SERIAL(1).zip
-
◄-ARCANIA FALL OF SETARRIF 2011 -
◄-BATTLEFIELD 3 DUBBING PL -
◄-DEUS EX BRAKUJĄCE OGNIWO PC PL -
◄-FIFA 12 -PC (FULL PL) -
◄-FOOTBALL MANAGER 2012 PL -
◄-THE SIMS 3 ZWIERZAKI -
400x240 (poziome) -
Aliens vs. Predator -
ARMA 2 Operation Arrowhead -
Assassin's Creed Brotherhood PL -
Battle Los Angeles -
Battlefield Bad Company 2 -
Call Of Duty Black Ops PL -
CRYSIS 2 -
Drakensang The River of Time PL -
e-Ksiazka -
Fable 3 PL -
FALLOUT NEW VEGAS PL -
FIFA 11 PL -
Filmy AVI -
GOTHIC 4 PL -
Gry 240x320(1) -
Gry Android -
Gry XBOX 360 -
GTA IV PL -
Kane & Lynch 2 PL -
LEGO Harry Potter Years 1-4 -
Mass Effect PL -
Medal Of Honor 2010 PL -
Metro 2033 PL -
MMA -
MUZA 2011 -
NBA 2K11 -
Need For Speed Hot Pursuit PL -
NHL 11 -
PES 2011 -
Programy PC -
Shaun White Skateboarding -
Sims 3 Late Night Po Zmroku PL -
Skate 3 -
Street Fighter IV -
Tekken 6 -
Test Drive Unlimited 2 -
The Godfather II -
The Wheelman -
Tony Hawk Shred -
Two Worlds 2 PL -
wersja REPACK 2.8 GB -
Wiedźmin 2 Zabójcy Królów -
WWE SmackDown vs. Raw 2011
Wymagania sprzętowe :
Core 2 Duo 2.0 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP/Vista.
Druga część gry cRPG Two Worlds autorstwa polskiego studia developerskiego Reality Pump.
Druga odsłona gry cRPG polskiej produkcji, zatytułowanej Two Worlds. Twórcy z Reality Pump postarali się przede wszystkim poprawić elementy związane z interaktywnością świata przedstawionego oraz systemem walki wręcz, uzupełniając dodatkowo znaną z pierwszej części programu rozgrywkę szeregiem nowatorskich rozwiązań i pomysłów.
Akcja Two Worlds II rozpoczyna się w pięć lat po wydarzeniach z części pierwszej. Krainą Antaloor rządzi mroczny Gandohar, władca niezwykle skory do eksperymentów z czarną magią. Swą moc czerpie z duszy Kiry, siostry głównego bohatera, która pozbawiana energii z każdym dniem coraz bardziej słabnie. Nasz podopieczny nie może jej niestety uratować, gdyż ostatnia taka próba zakończyła się pojmaniem go i osadzeniem w lochu. Tu śmiałek odsiaduje swój wyrok, cierpiąc przy tym regularne tortury i nie mając nadziei na poprawę swego losu.
Sytuacja zmienia się, gdy więzienie zostaje zaatakowane przez grupę orków, dowodzonych przez Smoczą Królową. Napastnicy w mgnieniu oka docierają do celi, gdzie przebywa bohater, uwalniają go, po czym bez wahania oferują sojusz. Niegdysiejsi wrogowie chcą, byśmy przyłączyli się do nich i pomogli wydrzeć Antaloor z rąk Gandohara. W ten sposób nie tylko rozprawimy się z całym złem tego świata, ale być może uratujemy także siostrę, której siły są już na wyczerpaniu.
Do najciekawszych innowacji Two Worlds II względem pierwowzoru z pewnością możemy zaliczyć znacznie większą swobodę poruszania się głównej postaci. Świat możemy przemierzać nie tylko piechotą, lecz również konno, a także przy pomocy teleporterów czy nawet łodzi. W grze zwiedzimy wiele nowych lokacji, jak na przykład tropikalną dżunglę czy gorącą sawannę. Oczywiście nie zabraknie charakterystycznej dla tych terenów flory i fauny - natkniemy się na nosorożce, strusie, gady oraz wiele innych dzikich zwierząt, których próżno byłoby szukać w pierwszym Two Worlds.
Autorzy postanowili usprawnić interakcję naszego bohatera z otaczającym go światem. Wieloma występującymi w świecie gry obiektami możemy swobodnie manipulować i użytkować je na różny sposób, w zależności od konkretnej sytuacji. Porozrzucane po świecie gry skrzynie, beczki, pudła itp. możemy, przy odrobinie siły i inwencji, wykorzystywać np. jako oręż w walce albo jako przedmioty użytkowe, które pozwolą nam dostać się do miejsc pozornie trudno dostępnych. Zmianom uległ także model walki, który rozszerzono o możliwość aktywnego blokowania ciosów, co doskonale zwiększa liczbę możliwych do zastosowania taktyk bojowych. Warto również napomnieć o całkiem nowym systemie magii i tworzeniu własnych, niezliczonych kombinacji, czarów, które to odpowiednio wykorzystamy do walki z konkretnymi przeciwnikami.