Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Wiggles PC.nrg

zio212 / Gry Rip do 1GB / Wiggles PC.nrg
Download: Wiggles PC.nrg

698,32 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64 MB RAM, akcelerator 3D

Bohaterami gry The Wiggles są małe karzełkowate stworzenia, które zostały wysłane przez boga Odyna w celu odnalezienia i pojmania terroryzującego zaświaty - piekielnego psa Fenrina. Jest to nie lada wyzwanie, ponieważ szukany zwierz znajduje się wewnątrz ziemi. Graczom zostaje powierzone zadanie sprawowania pieczy nad całą społecznością Wigglesów. Musimy uczyć ich nowych technologii produkcji broni, doskonalszych sposobów przeżycia, a także umiejętności: pozyskiwania surowców, produkcji narzędzi oraz konstruowania maszyn.

Na tym nie koniec, powinniśmy również zadbać o zapewnienie naszym podopiecznym odrobiny rozrywki i odpoczynku, a także kilku chwil prywatności, w wyniku których dwie bratnie dusze zakochają się w sobie i spłodzą potomka. Dzięki temu, iż potomek ten będzie już od narodzin posiadał cechy i umiejętności swoich rodziców, powoli stworzymy całą dynastię doskonałych: budowniczych, wynalazców i wojowników, którzy skutecznie przeciwstawią się przeróżnym napotkanym stworzeniom, wrogim klanom, a w końcu samemu piekielnemu psu.

* Pięć różnych klanów.
* 20 rodzajów narzędzi, ponad 30 rodzajów budynków.
* Siedem surowców możliwych do wykorzystania.
* Dziewięć rodzajów charakterów naszych podopiecznych, począwszy od okropnych i wrogich, na kochających pokój kończąc.
* Dynamiczny, żyjący własnym życiem podziemny świat.
* Ponad 50 zadań tworzących wciągającą, nieliniową fabułę.
* Dziesięć rodzajów broni, cztery sztuki walki.
* Dobowy przebieg dnia, ponad 100 różnych czynności wykonywanych przez Wigglesów.
* Dobry engine 3D, widok ze swobodnej, ruchomej kamery.
* Opcje rozgrywki w trybie multiplayer.
* Potężna dawka humoru, gagi i przezabawne zachowanie się Wigglesów.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Trzecia już część serii gier strategicznych z elementami cRPG rozgrywających się w przepełnionym magią świecie fantasy Etheria. Tym razem gracze mogą wziąć udział w wielkiej wojnie, jaka toczy się pomiędzy zjednoczonymi rasami północy i południowym Imperium Ssrathi. Konflikt ten wybuchł, ponieważ kupcy Selentine, powodowani rządzą zdobywania nowych źródeł dochodu, zboczyli ze swych stałych tras handlowych i za Południowymi Morzami odkryli nowe ziemie zamieszkiwane, przez wężopodobnych mieszkańców, którzy nazywali siebie Ssrathi, a swój kontynent Keshan. Na pozór wydawało się, że są to prymitywne stworzenia, dlatego też kupcy bez ogródek zabili pierwszych Ssrathi i odebrali im ich dobra. Stało się to początkiem straszliwej wojny, gdyż później okazało się że Ssrathi władają potężnymi magicznymi mocami, ich Imperium jest ogromne, a włada nimi Iriki, szaman-król, którego boją się nawet bogowie. Gracz może wybrać jedną z owych dwóch stron konfliktu i doprowadzić ją tryumfu.Łącznie w walce spotkamy szesnaście różnorodnych ras, o cztery więcej niż to miało miejsce w części drugiej. Nowe nacje to: Plaguelords, Ssrathi, Swarm, ludzie zaś zostali podzieleni pomiędzy dwa ugrupowania, Knights oraz Empire. Rzecz jasna wiąże się z tym wprowadzenie licznych nowych jednostek bojowych oraz nowych budynków. Podobnie jak w częściach poprzednich znaczącą rolę w grze odgrywają Herosi, którzy stopniowo rozwijają swe umiejętności stając się coraz potężniejszymi wojownikami. Liczba klas owych bohaterów powiększyła się o osiem nowych i teraz liczy dwadzieścia osiem, można też rozwinąć Herosa ponad 50 poziom. Znacznie poszerzono też system magiczny, który obecnie składa się z ponad 130 różnych zaklęć podzielonych pomiędzy trzynaście sfer magii.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, karta dźwiękowa Zeus: Pan Olimpu jest polityczno-strategiczną grą, w której poznasz codzienne życie w starożytnej Grecji.Zeus: Pan Olimpu jest już szóstą grą z doskonałej serii strategii ekonomicznych firmy Impressions Software. Tym razem twórcy Caesara i Faraona przenoszą gracza w świat starożytnej Grecji, pełen bohaterów, bogów i mitologicznych stworzeń. Możemy: budować legendarne miasta (Ateny, Sparta), śledzić ich rozwój, zakładać kolonie, podbijać nowe krainy, handlować z sąsiadami. Możemy także poprowadzić prawdziwych bohaterów, którzy bez lęku walczą z potworami, plądrują tajemnicze ruiny i dowodzą w najważniejszych bitwach. Scenariusze osadzone są w mitologicznej Grecji. Polska lokalizacja gry doczekała się rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej jako materiału dydaktycznego do nauki historii na poziomie gimnazjum i szkoły ponadpodstawowej.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 733 Mhz,128 MB RAM,karta graficzna 32 MB,1GB HDD Kontynuacja gry przygodowej o nazwie 3 Skulls of the Toltecs, produkcji rodem z Hiszpanii, która wydana została w 20 krajach i przetłumaczona na 12 języków. Ponownie wcielamy się tutaj w znanego z Trzech Czaszek Tolteków (bo tak się ta gra zwała w Polsce) nieudolnego kowboja o imieniu Fenimore Fillmore, który tym razem nie będzie szukał tytułowych czaszek, lecz zdecyduje się pomóc biednym farmerom.Owi farmerzy żyją w ciągłym strachu przed bardzo bogatym, bardzo potężnym i bardzo złym ranczerem o swojsko brzmiącym nazwisku Starek. Człowiek ten ciągle im zagraża, a nie mogą się oni mu przeciwstawić, bowiem są znacznie mniej liczni i dużo gorzej uzbrojeni niż wynajmowani Stareka najemnicy i rewolwerowcy. Z pomocą farmerom przychodzi więc oczywiście Fenimore Fillmore, dla którego dodatkową motywacją jest fakt, że dzieci farmerów uczy piękna Rhiannon - siostrzenica złego ranczera. Nietrudno się domyślić, że nasz bohater zakochał się od pierwszego wejrzenia w tejże kobiecie, a na drodze do szczęśliwego związku staje mu oczywiście przeciwny zaistniałej sytuacji Starek i jego bandyci.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP Podobnie jak w pierwszym Restaurant Empire, tak i tutaj zadaniem gracza jest stworzenie sieci ekskluzywnych restauracji. Przed rozpoczęciem zabawy wybieramy rejon świata, w którym chcemy rozwijać nasz biznes (Ameryka lub Europa). Grę rozpoczynamy jako właściciel przeciętnej restauracyjki w dużym mieście. To od naszego stopnia kreatywności, umiejętności planowania oraz zarządzania zależy, czy odniesiemy komercyjny sukces. Restaurant Empire II pozwala nam również na otwarcie innego typu lokali, np. kawiarni lub cukierni.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium III 800MHz, 128MB, karta grafiki 16MB „Miami Vice” bezpośrednio bazuje na serialu sensacyjnym pod tym samym tytułem (w Polsce – „Policjanci z Miami”). Warto dodać, iż dla wydawcy gry, firmy Davilex, nie jest to pierwsza próba przeniesienia popularnego serialu na ekrany komputerów, studio to wydało bowiem w przeszłości grę „Knight Rider”. Podobnie jak w przypadku wspomnianego tytułu mamy do czynienia z równoczesną premierą na kilka platform przy czym edycja PC jest bezpośrednią konwersją z konsol. Za produkcję gry „Miami Vice” odpowiedzialne jest natomiast nowopowstałe studio Atomic Planet Entertainment, w skład którego wchodzą byli pracownicy Capcom, SCEE, Codemasters czy Infogrames.Akcja programu rozgrywa się oczywiście w tytułowym mieście a gracz ma do wyboru dwójkę słynnych policjantów - Sonny'ego Crocketta oraz Ricardo Tubbsa. Podobnie jak w przypadku drugiej części „Bad Boys”, można pokierować losami obu bohaterów. Warto również dodać, iż w grze pojawiają się także inne postaci znane z serialu, między innymi porucznik Martin Castillo, który zleca bohaterom kolejne zadania. Akcja obserwowana jest z perspektywy trzeciej osoby, warto przy tym zaznaczyć, iż podobnie jak w przypadku słynnej serii „GTA” gracz może dowolnie poruszać się po Miami. Wzorem chociażby nie mniej popularnego „True Crime” dwójka bohaterów oprócz głównych zadań może podejmować się pobocznych misji, ścigać przestępców czy też brać udział w widowiskowych akcjach policyjnych (np. nalocie na podejrzany klub nocny). Właściwe misje, w trakcie których Crockett i Tubbs próbują niszczyć imperium pewnego narkotykowego bossa są już liniowe i aby móc ukończyć grę należy je zaliczać w przewidzianej przez producentów kolejności.
obrazekobrazek wymagania sprzetowe: Pentium 166 MHz, 16 MB RAM Trzymająca w napięciu gra przygodowa rozgrywająca się w realiach szalonej Ameryki lat trzydziestych. Jako prywatny detektyw musisz rozwiązać tajemnicze morderstwo.Mroczny świat szalonej Ameryki lat trzydziestych, nocnego życia, gangsterskich porachunków i zawiłych, zapierających dech w piersiach zagadek. Prywatny detektyw Jack Orlando budzi się po nocy spędzonej przy alkoholu w zaułku podwórka obok zwłok mężczyzny. Ktoś popełnił zbrodnię, ale wszystkie podejrzenia spadają na niego. Ma tylko 48 godzin na odnalezienie prawdziwego mordercy w ruchliwym portowym mieście, tętniącym nocnym życiem. Przed Tobą mroczny świat nocnego życia Ameryki: podejrzani osobnicy, przebiegli gangsterzy, niesamowite, trzymające w napięciu sytuacje i zawiłe zagadki. Przejmujesz rolę Jacka i tym samym odpowiedzialność za jego losy.
obrazekobrazek wymagania sprzetowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Polska strategia turowa stworzona przez firmę Leryx Longsoft, wzorująca się na znanych seriach Heroes of Might & Magic czy Warlords. Fabułę oparto na legendzie o starożytnej krainie Karkhanu, zaatakowanej przez dzikie plemiona. Naszym zadaniem jest rozwój i utrzymanie swych włości nieustannie atakowanych przez zaborczych najeźdźców. Co prawda gra nie wnosi praktycznie nic nowego, lecz dobra sztuczna inteligencja programu powoduje, że rozgrywka nie nudzi się zbyt szybko. Do dyspozycji mamy 30 różnych typów jednostek, którymi możemy bronić miast, wyznaczać patrole i odkrywa nowe rejony mapy. Oprócz jednostek typowo wojskowych mamy budowniczych, których wykorzystujemy do wszelkiego typu prac konstrukcyjno wydobywczych. Bardzo ważnym elementem jest ekonomia i rozbudowa zamków, w których można stawiać nowe budynki zwiększające populację i możliwości produkcyjne ludności. Całość posiada bardzo dobrą oprawę graficzną i imponujące tło muzyczne (ścieżki dźwiękowe zajmują większą część płytki CD).
obrazek wymagania sprzetowe: ytułowy Woody Woodpecker to sympatyczny dzięcioł. Biedny Woody ma poważny problem - nie dość że niecny Buzz Buzzard porwał jego siostrzeńców, co z pewną dozą samozaparcia można wytrzymać, to jeszcze zabrał Woodiemu pilot do telewizora. To jest zniewaga ostateczna, której żaden dzięcioł nie może darować!"Woody Woodpecker" to gra oparta na podstawie bajki dla dzieci, znanej już od kilkudziesięciu lat.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów. Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności