Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
TORfowiska_bagienne6
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 31.01.2023 21:55

  • pliki muzyczne
    9
  • pliki wideo
    22487
  • obrazy
    6
  • dokumenty
    6777

104373 plików
59306,68 GB

  • 644,5 MB
  • 31 sty 23 21:57
Jeśli masz "uszkodzone archiwum" uaktualnij winrara. Archiwum nie jest uszkodzone.

Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 644.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 6 godz. 37 min.

Obierz kurs na... Windows 10!

Windows 10 jest dziś na ustach wszystkich — głównie dlatego, że przy jego tworzeniu Microsoft po raz pierwszy postanowił na tak dużą skalę współpracować z użytkownikami.




Cały opis:
https://videopoint.pl/kurs/windows-10-kurs-video-krok-po-kroku-bartosz-danowski,vwin10.htm

1. Wprowadzenie 12:13
2. Czysta instalacja systemu 31:17
3. Aktualizacja poprzedniej wersji Windows (7, 8) do Windows 10 22:36
4. Instalacja sterowników i dodatkowych urządzeń 21:44
5. Personalizacja i konfiguracja systemu Windows 10 46:42
6. Pierwsze kroki w nowej wersji Windows 10 40:06
7. Podstawy pracy w środowisku Windows 23:20
8. Bezpieczeństwo i prywatność w systemie Windows 10 1:33:23
9. Sieć 26:45
10. Wybrane aplikacje dostępne w Windows 10 54:16
11. Dodatek 24:40
11.1. Instalacja nowego dysku twardego 4:14
11.2. Przywracanie stanu fabrycznego 14:50
11.3. Naprawa systemu, który nie chce się uruchomić 5:36

z chomika dfsktigg

  • 249,8 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 249.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 2 godz. 52 min.



Programistą być! Zainteresować się tematem w podstawówce, w szkole średniej doskonalić umiejętności, na studiach usamodzielnić się i pracować zdalnie jako koder. Albo inaczej: przebranżowić się w kwiecie zawodowych lat. Z handlowca, ekonomisty, marketingowca zmienić się w developera i raz jeszcze zacząć wszystko od nowa. Czy to możliwe? Jak najbardziej! Oczywiście o ile do tematu podejdzie się mądrze. Najlepiej od strony frontendu, który jest zdecydowanie prostszy do opanowania niż backend, a równocześnie otwiera przed swoim adeptem niezwykle szerokie perspektywy. Frontend developera zatrudnię od zaraz! ? to nie chwyt reklamowy, to krzyk rozpaczy kierowników działów i szefów firm IT.




1. Wstęp i rozpoczęcie projektu 15:58
1.1. Wstęp 1:33
1.2. Instalacja edytora 1:52
1.3. Rozpoczęcie projektu, cz. 1 3:05
1.4. Rozpoczęcie projektu, cz. 2 3:04
1.5. Rozpoczęcie projektu, cz. 3 6:24
2. Poznanie elementów HTML 1:04:53
2.1. Dodawanie treści, cz. 1 15:18
2.2. Dodawanie treści, cz. 2 7:28
2.3. Dodawanie treści, cz. 3 7:10
2.4. Dodawanie treści, cz. 4 6:25
2.5. Dodawanie treści, cz. 5 7:46
2.6. Dodawanie treści, cz. 6 11:10
2.7. Dodawanie treści, cz. 7 9:36
3. CSS oraz projekt strony 1:15:28
3.1. Wstęp do CSS 5:50
3.2. Koncepcja strony 2:55
3.3. Pasek nawigacji 9:31
3.4. Sekcja slider 9:36
3.5. Sekcja features 10:30
3.6. Sekcja product 9:31
3.7. Sekcja gallery 7:30
3.8. Sekcja contact 7:21
3.9. Stopka strony 5:44
3.10. Responsywność 7:00
4. Wstęp do JavaScriptu 14:37
4.1. Podstawy JavaScriptu 6:45
4.2. Manipulowanie elementami DOM oraz zdarzenia 7:52
5. Podsumowanie 1:04
5.1. Podsumowanie i podziękowanie 1:04

z chomika dfsktigg

  • 275,9 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 275.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 1 godz. 13 min.

System operacyjny Linux znajduje zastosowanie w wielu różnych urządzeniach ? od komputerów osobistych, przez superkomputery, po telefony komórkowe, routery, a nawet telewizory i inne sprzęty domowe. W kwietniu 2017 roku Android (a więc de facto Linux) stał się najpopularniejszym systemem operacyjnym na świecie. Poza funkcją ?serca w maszynie? kolejnym z zastosowań Linuksa są środowiska serwerowe. Ich administrator ma za zadanie utrzymywać w sprawności infrastrukturę systemową, instalować i konfigurować aplikacje, a także zapobiegać wszelkim awariom. W wielu firmach działających w sferze IT system Linux jest podstawowym i wymaganym narzędziem pracy ? zarówno testerów, jak i developerów.



1. Wprowadzenie 0:46
1.1. Wprowadzenie 0:46
2. Przygotowanie środowiska 3:11
2.1. Pobieranie obrazu Ubuntu 0:57
2.2. Tworzenie bootowalnego pendrive'a 1:14
2.3. Używanie maszyny wirtualnej 1:00
3. O systemie Linux 8:56
3.1. Podstawowe informacje o systemie Linux 1:42
3.2. Drzewo katalogów oraz użytkownicy 3:38
3.3. Wstęp do pracy w konsoli 3:36
4. Praca w konsoli 13:29
4.1. Podstawowe polecenia w konsoli - część 1 3:06
4.2. Podstawowe polecenia w konsoli - część 2 2:23
4.3. Strumieniowanie danych i tworzenie potoków 3:41
4.4. Praca z tekstem i wyrażenia regularne 4:19
5. Konfiguracja powłoki systemu Linux 5:56
5.1. Zmienne powłoki 3:22
5.2. Aliasy i pliki startowe 2:34
6. Prawa dostępu 4:17
6.1. Podstawowe prawa dostępu 2:49
6.2. Prawa specjalne 1:28
7. Zarządzanie procesami 6:43
7.1. Charakterystyka procesów 2:41
7.2. Sygnały procesów 2:03
7.3. Zarządzanie procesami i ich priorytety 1:59
8. Edytor Vim 8:13
8.1. Wstęp do pracy w Vimie 6:04
8.2. Konfiguracja edytora Vim 2:09
9. Sieć 10:09
9.1. Narzędzia sieciowe w konsoli 6:53
9.2. Łączność FTP i SSH 3:16
10. Skrypty powłoki 11:31
10.1. Podstawowe informacje o skryptach 3:39
10.2. Polecenia i struktury sterujące 3:39
10.3. Skrypty - zadanie 4:13
11. Zakończenie 0:19
11.1. Video końcowe 0:19

z chomika dfsktigg

  • 1,34 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 1.34 GB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 17 godz. 2 min. 46 s.

Cały opis ze spisem treści:
https://helion.pl/ksiazki/administrowanie-sieciami-cisco-kurs-video-przygotowanie-do-egzaminu-ccna-icnd2-200-105-adam-jozefiok,vadcis.htm

Kiedy trzydzieści parę lat temu firma Cisco zaczynała swoją działalność, wizja świata oplecionego potężną pajęczyną sieci komputerowych należała do kategorii science fiction. Nikt się nie spodziewał, że internet tak szybko zmieni nasz sposób życia i myślenia. Jeśli jednak to medium ma dobrze spełniać swoje zadania, potrzebuje sieci: przemyślanych, wydajnych, sensownie skonstruowanych i skonfigurowanych. Takich, jakie może dostarczyć Cisco: ale to Ty, administrator, musisz je zaprojektować i dostosować do potrzeb Twojej firmy.

Spis lekcji

1. Wprowadzenie do kursu 7:53
2. Laboratorium ICND1 - powtórzenie najważniejszych wiadomości i nowe informacje 2:20:50
3. Protokół STP (Spanning Tree Protocol) i jego pochodne 1:18:11
4. Protokoły FHRP, czyli redundancja w sieci 1:28:05
5. Protokół routingu OSPFv2 w sieci wielodostępowej i wieloobszarowej 1:54:47
6. Protokół routingu EIGRPv4 2:07:59
7. Technologie sieci WAN 2:10:14
8. Konfiguracja EIGRPv6 28:45
9. Szyfrowanie i technologie VPN 1:25:47
10. Monitorowanie 54:27
11. Podstawy BGB 39:20
12. Obsługa list ACL IPv4 w EIGRPv4 i IPv6 w OSPFv3 34:19
13. Zadanie podsumowujące ICND1 i ICND2 1:27:21
14. Zakończenie 4:48

z chomika dfsktigg

  • 1,54 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format : MP4, Materiały Dodatkowe
[PL]
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 18 godz. 53 min. 16 s.

Sieci komputerowe łączą ze sobą komputery i inne współpracujące z nimi urządzenia w obrębie firmy, organizacji czy innej jednostki, dla której działanie we wspólnej wirtualnej przestrzeni jest wskazane.


1. Wprowadzenie 10:37
2. Instalacja i konfiguracja programu Wireshark oraz podstawy komunikacji 45:24
3. Przełączanie: Podstawowa konfiguracja przełącznika warstwy 2 1:22:43
4. Przełączanie: Konfiguracja Port Security 26:12
5. Przełączanie: Konfiguracja DHCP Snooping 19:03
6. Przełączanie: Sieci VLAN, połączenia TRUNK i protokół VTP 58:33
7. Adresowanie IPv4 1:23:36
8. Program GNS3 1:04:11
9. Routing: Wprowadzenie do routingu 27:23
10. Routing: Podstawowa konfiguracja routera 18:03
11. Routing: Konfiguracja podstawowego routingu 1:07:21
12. Konfiguracja routera do pracy z Cisco Configuration Professional (CCP) 38:37
13. Podłączenie i konfiguracja przełącznika warstwy 3 12:14
14. Routing dynamiczny RIP 37:43
15. Routing dynamiczny OSPF 46:43
16. Konfiguracja list ACL 59:30
17. Serwer DHCP na routerze 34:04
18. Konfiguracja NAT na routerze 47:20
19. Zarządzanie IOS 41:15
20. Protokół CDP i NTP 39:00
21. Adresowanie IPv6 1:52:36
22. Rozwiązywanie problemów z działaniem sieci i urządzeń sieciowych 1:18:43
23. Zadanie podsumowujące 1:02:40
24. Przygotowanie do egzaminu 19:45

z chomika dfsktigg

  • 714,6 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format mp4
1. Zaczynamy 25:01
2. Praca z dokumentami 32:27
3. Selekcja i transformacja 55:11
4. Praca z kolorem 15:55
5. Praca z wypełnieniami i obrysami 41:23
6. Praca ze ścieżkami 11:45
6.1. Ścieżki 2:01
6.2. Anchor points 3:52
6.3. Zamknięte i otwarte ścieżki 3:12
6.4. Łączenie ścieżek 2:40
7. Tworzenie kształtów 30:27
7.1. Tryby rysowania 4:17
7.2. Compound paths 7:01
7.3. Compound shapes 5:10
7.4. Shape Builder 3:32
7.5. Blob brush i Eraser 3:51
7.6. Paintbrush i Pencil 3:59
7.7. Wygładzanie i wycieranie ścieżek 2:37
8. Narzędzie Pióro 33:24
8.1. Narzędzie Pióro 3:02
8.2. Proste linie 5:19
8.3. Proste krzywe 4:20
8.4. Właściwości Pen Tool 5:53
8.5. Konwersja 1:37
8.6. Skróty klawiszowe 1:51
8.7. Odrysowywanie 11:22
9. Użycie tekstu w Illustratorze 24:15
9.1. Ustawienia tekstu 4:04
9.2. Tworzenie tekstu 2:41
9.3. Prosta edycja 2:01
9.4. Różne typy tekstu 2:13
9.5. Narzędzia tekstu 6:34
9.6. Tekst na ścieżce 5:05
9.7. Konwersja tekstu 1:37
10. Ustawianie wyglądu 19:09
10.1. Panel Wygląd 3:17
10.2. Kolejność 1:52
10.3. Wiele wypełnień 2:02
10.4. Wiele obrysów 3:39
10.5. Wygląd z live effects 3:19
10.6. Zachowywanie Wyglądu jako Styl 5:00
11. Praca z warstwami 23:03
11.1. Panel Warstwy 5:00
11.2. Tworzenie i edycja warstw 3:50
11.3. Wybieranie obiektów w warstwach 4:20
11.4. Podwarstwy 3:09
11.5. Ukrywanie, blokowanie i usuwanie 4:12
11.6. Menu Warstwy 2:32
12. Praca z obrazami 29:43
12.1. Import grafiki rastrowej 2:37
12.2. Pliki połączone 2:53
12.3. Zagnieżdżanie obrazków 2:48
12.4. Przycinanie z maską 1:48
12.5. Image Trace 4:20
12.6. Obrys grafiki 3:25
12.7. Konwersja fotografii 7:40
12.8. Konwersja grafiki 4:12
13. Tworzenie symboli 13:56
13.1. Symbole 1:47
13.2. Wbudowane symbole 2:34
13.3. Symbol Sprayer 3:17
13.4. Nowy symbol 2:49
13.5. Zrywanie połączenia 2:15
13.6. Redefinicja symboli 1:14
14. Rysowanie w perspektywie 13:52
14.1. Perspektywa 4:35
14.2. Rysowanie w perspektywie 4:09
14.3. Aplikowanie do siatki 5:08
15. Drukowanie, zachowywanie i eksport 38:24
15.1. Drukowanie 4:56
15.2. Zachowywanie 2:09
15.3. Starsze wersje 3:07
15.4. Szablony 5:18
15.5. Tworzenie PDF 7:00
15.6. Zachowywanie dla sieci 6:29
15.7. Tworzenie bitmap 5:11
15.8. Pliki z Illustratora w Photoshopie 4:14

z chomika dfsktigg

  • 2,71 GB
  • 31 sty 23 21:57
W paczce tylko tylko materiały dodatkowe i projekt. Brak plików wideo kursu. Bedą w następnej paczce.

z chomika dfsktigg

  • 4,32 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format mp4

Tutaj są pliki wideo kursu. Materiały dodatkowe oraz projekt są w innej wstawce.

Czego się nauczysz:
tworzenia realistycznego i dynamicznego oświetlania
zarządzania projektem w silniku
eksportowania modeli do silnika i pracy z content browserem
budowanie poziomów z modularnych assetów
zmiany wyglądu sceny za pomocą post procesów
obsługi edytora Unreal Engine 4
dodawania efektów cząsteczkowych takich jak np. kurz czy dym
dobierania ustawień kamer i renderingu

Zastanawiasz się jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak chociażby Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation? Chciałbyś pracować przy powstawaniu takich projektów lub tworzyć modele 3D i zarabiać sprzedając je w sieci? W takim razie to właśnie dla ciebie przygotowaliśmy tę serię kursów. Zdobędziesz dzięki niej komplet wiedzy, umiejętności i opanujesz workflow, który powinien znać każdy profesjonalny grafik 3D, który chce ukierunkować się na pracę związaną z branżą gier.

Zostań level designerem!
W trzecim kursie poświęconym tworzeniu środowisk do gier 3D zajmiemy się pracą

Wprowadzenie
1.1 Wstęp 03m 01s
1.2 Jak korzystać z materiałów 04m 08s

Przygotowanie modelu na podstawie zdjęcia
2.1 Przygotowanie do eksportu - wstęp 01m 25s
2.2 Przygotowanie do eksportu - materiały, cz. 1 10m 11s
2.3 Przygotowanie do eksportu - materiały, cz. 2 09m 37s
2.4 Przygotowanie do eksportu - nazwy i pivoty 15m 20s
2.5 Eksport przy użyciu skryptu 07m 10s

Pierwsze kroki w Unreal Engine
3.1 O silniku 05m 49s
3.2 Instalacja UE4 07m 18s
3.3 Utworzenie projektu i nawigacja viewportu 15m 42s
3.4 Interfejs - content browser 10m 14s
3.5 Interfejs - modes 09m 11s
3.6 Interfejs - world outliner details 14m 03s
3.7 Import assetów 14m 52s
3.8 Material Editor 12m 34s
3.9 Ustawienia materiałów - trim sheets 18m 28s
3.10 Materiały - podłogi Podgląd 07m 07s
3.11 Materiały - brama 09m 18s
3.12 Plugin substance 16m 09s
3.13 Materiały substance - metale 13m 24s
3.14 Materiały - plastik 13m 44s
3.15 Materiały - szkło 09m 33s

Level Design
4.1 Rozłożenie modeli w scenie, cz. 1 12m 51s
4.2 Rozłożenie modeli w scenie, cz. 2 08m 24s
4.3 Sufity 26m 43s
4.4 Kontenery 08m 29s

Światło
5.1 Rodzaje świateł w Unreal Engine 15m 09s
5.2 Ustawienie świateł 18m 41s
5.3 Lightmass 18m 44s
5.4 Reflection capture 11m 09s
5.5 Rewizja świateł 17m 46s
5.6 Rewizja materiałów 08m 06s
5.7 Volumetric fog 12m 38s

Post procesy i finalne ustawienia
6.1 Post process volume 26m 38s
6.2 World settings Podgląd 04m 22s
6.3 Game mode blueprint 05m 01s

Finalna prezentacja projektu
7.1 Decale - wstęp 18m 34s
7.2 Projektowanie decali 19m 12s
7.3 Particle 05m 44s
7.4 Narzędzie sequencer 16m 15s
7.5 Animacja kamer 27m 51s
7.6 Render animacji i screenshoty 11m 59s
7.7 Zakończenie 07m 57s

z chomika dfsktigg

  • 1,42 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP4
W czasach kiedy wiele publikacji wymaga wersji elektronicznej, umiejętność tworzenia ich tak, by były czytelne na każdym sprzęcie komputerowym, tablecie czy smartfonie, stanowi niezwykle cenny atut na rynku pracy. Skorzystaj z solidnie opracowanego szkolenia Adobe InDesign CC. Skład dokumentów elektronicznych.


Spis lekcji

1. Przygotowanie do pracy z dokumentami interaktywnymi 15:30
2. Tworzymy interaktywne przyciski ekranowe 38:36
3. Zakładki i hiperłącza 42:24
4. Praca z plikami audio i video 20:39
5. Obiekty wielostanowe i paleta Stany obiektów 31:12
6. Praca z formularzami elektronicznymi 27:11
7. Tworzymy animacje 41:24
8. Dodajemy elementy interaktywne 1:34:34
9. Tworzymy interaktywny baner internetowy 25:55
9.1. Wstęp 0:40
9.2. Przygotowanie banera, planowanie i omówienie struktury 5:00
9.3. Dodajemy animacje 4:53
9.4. Wprowadzenie elementów interaktywnych banera 4:12
9.5. Eksport banera do formatu SWF i osadzenie go na stronie internetowej 2:24
9.6. Eksport banera do formatu HTML5 i osadzenie go na stronie internetowej 8:46
10. Budujemy interaktywną gazetkę 35:36
10.1. Wstęp 0:34
10.2. Omówienie i przygotowanie okładki gazetki 2:53
10.3. Dodajemy interaktywny spis treści, formatowanie spisu treści 6:43
10.4. Dodajemy animacje i elementy interaktywne 12:17
10.5. Dodajemy kolejne animacje i nowe elementy interaktywne 6:05
10.6. Eksport i opcje pliku SWF 7:04
11. Tworzenie złożonej publikacji interaktywnej w formacie Adobe PDF 1:01:39
11.1. Wstęp 0:40
11.2. Ograniczenia i możliwości dokumentów elektronicznych PDF 1:55
11.3. Przegląd istniejącego dokumentu i planowanie interakcji 2:20
11.4. Dodajemy hiperłącza 6:06
11.5. Dodajemy zakładki i interaktywny spis treści 5:04
11.6. Eksport do pliku Adobe PDF interaktywny 8:57
11.7. Dodajemy film video 3:01
11.8. Dodajemy własne formularze, obsługa formularza 14:37
11.9. Osadzamy elementy Flash SWF, tworzenie animacji SWF w programie Adobe InDesign 15:33
11.10. Eksport złożonego dokumentu do formatu Adobe PDF 3:26
12. Tworzymy interaktywny dokument w formacie układu stałego ePub 37:54
12.1. Wstęp 0:41
12.2. Przegląd istniejącej pracy, dodawanie animacji oraz podstawowych elementów interaktywnych 9:58
12.3. Wprowadzanie kolejnych animacji i elementów interaktywnych 11:33
12.4. Informacje o formacie układu stałego ePub (ePub Fixed Layout) 2:23
12.5. Zapis publikacji w formacie układu stałego ePub 6:58
12.6. Wykorzystanie funkcji Publish Online - przyszłość dokumentów elektronicznych 5:38
12.7. Zakończenie 0:43

z chomika dfsktigg

  • 1,07 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP4

Tematyka grafiki komputerowej jest niezwykle złożona — obejmuje projektowanie, łamanie tekstu, przygotowywanie dokumentów do druku, obróbkę obrazów. Lecz wystarczy zrozumieć zasady składu, by praca przy tworzeniu reklam, ogłoszeń, broszur i publikacji książkowych była przyjemna, kreatywna i przynosiła wymierne zyski.

1. Wprowadzenie 5:26
2. Zastosowania programu oraz tworzenie i ustawienia nowego dokumentu 10:49
3. Poznajemy interfejs programu Adobe InDesign 18:10
4. Ogólne zasady i podstawy pracy z programem InDesign CC - ramki graficzne i tekstowe 28:21
5. Zarządzanie obiektami i tworzenie elementów wektorowych 24:57
6. Dodajemy zdjęcia i elementy graficzne 1:07:35
7. Import i opcje wstawiania tekstów 31:03
8. Praca z kolorami 49:21
9. Podstawowe formatowanie tekstów 28:55
10. Zaawansowane formatowanie tekstów 47:19
11. Dodajemy cienie, podcienie i inne efekty specjalne 42:27
12. Szybkie, precyzyjne i automatyczne rozmieszczanie obiektów 41:44
13. Zapis i eksport efektów pracy 20:56
14. Zakończenie 0:55

z chomika dfsktigg

  • 1,27 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format mp4


1. Szybkie przypomnienie ogólnych zasad pracy z grafiką i tekstem 29:16
1.1. Wstęp, informacje o autorze, omówienie szkolenia 1:01
(...)
1.9. Podsumowanie 2:07
2. Edycja tekstów i tworzenie stylów akapitowych 38:55
(...)
2.8. Wiszące spójniki, wykorzystanie skryptu wiszące spójniki 2:44
3. Import tekstów wraz ze stylami, mapowanie, dostosowanie stylów, edycja stylów akapitowych 24:52
3.1. Wstęp i omówienie treści rozdziału 0:27
(...)
3.6. Edycja i dopasowanie stylów akapitowych 2:44
4. Wykorzystanie stylów dokumentów Microsoft Word, szybkie formatowanie tekstów34:41
4.1. Wstęp 0:21
4.2. Import stylów z innych dokumentów i formatowanie tekstów 5:20
4.3. Tworzenie stylów typu następny, automatyczne formatowanie tekstów 2:29
4.4. Automatyczne formatowanie tekstów przy użyciu sekwencji stylów następnych 3:43
4.5. Szybkie formatowanie tekstów stylami akapitowymi, import stylów 5:01
4.6. Zaawansowane formatowanie akapitów, linie akapitowe 2:07
4.7. Import i formatowanie dokumentu typu katalog produktów 7:46
4.8. Tworzenie sekwencji stylów akapitowych, wykorzystanie pętli stylów, automatyczne formatowanie katalogów, szybkie dodawanie elementów graficznych 7:54
5. Tworzenie, wykorzystanie i edycja stylów znakowych 9:56
5.1. Wstęp 0:25
5.2. Tworzenie, edycja i wykorzystanie stylów znakowych w praktyce 9:31
6. Tworzenie, edycja i wykorzystanie stylów zagnieżdżonych, inicjały - wykorzystanie i formatowanie 29:06
7. Style obiektów, wykorzystanie stylów obiektowych do szybkiego i automatycznego formatowania elementów graficznych i tekstów 44:09
8. Strony wzorcowe, tworzenie i wykorzystanie stron wzorcowych, automatyczna numeracja, zaawansowane szablony 50:25
9. Tworzenie dokumentów wielostronicowych, oblewanie grafiki tekstem, efekty, style, praca z plikami PSD 1:19:59
10. Tworzenie spisów treści, szablony stylów, spis ilustracji, automatyczne podpisy do elementów graficznych 41:24

z chomika dfsktigg

  • 552,2 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP4


W tym kursie nie ma miejsca na suchą teorię! Wszystko czego się nauczysz oparte jest na realnym projekcie w pełni funkcjonalnej aplikacji. Oznacza to, że zdobędziesz wiedzę, które bez problemu będziesz mógł zastosować w praktyce. Każda nowa umiejętność, każda nowo poznana technika może być bez problemu wdrożona w twoich własnych projektach.

Hooki cyklu życia i data flow
1.1 Wstęp 01m 08s
1.2 Materiały do kursu 01m 43s
1.3 Wprowadzenie do aplikacji 06m 21s
1.4 Cykl życia komponentu 14m 03s
1.5 Hook ngOnChanges 08m 15s
1.6 Rx New Subject i Serwis dwukierunkowy 11m 23s
1.7 Metoda Unsubscribe Podgląd 03m 14s
1.8 Komponent jako atrybut 09m 52s
1.9 Dekorator @ViewChildren 07m 27s
1.10 Optymalizacja importów 03m 44s

Zaawansowane formularze
2.1 Warunkowa walidacja formularza 06m 32s
2.2 Custom Validators 10m 25s
2.3 FormGroup 13m 00s
2.4 FormArray 17m 53s
2.5 FormArray - usuwanie grupy kontrolek 03m 37s
2.6 Preparacja danych przed wysłaniem na serwer 09m 44s
2.7 Wczytanie danych do formArray 14m 46s

Zaawansowany routing
3.1 Widok logowania 09m 58s
3.2 Auth Service 11m 36s
3.3 CanActivate Guard 11m 54s
3.4 Layout Service 15m 40s
3.5 Lazy loading 12m 07s
3.6 CanLoad Guard 09m 08s
3.7 CanDeactivate Guard 13m 04s
3.8 Metoda navigate i asynchroniczność 03m 06s
3.9 Router Events 04m 07s
3.10 Spinner Podgląd 07m 45s
3.11 WildCard 05m 39s
3.12 Auxiliary Routes 03m 39s

Manipulacja DOM
4.1 NativeElement 07m 14s
4.2 Renderer 06m 02s
4.3 Dekorator @HostBinding 05m 51s
4.4 Dekorator @HostListener 06m 00s
4.5 Dyrektywa ScrollToTop 12m 17s

Dynamiczne komponenty
5.1 Przygotowujemy dynamiczny komponent 07m 18s
5.2 ViewContainerRef 04m 03s
5.3 ComponentFactoryResolver 08m 39s
5.4 Dynamic component Inputs Podgląd 04m 18s
5.5 Dynamic component Outputs 05m 26s
5.6 Usuwanie dynamicznego komponentu 05m 43s

Ręczne sterowanie system detekcji
6.1 Timer komponent i system detekcji 06m 16s
6.2 Klasa ChangeDetectorRef 06m 19s
6.3 Zakończenie 00m 37s

z chomika dfsktigg

  • 491,6 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP4
Jeśli choć trochę interesujesz się tematem front-endu, na pewno kojarzysz framework Angular. Już od paru lat cieszy się on niesłabnącą popularnością i zalicza do ścisłej czołówki narzędzi ułatwiających tworzenie aplikacji webowych. Nawet pobieżny rzut okiem na oferty pracy, wystarczy by zobaczyć jak bardzo poszukiwani są developerzy potrafiący tworzyć aplikacje w Angular. W ślad za tym idą też odpowiednio wysokie zarobki - znajomość Angulara jest dziś po prostu w cenie.

Przygotowanie środowiska
1.1 Wstęp 00m 55s
1.2 Jak korzystać z materiałów 02m 45s
1.3 Instalacja NodeJS 02m 22s
1.4 Angular CLI 03m 44s
1.5 Przegląd szablonu projektu 08m 27s
1.6 Plik konfiguracyjny Angular CLI 03m 51s
1.7 Wprowadzenie do TypeScript Podgląd 15m 02s
1.8 Architektura aplikacji w Angular 14m 20s
1.9 Prezentacja aplikacji tworzonej w kursie 03m 11s

Komponenty i dyrektywy
2.1 Style globalne 04m 48s
2.2 Tworzymy pierwszy komponent 17m 03s
2.3 Dyrektywy ngClass i ngIf 10m 12s
2.4 Zagnieżdzanie komponentów i dekorator @Input 14m 33s
2.5 Dekorator @Output 10m 58s
2.6 Dekorator @ViewChild i ngAfterViewInit 08m 24s

Serwisy
3.1 REST API 04m 28s
3.2 Tworzymy pierwszy serwis 17m 15s
3.3 Deklarowanie serwisów w modułach i komponentach 04m 11s

SharedModule i CoreModule
4.1 Moduły Shared i Core Podgląd 09m 14s
4.2 Komponent header i technika projekcji 09m 44s

Routing
5.1 Routing - wprowadzenie 04m 08s
5.2 Deklarujemy pierwszy route 07m 25s
5.3 Routing jako moduły i metoda forChild 09m 22s
5.4 Przekierowanie routingu 05m 22s
5.5 Tworzymy nawigację 11m 40s
5.6 Route Params 15m 17s
5.7 Resolve service 14m 10s
5.8 Metoda router.navigate 03m 15s

Formularze
6.1 Metody tworzenia formularzy 08m 45s
6.2 Szablon formularza Podgląd 07m 28s
6.3 Model formularza 08m 04s
6.4 Walidatory 05m 26s
6.5 Komunikaty walidacji 06m 39s
6.6 Wysyłamy dane do serwera 06m 31s
6.7 Wypełnienie formularza danymi z serwera 06m 28s

Pipes i dyrektywy
7.1 Jak korzystać z pipes 04m 04s
7.2 Tworzymy własny pipe 05m 01s
7.3 Tworzymy własną dyrektywę 06m 23s

Podstawy mechanizmów detekcji
8.1 Metoda delete serwisu HTTP 06m 53s
8.2 System detekcji 03m 29s
8.3 Strategia onPush 03m 12s

Przygotowanie wersji produkcyjnej
9.1 Wersja produkcyjna aplikacji 04m 10s
9.2 Zakończenie 00m 37s

z chomika dfsktigg

  • 1,01 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP4
Jeśli miałeś choć trochę do czynienia z tworzeniem stron to pewnie kojarzysz nazwę Bootstrap. To narzędzie, które już od paru lat niesamowicie upraszcza tworzenie nowoczesnych, responsywnych stron oraz aplikacji front-end. Najnowsza wersja Bootstrap wprowadza całą masę rewolucyjnych rozwiązań i sprawia, że możesz budować jeszcze łatwiej, jeszcze ładniejsze strony!

Wprowadzenie
1.1 Wstęp 00m 31s
1.2 Jak korzystać z plików 00m 59s
1.3 Co powinieneś umieć 02m 58s
1.4 Co oferuje Bootstrap 4 04m 38s

Zacznijmy pracę
2.1 Bootstrap - dostępne opcje 03m 49s
2.2 Podstawowa strona na Bootstrap 05m 27s

Podstawowe style zawartości strony
3.1 Typografia - wprowadzenie 08m 15s
3.2 Typografia - wyrównywanie tekstu 05m 08s
3.3 Typografia - różne style 03m 41s
3.4 Inne elementy tekstowe 04m 15s
3.5 Podstawowe kolory Bootstrap 04m 32s
3.6 Style dla obrazów 06m 23s

Layout strony - kluczowe techniki
4.1 Breakpoint - ważna koncepcja 03m 45s
4.2 Kontenery 05m 31s
4.3 Wiersze oraz podstawowe kolumny 08m 29s
4.4 Różne kombinacje kolumn 06m 19s
4.5 Przesuwanie oraz zagnieżdżanie 05m 30s
4.6 Zmiana kolejności kolumn 04m 02s

Layout strony - przydatne techniki
5.1 Wyrównywanie elementów 06m 42s
5.2 Display w Bootstrap 4 08m 12s
5.3 Podstawowe możliwości Flexbox Podgląd 05m 24s
5.4 Dodatkowe możliwości Flexbox 04m 51s
5.5 Margines oraz padding 06m 07s
5.6 Rozmiary oraz widoczność 05m 53s

Podstawowe komponenty
6.1 Style dla przycisków 06m 41s
6.2 Grupy przycisków 03m 51s
6.3 Etykiety - Badge 03m 40s
6.4 Breadcrumbs 03m 13s
6.5 Paski postępu 05m 48s
6.6 Komponent List Group 05m 53s

Kolejne komponenty
7.1 Jumbotron 06m 18s
7.2 Tabele 07m 49s
7.3 Media object 05m 57s
7.4 Karta - podstawowe elementy 07m 15s
7.5 Układanie kart - przykład Podgląd 04m 56s
7.6 Karta - przydatne style 06m 28s

Komponenty nawigacyjne
8.1 Podstawowa nawigacja 07m 37s
8.2 Wprowadzenie do navbar 10m 11s
8.3 Przykładowa zawartość navbar 07m 21s
8.4 Zwijana zawartość menu 07m 17s
8.5 Paginacja 04m 43s

Formularze
9.1 Podstawowe style formularzy 05m 48s
9.2 Checkbox oraz radio 05m 03s
9.3 Rozmiar oraz walidacja - przykładowe klasy 03m 55s
9.4 Układ elementów formularza 08m 28s
9.5 Komponent Input Group 05m 29s

Komponenty interaktywne
10.1 Szybkie wprowadzenie 03m 49s
10.2 Carousel - pokaz slajdów 10m 03s
10.3 Tooltip 05m 11s
10.4 Alert 04m 45s
10.5 Dropdown 06m 12s
10.6 Modal 08m 49s
10.7 Scrollspy 05m 51s

Różne przydatne elementy
11.1 Klasy obramowań 03m 50s
11.2 Float oraz clearfix 05m 45s
11.3 Responsywne zagnieżdżanie 04m 33s

Praktyczny projekt
12.1 Wstępne przygotowania 06m 29s
12.2 Navbar - struktura 07m 23s
12.3 Top strony - struktura 04m 48s
12.4 Kolejna sekcja - wprowadzenie 06m 15s
12.5 Sekcja z opiniami Podgląd 04m 58s
12.6 Sekcja z realizacjami 06m 57s
12.7 Dodajmy formularz kontaktowy 08m 07s
12.8 Dodajmy zawartość stopki 11m 20s

Własne style dla projektu
13.1 Style globalne 04m 04s
(...)
13.11 Zakończenie 00m 27s

z chomika dfsktigg

  • 2,39 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format mp4

Nowoczesny, osobisty, estetyczny. Taki właśnie jest WordPress. Pasujecie do siebie? Odpowiesz sobie na to pytanie podczas nauki z WordPress. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie, administracja i modyfikacja własnej witryny i bloga.

Spis lekcji
1. Wprowadzenie 25:49
1.1. Czym WordPress jest, a czym nie jest i co to jest CMS? 4:41
1.2. Czego potrzeba, żeby zainstalować WordPressa? 5:35
1.3. WP lokalnie - konfiguracja WAMP 4:57
1.4. WP na zewnętrznym hostingu - na przykładzie home.pl 4:45
1.5. Instalujemy WordPressa 5:51
2. Podstawy używania systemu WordPress 1:22:06
2.1. Panel administracyjny 4:28
2.2. Strony i wpisy w systemie WordPress 6:57
2.3. Dodajemy pierwszy wpis 5:02
2.4. Dodajemy media i wstawiamy galerię 5:26
2.5. Dodajemy media, linki i wstawiamy film z YouTube 4:07
2.6. Edytor wizualny a edytor tekstowy 5:38
2.7. Shortcody 4:39
2.8. Planowanie publikacji wpisu, szkice i formaty wpisów oraz strony chronione hasłem 4:36
2.9. Tagi i kategorie 6:27
2.10. Komentarze i walka ze spamem 6:12
2.11. Dodajemy system Disqus, czyli instalujemy pierwszą wtyczkę 5:00
2.12. Zarządzanie menu strony 4:09
2.13. Widgety 8:53
2.14. Czym jest RSS? 4:10
2.15. Pasek górny 6:22
3. Administrowanie systemem WordPress 34:13
3.1. Podstawowe ustawienia 5:28
3.2. Użytkownicy i ich role 4:43
3.3. Dodajemy niestandardowy typ użytkownika 5:23
3.4. Wersje wpisów i ich przywracanie 3:29
3.5. Zarządzanie motywami 4:07
3.6. Gdzie szukać motywów? 6:25
3.7. Aktualizacja systemu WordPress 4:38
4. Warte uwagi wtyczki i ich wybór 1:26:12
4.1. Rozszerzamy możliwości edytora 4:18
4.2. Dodajemy formularz kontaktowy 6:52
4.3. Dodajemy ankiety 6:29
4.4. Łączymy się z Google Analytics 7:00
4.5. Dodajemy informację o plikach Cookiem 3:24
4.6. Podstawowa konfiguracja WP SEO 5:58
4.7. Ocena wpisów przez WP SEO 6:03
4.8. Dostrajamy wyszukiwarkę 5:53
4.9. Dodajemy efekt lightbox 4:52
4.10. Wtyczki poprawiające zabezpieczenia 5:56
4.11. Dodajemy przyciski społecznościowe 6:20
4.12. Zmieniamy system komentarzy na Disqus 4:25
4.13. Zarządzanie Disqusem 6:03
4.14. Wtyczki, które musisz mieć 5:31
4.15. Tworzymy kopię bezpieczeństwa 3:36
4.16. Na co zwracać uwagę przy wyborze wtyczek? 3:32
5. Samodzielne modyfikacje 41:58
5.1. Edytor wbudowany - dlaczego lepiej go nie używać 5:28
5.2. Tłumaczymy szablon, który na to pozwala 5:47
5.3. Wstęp do własnych typów wpisów 2:32
5.4. Własne typy wpisów oparte na wtyczce Types 5:19
5.5. Własne pola oparte na wtyczce Types 4:14
5.6. Wprowadzenie do hierarchii szablonów w systemie WordPress 3:26
5.7. Tworzymy szablon dla naszego typu 8:51
5.8. Przenosimy stronę na inną domenę 4:16
5.9. Gdzie i jak szukać pomocy? 2:05

z chomika dfsktigg

  • 211,0 MB
  • 31 sty 23 21:57
Jeśli masz "błąd archiwum" to uaktualnij WinRara do najnowszej wersji.
Napisz w komentarzu czy udało Ci się rozpakować. Problemem może być też zbyt duża ścieżka. Więc spróbuj zmienić nazwę na a.rar i rozpakować do katalogu głównego dysku D:


Format: MP4



Kotlin to stosunkowo nowy język programowania, który uczynił niemałe zamieszanie w środowisku Android developerów. Bardziej zwięzły niż Java, wyraźnie upraszcza i przyspiesza pisanie aplikacji. Ponieważ równocześnie jest w pełni kompatybilny z Javą, umożliwia rozwijanie już istniejących aplikacji. Jako że posiada wiele rozwiązań ułatwiających pracę, a także „myślących za programistę” — wprowadza na przykład eliminację błędów odwołania, funkcje rozszerzeń i notację infiksową — staje się powoli zdecydowanym faworytem wśród piszących pod Androida. Liczby rozwiewają wszelkie wątpliwości: Kotlin przeskoczył ostatnio około 40 miejsc w rankingu 100 najpopularniejszych języków.



1. Język Kotlin 30:19
1.1. Wprowadzenie 20:15
1.2. Kotlin a Java 10:04
2. Podstawy języka 1:00:18
2.1. Zaczynamy 3:18
2.2. Typy podstawowe (val, var i null safety) 6:20
2.3. Klasy i interfejsy 10:54
2.4. Kontrola przepływu 7:29
2.5. Funkcje i Extension Functions 8:44
2.6. Lambdy i High-Order Function 8:37
2.7. Coroutines - wprowadzenie 8:26
2.8. Coroutines - zastosowanie 6:30
3. Kotlin na Androidzie 53:08
3.1. Aplikacja w Kotlinie 12:13
3.2. Testowanie 16:28
3.3. Kotlin i Java w jednym projekcie 12:07
3.4. Przydatne biblioteki 5:21
3.5. Podsumowanie kursu 6:59

z chomika dfsktigg

  • 176,7 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP4

Wśród wielu różnych umiejętności, które powinien posiadać każdy, bez wyjątku, absolwent szkoły średniej, pracownik, przedsiębiorca i kandydat na dowolne stanowisko pracy, niejednokrotnie w pierwszej kolejności wymieniana jest znajomość angielskiego. A ponieważ wszyscy uczyliśmy się tego języka w szkole, powinniśmy go mniej więcej znać. Niestety, ta teoria nie wytrzymuje konfrontacji z rzeczywistością. Faktyczna znajomość angielskiego często okazuje się niewystarczająca, a prowadzenie swobodnej, niezobowiązującej — albo, co gorsza, biznesowej — rozmowy pozostaje całkowicie poza naszym zasięgiem. Gdy trzeba nagle załatwić jakąś sprawę, wysłać oficjalny e-mail czy ofertę handlową albo wyjaśnić, gdzie podział się zagubiony na lotnisku bagaż, stajemy bezradni i wzywamy tłumacza. Brzmi znajomo?

1. People will be people 36:17

1.1. Opisywanie siebie 6:05
1.2. Codzienne czynności 5:46
1.3. Porównywanie 7:20
1.4. Oferty i sugestie 3:39
1.5. Networking 7:06
1.6. Przepraszanie 1:57
1.7. Umawianie się 4:24

2. A journey of a thousand miles begins with a single step 24:21

2.1. Plan podróży 2:19
2.2. Podróż samolotem 4:52
2.3. Podróż pociągiem 3:04
2.4. W hotelu 4:10
2.5. W restauracji 2:11
2.6. Pytanie o drogę i wskazywanie jej 3:32
2.7. W sklepie, w kantorze i na poczcie 4:13

3. I'll put you through 16:38

3.1. Rozpoczynanie i kończenie rozmów telefonicznych 4:03
3.2. Przekazywanie wiadomości 4:49
3.3. Problemy podczas rozmów 2:41
3.4. Umawianie się na telefon i oddzwanianie 3:09
3.5. Alfabet do literowania 1:56

4. Can you e-mail it to me? 21:37

4.1. Stylistyka 9:12
4.2. Pozyskiwanie informacji 3:05
4.3. Kontynuowanie korespondencji 3:24
4.4. Skargi 3:24
4.5. Krótkie notatki 2:32

5. Even good meetings can be better 17:40

5.1. Przydatne słownictwo 1:18
5.2. Przewodniczenie spotkaniu 5:59
5.3. Udział w spotkaniu 2:25
5.4. Wyrażanie opinii 2:49
5.5. Wyjaśnianie i sprawdzanie informacji 3:01
5.6. Nieprecyzyjne wyrażenia 2:08

6. Management is doing things right 12:48

6.1. Delegowanie zadań 1:33
6.2. Krytyka, pochwały i motywowanie 2:40
6.3. Negocjacje i kompromisy 4:37
6.4. Rekrutacja pracowników 3:58

7. Projects - a neverending story 21:42

7.1. Podawanie nowych wiadomości 1:56
7.2. Opisywanie procesów 5:01
7.3. Sprawozdawanie 2:23
7.4. Odnoszenie się do przeszłych projektów 2:59
7.5. Omawianie przyszłych projektów 5:32
7.6. Łączniki

z chomika dfsktigg

  • 563,1 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format: MP4

Czy znasz akronim SEM? Pochodzi od angielskiego Search Engine Marketing i oznacza szereg działań, które docelowo mają zwiększyć widoczność strony WWW w wyszukiwarkach internetowych.

1. Wprowadzenie 0:58
1.1. Wstęp 0:58
2. Miejsce wyświetlania reklam. Dostępne formaty 2:41
2.1. Gdzie wyświetlają się reklamy Google AdWords. Omówienie dostępnych formatów 2:41
3. Pierwsza kampania Google AdWords w sieci wyszukiwania 51:53
3.1. Zakładanie konta Google AdWords 3:24
3.2. Określenie budżetu i lokalizacji 4:43
3.3. Sieci, słowa kluczowe i stawki 3:58
3.4. Tworzenie reklamy testowej 3:44
3.5. Konfiguracja informacji rozliczeniowych i podsumowanie tworzenia kampanii 8:33
3.6. Wybór typu kampanii i sieci 6:04
3.7. Sieci, stawki mobilne i języki 6:21
3.8. Strategie ustalenia stawek i metody wyświetlania 6:52
3.9. Harmonogram wyświetlania reklam 8:14
4. Struktura konta Google AdWords 27:45
4.1. Kampanie grupy reklam i słowa kluczowe 7:51
4.2. Jak najlepiej przygotować strukturę konta? 7:23
4.3. Omówienie podstawowych elementów interfejsu Google AdWords 5:41
4.4. Najważniejsze wskaźniki Google AdWords 6:50
5. Słowa kluczowe - najważniejsze elementy na koncie 1:09:16
5.1. Aukcja reklam i wynik jakości 3:21
5.2. Typy dopasowań słów kluczowych 5:37
5.3. W jaki sposób dobrać właściwe słowa kluczowe 10:38
5.4. Narzędzie Keyword Planner 15:39
5.5. Keyword Tool i Ubersuggest 4:01
5.6. Google Trends 7:33
5.7. Obróbka w Excelu. Przydatne funkcje 10:45
5.8. Właściwy dobór strony docelowej 7:58
5.9. Wykluczanie słów kluczowych 3:44
6. Treści reklam 36:17
6.1. Z czego składa się treść reklamowa? 6:19
6.2. Sprawdzone metody tworzenia treści reklam 13:05
6.3. Narzędzia wstawiania słów kluczowych 6:45
6.4. Narzędzia odliczania czasu 6:32
6.5. Parametry niestandardowe w treści reklam 3:36
7. Rozszerzenia treści reklam 44:23
7.1. Czym są rozszerzenia treści reklam? 3:00
7.2. Rozszerzenia linków do podstron 14:54
7.3. Rozszerzenia objaśnień 5:16
7.4. Rozszerzenia opinii 5:08
7.5. Rozszerzenia połączeń telefonicznych 5:37
7.6. Rozszerzenia lokalizacji 1:22
7.7. Rozszerzenia aplikacji 2:37
7.8. Rozszerzenia informacji w witrynie 6:29
8. Google Analytics i konwersje 35:54
8.1. Tworzenie konta Google Analytics 6:10
8.2. Łączenie konta AdWords i Google Analytics 5:44
8.3. Konwersje 4:33
8.4. Różnice między celami, transakcjami a konwersjami AdWords 3:18
8.5. Konfiguracja konwersji Google AdWords 5:58
8.6. Cele i transakcje Google Analytics 10:11
9. Edytor AdWords 14:14
9.1. Wprowadzenie do edytora AdWords 6:00
9.2. Wprowadzenie zmian za pomocą edytora AdWords 8:14
10. Kampania w sieci reklamowej 1:00:09
10.1. Kampania w sieci reklamowej 14:52
10.2. Kierowanie na słowa kluczowe 7:49
10.3. Kierowanie na miejsca docelowe 5:32
10.4. Kierowanie na tematy 6:27
10.5. Kierowanie na zainteresowanych 7:05
10.6. Planer kampanii displayowych 3:28
10.7. Demografia i kombinacje metod kierowania 5:48
10.8. Tworzenie reklam graficznych 5:35
10.9. Sieć reklamowa - podsumowanie 3:33
11. Zakończenie 0:16
11.1. Podsumowanie kursu 0:16

z chomika dfsktigg

  • 1,40 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format mp4

W świecie cyfrowym nie ma dziś nic cenniejszego niż dane. Dane pod każdą postacią — tekstu, konfiguracji, dźwięku, zdjęć, filmów... Ten, kto ma dostęp do danych, ma asa w rękawie. Dane można zdobyć na wiele sposobów. Można o nie poprosić albo próbować je wykraść.


1. Wprowadzenie do kursu 7:13
1.1. Wstęp 7:13
2. Ogólne informacje na temat CCNA Security 1:21:02
2.1. Ogólne informacje o bezpieczeństwie sieci 8:17
2.2. Informacje dotyczące tematyki egzaminu certyfikującego 10:38
2.3. Rejestracja na egzamin i informacje dotyczące egzaminu 3:27
2.4. Ogólne informacje na temat CIA, bezpieczeństwa sieci i zarządzania nim 9:25
2.5. Zarządzanie ryzykiem i analiza ryzyka 6:54
2.6. Polityka bezpieczeństwa 8:40
2.7. Główne rodzaje niebezpieczeństw 10:53
2.8. Network Foundation Protection 5:59
2.9. Model AAA 4:43
2.10. Sprzęt potrzebny podczas nauki 12:06
3. Przygotowanie infrastruktury w programie GNS 37:51
(...)
3.7. Przygotowanie Windows Server i stacji roboczych, zakończenie pracy z GNS3 VM 7:42
4. Lokalne zabezpieczenie urządzeń 1:35:08
4.1. Zabezpieczenie linii routera 6:15
(...)
4.15. Zabezpieczenie konfiguracji routera i systemu operacyjnego iOS w pamięci flash 5:09
4.16. Konfiguracja CCP Express na routerze 10:21
4.17. Konfiguracja Cisco Configuration Professional na stacji roboczej 10:09
5. Sposoby zabezpieczania warstwy 2. modelu ISO OSI 3:16:08
5.1. Wstępne informacje o protokole ARP 7:27
(...)
5.31. Weryfikacja działania PVLAN 6:43
6. Listy ACL 19:27
(...)
7. Działanie i wykorzystanie RADIUS i TACACS+ 1:16:07
7.1. Wstępne informacje o RADIUS 3:31
(...)
7.10. Konfiguracja lokalnych trybów pracy (widoków) 11:38
8. Firewall i jego zastosowanie w oparciu o iOS 1:00:41
8.1. Wprowadzenie do firewalla na routerze Cisco 3:50
(...)
8.8. Statystyki działania ZBF 1:48
8.9. Przykład ręcznej konfiguracji ZBF 7:41
9. Konfiguracja Cisco ASA Firewall opartego na urządzeniu Cisco ASA 1:50:31
9.1. Informacje wstępne o urządzeniu ASA5505 oraz konfiguracja w GNS 37:21
9.2. Przygotowanie urządzenia ASA do pracy rzeczywistej sieci za pomocą CLI 7:07
(...)
9.22. Konfiguracja dostępu do urządzenia ASA za pomocą serwera ACS i TACACS+ 5:13
9.23. Dostęp do urządzenia ASA za pomocą serwera TACACS+, konfiguracja w ASDM 7:22
10. Systemy IPS (Intrusion Prevention System) 1:07:52
(...)
10.10. Włączenie IPS na routerze z systemem iOS i konfiguracja przez CCP 3:43
10.11. Przykładowy atak SYN_flood i aktywacja sygnatury odpowiedzialnej za zabezpieczenie 6:26
10.12. Modyfikacja sygnatur w CCP 6:54
10.13. Monitoring IPS 1:48
11. Konfiguracja szyfrowania i sieci VPN1:4 9:54
11.1. Podstawy kryptografii i szyfrowania 11:43
(...)
11.14. Sprawdzenie działania VPN klient CiscoAnyConnect 10:26
12. Logowanie zdarzeń, raportowanie i zarządzanie bezpieczeństwem sieci za pomocą 802.1x1:0 8:02
(...)
12.12. Konfiguracja stacji roboczej i testowanie konfiguracji 4:49

z chomika dfsktigg

  • 0,91 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format mp4

Docker jest określany jako narzędzie, które umożliwia umieszczenie aplikacji w lekkim, wirtualnym kontenerze i natychmiastowe jej uruchomienie. Wyobraź sobie, że Twoje oprogramowanie działa niczym nocna lampka: wydanie polecenia jest jak wetknięcie wtyczki do kontaktu, klient robi pstryk i gotowe! Lampka świeci, program działa. Nie trzeba niczego dostosowywać, nikogo prosić o pomoc, wgrywać dodatkowego oprogramowania... Zastosowanie Dockera sprawia, że wystarczy wydać komendę, a program uruchomi się w kilka chwil i od razu w odpowiednim do tego środowisku.


1. Wprowadzenie 11:14
1.1. Wprowadzenie do kursu 2:06
1.2. Przygotowanie maszyny wirtualnej 9:08
2. Podstawowe zagadnienia 34:30
2.1. Omówienie i instalacja Dockera 4:53
2.2. Warstwy 8:12
2.3. Korzystanie z publicznego rejestru 21:25
3. Praca z kontenerem 1:30:51
3.1. Tryb interaktywny 3:57
3.2. Wolumeny 12:19
3.3. Sieci dockerowe 11:24
3.4. Statystyki i procesy 6:02
3.5. Logi 4:59
3.6. Limity zasobów 13:59
3.7. Historia obrazu 2:20
3.8. Parametry przy uruchamianiu 23:54
3.9. Inspekcja i labelowanie kontenerów 4:22
3.10. Terminal kontenera 7:35
4. Konteneryzacja aplikacji 1:39:16
4.1. Tworzymy mikroserwisy i testujemy aplikację 19:36
4.2. Dobieramy warstwy (dyrektywa FROM) 4:25
4.3. Budujemy przez proxy (dyrektywa ARG) 2:42
4.4. Dodajemy kod do środka kontenera (dyrektywa ADD lub COPY) 5:02
4.5. Dodajemy pakiety (dyrektywa RUN)5:58
4.6. Tworzymy wolumeny dla logów (dyrektywa VOLUME) 3:17
4.7. Wystawiamy porty (dyrektywa EXPOSE) 4:04
4.8. Dodajemy zmienne środowiskowe (dyrektywa ENV) 6:55
4.9. Zmieniamy użytkownika i katalog domyślny (dyrektywa USER i WORKDIR)5:06
4.10. Ustawiamy komendę po uruchomieniu (dyrektywa CMD i ENTRYPOINT)9:52
4.11. Dobre praktyki, uruchamianie i częste błędy 8:35
4.12. Umieszczanie obrazu w repozytorium publicznym i prywatnym 13:19
4.13. Tworzenie obrazu z "żywego" kontenera 7:20
4.14. Tagowanie obrazu 3:05
5. Przydatne narzędzia i wskazówki 1:37:16
5.1. Przygotowanie maszyn wirtualnych do dalszej części kursu 8:00
5.2. API docker 13:03
5.3. docker-compose 15:29
5.4. docker-machine 9:18
5.5. docker-py 6:02
5.6. Portainer 4:48
5.7. Busybox 3:38
5.8. Trafik 4:38
5.9. Rancher v2.0 15:07
5.10. Mono 3:06
5.11. Integracja z Jenkinsem 14:07
6. Docker Swarm 30:26
6.1. Tworzenie "Roju" 4:30
6.2. Wdrożenie serwisu do "Roju" 6:05
6.3. Skalowanie serwisu 3:33
6.4. Rozmieszczanie serwisów 4:33
6.5. Zmiana dostępności węzła 3:20
6.6. Równoważenie obciążenia 7:13
6.7. Zakończenie 1:12

z chomika dfsktigg

  • 0,97 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format mp4


Czy wiesz, co łączy najlepszych inżynierów, konstruktorów, architektów, urbanistów i projektantów przemysłowych na całym świecie? Wszyscy oni używają programu AutoCAD — sztandarowego produktu firmy Autodesk, wspomagającego procesy projektowe. Jeśli i Ty pragniesz dołączyć do ich grona i profesjonalnie zaprojektować swoją karierę, koniecznie sięgnij po AutoCAD LT 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Rysowanie i modelowanie 2D.
AutoCAD to podstawowe narzędzie do projektowania i tworzenia dokumentacji, wykorzystywane w wielu branżach, w takich profesjach jak: architektura, budownictwo i infrastruktura, rozrywka, mechanika i wytwarzanie, meblarstwo, instalacje.

1. Wstęp 8:45
1.1. O kursie 1:22
1.2. Rozpoczęcie pracy z programem 7:23
2. Interakcja z programem 26:39
2.1. Tworzenie nowego pliku 9:13
2.2. Zapisywanie plików 7:13
2.3. Otwieranie zapisanych plików 4:41
2.4. Przełączanie między oknami i zamykanie plików 5:32
3. Poruszanie się po rysunku 32:51
3.1. Dostosowanie interfejsu 3:33
3.2. Układ współrzędnych 9:57
3.3. Jednostki w programie AutoCAD 19:21
4. Techniki rysunkowe 40:20
4.1. Rysowanie z wykorzystaniem współrzędnych względnych i bezwzględnych 16:52
4.2. Rysowanie z wykorzystaniem trybu ortogonalnego i śledzenia biegunowego 13:26
4.3. Rysowanie z wykorzystaniem wprowadzania dynamicznego 10:02
5. Podstawowe narzędzia panelu rysuj 18:33
5.1. Linia 4:55
5.2. Polilinia 7:11
5.3. Okrąg 6:27
6. Punkty lokalizacji i śledzenie lokalizacji 16:07
6.1. Tryby lokalizacji względem obiektów 11:00
6.2. Śledzenie lokalizacji względem obiektów 5:07
7. Zaawansowane narzędzia panelu rysuj 1:16:30
7.1. Okrąg - ciąg dalszy 3:41
7.2. Prostokąt 5:31
7.3. Wielobok 3:47
7.4. Elipsa 2:56
7.5. Linia konstrukcyjna i półprosta 7:28
7.6. Wiele punktów 3:57
7.7. Dopasowaniedo splajnu i wierzchołek sterujący splajnu 9:14
7.8. Regiony 8:02
7.9. Chmurka wersji 5:07
7.10. Przykryj 5:59
7.11. Pierścień 1:19
7.12. Kreskowanie 19:29
8. Wybieranie obiektów 17:54
8.1. Wybieranie obiektów 17:54
9. Podstawowe narzędzia panelu zmień 51:03
9.1. Przesuń 5:38
9.2. Kopiuj 4:44
9.3. Kopiowanie między rysunkami 9:51
9.4. Obróć 4:42
9.5. Lustro 2:44
9.6. Rozciągnij 11:56
9.7. Skala 5:16
9.8. Przedłuż 6:12
10. Uchwyty 23:22
10.1. Uchwyty 23:22
11. Konfigurowanie skrótów i przycisków myszy 27:16
11.1. Konfiguracja skrótów klawiaturowych 14:34
11.2. Konfiguracja prawego przycisku myszy 12:42

z chomika dfsktigg

  • 1,15 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format: MP4



GIMP, najbardziej zaawansowany z darmowych programów do tworzenia grafik i obróbki zdjęć, ma swoich developerów, online’ową społeczność użytkowników i szczerych entuzjastów. Co prawda nie jest aż tak zaawansowany jak Photoshop, ale za to jest bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego. Owszem, opanowanie obsługi GIMP-a wymaga nieco więcej czasu i pracy niż w przypadku Painta, Canvy czy mnożących się mobilnych aplikacji do podstawowej obróbki fotografii, jednak... Właśnie! Tam, gdzie kończą się możliwości prostych programów graficznych, wkracza on — GIMP. Bezpłatny, otwartoźródłowy program do obróbki grafiki rastrowej. Dzięki narzędziom, które oferuje, takim jak warstwy, maski, prowadnice, liczne narzędzia do rysowania, zaznaczania, przekształcania, narzędzia kolorów czy filtry, można stworzyć dowolną grafikę rastrową. I to zarówno w celach prywatnych, jak i komercyjnych.


1. Wprowadzenie 6:09
1.1. Wstęp 2:35
1.2. Instalacja 3:34
2. Niezbędna wiedza i umiejętności 1:21:36
2.1. Dopasowanie interfejsu 9:52
2.2. Otwieranie plików 7:54
2.3. Przybornik i opcje narzędzia 18:54
2.4. Skróty klawiszowe 7:24
2.5. Zapisywanie projektów 3:20
2.6. Eksport do JPG 5:29
2.7. Eksport do PNG 7:39
2.8. Tworzenie nowego dokumentu 7:40
2.9. Eksport do GIF 13:24
3. Podstawy edycji 2:08:06
3.1. Powiększanie lub pomniejszanie widoku 5:24
3.2. Przesuwanie widoku 3:46
3.3. Prowadnice 11:49
3.4. Siatka 6:58
3.5. Miarka 7:02
3.6. Wycofywanie zmian i historia działań 7:31
3.7. Zmiana obszaru roboczego 5:30
3.8. Skalowanie 9:49
3.9. Kadrowanie 6:25
3.10. Przekształcenie perspektywiczne 4:47
3.11. Obracanie 5:02
3.12. Gilotyna 3:11
3.13. Odkształcenie 6:26
3.14. Narzędzie wyrównywania 12:06
3.15. Przekształcenie za pomocą klatki 4:51
3.16. Pozostałe przekształcenia 10:35
3.17. Pędzle 16:54
4. Praca z zaznaczeniami 28:01
4.1. Podstawy tworzenia zaznaczeń 7:53
4.2. Podstawowa wiedza o maskach 10:06
4.3. Zaznaczanie według koloru 10:02
5. Praca z warstwami 54:50
5.1. Zarys pracy z warstwami 12:10
5.2. Łączenie warstw 12:32
5.3. Grupowanie warstw 8:57
5.4. Blokowanie warstw 5:49
5.5. Tryby mieszania barw 9:18
5.6. Korekcja tonów przy użyciu trybów 6:04
6. Praca z kolorami i tonami 55:49
6.1. Podstawowe narzędzia kolorów 11:57
6.2. Barwa i nasycenie 10:46
6.3. Jasność i kontrast 6:02
6.4. Progowanie i poziomy 7:25
6.5. Krzywe 5:08
6.6. Gradienty 14:31
7. Praca z tekstem 40:53
7.1. Wstawianie tekstu 12:49
7.2. Tekst na ścieżce 13:40
7.3. Obramowanie tekstu 9:39
7.4. Obrazkowy napis 4:45

z chomika dfsktigg

  • 1,31 GB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP4

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych.
Spis lekcji
1. Interfejs 46:59
1.1. Powitanie 0:30
1.2. Pobieranie i instalacja 4:58
1.3. Omówienie interfejsu 7:53
1.4. Wyjaśnienie działania viewportów 8:38
1.5. Nawigacja w przestrzeni 3D 9:47
1.6. Konfiguracja Blendera 8:03
1.7. Tworzenie własnej przestrzeni roboczej 7:10
2. Selekcja i manipulacja obiektami 55:24
2.1. Selekcja obiektów 12:10
2.2. Przesunięcie obiektów 8:21
2.3. Obracanie obiektów 6:37
2.4. Skalowanie obiektów 4:22
2.5. Punkt odniesienia transformacji 6:26
2.6. Zmiana pivota 6:11
2.7. Wybieranie pivota 5:07
2.8. Użycie funkcji snap 6:10
3. Modelowanie 59:56
3.1. Tworzenie brył 12:37
3.2. Selekcja wierzchołków, krawędzi, ścianek 8:12
3.3. Edycja obiektów 9:00
3.4. Modelowanie proporcjonalne 5:11
3.5. Rzeźbienie 5:15
3.6. Praca z krawędziami 5:33
3.7. Extrudowanie 6:37
3.8. Funkcja "smooth 2:47
3.9. Podział geometrii 4:44
4. Zaawansowane modelowanie 1:14:06
4.1. Modyfikatory 8:22
4.2. Sub-D 7:19
4.3. Prosty model 12:38
4.4. Modyfikator Mirror9:28
4.5. Łączenie obiektów 8:24
4.6. Łączenie wierzchołków 4:41
4.7. Finalizacja modelu 6:17
4.8. Tworzenie tekstu 6:24
4.9. Boolean 4:36
4.10. Grupy wierzchołków 5:57
5. Organizacja pracy w Blenderze 27:56
5.1. Outliner 8:59
5.2. Warstwy 6:18
5.3. Grupy 3:17
5.4. Sceny 4:58
5.5. Zależności 4:24
6. Materiały 52:35
6.1. Nakładanie materiałów 9:51
6.2. Diffuse 6:20
6.3. Specular 4:47
6.4. Ramp Shader 4:23
6.5. Dodatkowe parametry 2:20
6.6. Tworzenie odbić 12:08
6.7. Przezroczystość i refrakcja 8:09
6.8. Subsurface scattering 4:37
7. Tekstury 58:24
7.1. Dodanie prostej tekstury 8:12
7.2. Użycie bitmap 2:40
7.3. Mapowanie w UV Edytorze 15:44
7.4. Użycie różnych projekcji 6:39
7.5. Mapowanie postaci 7:26
7.6. Dopieszczanie mapowania 6:03
7.7. Mapy Bump i Normal 3:00
7.8. Displacement mapping 2:03
7.9. Edytor "nodów" 6:37
8. Praca ze światłami 34:44
8.1. Dodawanie świateł 7:01
8.2. Cienie typu ray trace 4:30
8.3. Spot 4:02
8.4. Buffer shadow 3:39
8.5. Hemi light 1:36
8.6. Area light 4:27
8.7. Dodawanie tła 2:33
8.8. Dodawanie bitmapy w tle 1:40
8.9. Dodawanie słońca 5:16
9. Kamery i renderowanie 21:46
9.1. Praca z kamerami 4:50
9.2. Cel kamery 2:24
9.3. Renderowanie 5:29
9.4. Renderowanie animacji 3:17
9.5. Dodawanie rozmycia ruchu 2:18
9.6. Tworzenie głębi 3:28
10. Animacja i rigowanie 23:56
10.1. Podstawy pracy z Timeline 3:45
10.2. Animacja obiektów 5:56
10.3. Właściwości animacji 2:39
10.4. Edycja animacji w Graph Editor 4:43
10.5. Użycie DopeSheet 3:35
10.6. Path animation 3:18
11. Rigowanie i animacja postaci 28:49
11.1. Animacja twarzy 3:03
11.2. Podstawy Armature 3:53
11.3. Dodawanie Armature do postaci 7:31
11.4. Deformacja z użyciem Armature 3:21
11.5. Inverse kinematic 2:52
11.6. Kontrola za pomocą helpera 1:47
11.7. Animacja w Pose Mode 1:21
11.8. Animacja tekstu

z chomika dfsktigg

  • 302,5 MB
  • 31 sty 23 21:57
Jeśli masz "błąd archiwum" to uaktualnij WinRara do najnowszej wersji lub użyj najnowszej wersji programu 7-ZIP.

Format MP4



Wyobraź sobie, że znajdujesz doskonałą niszę biznesową — powiedzmy, że wszyscy w okolicy poszukują jakiegoś rzadkiego towaru. Zakładasz firmę i znajdujesz ten produkt w... Indiach. W jakim języku będziesz negocjować jego sprzedaż i transport? A teraz wyobraź sobie, że pracujesz w dużej firmie, która staje do przetargu na budowę drogi na drugim końcu Europy. Jak porozumiesz się z podwykonawcami na miejscu? W takich sytuacjach może Cię uratować jedynie doskonała znajomość biznesowego angielskiego. Nie można się bez niego obejść ani w Europie, ani tym bardziej w Afryce, Ameryce Północnej czy Australii. Obojętne, jaką działalność prowadzisz: bez angielskiego nie porozumiesz się bezpośrednio z nikim i w żadnej sprawie!

Angielski w biznesie. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane słownictwo biznesowe pozwoli Ci poznać — albo przypomnieć sobie — zaawansowane słownictwo z dziedziny biznesowej, usystematyzować najważniejsze zagadnienia językowe na poziomie średnio zaawansowanym, a jednocześnie pokaże, jak łatwa i przyjemna może być samodzielna nauka języka obcego. Ukończenie kursu sprawi, że Twój angielski zacznie pomagać Ci na co dzień w utrzymywaniu kontaktów zawodowych i osiąganiu zysków.

1. Social animal 40:14
1.1. First impressions 5:46
1.2. Motivation 3:09
1.3. Appraisals 5:09
1.4. Teleconferencing 2:49
1.5. Cultural differences 7:28
1.6. Diplomatic negativity 2:21
1.7. Making plans and arrangements 5:00
1.8. Making and responding to suggestions 3:20
1.9. Dealing with customers 5:12
2. New perspectives 29:14
2.1. Changing jobs, taking a career break 11:20
2.2. Starting up a new business 3:39
2.3. Managing time 2:44
2.4. Managing budget 3:49
2.5. Making decisions 4:28
2.6. Updating 3:14
3. Words are golden 29:19
3.1. A simple CV 6:05
3.2. Introducing yourself via e-mail 5:01
3.3. Explaining procedures 4:14
3.4. Presenting and explaining facts and numbers 7:39
3.5. Presenting an idea 6:20
4. Grammar is a bonus, not a punishment! 1:02:25
4.1. Question forms 4:44
4.2. Present perfect vs. past simple 6:27
4.3. Direct and indirect questions 3:06
4.4. Passives 8:17
4.5. Conditionals 6:35
4.6. Future perfect 4:53
4.7. Perfect modals 6:09
4.8. Ing vs. infinitive 11:32
4.9. Expressing possibility 2:47
4.10. Expressing obligation and prohibition

z chomika dfsktigg

  • 434,8 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP4

Czasem trudno spośród tysięcy najróżniejszych narzędzi do tworzenia aplikacji internetowych wybrać to najlepsze, które pozwoli zrealizować cel szybko, czytelnie i elegancko. Jednym z takich doskonałych narzędzi jest Django, framework wykorzystujący język Python. Przy użyciu tego środowiska możesz łatwo stworzyć specjalistyczną, wysoce skalowalną i wydajną aplikację internetową, w pełni dostosowaną do wymogów klienta. Klarowna składnia kodu źródłowego oraz ogromna liczba bibliotek skutecznie ułatwią Ci osiągnięcie ostatecznego celu. Niewątpliwym atutem Django jest również to, że programista może szybko zapoznać się z częściowo zrealizowanym projektem.

Spis lekcji
1. Wprowadzenie 25:09
1.1. Wstęp 1:39
1.2. Omówienie środowiska pracy1:54
1.3. Krótkie wprowadzenie do języka Python 3:51
1.4. Instalacja systemu Linux Mint 10:25
1.5. Podstawy systemu Linux 4:16
1.6. Instalacja edytora języka Python 3:04
2. Podstawy środowiska Django 13:39
2.1. Framework Django 1:48
2.2. Modele 1:27
2.3. Migracje 1:26
2.4. Trasowanie 1:30
2.5. Widoki 1:42
2.6. Formularze 1:43
2.7. Szablony 1:21
2.8. Pliki statyczne 1:20
2.9. Modułowość 1:22
3. Rozpoczęcie prac nad aplikacją 24:21
3.1. Przygotowanie projektu 4:18
3.2. Instalacja aplikacji 3:50
3.3. Konto administratora 4:40
3.4. Edycja pliku ustawień 4:50
3.5. Pliki statyczne 6:43
4. Moduł "użytkownicy" 1:23:54
4.1. Podstawowe pliki szablonów 8:18
4.2. Podstawowe widoki 9:52
4.3. Utworzenie modułu 6:11
4.4. Widok i formularz rejestracji 5:37
4.5. Szablon rejestracji 4:41
4.6. Szablon logowania 4:21
4.7. Widok i formularz zmiany danych użytkownika cz. 1 7:38
4.8. Widok i formularz zmiany danych użytkownika cz. 2 6:04
4.9. Szablon strony ustawień 8:05
4.10. Widoki formularzy danych użytkownika 18:01
4.11. Trasy oraz testy 5:06
5. Moduł "ankiety" 2:08:17
5.1. Utworzenie modułu 2:44
5.2. Modele 15:58
5.3. Widok oraz trasa listy ankiet 4:48
5.4. Szablon listy ankiet 6:50
5.5. Widok i formularz tworzenia ankiet 10:38
5.6. Szablon oraz trasa tworzenia ankiet 4:29
5.7. Widok edycji ankiet 11:13
5.8. Trasy oraz szablon edycji 11:52
5.9. Widoki dodawania oraz usuwania pytań 11:36
5.10. Trasy oraz szablon tworzenia pytań 8:11
5.11. Widok udostępniania ankiet 10:21
5.12. Trasa oraz szablon udostępniania 13:57
5.13. Widok listy odpowiedzi 5:35
5.14. Trasy oraz szablon listy odpowiedzi 10:05
6. Moduł "powiadomienia" 30:24
6.1. Utworzenie modułu 2:12
6.2. Model i migracje 5:45
6.3. Widoki 7:12
6.4. Trasy oraz edycja szablonu 8:04
6.5. Automatyzacja operacji 7:11
7. Rozbudowanie panelu administracyjengo 4:52
7.1. Dodanie modeli modułu ankiety 3:03
7.2. Dodanie modelu modułu powiadomień 1:49

z chomika dfsktigg

  • 462,5 MB
  • 31 sty 23 21:57
Format MP3



Git to najpowszechniej używany system kontroli wersji. Według ankiety serwisu StackOverflow
Ponad 87 procent respondentów używa tego systemu do przechowywania kodu. Dzięki swojej popularności Git stanowi dziś de facto standard w IT, a jego znajomość jest powszechnym wymogiem. Jednak mimo tej popularności wielu programistów wciąż nie do końca zdaje sobie sprawę z potężnej mocy ukrytej w tym narzędziu. Git uchodzi za skomplikowany, a użytkownicy często korzystają z zaledwie kilku komend i trzymają się utartych schematów. Nie próbują zrozumieć jak naprawdę działa, a bez tego trudno mówić o płynnej pracy z systemem i pełnym jego wykorzystaniu. Tymczasem stanowi on podstawę serwisu GitHub, będącego centrum świata open source. To tam znajdują się kody najpopularniejszych bibliotek oraz narzędzi używanych w ramach otwartego dostępu, to tam zapadają decyzje dotyczące ich modyfikacji i ulepszeń. Kto jest obecny na GitHubie, może na bieżąco śledzić zmiany w kodach ważnego dla siebie oprogramowania i uczyć się od najlepszych światowych programistów. Warunek jest jeden — by efektywnie współpracować z GitHubem, należy dobrze poznać Git.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia?
W trakcie pracy z tym kursem video:

Nabierzesz wprawy w codziennej pracy z Gitem.
Dowiesz się, jak zsynchronizować lokalną kopię ze zdalnymi repozytoriami.
Nauczysz się naprawiać własne błędy i cofać zmiany w historii.
Będziesz korzystać ze schowka, tworzyć gałęzie, zarządzać nimi i je scalać.
Przekonasz się, jak wygląda prawidłowe zarządzanie etykietami.
Opanujesz możliwe strategie pracy z gałęziami.
Co więcej...

1. Wstęp 14:21
1.1. O czym jest kurs 1:33
1.2. Dlaczego Git 2:41
1.3. Krótka historia 2:16
1.4. Instalacja, cz. 1. 0:52
1.5. Instalacja, cz. 2. 0:50
1.6. Instalacja, cz. 3. 3:24
1.7. Podstawowa konfiguracja 2:45
2. Podstawy 34:32
2.1. Git init/git clone 3:38
2.2. Git add + staging area 9:21
2.3. Git commit 4:30
2.4. Git log 6:41
2.5. Git diff 3:57
2.6. Git checkout 6:25
3. Gałęzie 20:49
3.1. Git branch/git checkout 6:09
3.2. Git merge 7:14
3.3. Git rebase 5:30
3.4. Git cherry-pick 1:56
4. Cofanie zmian 11:01
4.1. Commit - amend1:48
4.2. Git reset 4:49
4.3. Git reflog 1:54
4.4. Git revert 2:30
5. Zdalne repozytorium 17:04
5.1. Git remote - wstęp 2:25
5.2. Git remote - dodawanie, usuwanie 2:50
5.3. Git push 4:18
5.4. Git fetch 4:18
5.5. Git pull 3:13
6. Strategie pracy 13:19
6.1. Strategie pracy: trunk-based development/Github PR model/Environment/GitFlow 13:19
7. Etykiety 4:59
7.1. Git tag - zarządzanie etykietami 4:11
7.2. Git tag - zdalne repozytoria 0:48
8. Stash 5:13
8.1. Zapis/odczyt/lista 5:13
9. Zakończenie 0:30
9.1. Zakończenie kursu 0:30
10. Bonus 15:58
10.1. GitIgnore 3:58
10.2. Alias 2:00
10.3. Lista zmian między gałęziami 1:16
10.4. Git Patch 2:06
10.5. Git Rebase Interactive

z chomika dfsktigg

  • 403,6 MB
  • 31 sty 23 21:57
INFO

Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 403.0 MB
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : VideoPoint
Czas trwania : 4:01:45

OPIS

W dobie rozwoju technologii informatycznych i bazodanowych firmy gromadzą coraz więcej danych związanych z różnymi obszarami funkcjonowania przedsiębiorstwa. Praca z danymi powoli staje się codziennością działów marketingu i sprzedaży, w których konieczna okazuje się umiejętność szybkiego analizowania masowych informacji dotyczących profilu i zachowań klientów, źródeł ruchu na stronach WWW czy produktów przynoszących największe przychody w danym kanale dystrybucji. Kto potrafi błyskawicznie przetworzyć te dane i wyciągnąć z nich trafne wnioski, ten zyskuje przewagę konkurencyjną. Nic dziwnego, że rynek pracy jak gąbka chłonie specjalistów w zakresie analizy oraz wizualizacji danych.


Spis lekcji
1. R offline na PC 10:53
1.1. Wstęp 4:49
1.2. Krótko co to jest R, instalacja R oraz Rstudio, ustawienie Rstudio 6:04
2. Składnia 38:31
2.1. R jako kalkulator 4:48
2.2. Rodzaje obiektów (zmiennych), wymuszanie typu 3:31
2.3. Wektor, macierz, lista 8:01
2.4. Faktor 3:05
2.5. Ramka danych data.frame() 7:24
2.6. Działania wektorowe 4:05
2.7. If, ifelse 3:22
2.8. Pętla: for, while 4:15
3. Manipulacja danymi 42:55
3.1. Wczytanie danych - pliki .txt, .csv. xls, .xlsx, sprzedaz.csv 9:08
3.2. Agregacja danych 6:49
3.3. Filtrowanie danych 7:26
3.4. Sortowanie danych 2:44
3.5. Łączenie danych 3:15
3.6. Pakiet dplyr 7:43
3.7. Brakujące obserwacje 5:50
4. Analiza danych i modelowanie statystyczne 55:45
4.1. Zmienna losowa i jej rozkład 13:35
4.2. Wybrane rozkłady zmiennej losowej 7:00
4.3. Korelacja i regresja 16:14
4.4. Analiza szeregu czasowego - dekompozycja, średnia ruchoma 6:48
4.5. Prognozowanie12:08
5. Podstawowe wykresy1: 16:35
5.1. Wykresy w technice tradycyjnej, formatowanie i personalizacja wykresu 13:56
5.2. Nowoczesne wykresy z pakietem ggplot2 20:15
5.3. Htlmwidgets 18:13
5.4. Mapy z ggplot 24:11
6. Aplikacja webowa RShiny 17:06
6.1. Prezentacja wyników w Rshiny

z chomika dfsktigg

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

357 plików
401,2 GB




anticipacio

anticipacio napisano 17.05.2023 19:23

zgłoś do usunięcia

Pozdrawiam i zapraszam do swojego chomika!

Azja Express 20230, Emigracja XD, Cytadela, Rabbit Hole S01E08...

Azja Express 2023, Emigracja XD, Cytadela 2023 Citadel, Rebbit Hole S01E08
jayami8282

jayami8282 napisano 1.06.2023 11:28

zgłoś do usunięcia
Zapraszam

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności