Gothic III [PL].part03.rar
-
♦Windows XP SP3 PROFESSIONAL.PL STYCZEŃ 2010 -
Ak-47 -
Arach - Opowieści Wiecznego Wędrowca -
Assassins Creed II [PL] -
Assassins Creed PL -
Audio-Booki -
Call of Duty 4 Modern Warfare [PL] -
Call of Duty 5 World at War [PL] -
Call Of Duty 6 Modern Warfare 2 [PL] -
Call of Duty 7 Black Ops [PL] -
CD I -
CD II -
cd1 -
CD1 -
cd2 -
CD2 -
Chore Melodie -
crack -
Crash Time 4 -
Demonologia -
Druzyna Mistrzow 3 ( 2015 ) -
Drużyna Mistrzów - Drużyna Mistrzów (2012) -
Drużyna Mistrzów 2 -
Ernest Hemingway - Stary Czlowiek i Morze -
Gothic 4 -
Gothic I [PL] -
Gothic II [PL] -
Gothic II Noc Kruka [PL] -
Gothic III [PL] -
Gothic III Zmierzch Bogów [PL] -
Gothic Saga [PL] -
Gothiic -
HipoTonia - Honor Twoja Amunicja -
Hipotonia - Wspólnie I W Porozumieniu -
Minecraft -
Mody ls 2011 -
Non Koneksja - Persona Non Grata -
NON Koneksja - Tylko dla prawdziwych -
Non_Koneksja-Eksplozja -
PES 2011 -
PR (2012) -
Rage of Mages -
Rap -
Slon & Mikser - Wersy-Ludzie-Hip-Hop[2010] -
Słoń - Brain Dead Familia -
Słoń & Mikser - Demonologia II -
Stronghold 2 [PL] -
TEST DRIVE UNLIMITED 2 PL -
Trzeci Wymiar -
Wilkołaki - CzarnaKrew (2015)
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=3547
Piranha Bytes ( producent )
JoWooD ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
cRPG ( TPP )
13 października 2006 ( światowa data premiery )
03 listopada 2006 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player nośnik: 1 DVD
wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 129,90 zł
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4.6 GB HDD, Windows 2000/XP
Opis:
Gothic 3 to kolejna, trzecia już, odsłona jednej z najlepszych gier cRPG. Historia przedstawiona w tej części stanowi kontynuację wydarzeń opowiedzianych w jej poprzedniczce.
Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii.
Ta ostatnia prezentuje się w Gothiku 3 cokolwiek inaczej. Magia runiczna, którą dotychczas gracz się posługiwał, została unicestwiona przez nekromantę Xardasa i obecnie zaklęcia opierają się na wiedzy pradawnych, którą gracz jest w stanie sobie stopniowo przyswajać – choć sprowadza się to do korzystania ze standardowego zestawu czarów, od kuli ognistej poczynając, na ognistym deszczu kończąc.
Największym jednak atutem trzeciej części Gothika jawi się jednak wyrafinowana konstrukcja świata, 20 miast i osiedli ludzkich, z których największe przywodzą na myśl stolicę Khorinis. Bardzo urozmaicony wizualnie świat idzie w parze z bogactwem flory i fauny, z rytmem dobowym, któremu wszystko co żyje, podporządkowuje się. Na gracza czeka 600 misji do wykonania oraz wiele nie zawsze oczywistych wyborów, których swoboda poczynania bynajmniej nie ułatwia. wyuczyć się on może umiejętności kowalskich, alchemicznych i kulinarnych. Największym minusem zaś jest bardzo zły poziom techniczny gry, który zaowocował serią łatek publikowanych zaraz po premierze gry.