Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kody usterek.pl.rar

yafar / Programy / Kody usterek.pl.rar
Download: Kody usterek.pl.rar

49,33 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek Praktyczny poradnik opisujący kody usterek systemów sterowania silnikiem, układów wtrysku benzyny i układów zapłonowych 34 marek samochodów osobowych i dostawczych: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Daewoo, Daihatsu, FIAT, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Proton, Renault, Rover, Saab, SEAT, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo.

Szczegółowo przedstawiono procedury diagnostyczne i znaczenie kodów usterek w następujących układach: Bosch KE-Jetronic, Bosch KE Motronic, Bosch LH-Jetronic, Bosch Mono-Jetronic, Bosch Mono-Motronic, Bosch Motronic, Bosch EZ-K i EZ-L, Daihatsu EFi i Mpi, Fenix, Ford EEC IV i EEC V, GM/Delco Spi, GM Multec, Honda PGM-Fi, Hyundai Mpi, Isuzu I-Tec, Kia Egi, Lucas 11CU i 14CU, Lucas LH, Magneti-Marelli G5 i G6, Magneti-Marelli 8F i 8P, Mazda Egi, Mercedes-Benz HFM i PMS, Mitsubishi ECI-Multi, Nissan ECCS, Proton ECI-Multi i ECI-SEFi, Renix SPi i Mpi, Rover MEMS SPi i Mpi, Saab Trionic, Saab Direct Ignition,Siemens Bendix SEFi i Mpi, Siemens MS4.0, Simos, Simtec, Subaru MPFi, Suzuki EPi-SPi i EPI-MPi, Toyota TCCS, VAG MPi i MPFi, VAG Digifant, Weber-Marelli IAW.

Uwzględniono także samochody wyposażone w diagnostykę pokładową EOBD, podając znaczenie znormalizowanych pięcioznakowych kodów usterek układu napędowego oraz usytuowanie złączy diagnostycznych wybranych modeli wyposażonych w ten system diagnostyczny.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Poradnik jest przeznaczony dla wszystkich auto-instalatorów jak i osób, które mają trochę pojęcia o elektryce. Dzięki poradnikowi dowiesz się jak szybko i bezproblemowo zainstalować alarm w ponad 200 autach. Informacje w nim zawarte powiedzą: - jak go podłączyć - gdzie umieścić poszczególne elementy alarmu (centralkę, syrenę, itp.) - jakie są kolory przewodów: kierunkowskazów, blokady silnika, blokady rozrusznika, centralnego zamka i elektrycznie sterowanych szyb. - gdzie w danym modelu znajdują się potrzebne przewody Z tym poradnikiem bez problemu poradzisz sobie z podłączeniem profesjonalnego alarmu, który w pełni zabezpieczy twój samochód. Język - Polski, angielski Format - PDF, TXT Spis aut : Alfa Romeo 145 Alfa Romeo 146 Alfa Romeo 155_1 Alfa Romeo 155_2 Alfa Romeo 164 Alfa Romeo 33 Alfa Romeo GTV-SPIDER Audi 100 AUDI 100 (BENZYNA) Audi 80 AUDI A3`99 AUDI A4`95- Audi A6 95' AUDI A6`97 (DIESEL) AUDI A6`99 (DIESEL) Audi Coupe S2 AUDI100_93 BMW 3 - 2000 BMW 318 BMW 320i BMW 5 BMW 850 BMW seria 3 Compact_1 BMW seria 3 Compact_2 BMW seria 5_1 BMW seria 5_2 BMW seria 7 Chrysler Neon Chrysler Stratus_1 Chrysler Stratus_2 Chrysler Vision Chrysler Voyager Citroen AX Citroen Evasion Citroen Xantia Citroen XM Citroen ZX civic93 civic95ls Daewoo Espero DAEWOO LANOS DAEWOO MATIZ DAEWOO NEXIA DAEWOO TICO Fiat Brava Fiat Bravo Fiat Ciquecento Fiat Coupe Fia FORD SIERRA Ford Transit FORD WINDSTAR Honda Accord Honda Civic Honda Concerto Honda Prelude Hyunday Accent Hyunday Lantra Hyunday Scoupe Mitsubishi 3000 GT Mitsubishi Colt Mitsubishi Eclipse Mitsubishi Lancer 1 Mitsubishi Lancer 2 Mitsubishi Pajero NISSAN DATSUN SHERRY Nissan 300 ZX NISSAN MAXIMA NISSAN MICRA Nissan Micra Nissan Patrol Nissan Primera NISSAN PRIMERA (BENZYNA) Nissan Sunny NISSAN SUNNY (BENZYNA) Nissan Terrano OPEL ASTRA I OPEL ASTRA II Opel Calibra OPEL CORSA OPEL FRONTIERA OPEL KADETT (ŁEZKA) OPEL KADETT 1984 Opel Omega Opel Tigra OPEL VECTRA A (BENZYNA) Opel Vectra B Peugeot 106 Peugeot 206 Peugeot 306 PEUGEOT 309 PEUGEOT 405 PEUGEOT 605 1991r Peugeot 605 1995r Peugeot 806 PEUGEOT PARTNER peugeot205 Range Rover Renault 19 RENAULT 21 NEVADA (BENZYNA). Renault Clio RENAULT CLIO 2000 RENAULT ESPACE RENAULT EXPRESS RENAULT KANGOO RENAULT LAGUNA RENAULT MEGANE Renault Safrane_1 Renault Safrane_2 RENAULT TRAFFIC BENZYNA RENAULT TWINGO Rover 214 Rover 216 Rover 416 Rover 418 Rover 618 Rover 820 Rover Coupe SAAB 900 SAAB 9000 Seat Cordoba SEAT CORDOBA (diesel) Seat Ibiza Seat Toledo seat Ibiza, Cordoba SKODA FABIA 1.9 TDI 2001r SKODA FAVORYT skoda Felicja SKODA FELICJA(lx) Subaru Impreza Subaru Justy Subaru Legacy Suzuki Swift Thumbs TOYOTA AVENSIS Toyota Carina ITP
obrazek Praktyczny poradnik opisujący kody usterek systemów sterowania silnikiem, układów wtrysku benzyny i układów zapłonowych 34 marek samochodów osobowych i dostawczych: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Daewoo, Daihatsu, FIAT, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Proton, Renault, Rover, Saab, SEAT, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo. Szczegółowo przedstawiono procedury diagnostyczne i znaczenie kodów usterek w następujących układach: Bosch KE-Jetronic, Bosch KE Motronic, Bosch LH-Jetronic, Bosch Mono-Jetronic, Bosch Mono-Motronic, Bosch Motronic, Bosch EZ-K i EZ-L, Daihatsu EFi i Mpi, Fenix, Ford EEC IV i EEC V, GM/Delco Spi, GM Multec, Honda PGM-Fi, Hyundai Mpi, Isuzu I-Tec, Kia Egi, Lucas 11CU i 14CU, Lucas LH, Magneti-Marelli G5 i G6, Magneti-Marelli 8F i 8P, Mazda Egi, Mercedes-Benz HFM i PMS, Mitsubishi ECI-Multi, Nissan ECCS, Proton ECI-Multi i ECI-SEFi, Renix SPi i Mpi, Rover MEMS SPi i Mpi, Saab Trionic, Saab Direct Ignition,Siemens Bendix SEFi i Mpi, Siemens MS4.0, Simos, Simtec, Subaru MPFi, Suzuki EPi-SPi i EPI-MPi, Toyota TCCS, VAG MPi i MPFi, VAG Digifant, Weber-Marelli IAW. Uwzględniono także samochody wyposażone w diagnostykę pokładową EOBD, podając znaczenie znormalizowanych pięcioznakowych kodów usterek układu napędowego oraz usytuowanie złączy diagnostycznych wybranych modeli wyposażonych w ten system diagnostyczny.
Inspektor to zbiór procedur ręcznego kasowania inspekcji serwisowych w samochodach wymienionych poniżej. Inspekcje serwisowe, inaczej przeglądy serwisowe, wykonywane są cyklicznie co pewien okres czasu lub po przejechaniu wyznaczonej liczby kilometrów. Kierowca jest informowany o zbliżającym się przeglądzie serwisowym za pomocą kontrolki lub napisem na wyświetlaczu. Ręczne kasowanie inspekcji polega na wykonaniu pewnej sekwencji przy użyciu przycisków umieszczonych w liczniku. Wynikiem kasowania powinno być zgaszenie kontrolki lub wymazanie napisu nakazującego wykonanie przeglądu serwisowego
Poniżej opisano sposób przeprowadzenia adaptacji nastawnika przepustnicy. Procedura dotyczy wielu pojazdów VW/AUDI/SEAT/SKODA wyposażonych zarówno w przepustnicę typu Drive-By-Wire (sterowaną całkowicie elektrycznie) jak też posiadających przepustnicę sterowaną za pomocą tradycyjnej linki połączonej z pedałem gazu. W tym ostatnim przypadku (gdzie między pedałem gazu i przepustnicą jest linka), adaptacja przepustnicy może być przeprowadzona pod warunkiem, że pojazd nie jest wyposażony w zawór regulacji biegu jałowego (ISV). Pojazdy wyposażone w ten zawór nie posiadają elektrycznych silniczków sterujących pracą przepustnicy
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności