Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Gorky 02 PL.EXE

Download: Gorky 02 PL.EXE

444,91 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
Gorky 02: Aurora Watching to trzecia część serii gier produkcji polskiego zespołu Metropolis Software. Łączy je ze sobą apokaliptyczny klimat rozgrywki oraz osoba głównego bohatera – agenta Cole’a Sullivana. Dzielą zaś gatunki, gdyż część pierwsza – Gorky 17, występująca również pod tytułem: Odium – była strategią turową, a począwszy od drugiej części – Gorky Zero: Fabryki Niewolników – mamy do czynienia ze skradankami (stealth action games) tworzonymi na podobieństwo Splinter Cella.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB, 1 GB HDD Kolejna, po Worms 3D, część bardzo popularnej na całym świecie serii traktującej o zmaganiach wirtualnych robaków. Oprócz specyficznego klimatu i poczucia humoru znanego z poprzednich odsłon, Worms Forts Under Siege oferuje graczom zupełne novum w rozgrywce - tytułowe fortyfikacje. Na poszczególnych poziomach pojawią się teraz twierdze, za murami których możemy ukryć Worsmy przed atakami i samemu prowadzić efektywny ostrzał pozycji wroga. Twórcy z zespołu developerskiego Team 17 oddali do dyspozycji graczy rozmaite katapulty, balisty, tarany, etc., co podnosi przyjemność płynącą z grania, a także pozwala na stosowanie rozmaitych strategii na polu walki.Na szczególną uwagę zasługuje także unikatowa stylizacja środowiska - antyczny Egipt, okolice Troi, średniowieczna Japonia (spotkamy Samurajów!) czy Anglia (rycerze króla Artura). W pełnej wersji zaimplementowano około 30 zróżnicowanych rodzajów broni (także stacjonarnych) oraz ukryte bonusy w postaci map, odzywek robaków czy innych mini-gier. Za efekty wizualne odpowiada usprawniony silnik graficzny z Worms 3D, pozwalający dowolnie deformować otoczenie, w którym toczone są pojedynki oraz odpowiadający za generowanie zmiennych warunków pogodowych: śnieg, wiatr, deszcz, etc. (duży wpływ na celowanie). Poszczególnym potyczkom wciąż towarzyszy charakterystyczny, kreskówkowy styl i przyjemna muzyka. Obrazu całości dopełnia, rozbudowany w porównaniu do ostatniej części cyklu, tryb multiplayer pozwalający na rywalizowanie z innymi osobami w sieci lokalnej lub poprzez Internet.
draftlens1963978module9.th.jpg Wymagania Sprzętowe: Pentium III 1,2GHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D, 1.5 GB HDD Kolejna część niezwykle popularnej serii gier opowiadających o światku przestępczym, tym razem rozgrywająca się w nowym mieście Vice City. Grand Theft Auto: Vice City to kolejna część niezwykle popularnej serii gier opowiadających o światku przestępczym, a mówiąc dosłownie, swoistego rodzaju rozwinięcie części poprzedniej - Grand Theft Auto 3. Akcja toczy się w latach 80-tych XX wieku i umiejscowiona jest w nowym mieście Vice City, do którego Tom Vercetti (czyli gracz) zostaje wysłany przez Sonny’ego Forelli, aby zrobić „porządek” z tamtejszymi gangami, kubańskimi gangsterami i skorumpowanymi glinami. Gra, podobnie jak poprzedniczki, składa się z szeregu misji połączonych jedną, spójną i należy zaznaczyć „nielinearną” fabułą. Nasze zadania to m.in. kradzieże samochodów, rabunki, morderstwa, dostarczanie niezwykle ważnych przesyłek, podkładanie bomb, itp. – czyli robota typowa dla rasowego recydywisty i bandziora. Vice City to ogromna i zróżnicowana metropolia (tzw. wrota do Południowej Ameryki i Karaibów), znajdziemy tu m.in. słoneczne plaże, tereny rekreacyjne, zatłoczone centrum miasta opanowane przez wysokie biurowce oraz slumsy. Na ulicach VC spotkamy też różnych ludzi, począwszy od zwykłych śmieciarzy, a skończywszy na gwiazdach rocka, znanych politykach, itp. Po mieście możemy poruszać się w różnoraki sposób. W nasze ręce może wpaść kilkanaście typów samochodów, w tym niektóre znane z GTA3, a niektóre zupełnie nowe, jak choćby Chevrolet Corvette przeznaczony dla entuzjastów o sportowym zacięciu. Nowością jest dostępność motorów, sportowych łodzi motorowych oraz helikoptera. Rzecz jasna możemy także używać asortymentu 30 broni, począwszy od pałki, a skończywszy na karabinie saperskim i Uzi.
obrazek Batman: Toxic Chill (pol. Batman: Toksyczny chłód) to już druga gra z tytułowym superbohaterem w roli głównej, kierowana zdecydowanie do młodszych użytkowników komputera (dzieci w wieku od 7 do 10 lat). Tym razem Mrocznemu Rycerzowi towarzyszy jego pomocnik, Robin. Zadaniem naszych herosów jest powstrzymanie dwóch nikczemników: Człowieka-Zagadkę i Mr. Freeze'a, którzy połączyli swoje siły w celu zniszczenia miasta Gotham.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266 Mhz, 64 MB RAM, akcelerator 3D Odyseja: W poszukiwaniu Ulissesa to gra przygodowa, rozgrywająca się w świecie, stworzonym na podstawie najbardziej znanej antycznej legendy.Na prośbę Penelopy, która bezskutecznie wyczekuje jakichkolwiek wieści od Ulissesa, wyruszasz w podróż, której celem jest odnalezienie najlepszego przyjaciela z dzieciństwa. Wyjeżdżasz do Troi, gdzie Ulisses widziany był po raz ostatni. Tutaj zdobywasz szczątkowe informacje, z których zaczyna się wyłaniać obraz wydarzeń. Rozpoczynasz podróż po wyspach Morza Egejskiego, przeżywając najbardziej niesamowite przygody w mitycznym świecie antycznej Grecji, by ostatecznie trafić do krainy mroku. Będziesz musiał walczyć z przerażającymi bestiami, unikać podstępnych intryg bogów, oraz czyhających zewsząd pułapek.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 600 MB HDD, Windows Me/2000/XP SunAge to debiutancki projekt austrackiego studia developerskiego Vertex4. Mamy tu do czynienia z typową strategią czasu rzeczywistego, pod wieloma względami przypominającą takie klasyki gatunku jak Starcraft czy Emperor: Battle for Dune.Akcja SunAge osadzona została w odległej przyszłości. Umierająca Ziemia jest świadkiem licznych i zakrojonych na szeroką skalę konfliktów, głównie pomiędzy próbującymi zaprowadzić porządek siłami Federacji, a siejącym zniszczenie tajemniczym Kultem. Do działań wojennych w pewnym momencie dołączają też kontrolowane przez sztuczną inteligencję i pochodzące z innej planety drony. Maszyny planują zniszczyć wszystko, co tylko stanie na ich drodze.Podobnie jak w wielu innych klasycznych strategiach czasu rzeczywistego, gracz może przejąć kontrolę nad każdą z wymienionych wyżej frakcji. Wybór ten ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg kolejnych misji. Każda ze stron konfliktu posiada odrębne jednostki, budynki oraz upgrade’y, którym poszczególne obiekty mogą być poddawane. Warto również zaznaczyć, iż każda ze skonstruowanych jednostek może działać w dwóch różnych trybach. Wybór jednego z nich uzależniony jest od aktualnej sytuacji na mapie. Istotną rolę odgrywa również układanie jednostek w odpowiednie formacje taktyczne, tak aby w efektowny sposób wykorzystać ich najmocniejsze strony. Na uwagę zasługuje także rozbudowany moduł odpowiedzialny za sterowanie poszczególnymi jednostkami.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 600 MB HDD, Windows Me/2000/XP SunAge to debiutancki projekt austrackiego studia developerskiego Vertex4. Mamy tu do czynienia z typową strategią czasu rzeczywistego, pod wieloma względami przypominającą takie klasyki gatunku jak Starcraft czy Emperor: Battle for Dune.Akcja SunAge osadzona została w odległej przyszłości. Umierająca Ziemia jest świadkiem licznych i zakrojonych na szeroką skalę konfliktów, głównie pomiędzy próbującymi zaprowadzić porządek siłami Federacji, a siejącym zniszczenie tajemniczym Kultem. Do działań wojennych w pewnym momencie dołączają też kontrolowane przez sztuczną inteligencję i pochodzące z innej planety drony. Maszyny planują zniszczyć wszystko, co tylko stanie na ich drodze.Podobnie jak w wielu innych klasycznych strategiach czasu rzeczywistego, gracz może przejąć kontrolę nad każdą z wymienionych wyżej frakcji. Wybór ten ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg kolejnych misji. Każda ze stron konfliktu posiada odrębne jednostki, budynki oraz upgrade’y, którym poszczególne obiekty mogą być poddawane. Warto również zaznaczyć, iż każda ze skonstruowanych jednostek może działać w dwóch różnych trybach. Wybór jednego z nich uzależniony jest od aktualnej sytuacji na mapie. Istotną rolę odgrywa również układanie jednostek w odpowiednie formacje taktyczne, tak aby w efektowny sposób wykorzystać ich najmocniejsze strony. Na uwagę zasługuje także rozbudowany moduł odpowiedzialny za sterowanie poszczególnymi jednostkami.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU 700MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, Windows 95/98/ME/NT/2K/XP Debiutancki projekt niewielkiego argentyńskiego studia developerskiego, „Scratches” to przygodówka w starym stylu. Fabuła gry w założeniach ma stanowić połączenie klasycznego kryminału z czymś znacznie mocniejszym, w stylu „Horroru w Amityville”. Gracz wciela się w postać mężczyzny, który dopiero co wprowadził się do swojego nowego, wykonanego w wiktoriańskim stylu domu, zlokalizowanego w Rothbury w Anglii. Początkowo nie zwracał on uwagi na dziwne wydarzenia zachodzące w jego najbliższym otoczeniu, w decydującym momencie na ucieczkę było już jednak za późno. Główny bohater został uwięziony w swoim własnym domu, musi poznać jego tajemnicę, a przy okazji spróbować z niego uciec. Warto przy tym dodać, iż autorzy pozostali w zgodzie z klasyką gatunku i nie wprowadzili do zabawy żadnych elementów zręcznościowych. Na rozwiązanie zagadki bohater ma trzy doby, przy czym gra w żaden sposób go nie pośpiesza pozwalając mu na dokładne zbadanie całej okolicy. Co ciekawe, w dalszej części gry bohater może odwiedzić okoliczne miejsca – wielki ogród, mauzoleum czy też kaplicę. Podobnie jak ma to miejsce w typowych przygodówkach, sporą część czasu spędza się na badaniu okolicy, zbieraniu ważnych przedmiotów czy wreszcie rozwiązywaniu skomplikowanych zagadek.„Scratches” działa na autorskim enginie producenta gry, firmy Nucleosys. Scream (Simple Creation Engine for Adventure Makers – prosty silnik graficzny dla twórców przygodówek), bo taką nazwę nosi ten silnik, w założeniach ma być nieskomplikowany i podatny na liczne modyfikacje już po oficjalnej premierze. Podobnie jak chociażby w serii „Dracula” firmy Wanadoo, gracz może dowolnie rozglądać się po okolicy aczkolwiek kolejne ruchy są wykonywane w sposób skokowy. Interfejs jest bardzo uproszczony, gra obsługiwana jest przy użyciu myszy.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4 GB HDD,Windows XP/Vista/7 Pole Position 2010 to rozbudowany menedżer Formuły 1, pozwalający graczom wcielić się w rolę szefa jednego z zespołów uczestniczących w prestiżowych wyścigach. Wbrew nazwie PP 2010 ma niewiele wspólnego z legendarnymi grami wyścigowymi Pole Position i Pole Position II stworzonymi w latach 80. ubiegłego wieku przez firmę Namco. Temat może i jest podobny (świat Formuły 1), ale ukazany z zupełnie odmiennej perspektywy. W rzeczywistości Pole Position 2010 znacznie bliżej do innej gry wydanej wcześniej przez Kalypso Media, a mianowicie Racing Team Manager.Zadaniem graczy w PP 2010 nie jest kierowanie szybkim bolidem, ale nadzorowanie pracy całego zespołu. Jeśli szukać porównań z prawdziwymi wyścigami F1, można przyjąć, że chodzi o wcielenie się w rolę Franka Williamsa, Rossa Browna czy do niedawna Jeana Todta. W grze przyjęto, że szefowanie zespołem oznacza udział w podejmowaniu niemal każdej decyzji. Gracze negocjują więc warunki kontraktów z kierowcami, podpisują umowy ze sponsorami, wyznaczają inżynierom kierunki badań, określają ustawienia bolidu na dany wyścig, a nawet ustalają strategię teamu.Kierować można jednym z gotowych zespołów lub od podstaw stworzyć własny. Szef ekipy może wybierać z grona dwustu dostępnych w grze kierowców oraz tysiąca inżynierów, mechaników i pracowników wyścigowego zaplecza. Również konstrukcja samochodów daje duże pole do popisu. Osiągi bolidów można poprawiać dokonując modyfikacji każdego z 17 podzespołów.Co prawda w trakcie wyścigu nie ma szans, by samemu usiąść za kierownicą, ale menedżer zespołu może przez radio wydawać polecenia swoim kierowcom i mechanikom, decydując m.in. o stylu jazdy czy pit-stopach.Szef teamu musi przy tym przez cały czas pilnować budżetu. Większość operacji, jak zatrudnienie dodatkowego pracownika, rozpoczęcie badań nad nowym komponentem itp., wiąże się z określonymi kosztami. Wpływy do kasy zespołu zapewniają sponsorzy - tym hojniejsi im lepsze są osiągane wyniki.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1,5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (NVIDIA GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista, 1 GB HDD Defense Grid: The Awakening to kolejna wariacja na temat przewijający się w całkiem sporej ilości gier, głównie flashowych. Naszą bazę atakują kolejne fale przeciwników, a my, mając do dyspozycji różnego rodzaju wieżyczki, usiłujemy nie dopuścić oponentów do unicestwienia nas.Tym razem jednak ten prosty pomysł przeniesiono na komputery osobiste, a dodatkowo uczyniono to implementując go w grafice 3D. Całość okraszono miłymi dla oka otoczeniami, spektakularnymi wybuchami i efektami graficznymi oraz dynamiczną i energetyczną ścieżką dźwiękową. Wykazano się także inwencją jeśli chodzi o rodzaje przeciwników – atakują nas nie tylko hordy coraz szybszych czy silniejszych robotów – niektóre z nich posiadają bowiem zdolność kamuflażu i widoczne są dopiero w bardzo bliskiej odległości od naszych wieżyczek, bądź też potrafią ukryć poruszające się w ich pobliżu wrogie jednostki, a nawet skrywać ich pewną ilość w swoim wnętrzu. W sumie w skład wrogich armii wchodzi 15 różnych rodzajów przeciwników.Kluczem do sukcesu jest umiejętność strategicznego rozmieszczenia wspomnianych wieżyczek, jak również odpowiedniego ich rozwoju – każda z nich bowiem może zostać poddana dwukrotnemu ulepszeniu, zwiększając przykładowo swoją siłę ognia czy zasięg. Umiejętne ich umiejscowienie może natomiast pomieszać szyki w szeregach wroga wydłużając jego drogę do naszej bazy oraz dać czas innym wieżyczkom na likwidację przeciwników. Należy wspomnieć, że oprócz typowo ofensywnych struktur, gra oferuje też obronne budowle, spowalniające atakujących czy też wzmacniające działanie wieżyczek stojących w promieniu ich aktywności.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności