Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

klucz-do-umyslu-klienta.pdf

xxxxxxjustysiaxxxxxxx / ebooki-E-biznes / klucz-do-umyslu-klienta.pdf
Download: klucz-do-umyslu-klienta.pdf

477 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Klucz do umysłu klienta

Co różni genialnych sprzedawców
od nieudolnych akwizytorów?
Jeżeli zapytam Cię, czy to w ogóle możliwe, aby można było sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uśmiechniesz się sceptycznie i pomyślisz, że gdzieś już to słyszałeś. Rozumiem Cię. Mam świadomość, że w każdym miesiącu powstają książki, organizowane są kursy, w których dokładnie tego typu obietnice możesz usłyszeć.

Czy nie wydaje Ci się jednak skuteczny schemat sprzedaży, w którym:

Krok 1 Docierasz do umysłu klienta i odkrywasz klucz, którym posługuje się, gdy podejmuje decyzje?

Krok 2 Używasz "klucza", perfekcyjnie diagnozując jego potrzeby?

Krok 3 Dajesz klientowi dokładnie to, czego potrzebuje i z sukcesem zamykasz sprzedaż?

Jak przejść od NIE do TAK w sprzedaży?
Czy gdzieś w głębi Twojego umysłu nie rysuje się teraz sytuacja, w której o wiele łatwiej i częściej możesz uzyskać TAK w sprzedaży? No i wszystko byłoby fantastycznie, gdyby nie jeden brakujący element tej układanki. Tym elementem są pytania, które być może zadajesz sobie teraz:



jak odkryć kod, za pomocą którego klienci podejmują decyzje o zakupie, inwestycji czy czymkolwiek w swoim życiu?
skąd czerpać pomysły na takie przeprowadzenie rozmowy z klientem, aby opowiedział nam o sobie więcej?
jak pytać o potrzeby podczas rozmowy telefonicznej, skoro w 80% przypadków słyszysz nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany ofertą?

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

zarabianie
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Jak brak jednej decyzji może wykończyć Twój internetowy biznes... zanim na dobre się rozkręci Prawdopodobnie gdzieś w Twojej głowie tli się pomysł osiągnięcia tak spektakularnego sukcesu w Internecie, jakim pochwalić może się Maciej Popowicz, założyciel portalu Nasza-klasa.pl czy nowo wschodzące gwiazdy Internetu - założyciele takich portali jak: Spryciarze.pl, ZnanyLekarz.pl, Gastronauci.pl. Pomysłodawcy wspomnianych projektów gościli na ostatnim Spotkaniu Grupy Allegro. W swoich wystąpieniach zdradzili sekret sukcesu start upów. W telegraficznym skrócie: chodzi po prostu o pomysł i plan realizacji tego pomysłu. Może za rok lub dwa lata Allegro Ciebie zaprosi do takiej dyskusji? Wspomniane marki internetowe mają szansę uczynić swoich pomysłodawców milionerami, gdyż wszyscy, których wymieniłem, zaczęli od pewnej decyzji... Nie mam zamiaru trzymać Cię niepotrzebnie w napięciu. Jesteś człowiekiem interesu i dlatego wiesz, jak ważny jest czas. Ta decyzja to: napisanie biznesplanu.
obrazekobrazek Biznesmeni nie wierzą w przypadki. Dlatego też z pewnością musi istnieć powód, który przyciągnął Cię na tę stronę. Jeżeli czytasz te słowa, to prawdopodobnie... * Jesteś osobą, która myśli o zbudowaniu przynoszącej zyski firmy. * Prowadzisz już biznes, ale nie jest on tak dochodowy, jak byś chciał. Niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś, zapewne interesuje Cię odpowiedź na pytanie: Jak napisać biznes planDlaczego niektóre małe biznesy nigdy nie staną się DUŻE? (albo zajmie im to przynajmniej całą wieczność) Oczywiście sprawa został ujęta w sposób delikatny. Bliższe prawdy byłoby pytanie: dlaczego większość właścicieli małych firm NIEŚWIADOMIE sabotuje swoje działania, zazwyczaj od samego początku utrudniając rozwój i czasem wręcz gwarantując porażkę? Może się wydawać, że tytuł publikacji „Skuteczny Biznes Plan” mówi już sam za siebie. Myślisz, że prawdopodobnie tym kluczem do sukcesu jest biznes plan i wszystko jasne. Przyznam Ci rację, jest w tym dużo prawdy, lecz tak naprawdę w budowaniu biznesu nie chodzi tylko o sam dokument. W końcu nie jest ważny świetnie napisany biznes plan, który oprawisz i postawisz na półce w swoim biurze. To, co chcemy Ci dzisiaj zaproponować, to pewien styl biznesowego myślenia, który opiera się na logicznym planowaniu, a nie chaotycznym działaniu opartym w dużej mierze na emocjach. Zapewne uważasz, że tak właśnie działasz. Ale czy na pewno?
Klucz do umysłu klienta Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Jeżeli zapytam Cię, czy to w ogóle możliwe, aby można było sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uśmiechniesz się sceptycznie i pomyślisz, że gdzieś już to słyszałeś. Rozumiem Cię. Mam świadomość, że w każdym miesiącu powstają książki, organizowane są kursy, w których dokładnie tego typu obietnice możesz usłyszeć. Czy nie wydaje Ci się jednak skuteczny schemat sprzedaży, w którym: Krok 1 Docierasz do umysłu klienta i odkrywasz klucz, którym posługuje się, gdy podejmuje decyzje? Krok 2 Używasz "klucza", perfekcyjnie diagnozując jego potrzeby? Krok 3 Dajesz klientowi dokładnie to, czego potrzebuje i z sukcesem zamykasz sprzedaż? Jak przejść od NIE do TAK w sprzedaży? Czy gdzieś w głębi Twojego umysłu nie rysuje się teraz sytuacja, w której o wiele łatwiej i częściej możesz uzyskać TAK w sprzedaży? No i wszystko byłoby fantastycznie, gdyby nie jeden brakujący element tej układanki. Tym elementem są pytania, które być może zadajesz sobie teraz: jak odkryć kod, za pomocą którego klienci podejmują decyzje o zakupie, inwestycji czy czymkolwiek w swoim życiu? skąd czerpać pomysły na takie przeprowadzenie rozmowy z klientem, aby opowiedział nam o sobie więcej? jak pytać o potrzeby podczas rozmowy telefonicznej, skoro w 80% przypadków słyszysz nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany ofertą?
Jeśli planujesz zarabiać w internecie warto przyjrzeć się najlepszym programom, porównać ich ofertę i dowiedzieć się więcej
obrazek Jeżeli myślisz na poważnie o tym, żeby trwale zaistnieć w internecie, to nie wystarczy Ci już tylko strona internetowa czy blog. Musisz jeszcze mieć to coś... Poznaj narzędzia, które pozwolą Ci osiągnąć pierwsze miejsce w wyszukiwarkach Jeszcze do niedawna nikt nie myślał, że pozycjonowanie stron internetowych stanie się jednym z niezbędnych elementów prowadzenia biznesu w sieci, a pozycjoner trafi na listę dobrze opłacanych zawodów. Dzisiaj każdy, kto myśli o wykorzystaniu internetu do zwiększania swoich zysków ma świadomość, że będzie musiał prędzej czy później wypozycjonować swoją stronę. Można to zrobić na dwa sposoby:
obrazek Kto jeszcze chce wiedzieć, jak wypozycjonować stronę internetową na pierwsze miejsce w Googlach? Na początek pozwól, że podzielę się z Tobą pewną informacją. Dlaczego nie wystarczy stworzyć świetnej strony www, aby odniosła sukces? Wiele firm i osób nie zdaje sobie sprawy, że nie wystarczy posiadać własnej strony, aby zawojować internet. Tak naprawdę liczy się pozycja w wyszukiwarkach na odpowiednie słowa kluczowe. Większe firmy zdają sobie z tego sprawę i dlatego wydają tysiące złotych na skutecznie pozycjonowanie. Dobrze wiedzą, że ta inwestycja zwróci się z nawiązką.
obrazek Odkryj, jak wykorzystując e-mail zdobyć pracę, kontakty, klientów, partnerów... Poznaj i zacznij stosować techniki wywierania wpływu i wrażenia poprzez e-mail, a jestem przekonany, że rezultaty wprawią Cię w osłupienie! Na razie tylko nieliczni wiedzą, że e-mail to jeden z najskuteczniejszych sposobów komunikacji, jaki kiedykolwiek istniał. Znajdziesz tu esencję psychologii i języka perswazji, dostosowaną specjalnie do listów elektronicznych. Zbiór bezcennych, potwierdzonych praktyką wskazówek, jak najefektywniej wykorzystać e-mail.
obrazek Czy jesteś właścicielem bloga, strony internetowej lub sklepu? Jeśli tak, to pewnie wiesz już jaką rolę odgrywa fakt, aby pojawiała się ona na pierwzszej stronie w wyszukiwarce, czy nawet na pierwszym miejscu - więcej odwiedzających, większy ruch, większy zysk. Spraw, aby Twoja strona internetowa zaczęła tętnić życiem i zyskała na popularności. Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową? Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Doświadczenie NIE wymagane! Nieważne, czy prowadzisz hobbistyczny blog, czy posiadasz własny ebiznes, na którym zarabiasz pieniądze. Jeśli chcesz przyciągnąć więcej odwiedzających na stronę, jeśli chcesz więcej zarobić i sprawić, aby Twoja witryna była bardziej popularna, to teraz masz doskonałą okazję. Co zrobić, aby więcej osób odwiedzało Twoją stronę?
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności