ -
ZUMBA -
Zumba Fitness
Akcja toczy się w alternatywnym świecie, podobnym do rzeczywistego, w roku 1914. Technologia jest zasadniczo analogiczna do istniejącej wówczas w świecie rzeczywistym, zatem brak komputerów czy internetu, choć istnieją np. pociągi i telefony.
Podstawową różnicą między tym i naszym światem jest istnienie alchemii, która jest formą nauki. Wymaga ona dużej wiedzy i zdolności. Jak każda nauka i alchemia rządzi się swoimi prawami, podstawowym jest zasada równowartej wymiany (jap. tōka-kōkan): aby coś uzyskać, należy w zamian poświęcić coś o tej samej wartości. Alchemia wykorzystywana jest zarówno w dobrych celach, takich jak tworzenie i ratowanie, jak i złych – niszczenie i zabijanie. Dlatego istnieją specjalne jednostki wojskowe, w których szkoleni i zatrudniani są wyselekcjonowani najlepsi alchemicy, których podstawowym zadaniem stało się wspomaganie żołnierzy podczas konfliktów zbrojnych. Nazywani są oni państwowymi alchemikami; z racji swych unikatowych umiejętności każdy z nich już na początku swej kariery otrzymuje stopień równy stopniowi majora.
Główni bohaterowie to bracia Edward Elric i Alphonse Elric, mieszkający sami z matką Trishą, ponieważ ojciec, Van Hohenheim – poważany alchemik – opuścił ich, gdy byli mali. Jako początkujący alchemicy odnosili pewne sukcesy w alchemii. Pewnego dnia ich matka zachorowała, a niedługo potem zmarła. Transmutacja ludzi była niezbadaną, niebezpieczną dziedziną alchemii i była surowo zakazana przez prawo. Mimo to, Edward i Alphonse zdecydowali się na podjęcie ryzyka i przywołanie matki do życia.
Wynik ich działania okazał się tragiczny dla obu braci, mających wówczas odpowiednio 11 i 10 lat. Transmutacja zakończyła się porażką. Bracia otworzyli tzw. Bramę – twór widziany tylko przez tych, których dotyczyła ekstremalna wymiana; w zamian za pokazanie braciom "Prawdy" w myśl zasady równowartej wymiany zabrała lewą nogę Edwarda, a Alphonsa wciągnęła w całości w siebie. Edward chcąc ratować Alphonsa, w ostatniej chwili poświęcił swoją prawą rękę, aby zatrzymać duszę brata – udało mu się ją osadzić w starej zbroi stojącej nieopodal kręgu, który nakreślili.
Zaklęty w zbroję Alphonse uratował brata niosąc go do domu przyjaciółki Winry Rockbell, która wraz z babcią Pinako specjalizowała się w tworzeniu automatycznych zbroi – mechanicznych protez utraconych kończyn. Z powodu otrzymanych kończyn Ed otrzymał później przydomek Stalowego Alchemika (jap. Hagane no Renkinjutsushi). Ed postanowił naprawić swój błąd i przywrócić ciało brata. W dalszym ciągu upatrywał swoją szansę w alchemii, dlatego też postanowił zaciągnąć się do wojska i pracować dla niego na kontrowersyjnym stanowisku państwowego alchemika, aby mieć swobodny dostęp do zbiorów biblioteki wojskowej.
Podczas swoich wędrówek Edward i Alphonse natrafiają na trop Kamienia filozoficznego, substancji pozwalającej na ominięcie podstawowego prawa równowartej wymiany (brak potrzeby dania czegoś w zamian). Odkrywają jednak, że nie zawsze dostaje się to, czego się pragnie.