-

1 -

3 -

28 -

4
105 plików
47,09 GB
FolderyOficjalne streszczenie gry brzmi następująco
“ Ziemia nie przypomina już domu, o którym teraz wiemy. Aragami, przerażające bestie, które żyją tylko po to, by konsumować, wyrzeźbione są ścieżką zniszczenia i nieszczęścia, gdziekolwiek się ich spotka. Aby zwalczyć to zagrożenie, elitarna grupa bohaterów znana jako God Eaters jest wzywana do ratowania ludzkości. God Eaters to osoby, które zostały obdarzone możliwością posiadania potężnych nowych łuków Bożych, specjalnych broni zasilanych przez komórki Oracle oraz jedynej znanej broni zdolnej do niszczenia potwornego Aragami. Jednak w centrum uwagi pojawia się kolejna misja, coś się dzieje z Bogiem Jedzącym, a granica między światłem a ciemnością nigdy nie była tak cienka. Nadszedł czas, aby zacząć uwalniać się od przeklętych szekli, które wiążą dusze Boga Jedzącego, gdy wokół nich szaleje bitwa.
Nowe funkcje:
Adaptacyjny Bóg zjadacze (AGE) - nowy typ Boga Jedzącego. Stworzone po pojawieniu się Ashlands, posiadają znacznie większą odporność na popiół. AGE noszą na każdym ramieniu armatki i są uważane za znacznie bliższe Aragami w porównaniu do standardowych God Eaters.
Nurkowanie - Za cenę wytrzymałości gracze mogą teraz wykonywać długie, posuwające się naprzód szarże, które po zamknięciu w domu znajdują się na przeciwnikach.
Burst Arts - Jest to system podobny do Blood Arts, gdzie ataki są wzmacniane lub nawet całkowicie zastępowane podczas Burst. Gracze mogą również odblokować Burst Art Effects, które są dodatkowymi efektami występującymi podczas wykonywania Burst Art.
Burst Plug-ins - Można je ustawić na broń w walce wręcz, broń i zbroje, aby zdecydować o efektach power-up podczas Burst. Przykładem może być "Preemptive Attack", który zwiększa siłę ataku, "High Torque", który zmniejsza zużycie energii oraz "Wall", który zmniejsza obrażenia.
Instalacja umiejętności - system umiejętności został zmodyfikowany - Wszystkie bronie mają teraz jedną umiejętność, która aktywuje się podczas Burst, która nie zajmuje Slotu Umiejętności, ale nie mają już więcej umiejętności niż to. Umiejętności są również ograniczone w niskich szeregach broni, zyskując je w miarę ich ulepszania. Na koniec, Części ulepszeń zostały usunięte.
Opuszczone łuki Boże - Te z poprzednich wpisów powracają, ale zostały zmodyfikowane. Otrzymasz "Opuszczone łuki Boże" jako nagrodę za misje, które możesz zainstalować jako umiejętność Boskiego Łuku. Umiejętności te zwiększają Twoją maksymalną moc, ataki slashowe lub bufor prędkości podczas przenoszenia przedmiotów. Są też takie, które zwiększają się w zależności od poziomu, w tym z efektami, które zwiększają się po osiągnięciu poziomu 10.
Acceleration Trigger - Acceleration Trigger jest mechaniką gry podobną do systemu Blood Rage od God Eater 2 Rage Burst. Różne wyzwalacze mają różne warunki (np. strażnik x liczba ataków, pożeranie x liczba razy itd.), które po spełnieniu których można bez końca wyzwalać różne buffy (np. stała regeneracja HP, zwiększone obrażenia w walce wręcz itp. Gracze muszą dążyć do osiągnięcia tych warunków, aby mieć przewagę w walce z silnym Aragami.
Engage - System Engage procentuje, gdy Ty i inny gracz znajdujecie się blisko siebie. To daje im buffy. Wskaźnik "Procent zaangażowania" wzrasta, gdy walczysz razem z kolegą z drużyny w określonym zasięgu. Gdy wskaźnik jest pełny, możesz wyzwolić efekt Engage Effect. Wszystkie buffy będą dzielone pomiędzy graczy Engaged, łącznie z Accel Trigger.
Biting-Edge - W God Eater 3 - Biting-Edge zostanie wprowadzona nowa forma bliskiego zasięgu typu God Arc - Biting-Edge. Ten nowy Boży Łuk ma dwie formy, Dual Wielding i Mow-Down.
Dual Wielding jest jego normalną formą - para podwójnych ostrzy. Dzięki temu AGE może uderzać szybkimi ukośnikami i pchnięciami, ale jego zasięg jest krótki.
Mow-Down przekształca broń, łącząc ją w podwójne oszklenie. Powoduje to zahamowanie regeneracji wytrzymałości gracza, a także pochłania wytrzymałość na każdy atak, jak również uniemożliwia ochronę gracza, ale gracze mogą korzystać z szeroko zakrojonych, szkodliwych ataków. Gracze powinni spróbować zrównoważyć przełączanie pomiędzy tymi dwiema formami.
Ranged Combat Rework - Przyjazne kule nie mogą zataczać ani odrzucać sojuszników - po prostu przejdą nad nimi.
Raygun - Zastępując Blast Guns, Ray Guns to nowy dalekosiężny tryb God Arc wprowadzony w God Eater 3 cracked. Pistolety te wystrzeliwują "strzał radiacyjny", stały strumień, który rośnie w siłę, im bardziej jest wystrzeliwany. Jego moc resetuje się po wystrzeleniu strzału, więc znajomość otworów i korzystanie z nich jest koniecznością, aby opanować ten tryb.
- sortuj według:
-

1 -

0 -

0 -

0
10 plików
9 GB
Chomikowe rozmowy






1.0 1 głos










Pokaż wszystkie
Pokaż ostatnie





