-
0 -
5807 -
85 -
23
6562 plików
5380,92 GB
** Napisy **
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Intel Pentium D 3GHz / AMD Athlon 64 X2 4200) or better
Memory: 2GB system memory
Hard Drive: 10GB of free drive space
Graphics: Microsoft DirectX 10.0 compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA GeForce 8800 series / ATI Radeon HD 3870) or better
Sound: Microsoft DirectX 10.0 compatible sound card or better
DirectX: Microsoft DirectX 11.0
Druga odsłona serii Sniper Elite pozwala graczom wcielić się w rolę tytułowego snajpera z okresu II wojny światowej. Z zabójczą precyzją przyjdzie im wykonać szereg niebezpiecznych misji.
Wydana w 2005 roku gra Sniper Elite: Berlin 1945 uznana została za jedną z najciekawszych militarnych strzelanin osadzonych w realiach II wojny światowej. Deweloperom z brytyjskiego studia Rebellion udało się połączyć elementy FPP (perspektywa pierwszej osoby) i TPP (perspektywa trzeciej osoby), poszerzając tym samym granice gatunku. Sniper Elite V2 to kolejny krok naprzód. Twórcy gry, której wydawcą została firma 505 Games, postawili na jeszcze większy realizm i dużą dawkę adrenaliny.
W Sniper Elite V2 wcielamy się w snajpera na usługach rządu amerykańskiego. Scenerią jest zrujnowany przez walczące ze sobą armie - niemiecką i radziecką - Berlin 1945 roku. Zasadniczym elementem rozgrywki zrealizowanej przez twórców z Rebellion jest taktyka łącząca skradanie się z unikaniem niepotrzebnej konfrontacji z wrogiem oraz wybieranie jednej z kilku możliwości przejścia danej misji. Zaawansowana sztuczna inteligencja ma za zadanie maksymalnie utrudniać grę, poprzez realistyczne zachowania przeciwników, takie jak ukrywanie się i komunikowanie w celu odkrycia naszej pozycji.
W rozgrywce zaimplementowano szereg rozwiązań mających za zadanie podnieść autentyzm snajperskich misji. Dla oddania celnego strzału konieczne są nie tylko sokoli wzrok, ale również znajomość parametrów balistycznych broni, uwzględnienie warunków atmosferycznych, a nawet umiejętność panowania nad własnym ciałem (np. spowolnienie tętna). Sukces lub niepowodzenie często bowiem zależą od jednego pocisku.
Nowością i największą atrakcją gry jest zmodernizowany system tzw. „killcam” czyli kamery podążającej za wystrzelonym pociskiem i rejestrującej moment śmierci przeciwnika. Animacja szkieletowa, jak zwą ją deweloperzy, pozwala na szczegółowe ukazanie zniszczeń ciała spowodowanych przez pocisk. Dynamiczny system obliczać ma około 500 różnych animacji śmierci, renderowanych w zależności od parametrów, na które wpływ mają min. warunki atmosferyczne, prędkość początkowa, kąt strzału, deformacja pocisku i zmiana trajektorii po uderzeniu w cel.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
3 -
0
3 plików
47,51 MB