Gothic III.part06.rar
-
808 -
909 -
Bell-A Freedom Samples -
Bell-A Trap Bell Samples -
Bell-Crazy House Samples -
Bell-Dangerous Samples -
Bell-Demons Samples -
Bell-Dreams Samples -
Bell-Hood Famous Samples -
Bell-Scary Synth Bell Samples -
Bell-Urban Bell (Chords) Samples -
Bell-Weirdos Samples -
Choir-Chi Choir Samples -
Choir-Synth Voices Samples -
Choir-Trap King Samples -
DFAM -
Juno -
Lead-Blackmen Samples -
Lead-Crown Samples -
Lead-God Lead Samples -
Lead-Lord Lead Samples -
Lead-Man Made Samples -
Lead-Old Skool Samples -
Lead-Quick Urban Samples -
Lead-Secret Samples -
Lead-Siah Samples -
Lead-Smooth King Samples -
Lead-Swagger Like Samples -
Lead-Whistle Samples -
LinnDrum -
Pad-A Stadium Status Samples -
Pad-Greatness Comes Samples -
Pad-Lights Samples -
Pad-No Return Samples -
Pad-Synth 4 (Chords) Samples -
Pluck-2015 Trap Pluck Samples -
Pluck-Get It Samples -
Pluck-Godly Samples -
Pluck-Hidden Samples -
Pluck-Killer Pluck Samples -
Pluck-No Challenge Samples -
String-Capital Samples -
String-Dark Kings Samples -
String-Greatest Alive (FX) Samples -
String-Greatest Alive Samples -
String-Hulk Strings Samples -
String-Murda Strings Samples -
String-Tomorrow Samples -
Synth-Urban Electro Samples -
Variety
Fabuła gry jest bezpośrednią kontynuacją wydarzeń z Gothic II. Po opuszczeniu Khorinis i pokonaniu smoka-ożywieńca Bezimienny wraz za załogą statku ląduje na w Myrtanie w pobliżu wioski Ardea. Miejscowość jest zajęta przez orków, z którymi ludność toczy walkę. Bezimienny ma za zadanie oswobodzić Ardeę. Po ukończeniu questu Bezimienny dowiaduje się, że kraina jest kontrolowana przez orków i ich ludzkich najemników. Opór stawiają buntownicy, przebywający w ukryciu i mający swoich zwolenników wśród niewolników orków. Stolica króla Rhobara II, Vengard, jest otoczona magiczną barierą i mieszkańcy Myrtany nie wiedzą, czy monarcha żyje.
Los Bezimiennego jest nieznany, to on podejmuje decyzję, po której stronie się opowie. W grze toczy się wojna pomiędzy bogami Innosem i Beliarem. Jeżeli Bezimienny wybiera drogę boga ognia i sprawiedliwości, Innosa, przyłącza się do buntowników. Opowiedzenie się po stronie Beliara, boga wojny i ciemności, oznacza przyłączenie do frakcji asasynów. Wybranie drogi Adanosa, boga wody i równowagi, wyrównuje szanse w wojnie pomiędzy Innosem a Beliarem i ustanawia pokój na przyszłe tysiąclecie, niszcząc tym samym moce walczących bogów. Aby zapewnić zwycięstwo jednej ze stron, Bezimienny powinien odnaleźć pięć artefaktów Adanosa: szatę, dwa pierścienie, amulet i koronę. To zadanie zlecają bohaterowi ziemscy przedstawiciele bogów w Myrthanie: Rhobar II (Innos), Zuben (Beliar) i Xardas (czarny mag, zwolennik pokoju).
Gra kończy się, gdy gracz opowie się po jednej ze stron. Zostaje nowym królem Myrthany w przypadku, gdy opowie się za Beliarem i zabije Rhobara II, Zubena, Xardasa i wszystkich orkowych przywódców. Przywraca władzę Rhobarowi II i uwalnia Myrtanę spod władzy orków, jeżeli opowie się po stronie Innosa. W trzecim przypadku, gdy zniszczy artefakty w nordmarskim piecu do wytopu rudy i zabija boskie pierwiastki Innosa i Beliara na Ziemi, Rhobara II i Zubena, odchodzi z Xardasem do Niezbadanych Krain.
Fabuła w grze jest ciągła. Cały świat od pierwszej minuty gry jest dostępny dla gracza bez żadnych zamkniętych wrót lub dróg (w odróżnieniu od poprzednich części). Przejście gry obejmuje zarówno zadania główne, jak i misje poboczne.